Nee, ik bedoelde juist dat jij geen argumenten meer hebt. Zo kan je al mijn woorden wel verdraaien. Intelligente mensen kunnen zelf hun conclusie trekken uit deze woordenwisseling.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:36 schreef Limburger_noord het volgende:
quote][
Mooi had al verwacht dat je vroeg of laat geen argumenten meer had
Typisch voorbeeld van iemand die het niet meer weet: zeggen dat hij uit de discussie stapt omdat de ander ´woorden verdraait en hem dingen in de mond legt´. Zeer slechte tactiek om de laffe aftocht te verhullen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:31 schreef Viajero het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde juist dat jij geen argumenten meer hebt. Zo kan je al mijn woorden wel verdraaien. Intelligente mensen kunnen zelf hun conclusie trekken uit deze woordenwisseling.
Ik ga niet meer met je in discussie, je verdraait mijn woorden, legt me dingen in de mond en bent onredelijk. Als je met echte argumenten komt reageer ik wel weer.
Lees mijn post en lees zijn post. Ik ga niet welles nietes spelen met zulke mensen. Met jou ook niet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van iemand die het niet meer weet: zeggen dat hij uit de discussie stapt omdat de ander ´woorden verdraait en hem dingen in de mond legt´. Zeer slechte tactiek om de laffe aftocht te verhullen.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van iemand die het niet meer weet: zeggen dat hij uit de discussie stapt omdat de ander ´woorden verdraait en hem dingen in de mond legt´. Zeer slechte tactiek om de laffe aftocht te verhullen.
Wat jij woorden verdraaien noemt, noem ik lezen en reageren ....dat dat jou dan slecht uitkomt is mijn probleem nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:31 schreef Viajero het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde juist dat jij geen argumenten meer hebt. Zo kan je al mijn woorden wel verdraaien.
Helemaal mee eens ...alleen hebben we waarschijnlijk een andere mening over wat intelligent nu eigenlijk isquote:Intelligente mensen kunnen zelf hun conclusie trekken uit deze woordenwisseling.
quote:Ik ga niet meer met je in discussie, je verdraait mijn woorden, legt me dingen in de mond en bent onredelijk. Als je met echte argumenten komt reageer ik wel weer.
Uiteraardquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:16 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[afbeelding]
Children assist mortar attack
Op dit soort kinderen zou ik als Israëlische soldaat ook schieten.
Omdat we die niet kunnen vinden ?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:34 schreef buachaille het volgende:
Dit is ook wel een aardige. Vraag wordt gesteld waarom Israël met Hamas moet onderhandelen, wij gaan tenslotte ook niet met Osama Bin Laden om de tafel zitten.
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=1036&titel=Vrije_Westen_heeft_Isra%EBl_verraden
Ik heb dat (propogandische pro -Isreal ) stuk wel gelezen maar net zoals jij NIETS positiefs over de Palestijnen gelooft ,neem ik dit artikel met een schep zoutquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:10 schreef Roi het volgende:
Als je de moeite had genomen om dat bericht te lezen, of zelfs alleen al ff vluchtig te bekijken
Ja lang geleden ..het is niet eens bewezen dat die nog leeft (behalve op filmpjes die ook een jaar geleden konden zijn opgenomen )quote:had je kunnen zien dat Bin Laden wel voorstellen heeft gedaan.
Klopt, ik ken jou niet maar daar staat tegenoverquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:30 schreef Roi het volgende:
Wie ben jij ? Waar ken je me van ? Hoe weet jij nou dat ik niets positiefs over de Palestijnen geloof ?!?!
Als jij dit artikel lichtelijk naar de Israelische vind neigen vind ik je idd niet erg objectiefquote:Al de post van mensen die lichtelijk naar de Israelische kant neigen vindt jij onzin en geef je de domste argumenten om dat te bewijzen.
Ik heb het niet gelezen en acht dat ook niet nodig om de inhoud ervan in te schatten nadat ik dit prentje heb gezien.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:17 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Ik heb dat (propogandische pro -Isreal ) stuk wel gelezen
1quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:44 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Klopt, ik ken jou niet maar daar staat tegenover
1
JIj mij ook niet dus hou je dan aan je eigen regels
Waarom denk jij dat ik niets positiefs over de Israeliers geloof ?
2
Alleen geen dingen in de trant van 'alle Palestijnen zijn fout en alle Israeliers zijn goed '
Maar die geloof ik ook niet als het bv over moslims en turken gaat (en eenzijdig zijn )
[..]
Als jij dit artikel lichtelijk naar de Israelische vind neigen vind ik je idd niet erg objectief
3
Als je DAT een dom argument vind (m.a.w een argument wat niet in jouw straatje past ) so be it![]()
Ik geloof ook geen berichten waarin staat dat Israel de wereld wil over nemen of zoiets hoor
Of dat het vergassen van Joden nooit is gebeurd
4
![]()
2 Waar zeg ik dat ?quote:maar net zoals jij NIETS positiefs over de Palestijnen gelooft
1. dit was als reaktie op de mail van buachaille bedoeld..foutje bij het quotenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:51 schreef Roi het volgende:
[..]
1
[..]
2 Waar zeg ik dat ?
3 Ik had het over je reacties in het algemeen, niet over dat bericht.
4 Ik wel!
misdadig? ik zie dat toch anders, het is oorlog en ze hebben een krijgsgevangene gescoort, daar is nix misdadigs aan (tot ze hem beginnen te martelen en zijn kop eraf hakken), dom/contraproductief is het wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:46 schreef Monidique het volgende:
Toen ik zei dat Israël maar wat raketten moest afschieten op Hamas, was ik fout. De ontvoering van deze Israëlische soldaat is misdadig,
mwah collectieve bestraffing, burggen, krachtcentrales, ministeries etc. ... het zijn allemaal militaire doelenquote:ja, maar de collectieve bestraffing van de gehele Gaza-strook is buitenproportioneel en ook misdadig, zo niet meer. Israël is hier verkeerd bezig, niet alle middelen zijn geoorloofd om deze militair terug te halen. Het is daarnaast contraproductief, het verergert de (Palestijnse) situatie en het ontvoeren van tientallen democratisch gekozen parlamentariërs is verkeerd en de geringe kritiek daarop van het Westen en met name freedom and democracy-verspreidende Bush is schandalig.
Geschiedenis is kennelijk niet je sterkste vak, de Islamitische propaganda kan over jou tevreden zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:41 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom doen ze zo moeite voor 1 soldaat.. lekker boeie
ik ben trouwens voor de palestijnen.. het was hun landen. en toen kwam israel er zomaar binnen vallen
Van jouw post straalt gewoon af dat je IQ onder de 90 ligt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:41 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ben trouwens voor de palestijnen.. het was hun landen. en toen kwam israel er zomaar binnen vallen
Op de man spelen toont dan weer een hoog IQquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:30 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Van jouw post straalt gewoon af dat je IQ onder de 90 ligt.
Kewl! Ik ben voor Feyenoord! Sjaaltjes ruilen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:41 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Kewl! Ik ben voor Feyenoord! Sjaaltjes ruilen?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Kewl! Ik ben voor Feyenoord! Sjaaltjes ruilen?
Slayage, heb je genoeg kennis van de Bijbel om te weten wat ermee bedoeld wordt of roep je maar wat?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen en acht dat ook niet nodig om de inhoud ervan in te schatten nadat ik dit prentje heb gezien.
[afbeelding]
Hebben zij die mensen ontvoerd dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:00 schreef ClioSporT het volgende:
altijd die kk joden weer
Net zoiets als zeggen 'Altijd die kk Palestijnen weer 'quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:00 schreef ClioSporT het volgende:
altijd die kk joden weer
Ik roep maar watquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:57 schreef buachaille het volgende:
[..]
Slayage, heb je genoeg kennis van de Bijbel om te weten wat ermee bedoeld wordt of roep je maar wat?
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:59 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Je bent iig eerlijk....kan ook niet iedereen zeggen![]()
quote:Het verhaal van Salomon
Op een dag werden twee vrouwen voor Salomo gebracht die beiden hetzelfde kind betwistten. Volgens de ene vrouw had de andere vrouw haar kind heimelijk weggenomen, nadat ze haar eigen kind in haar slaap had doodgedrukt. Nu claimden ze beiden het kind. De wijze vorst liet een scherprechter komen en zei: "Aangezien u beide het kind wilt bezitten, zal ik het rechtvaardig in tweeën laten delen. Beul, hak met uw zwaard het kind in tweeën!" De onechte moeder keek tevreden, maar de echte moeder viel snikkend voor de wijze vorst neer en riep: "Laat haar het kind, maar laat u het alstublieft in leven!" Salomo keek goedkeurend op haar neer, zond de beul weg en zei: "Alleen een echte moeder reageert zoals u deed. Hier is uw kind!"
Ik heb op een Christelijke basisschool gezeten en het verhaal van Salomon kwam regelmatig langsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:05 schreef buachaille het volgende:
Je kunt beter de Bijbel lezen maar Wiki is een goede tweede: ;o)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Salomonsoordeel
[..]
Dus Israel is een kind van de USA ?.....eindelijk zijn we er uitquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:05 schreef buachaille het volgende:
Je kunt beter de Bijbel lezen maar Wiki is een goede tweede: ;o)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Salomonsoordeel
[..]
Vanmiddag las ik dit in "The Australian"quote:Op zondag 2 juli 2006 00:57 schreef Frutsel het volgende:
CNN Breaking News: Israeli Jets target Haniya's Office
Zie je wel er zijn wel degelijk overeenkomsten tussen Israel en de Palestijnen ...quote:Op zondag 2 juli 2006 01:06 schreef opinionr het volgende:
[..]
Vanmiddag las ik dit in "The Australian"
Israel warns: free soldier or PM dies
Middle East correspondent Martin Chulov
July 01, 2006
ISRAEL last night threatened to assassinate Palestinian Prime Minister Ismael Haniyeh if Hamas militants did not release a captured Israeli soldier unharmed.
The unprecedented warning was delivered to Palestinian President Mahmoud Abbas in a letter as Israel debated a deal offered by Hamas to free Corporal Gilad Shalit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |