abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39358435

Children assist mortar attack

Op dit soort kinderen zou ik als Israëlische soldaat ook schieten.
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:31:45 #252
111528 Viajero
Who dares wins
pi_39367138
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 15:36 schreef Limburger_noord het volgende:
quote][
Mooi had al verwacht dat je vroeg of laat geen argumenten meer had
Nee, ik bedoelde juist dat jij geen argumenten meer hebt. Zo kan je al mijn woorden wel verdraaien. Intelligente mensen kunnen zelf hun conclusie trekken uit deze woordenwisseling.

Ik ga niet meer met je in discussie, je verdraait mijn woorden, legt me dingen in de mond en bent onredelijk. Als je met echte argumenten komt reageer ik wel weer.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_39367278
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:31 schreef Viajero het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde juist dat jij geen argumenten meer hebt. Zo kan je al mijn woorden wel verdraaien. Intelligente mensen kunnen zelf hun conclusie trekken uit deze woordenwisseling.

Ik ga niet meer met je in discussie, je verdraait mijn woorden, legt me dingen in de mond en bent onredelijk. Als je met echte argumenten komt reageer ik wel weer.
Typisch voorbeeld van iemand die het niet meer weet: zeggen dat hij uit de discussie stapt omdat de ander ´woorden verdraait en hem dingen in de mond legt´. Zeer slechte tactiek om de laffe aftocht te verhullen.
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:46:05 #254
111528 Viajero
Who dares wins
pi_39367737
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Typisch voorbeeld van iemand die het niet meer weet: zeggen dat hij uit de discussie stapt omdat de ander ´woorden verdraait en hem dingen in de mond legt´. Zeer slechte tactiek om de laffe aftocht te verhullen.
Lees mijn post en lees zijn post. Ik ga niet welles nietes spelen met zulke mensen. Met jou ook niet.
Nog een keer ook voor jou dan: als je met echte argumenten komt reageer ik weer.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:41:38 #255
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_39393863
Al-Aqsa Martyrs Brigades claim to have kidnapped IDF soldier in West Bank (Reuters)
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_39394010
Toen ik zei dat Israël maar wat raketten moest afschieten op Hamas, was ik fout. De ontvoering van deze Israëlische soldaat is misdadig, ja, maar de collectieve bestraffing van de gehele Gaza-strook is buitenproportioneel en ook misdadig, zo niet meer. Israël is hier verkeerd bezig, niet alle middelen zijn geoorloofd om deze militair terug te halen. Het is daarnaast contraproductief, het verergert de (Palestijnse) situatie en het ontvoeren van tientallen democratisch gekozen parlamentariërs is verkeerd en de geringe kritiek daarop van het Westen en met name freedom and democracy-verspreidende Bush is schandalig.
pi_39394502
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]

vrijdag 30 juni 2006 @ 16:03:32 #259
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39394512
Eindelijk iemand met hersens. (Monidique).
pi_39394591
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 20:31 schreef Viajero het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde juist dat jij geen argumenten meer hebt. Zo kan je al mijn woorden wel verdraaien.
Wat jij woorden verdraaien noemt, noem ik lezen en reageren ....dat dat jou dan slecht uitkomt is mijn probleem niet
quote:
Intelligente mensen kunnen zelf hun conclusie trekken uit deze woordenwisseling.
Helemaal mee eens ...alleen hebben we waarschijnlijk een andere mening over wat intelligent nu eigenlijk is
quote:

Goed nieuws want jouw antwoorden leiden nergens toe ,
Ben wel benieuwd hoelang je dat volhoud

pi_39394607
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 16:16 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[afbeelding]
Children assist mortar attack

Op dit soort kinderen zou ik als Israëlische soldaat ook schieten.
Uiteraard
pi_39395486
Dit is ook wel een aardige. Vraag wordt gesteld waarom Israël met Hamas moet onderhandelen, wij gaan tenslotte ook niet met Osama Bin Laden om de tafel zitten.

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=1036&titel=Vrije_Westen_heeft_Isra%EBl_verraden
pi_39402644
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 16:34 schreef buachaille het volgende:
Dit is ook wel een aardige. Vraag wordt gesteld waarom Israël met Hamas moet onderhandelen, wij gaan tenslotte ook niet met Osama Bin Laden om de tafel zitten.

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=1036&titel=Vrije_Westen_heeft_Isra%EBl_verraden
Omdat we die niet kunnen vinden ?
Misschien voelt hij zich wel verkeerd begrepen ?
pi_39403690
Als je de moeite had genomen om dat bericht te lezen, of zelfs alleen al ff vluchtig te bekijken had je kunnen zien dat Bin Laden wel voorstellen heeft gedaan.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_39404030
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 20:10 schreef Roi het volgende:
Als je de moeite had genomen om dat bericht te lezen, of zelfs alleen al ff vluchtig te bekijken
Ik heb dat (propogandische pro -Isreal ) stuk wel gelezen maar net zoals jij NIETS positiefs over de Palestijnen gelooft ,neem ik dit artikel met een schep zout
quote:
had je kunnen zien dat Bin Laden wel voorstellen heeft gedaan.
Ja lang geleden ..het is niet eens bewezen dat die nog leeft (behalve op filmpjes die ook een jaar geleden konden zijn opgenomen )

Maar dat plaatje in jouw geheel onafhankelijke bericht geeft wel perfect de gedachten gang bij de Israeliers aan ....

Alleen jammer dat het niet klopt

pi_39404573
Wie ben jij ? Waar ken je me van ? Hoe weet jij nou dat ik niets positiefs over de Palestijnen geloof ?!?!

Al de post van mensen die lichtelijk naar de Israelische kant neigen vindt jij onzin en geef je de domste argumenten om dat te bewijzen.
pi_39404997
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 20:30 schreef Roi het volgende:
Wie ben jij ? Waar ken je me van ? Hoe weet jij nou dat ik niets positiefs over de Palestijnen geloof ?!?!
Klopt, ik ken jou niet maar daar staat tegenover
JIj mij ook niet dus hou je dan aan je eigen regels
Waarom denk jij dat ik niets positiefs over de Israeliers geloof ?
Alleen geen dingen in de trant van 'alle Palestijnen zijn fout en alle Israeliers zijn goed '
Maar die geloof ik ook niet als het bv over moslims en turken gaat (en eenzijdig zijn )
quote:
Al de post van mensen die lichtelijk naar de Israelische kant neigen vindt jij onzin en geef je de domste argumenten om dat te bewijzen.
Als jij dit artikel lichtelijk naar de Israelische vind neigen vind ik je idd niet erg objectief
Als je DAT een dom argument vind (m.a.w een argument wat niet in jouw straatje past ) so be it

Ik geloof ook geen berichten waarin staat dat Israel de wereld wil over nemen of zoiets hoor
Of dat het vergassen van Joden nooit is gebeurd

pi_39405091
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 20:17 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Ik heb dat (propogandische pro -Isreal ) stuk wel gelezen
Ik heb het niet gelezen en acht dat ook niet nodig om de inhoud ervan in te schatten nadat ik dit prentje heb gezien.

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39405241
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 20:44 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Klopt, ik ken jou niet maar daar staat tegenover
1

JIj mij ook niet dus hou je dan aan je eigen regels
Waarom denk jij dat ik niets positiefs over de Israeliers geloof ?
2

Alleen geen dingen in de trant van 'alle Palestijnen zijn fout en alle Israeliers zijn goed '
Maar die geloof ik ook niet als het bv over moslims en turken gaat (en eenzijdig zijn )
[..]

Als jij dit artikel lichtelijk naar de Israelische vind neigen vind ik je idd niet erg objectief
3
Als je DAT een dom argument vind (m.a.w een argument wat niet in jouw straatje past ) so be it

Ik geloof ook geen berichten waarin staat dat Israel de wereld wil over nemen of zoiets hoor
Of dat het vergassen van Joden nooit is gebeurd

4
1
quote:
maar net zoals jij NIETS positiefs over de Palestijnen gelooft
2 Waar zeg ik dat ?
3 Ik had het over je reacties in het algemeen, niet over dat bericht.
4 Ik wel !
pi_39405451
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 20:51 schreef Roi het volgende:

[..]

1
[..]

2 Waar zeg ik dat ?
3 Ik had het over je reacties in het algemeen, niet over dat bericht.
4 Ik wel !
1. dit was als reaktie op de mail van buachaille bedoeld..foutje bij het quoten

2 hier bv ?..Al de post van mensen die lichtelijk naar de Israelische kant neigen vindt jij onzin en geef je de domste argumenten om dat te bewijzen.

3 ok,maar zeg dat dan ...ben het niet met je eens maar nu weet ik iig wat je bedoeld

4...vast wel...
  zaterdag 1 juli 2006 @ 00:41:15 #271
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39412549
waarom doen ze zo moeite voor 1 soldaat.. lekker boeie

ik ben trouwens voor de palestijnen.. het was hun landen. en toen kwam israel er zomaar binnen vallen
pi_39412897
Van mij mag dat hele land onder water lopen. Jordanie aan Zee klinkt ook wel leuk.
  Moderator zaterdag 1 juli 2006 @ 00:59:04 #273
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_39413113
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 15:46 schreef Monidique het volgende:
Toen ik zei dat Israël maar wat raketten moest afschieten op Hamas, was ik fout. De ontvoering van deze Israëlische soldaat is misdadig,
misdadig? ik zie dat toch anders, het is oorlog en ze hebben een krijgsgevangene gescoort, daar is nix misdadigs aan (tot ze hem beginnen te martelen en zijn kop eraf hakken), dom/contraproductief is het wel natuurlijk.
quote:
ja, maar de collectieve bestraffing van de gehele Gaza-strook is buitenproportioneel en ook misdadig, zo niet meer. Israël is hier verkeerd bezig, niet alle middelen zijn geoorloofd om deze militair terug te halen. Het is daarnaast contraproductief, het verergert de (Palestijnse) situatie en het ontvoeren van tientallen democratisch gekozen parlamentariërs is verkeerd en de geringe kritiek daarop van het Westen en met name freedom and democracy-verspreidende Bush is schandalig.
mwah collectieve bestraffing, burggen, krachtcentrales, ministeries etc. ... het zijn allemaal militaire doelen

de palestijnen zijn gewoon niet in staat een conventionele oorlog te voeren tegen Israel, ze zijn militair gezien te zwak (te verdeeld ook) dan valt erover te twisten of het slim is van het IDF om dat zo pijnlijk duidelijk te maken (want dan schakelen ze weer terug naar onconventionele oorlogsvoering) maar misdadig zou ik het niet meteen willen noemen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_39420707
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 00:41 schreef jorienvdherik het volgende:

ik ben trouwens voor de palestijnen.. het was hun landen. en toen kwam israel er zomaar binnen vallen
Geschiedenis is kennelijk niet je sterkste vak, de Islamitische propaganda kan over jou tevreden zijn.

Start eens met http://en.wikipedia.org/wiki/Israel
pi_39421289
quote:

Van jouw post straalt gewoon af dat je IQ onder de 90 ligt.
pi_39421377
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 13:30 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

Van jouw post straalt gewoon af dat je IQ onder de 90 ligt.
Op de man spelen toont dan weer een hoog IQ
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39421419
quote:

Kewl! Ik ben voor Feyenoord! Sjaaltjes ruilen?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 1 juli 2006 @ 13:43:08 #278
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_39421604
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 13:35 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_39422048
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 13:35 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

-Rabia Al-Basri
pi_39426712
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 20:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik heb het niet gelezen en acht dat ook niet nodig om de inhoud ervan in te schatten nadat ik dit prentje heb gezien.

[afbeelding]
Slayage, heb je genoeg kennis van de Bijbel om te weten wat ermee bedoeld wordt of roep je maar wat?
pi_39426786
altijd die kk joden weer
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_39426973
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 18:00 schreef ClioSporT het volgende:
altijd die kk joden weer
Hebben zij die mensen ontvoerd dan?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_39427242
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 18:00 schreef ClioSporT het volgende:
altijd die kk joden weer
Net zoiets als zeggen 'Altijd die kk Palestijnen weer '
btw ..de meeste Israeliers zijn wel Joods maar niet alle Joden wonen in Israel
pi_39431808
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 17:57 schreef buachaille het volgende:

[..]

Slayage, heb je genoeg kennis van de Bijbel om te weten wat ermee bedoeld wordt of roep je maar wat?
Ik roep maar wat
-Rabia Al-Basri
pi_39431970
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 20:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik roep maar wat
Je bent iig eerlijk....kan ook niet iedereen zeggen
pi_39432044
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 20:59 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Je bent iig eerlijk....kan ook niet iedereen zeggen
-Rabia Al-Basri
pi_39432169
Je kunt beter de Bijbel lezen maar Wiki is een goede tweede: ;o)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Salomonsoordeel
quote:
Het verhaal van Salomon

Op een dag werden twee vrouwen voor Salomo gebracht die beiden hetzelfde kind betwistten. Volgens de ene vrouw had de andere vrouw haar kind heimelijk weggenomen, nadat ze haar eigen kind in haar slaap had doodgedrukt. Nu claimden ze beiden het kind. De wijze vorst liet een scherprechter komen en zei: "Aangezien u beide het kind wilt bezitten, zal ik het rechtvaardig in tweeën laten delen. Beul, hak met uw zwaard het kind in tweeën!" De onechte moeder keek tevreden, maar de echte moeder viel snikkend voor de wijze vorst neer en riep: "Laat haar het kind, maar laat u het alstublieft in leven!" Salomo keek goedkeurend op haar neer, zond de beul weg en zei: "Alleen een echte moeder reageert zoals u deed. Hier is uw kind!"
pi_39432625
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:05 schreef buachaille het volgende:

[..]
Ik heb op een Christelijke basisschool gezeten en het verhaal van Salomon kwam regelmatig langs
-Rabia Al-Basri
pi_39433222
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 21:05 schreef buachaille het volgende:

[..]
Dus Israel is een kind van de USA ?.....eindelijk zijn we er uit
Mag ze het wat mij betreft mee naar huis nemen...
Ik ga er maar van uit dat met de dame rechts het vrijheidsbeeld = USA wordt bedoeld
  Moderator zondag 2 juli 2006 @ 00:57:24 #290
8781 crew  Frutsel
pi_39439260
CNN Breaking News: Israeli Jets target Haniya's Office
pi_39439455
quote:
Op zondag 2 juli 2006 00:57 schreef Frutsel het volgende:
CNN Breaking News: Israeli Jets target Haniya's Office
Vanmiddag las ik dit in "The Australian"

Israel warns: free soldier or PM dies
Middle East correspondent Martin Chulov
July 01, 2006
ISRAEL last night threatened to assassinate Palestinian Prime Minister Ismael Haniyeh if Hamas militants did not release a captured Israeli soldier unharmed.
The unprecedented warning was delivered to Palestinian President Mahmoud Abbas in a letter as Israel debated a deal offered by Hamas to free Corporal Gilad Shalit.
pi_39439603
quote:
Op zondag 2 juli 2006 01:06 schreef opinionr het volgende:

[..]

Vanmiddag las ik dit in "The Australian"

Israel warns: free soldier or PM dies
Middle East correspondent Martin Chulov
July 01, 2006
ISRAEL last night threatened to assassinate Palestinian Prime Minister Ismael Haniyeh if Hamas militants did not release a captured Israeli soldier unharmed.
The unprecedented warning was delivered to Palestinian President Mahmoud Abbas in a letter as Israel debated a deal offered by Hamas to free Corporal Gilad Shalit.
Zie je wel er zijn wel degelijk overeenkomsten tussen Israel en de Palestijnen ...
  Moderator zondag 2 juli 2006 @ 01:13:19 #293
8781 crew  Frutsel
pi_39439627
Schijnt geen vliegtuigaanval te zijn geweest, ut was een raket...

waarschuwingsraketje denk ik..
.
pi_39439663
Het was een luchtaanval vanuit een Helikopter.
Wel een duidelijk signaal.
  zondag 2 juli 2006 @ 01:22:34 #295
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')