abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 juni 2006 @ 18:29:53 #126
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_39328869
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 18:15 schreef Meki het volgende:

[..]

lekker de onschuldigen

wat een smerige terroristen
Ach doe maar net alsof het een Israelische bus is die wordt opgeblazen door jouw Broeders.

Voel je je al wat beter?
  woensdag 28 juni 2006 @ 18:30:29 #127
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39328884
quote:

[..]

lekker de onschuldigen

Zoek eens een keer de betekenis op van "terrorisme"....
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  woensdag 28 juni 2006 @ 18:31:04 #128
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39328896
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 18:29 schreef Abe_Lenstra het volgende:

[..]

Ach doe maar net alsof het een Israelische bus is die wordt opgeblazen door jouw Broeders.

Voel je je al wat beter?
Zeg dan niks
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_39328907
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 17:26 schreef Musketeer het volgende:

[..]

Net zoals Osama gesteund werd/wordt door verscheidene Islamitische landen?
On topic blijven aub

Osama werd trouwens ook gesteund door de VS, maar dat is weer een ander verhaal
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39328975
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 18:29 schreef Abe_Lenstra het volgende:

[..]

Voel je je al wat beter?
ik heb geen broeders
jouw broeders Israelische terroristen zijn jou broeders
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_39329007
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 18:30 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Zoek eens een keer de betekenis op van "terrorisme"....
dus express elektriciteit kapot maken en zomaar mensen vermoorden is geen terrorisme
er zijn ziekenhuizen die op elektriciteit draaien

Israel is een terroristisch land en moet aangepakt worden in de VN
  woensdag 28 juni 2006 @ 18:37:48 #132
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39329051
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 18:35 schreef Meki het volgende:

[..]

dus express elektriciteit kapot maken en zomaar mensen vermoorden is geen terrorisme
er zijn ziekenhuizen die op elektriciteit draaien

Israel is een terroristisch land en moet aangepakt worden in de VN
Nee, JIJ vindt Israël een terroristisch land.
LastFM
pi_39329226
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 18:37 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Nee, JIJ vindt Israël een terroristisch land.
vind jij nu goed wat Israel aan het doen is ?
het terroriseren van Palestijnen
pi_39329230
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:02 schreef Glasnosteraar het volgende:
Er is allang een Palestijnse staat: Jordanië. Ik meen dat de koning zelfs getrouwd is met een Palestijnse. En dat er meer en meer druk onstaat in de Palestijnse gebieden komt door een tomeloze voortplantingsdrift. Als we Israel zouden verplaatsen, en de palestijnen zouden het huidige Israel in bezit kunnen nemen zal er niets veranderen, behalve dan dat nu Israel niet meer de schuld krijgt voor de eigen ellendigheid maar alleen nog het Westen.
Ik beschouw de "disengagement" van Israel als een nieuwe realistische koers die ook het Westen goede perspectieven biedt. En voor alle neo-koloniale activisten in het Westen kunnen we met het bespaarde geld lollige computerspelletjes kopen als Civilizations, World of Warcraft etc, zijn die ook zoet.

- nu zit ik onderhand wel helemaal op de koers van deze topic: VN: geef islamisme een kans.
eens uitproberen ?....
pi_39329516
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook niets positiefs over Israel te zeggen hoor, behalve dat Natalie Portman er geboren Daarnaast heb ik ook niets positiefs te zeggen over die Arabische landen hoe ze met de Palestijnen zijn omgegaan.
Ik denk niert dat er iemand van jouw mening wakker ligt. Het zal ze een reet roesten wat jij denkt.
pi_39329571
quote:

[..]

lekker de onschuldigen

He Meki, wat je vergeet te vertellen is dat de waterleidingen in Gaza werken op electricitiet. Wat zullen ze gaan stinken en een dorst hebben
pi_39329651
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:00 schreef Frances het volgende:

[..]

Ik denk niert dat er iemand van jouw mening wakker ligt. Het zal ze een reet roesten wat jij denkt.

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_39329696

Rockets stored by Palestinian militants in a Gaza warehouse burning after an IAF strike Wed. (AP)
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_39329783
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:07 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Rockets stored by Palestinian militants in a Gaza warehouse burning after an IAF strike Wed. (AP)
Nu nog de Israelische nukes
-Rabia Al-Basri
pi_39329810
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:02 schreef Frances het volgende:

[..]

He Meki, wat je vergeet te vertellen is dat de waterleidingen in Gaza werken op electricitiet. Wat zullen ze gaan stinken en een dorst hebben
ik weet al hoe jij denkt over Palestijnse kinderen en mensen
die hebben geen levens nodig

goed zo man zo geef je respect aan andere mensen
pi_39330047
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:00 schreef Frances het volgende:

[..]

of de mening van wie dan ook hier ...wie denkt dat het anders is zou ik graag eens horen
pi_39330124
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:21 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

of de mening van wie dan ook hier ...wie denkt dat het anders is zou ik graag eens horen
Correcte constatering Wat doen we hier eigenlijk dan?
-Rabia Al-Basri
  woensdag 28 juni 2006 @ 19:27:36 #143
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39330229
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:02 schreef Frances het volgende:

[..]

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_39330576
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

Correcte constatering Wat doen we hier eigenlijk dan?
Tja zeg het maar JIJ bracht het ter sprake

Elkaar en beetje stangen ofzo?...of gewoon discuseren ....
pi_39330778
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 19:40 schreef Limburger_noord het volgende:

[..]

Tja zeg het maar JIJ bracht het ter sprake

Elkaar en beetje stangen ofzo?...of gewoon discuseren ....
Gewoon gezzelliiiig je weet wel

Discussieren lucht op, vind ik en stangers heb je ook natuurlijk, hier Wat ze zeggen over Mohammed net gereageerd op zo'n typische stang post bv. Fok op zijn best
-Rabia Al-Basri
  Moderator woensdag 28 juni 2006 @ 21:55:38 #146
8781 crew  Frutsel
pi_39335068
Breaking News: Syria Chases Israeli Jets in Syrian airspace

(CNN) -- Syria says it chased Israeli warplanes out of its airspace Wednesday after what it called a "hostile and provocative act," Syrian state television reported Wednesday.

Israeli jets flew over the country home of Syrian President Bashar al-Assad in Ladekye, the Israeli military reported. Israeli television reported that al-Assad was at home at the time.

A banner on Syrian television reported that the Syrian air force intercepted the Israeli aircraft and "forced them to separate and leave the area." It called the Israeli airspace breach "an unacceptable, hostile and provocative act."

The Syrian statement did not mention the reported overflight of al-Assad's home.

The flyover occurred three days after Israeli Cpl. Gilad Shalit was kidnapped inside Israel. He is believed to be held captive by groups linked with Syria.
pi_39335454
Gebeurt regelmatig dit me dunkt. Kijk maar naar de Grieken en de Turken, die houden ook wel van een dogfight.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 28 juni 2006 @ 22:09:17 #148
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_39335587
Die Frances hier is echt om te kosten
pi_39335590
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 21:55 schreef Frutsel het volgende:
Breaking News: Syria Chases Israeli Jets in Syrian airspace

(CNN) -- Syria says it chased Israeli warplanes out of its airspace Wednesday after what it called a "hostile and provocative act," Syrian state television reported Wednesday.

Israeli jets flew over the country home of Syrian President Bashar al-Assad in Ladekye, the Israeli military reported. Israeli television reported that al-Assad was at home at the time.

A banner on Syrian television reported that the Syrian air force intercepted the Israeli aircraft and "forced them to separate and leave the area." It called the Israeli airspace breach "an unacceptable, hostile and provocative act."

The Syrian statement did not mention the reported overflight of al-Assad's home.

The flyover occurred three days after Israeli Cpl. Gilad Shalit was kidnapped inside Israel. He is believed to be held captive by groups linked with Syria.
Moet dit stuk bewijzen dat de Israeli's niet kunnen vliegen \geen richting gevoel hebben
of dat het midden-oosten meer landen kent die 'rot' zijn ?
  woensdag 28 juni 2006 @ 22:24:17 #150
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_39336221
En nu een zo objectief mogelijke versie van dit nieuwsbericht:

Palestijnse/Arabische vrijheidsstrijders/terroristen/soldaten/ontvoerders/militanten/mannen hebben in door Israel gecontroleerd Palestijns gebied/betwist gebied/door Israel bezet Palestijns gebied/Palestijns gebied een Israelische soldaat/terrorist/Zionistische hond/man/vader van twee kinderen ontvoert/gevangen genomen.

Is het nog een beetje te lezen zo?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')