wat een vent die Pietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:10 schreef gitaarsnaar het volgende:
Piet is gewoon de gigolo van Abramovitsj
Wat heb jij gedronken joh vanavond?? Of het toetsenbord heeft z'n langste tijd gehad.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
Ik wil horen dat de Fransejn ergh goed waren
Er zijn veel uitspraken van hem die je niet altijd begrijpt, maar dit is echt complete onzinquote:
Nee man wat kan mij het verrotten welke wedstrijden hij naartoe is geweestquote:
en terechtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:14 schreef Haaibaaike het volgende:
JACK DIE LELIJK OVER JOHAN ZIT TE DOEN![]()
Hij zegt ook Van Sgipquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:16 schreef Falco het volgende:
"Hidding"
Echt elke naam gaat verkeerd bij Piet
Zeker, hij heeft er echt verstand vanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:16 schreef koningdavid het volgende:
JAAAA PIET!
Hij heeft helemaal gelijk over Marco, hij had ten minste 1 ervaren assistent mee moeten nemen.
Hahahah, ja ik zag het ook.quote:
Hij heeft al eens australisch paspoort aangevraagdquote:
liefie hequote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:22 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Wel tof van Hiddink dat hij elke dag klaar staat voor de NOS
Nee ze moeten die quasi-grappige Surinamer aan het woord laten, daar heb je wat aan. De Visser heeft ten minste een gefundeerde en interessante mening over voetbalzaken, waar het programma over zou moeten gaan. "Heb jij bij het maken van programma's ook een klankbord?" wat een matige vragen, alleen om ervoor te zorgen dat die Rayman ook een aan het woord komtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Zovind ik Piet niet , heb liever dat ie wat meer zn bakkes houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |