quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:41 schreef Pritt het volgende:
Als eerbetoon aan mijn favoriete tv-persoonlijkheid heb ik besloten een avatar te nemen op dit forum.
Komt Perez bij Fc Den Bosch?quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
"Wanneer begin je nou bij een echte club?"
Als eerbetoon aan mijn favoriete tv-persoonlijkheid heb ik besloten een avatar te nemen op dit forum.
quote:
Volgens mij nemen ze Kesler niet helemaal serieus bij de NOS :pquote:Te gast zijn cabaretier Henk Kesler, Joop Hiele en Maurice de Hond.
Is er dan nog enige reden om dat te doen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:08 schreef planethugo het volgende:
[..]
Volgens mij nemen ze Kesler niet helemaal serieus bij de NOS :p
iddquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:18 schreef Trancelocator het volgende:
Jammer dat Hugo vanavond niet aanschuift.
Coolquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:41 schreef Pritt het volgende:
Kan hij het over de 7 hebben die marco zichzelf dit wk heeft toebedeeldquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:18 schreef Trancelocator het volgende:
Jammer dat Hugo vanavond niet aanschuift.
Is het dan spannend.?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:26 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat ik het vanavond ga missen. Kijk liever het kamerdebat even af.
Ik kijk gewoon weer hoor. Ik hoor wel hoe het af is gelopen tot dusver kan het niet bekoren.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:26 schreef golfer het volgende:
Is 't al begonnenquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:36 schreef the_hunter het volgende:
De gasten spreken me niet echt aan, maar ik kijk uiteraard toch weer
Ja het loopt toch altijd hetzelfde dat mens mag gewoon op haar krent blijven zitten heeft ze trouwens al Oooooohhh voorzitter geroepen,quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:26 schreef golfer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |