weer zo'n prutser.quote:
En ik maar denken dat het een Surinamer isquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
rayman is joods
Ok niet kijken dan. Zijn we gelijk verlost van je nikszeggende postsquote:
niet dusquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het een Surinamer is
Ja maar ik kan mijn fan topic niet mer vindenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:48 schreef koningdavid het volgende:
Zouden er mensen zijn die Piet geen aimabele man vinden?
Jij beter nederlands schrijven !!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok niet kijken dan. Zijn we gelijk verlost van je nikszeggende posts
Dus is het geen jood?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, vooral Jurgen Rayman uit Rotterdam.![]()
Jij Nederlandse ? Jij echt nederlandse ? Als jij ja zegt ik jouwie alle foute nederlandsie op gaat zoeken en een topic ga vullie met die posties die fouties zijniequote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij beter nederlands schrijven !!
Ja vond het ook leuk !!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
Was weer leuk. Piet is echt een held.
Je bent hem tegengekomen in de gaybar waar jij altijd komtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:52 schreef jorienvdherik het volgende:
piet is een vieze homo !
Lezen Tong.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
Ik wil horen dat de Fransejn ergh goed waren
Dat durven ze niet te zeggen
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:52 schreef jorienvdherik het volgende:
piet is een vieze homo !
anne frank plantsoenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent hem tegengekomen in de gaybar waar jij altijd komt
deze Het grote Piet de Visser fantopic!?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar ik kan mijn fan topic niet mer vinden
Gossiequote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:54 schreef kollie het volgende:
de post van erasmusch.... tekent het niveau op fok![]()
vondt ja?quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom postte jij dan als je vanavond zo saai vondt![]()
Bang dat je je punten niet haalt![]()
sorry dat ik zo geirriteerd reageerde. zand erover?quote:
Au, mijn ogen.quote:
Mij bestquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:15 schreef kollie het volgende:
[..]
sorry dat ik zo geirriteerd reageerde. zand erover?![]()
dat spraakgebrek vind ik juist wel grappigquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mij bestVind alleen dat je met zo'n spraakgebrek niet thuishoort op tv, ga dan lekker voor de krant werken.
Zijn ajaxliefde droop ervan af.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooie laatste vraag van Van Gelder aan Perez trouwens.
"Wanneer begin je nou bij een echte club?"quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou ben ik toch nieuwschierig naar wat hij vroeg
Ach jouw punten hangen bij je navel.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:41 schreef Pritt het volgende:
Als eerbetoon aan mijn favoriete tv-persoonlijkheid heb ik besloten een avatar te nemen op dit forum.
Komt Perez bij Fc Den Bosch?quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
"Wanneer begin je nou bij een echte club?"
Als eerbetoon aan mijn favoriete tv-persoonlijkheid heb ik besloten een avatar te nemen op dit forum.
quote:
Volgens mij nemen ze Kesler niet helemaal serieus bij de NOS :pquote:Te gast zijn cabaretier Henk Kesler, Joop Hiele en Maurice de Hond.
Is er dan nog enige reden om dat te doen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:08 schreef planethugo het volgende:
[..]
Volgens mij nemen ze Kesler niet helemaal serieus bij de NOS :p
iddquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:18 schreef Trancelocator het volgende:
Jammer dat Hugo vanavond niet aanschuift.
Coolquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:41 schreef Pritt het volgende:
Kan hij het over de 7 hebben die marco zichzelf dit wk heeft toebedeeldquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:18 schreef Trancelocator het volgende:
Jammer dat Hugo vanavond niet aanschuift.
Is het dan spannend.?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:26 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat ik het vanavond ga missen. Kijk liever het kamerdebat even af.
Ik kijk gewoon weer hoor. Ik hoor wel hoe het af is gelopen tot dusver kan het niet bekoren.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:26 schreef golfer het volgende:
Is 't al begonnenquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:36 schreef the_hunter het volgende:
De gasten spreken me niet echt aan, maar ik kijk uiteraard toch weer
Ja het loopt toch altijd hetzelfde dat mens mag gewoon op haar krent blijven zitten heeft ze trouwens al Oooooohhh voorzitter geroepen,quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:26 schreef golfer het volgende:
weinig soeps idd.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:55 schreef Erwtensoep het volgende:
saaie gasten
Ja, vind ik ook saaie gasten.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:55 schreef Erwtensoep het volgende:
saaie gasten
Jij duidelijk niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook saaie gasten.![]()
Alleen Henk Kesler mag er zijn..Die heeft wel verstand van Voetbal![]()
Ach ja, je moet toch op één of andere manier die bruine kleur behouden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:03 schreef kollie het volgende:
de Hond moet ff uit de reet van V Basten komen...
Nee klieren is niet lief dat klieren al je me kliert.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:02 schreef DrDentz het volgende:
oo tong, je mag haar niet meer klieren [afbeelding]
Precies al dat geslijm verder.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:05 schreef kollie het volgende:
wel fijn dat hiele er zit voor de kritische noot.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:04 schreef Ratjepoepe het volgende:
[..]
Ach ja, je moet toch op één of andere manier die bruine kleur behouden.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee klieren is niet lief dat klieren al je me kliert.
waarschijnlijk is De Hond in Katwijk geweest met z'n vragen....quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:10 schreef the_hunter het volgende:
Kuyt op de derde plek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |