Zolang Cannavaro maar geen tweede geel oploopt...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:55 schreef DIGGER het volgende:
Materazzi is er in de Halve finale weer bij
De Rossi en Nesta in de Finale (danwel Troostfinale)
Alles onder voorbehoud van de resultaten natuurlijk
Zou inderdaad dramatisch zijn. Cannavaro vind ik tot op heden de beste Italiaan. En als je dan Cannavaro, Nesta en Materazzi tegen Argentinie/Duitsland mist....Maarja eerst maar zien te winnen van Oekraine! Forza Ragazzi!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:58 schreef placebeau het volgende:
[..]
Zolang Cannavaro maar geen tweede geel oploopt...
Want als je ziet hoe ze met kaarten gooien dit WK.
iemand??quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:28 schreef dndiek het volgende:
Weet iemand waar je accessoires van Italia kunt bestellen zonder credit card?
Held.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:57 schreef BramKVO het volgende:
"Het stoort me dat iedereen onze zege
aan geluk toeschrijft. Zij konden met
elf tegen tien spelen en toch hadden
wij de betere kansen. Australië speelde
heel stereotiep met hoge voorzetten. Ik
zei tegen Andrea Barzagli: 'Laat ze
maar doen, we gaan plezier hebben'."
Alsof jij Nederland zou laten vallen als ze slecht spelen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:56 schreef SCH het volgende:
Beter dan Tong80 hget zegt kan het niet gezegd worden.
Niet zozeer het spel van Italie, niet zozeer die onterechte penalty, niet zozeer die ontzettend negatieve instelling - niet zozeer dat al is het probleem. Wel dat er mensen zijn die doen alsof dat het soort voetbal is waar we blij van moeten worden.
Het gaat om het bereiken van de volgende ronde op een toernooi! Leuk voetbal, leuke wedstrijden allemaal mee eens dat dat belangrijk is. Maar wie zal er nu meer feest vieren?? Ik denk toch de Italianen....wat Cannavaro eerder al heeft gezegd. Maar ik ga die discussies niet meer aan, ieder z'n voorkeuren....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:56 schreef SCH het volgende:
Niet zozeer het spel van Italie, niet zozeer die onterechte penalty, niet zozeer die ontzettend negatieve instelling - niet zozeer dat al is het probleem. Wel dat er mensen zijn die doen alsof dat het soort voetbal is waar we blij van moeten worden.
Verwerk dat trauma van een paar jaar geleden nou eens!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:21 schreef tong80 het volgende:
Hoe durven jullie zo'n jubel-topic te openen zonder ook maar één kritisch standpunt. In Nederland hebben we nog gevoel voor het spel en durven we te eggen dat het niet grandioos was. Wat Italië heeeft laten zien grenst aan het ongelofelijke. Met veel mazzel en geluk de volgende ronde halen met als aportheose een onterechjt verkregen doelpunt in de 93ste minuut tegen een land waar jullie van te voren geringschattend over deden. Iko zou me alle ogen uit de kop schamen als ik zo verder zou zijn gekomen..
Waar is die zogenaamde geweldige Toni, waar is Del Pierro ? Niemand heeft ze gezien omdat Italië weer als vanouds met de rug naar hun eigen doelman speelt. Als neutrale toeschouwer weet je gewoon dat je naar een kut-wedstrijd gaat kijken als Italië gaat spelen.
Jullie zijn Italië suporters. Gefeliciteerd ermee, maar stiekem heb ik medelijden.
WK-78quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:15 schreef BuBbliN het volgende:
[..]
Verwerk dat trauma van een paar jaar geleden nou eens!
![]()
ik ga ook nr Werchter, en wil ook Italie zien ! Waar ga jij kijken dan ? Dat cafe op die hoek van die straat ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:58 schreef Afunados het volgende:
Kwartfinale in café kijken bij Rock Werchter, dan de eventuele halve finale reizen we weer af.
dat duel in 78 geef ik je helemaal gelijk in.quote:
Wat is dit voor een flauwekul joh, lijkt meer op zeiken om het zeiken. Italie heeft helemaal geen geluk gehad om door de poule te komen, waar haal je dat vandaan? En niemand in het Italiaanse kamp heeft geringschattend over Australie gedaan. En tuurlijk is niet iedereen geweldig. heeft Robben na de match tegen Servie nog een bal goed geraakt?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:21 schreef tong80 het volgende:
Hoe durven jullie zo'n jubel-topic te openen zonder ook maar één kritisch standpunt. In Nederland hebben we nog gevoel voor het spel en durven we te eggen dat het niet grandioos was. Wat Italië heeeft laten zien grenst aan het ongelofelijke. Met veel mazzel en geluk de volgende ronde halen met als aportheose een onterechjt verkregen doelpunt in de 93ste minuut tegen een land waar jullie van te voren geringschattend over deden. Iko zou me alle ogen uit de kop schamen als ik zo verder zou zijn gekomen..
Waar is die zogenaamde geweldige Toni, waar is Del Pierro ? Niemand heeft ze gezien omdat Italië weer als vanouds met de rug naar hun eigen doelman speelt. Als neutrale toeschouwer weet je gewoon dat je naar een kut-wedstrijd gaat kijken als Italië gaat spelen.
Jullie zijn Italië suporters. Gefeliciteerd ermee, maar stiekem heb ik medelijden.
Ik ben juist heel blij dat jij niet blij wordt van het spel van Italie, hoop dat je dit toernooi er nog heel lang niet blij van blijft worden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:56 schreef SCH het volgende:
Jazeker, ik ben erg kritisch.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:12 schreef placebeau het volgende:
[..]
Alsof jij Nederland zou laten vallen als ze slecht spelen?
Grappig dat jij ze erg goed vond spelen. Objectief gezien is dat onzin.quote:Tegen Ghana en tegen Tsjechië speelden ze erg goed. Nu ze één slechte helft spelen komt iedereen weer met clichés opdraven. Belachelijk.
Waarom? Leg mij dan uit waarom anti-voetbal leuk is.quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik ben juist heel blij dat jij niet blij wordt van het spel van Italie, hoop dat je dit toernooi er nog heel lang niet blij van blijft worden.
Hoe voetbal gespeeld moet worden maak jij toch niet uit? Het feit dat je altijd obsessief in dit topic loopt te zaniken over Italië lijkt me meer een geval van een verlate pubergrill of bepaalde onderdrukte trauma's dan DIGGER's informatieve posts.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom? Leg mij dan uit waarom anti-voetbal leuk is.
Ik zie het bij jou toch vooral als een verlate pubergrill en het afzetten tegen je eigen identiteit. Een beetje obsessief meegaan met je schoonfamilie. Prima alllemaal hoor, maar beweren dat dit mooi voetbal is en dat dit het voetbal is zoals het gespeeld moet worden, dat raakt kant noch wal.
Jawel.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:01 schreef barleduc het volgende:
[..]
Hoe voetbal gespeeld moet worden maak jij toch niet uit?
helemaal mee eensquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:01 schreef barleduc het volgende:
[..]
Hoe voetbal gespeeld moet worden maak jij toch niet uit? Het feit dat je altijd obsessief in dit topic loopt te zaniken over Italië lijkt me meer een geval van een verlate pubergrill of bepaalde onderdrukte trauma's dan DIGGER's informatieve posts.
Italië speelde goed en aanvallend tegen Ghana tot ze met 2-0 voorkwamen, daarna hebben zijn ze achterover gaan leunen. Tegen VS was het wel een drama. Tjechië speelden ze redelijk en wonnen ze toch vrij makkelijk. Ze zijn gewoon verdiend poulewinnaar geworden lijkt me.
Tegen Australië heeft Buffon werkelijk maar 1 of 2 keer wat te doen gehad (en dat met 10 man). Italië kreeg in de 1e helft alleen al 4-5 grote kansen. De ploeg die de meeste kansen creëert, verdient toch te winnen of is dat een absurde stelling? Daarbij was de rode kaart van Materazzi net zo twijfelachtig als de penalty.
Ik ga niet beweren dat Italië sprankelend heeft gespeeld, maar ze staan gewoon terecht in de 1/8 1/4 finales.
objectief gezien hebben ze de twee matchen met 2-0 gewonen, tegen absolute topploegen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Jazeker, ik ben erg kritisch.
[..]
Grappig dat jij ze erg goed vond spelen. Objectief gezien is dat onzin.
Italie heeft nog niet tegen een topploeg gespeeld op dit tournooi, dat zal ook niet voor de finale gebeuren.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:01 schreef placebeau het volgende:
[..]
objectief gezien hebben ze de twee matchen met 2-0 gewonen, tegen absolute topploegen.
Objectief gezien hebben ze in die twee matchen ook bijna geen kans weggegeven en objectief gezien hebben ze zelf ook de meeste kansen gehad. Objectief gezien zijn ze in beide matchen ook nooit in de problemen gekomen.
Ah, waarom dat ik hier nog op inga eigenlijk.
Barzagli en Cannavaroquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:01 schreef Paul_NL het volgende:
Wie blijft er dan over centraal nu Matarazzi er ook niet bij is?
Je zou bijna denken dat je het meent.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Italie heeft nog niet tegen een topploeg gespeeld op dit tournooi
Ja, ik meen het. Er waren geen topploegen bij, althans niet ploegen die op dit moment in supervorm waren.Ze hebben veel geluk met de loting, ook nu verder.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:31 schreef placebeau het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat je het meent.
Geweldig voor z'n jonge gast om naast Fabio te mogen acteren, direct zo voor de leeuwen gegooid te worden en dat tegen Australie ook zeer goed uitgevoerd hebbende.quote:
Diverse geruchten.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:11 schreef SCH het volgende:
Wat schrijven ze over pessotto? Wat zouden redenen kunnen zijn om tot zijn daad te komen.
Ga voor het eerst, maar we zoeken indd gewoon een gezellig café op. Gelukkig zijn er tijdens de wedstrijd toch geen leuke optredensquote:Op woensdag 28 juni 2006 01:36 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ik ga ook nr Werchter, en wil ook Italie zien ! Waar ga jij kijken dan ? Dat cafe op die hoek van die straat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |