die rechter inderdaadquote:
Helemaal niet!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:15 schreef 456 het volgende:
Maar Hugo is STRONT vervelend vandaag.
Tis niet mijn favoriet. Maar ik vind hem idd niet dom praten.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Martin van Geel is de meest verstandige man aan tafel
Maar heeft wel vrij veel rake opmerkingen en vaak gelijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:15 schreef 456 het volgende:
Omdat ie gelijk heeft?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:15 schreef 456 het volgende:
Ik vind het erg goedkoop dat hij nu zo hard is. Zo heb ik hem afgelopen week niet gehoord.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar heeft wel vrij veel rake opmerkingen en vaak gelijk.
De Borst, De Bom, De Boel, Van de Bastquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:15 schreef Ratjepoepe het volgende:
De Borst heeft gewoon gelijk met z'n opmerking dat de Bom en de Boel er in de rust uit moesten, dat had Advocaat nog gezien. Echt een ongelooflijke blunder van de Bast.
ze hebben allemaal rotkoppenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:19 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Die rotkop hoef ik niet in een Ajax shirt te zien.
clubs nog welquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:22 schreef Joesse het volgende:
brazilie en ghana.. dat zijn nou 2 clubs die van mij door mogen
Dan heb je pechquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:22 schreef Joesse het volgende:
brazilie en ghana.. dat zijn nou 2 clubs die van mij door mogen
Jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:27 schreef Zjakkie het volgende:
Je zag die Grosso gewoon zitten juichen op de grond dat het gelukt was!
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:27 schreef Zjakkie het volgende:
Je zag die Grosso gewoon zitten juichen op de grond dat het gelukt was!
Nou Haan heeft nooit iets te melden hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:29 schreef Ambrosius het volgende:
De NOS zet echt expres Borst en Haan bij elkaar.
Joechei.quote:
Daar doe je bij Cruijff van Hanegem en Goethals ook niet moeilijk over.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Joechei.
Weer die man die elke naam verkeerd uitspreekt.
Daar begint hij zelf nooit over, dat zijn anderen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Als hij maar een keertje zijn bek houdt over Mister Abraamoviets
Preciesquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar begint hij zelf nooit over, dat zijn anderen.
Goed gedaan Johnny. Sportiviteit was er al lang niet meer, en zoals Van Geel al zei, als Deco rood ervoor had gehad was Heitinga helemaal de held.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:42 schreef Perico het volgende:
van Geel borrelde van woede toen hij vertelde dat hij zijn eigen Johnny Heitinga aan de lijn had gehad en hem gevraagd had naar zijn onsportiviteit.
" Nou, die Portugezen waren zo bezig met tijdrekken e.d. dat hij dacht, het is genoeg geweest ik geef de bal ook niet meer terug. En gelijk heeft ie."
Dat is eigenlijk best zielig!
Maar als je realistisch bent: 4 jaar geleden was Oranje helemaal het lachertje door helemaal niet present te zijn. En nu moet Oranje er meteen weer staan? Misschien zijn wel niet zo goed als we denken dat we zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:50 schreef Perico het volgende:
Van Geel voelde zich duidelijk gepikeerd door de terecht negatieve toon maar kwam dan aanzetten met de FIFA ranglijst als ondersteuning voor van Basten.
Tsja voor landen als Mexico en de USA moeten we altijd die lijst uitlachen maar voor Nederland liegt die dan opeens niet. Ik wil niet ook nog in Zuid Afrika met Bassie en Schippie zitten opgescheept, met hun poldermodel en tekort schietende wedstrijdcoaching.
Wat Hugo Borst al zei: heel de wereld rekent Oranje nu af, vanwege het onherkenbare voetbal en weinig goals (maar veel kaarten).
Engeland deed in 74 en 78 niet mee. Dacht je dat ze geen ambitie hadden in 82 om wereldkampioen te worden ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:53 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Maar als je realistisch bent: 4 jaar geleden was Oranje helemaal het lachertje door helemaal niet present te zijn. En nu moet Oranje er meteen weer staan? Misschien zijn wel niet zo goed als we denken dat we zijn.
Iedere deelnemer hoort die ambitie te hebben, maar er is een verschil tussen kunnen en willen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Engeland deed in 74 en 78 niet mee. Dacht je dat ze geen ambitie hadden in 82 om wereldkampioen te worden ?
Vandaag laatste aflevering in Hinterzarten. Daarna vanuit de studio.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:36 schreef Paran0id het volgende:
Hoelang blijven ze eigenlijk daar nog zitten?
En dan vergeet je nog dat Nederland er in 1970 ook niet bij was. Sterker nog, in 1986 was Nederland er niet bij, en 2 jaar later werden we wel Europees kampioen!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Engeland deed in 74 en 78 niet mee. Dacht je dat ze geen ambitie hadden in 82 om wereldkampioen te worden ?
Zo zie je maar hoe dun dat draadje in de sport en het leven over het algemeen is, win je heb je vrienden verlies je.....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:01 schreef 456 het volgende:
Het is zo gemakkelijk om van basten NU te bekritiseren. Deed dat tijdens de kwalificatiereeks, of de eerste 3 wedstrijden.
* 456 is wel degelijk Hugo Borst fan hoor...
Daar zouden ze eens een liedje over moeten makenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:10 schreef maril het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe dun dat draadje in de sport en het leven over het algemeen is, win je heb je vrienden verlies je.....
Hugo deed dat tijdens de kwalificatie ook al.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:01 schreef 456 het volgende:
Het is zo gemakkelijk om van basten NU te bekritiseren. Deed dat tijdens de kwalificatiereeks, of de eerste 3 wedstrijden.
* 456 is wel degelijk Hugo Borst fan hoor...
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:11 schreef 456 het volgende:
[..]
Daar zouden ze eens een liedje over moeten maken
Ze gaan wel door maar in hilversum vermoedelijk een geldkwestie ,maar aan de andere kant wat moeten ze in het zwarte woud als het nederlands elftal er niet meer zitquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:20 schreef tong80 het volgende:
Vanavond dus de laatste aflevering. Raar dat ze er niet gewoon mee doorgaan.
Dus het wordt uit de studio uitgezonedenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:23 schreef maril het volgende:
[..]
Ze gaan wel door maar in hilversum vermoedelijk een geldkwestie ,maar aan de andere kant wat moeten ze in het zwarte woud als het nederlands elftal er niet meer zit
dat hebben die kakkerlakjes toch ook en 1 persoon in het bezonder die kale homo die zich voorzitter noemtquote:
Dat heb ik gisteren begrepen , ze zenden uit va Hilversum vanavond nog vanuit duitsland.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus het wordt uit de studio uitgezoneden
Ik ben niet jaloersquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:04 schreef Bruce117 het volgende:
Jurgen heeft wel mazzel.
Hij mocht naar Zwitserland - Oekraine
wat een vent die Pietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:10 schreef gitaarsnaar het volgende:
Piet is gewoon de gigolo van Abramovitsj
Wat heb jij gedronken joh vanavond?? Of het toetsenbord heeft z'n langste tijd gehad.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
Ik wil horen dat de Fransejn ergh goed waren
Er zijn veel uitspraken van hem die je niet altijd begrijpt, maar dit is echt complete onzinquote:
Nee man wat kan mij het verrotten welke wedstrijden hij naartoe is geweestquote:
en terechtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:14 schreef Haaibaaike het volgende:
JACK DIE LELIJK OVER JOHAN ZIT TE DOEN![]()
Hij zegt ook Van Sgipquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:16 schreef Falco het volgende:
"Hidding"
Echt elke naam gaat verkeerd bij Piet
Zeker, hij heeft er echt verstand vanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:16 schreef koningdavid het volgende:
JAAAA PIET!
Hij heeft helemaal gelijk over Marco, hij had ten minste 1 ervaren assistent mee moeten nemen.
Hahahah, ja ik zag het ook.quote:
Hij heeft al eens australisch paspoort aangevraagdquote:
liefie hequote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:22 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Wel tof van Hiddink dat hij elke dag klaar staat voor de NOS
Nee ze moeten die quasi-grappige Surinamer aan het woord laten, daar heb je wat aan. De Visser heeft ten minste een gefundeerde en interessante mening over voetbalzaken, waar het programma over zou moeten gaan. "Heb jij bij het maken van programma's ook een klankbord?" wat een matige vragen, alleen om ervoor te zorgen dat die Rayman ook een aan het woord komtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Zovind ik Piet niet , heb liever dat ie wat meer zn bakkes houdt
Nee hij is idd beter dan Raymann , ik heb het gewoon niet zo op de gasten van vandaagquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:23 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Nee ze moeten die quasi-grappige Surinamer aan het woord laten, daar heb je wat aan. De Visser heeft ten minste een gefundeerde en interessante mening over voetbalzaken, waar het programma over zou moeten gaan. "Heb jij bij het maken van programma's ook een klankbord?" wat een matige vragen, alleen om ervoor te zorgen dat die Rayman ook een aan het woord komt
Zijn weinig intressante Feyenoorders die NL iets hebben of international zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:28 schreef jorienvdherik het volgende:
piep piep allemaal ajax gasten bij sportzomer de laatste dagen/.weken
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja, vooral Jurgen Rayman uit Rotterdam.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:28 schreef jorienvdherik het volgende:
In de studioquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:31 schreef borisz het volgende:
morgen is Henk Kessler te gast
Ja weten we nu wel. Wordt er nog iets anders gepost?quote:
neejquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:31 schreef koningdavid het volgende:
Zou Piet ooit weleens ruzie hebben?
Neequote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:33 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ja weten we nu wel. Wordt er nog iets anders gepost?
![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:33 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ja weten we nu wel. Wordt er nog iets anders gepost?
![]()
quote:
piet is jezus in Ghanaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:35 schreef Pritt het volgende:
Hahaha piet de messiah, die shirtjes weggeeft.
dat zijn we gewendquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:40 schreef Bruce117 het volgende:
Erg traditionele indeling van de kwart-finales.
6 europese landen + Brazilië en Argentinië
Het is en blijft een held.quote:
iddquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:42 schreef kollie het volgende:
die raymann hangt de deskundige uitwat een galbak.
weer zo'n prutser.quote:
En ik maar denken dat het een Surinamer isquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
rayman is joods
Ok niet kijken dan. Zijn we gelijk verlost van je nikszeggende postsquote:
niet dusquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het een Surinamer is
Ja maar ik kan mijn fan topic niet mer vindenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:48 schreef koningdavid het volgende:
Zouden er mensen zijn die Piet geen aimabele man vinden?
Jij beter nederlands schrijven !!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok niet kijken dan. Zijn we gelijk verlost van je nikszeggende posts
Dus is het geen jood?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, vooral Jurgen Rayman uit Rotterdam.![]()
Jij Nederlandse ? Jij echt nederlandse ? Als jij ja zegt ik jouwie alle foute nederlandsie op gaat zoeken en een topic ga vullie met die posties die fouties zijniequote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij beter nederlands schrijven !!
Ja vond het ook leuk !!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
Was weer leuk. Piet is echt een held.
Je bent hem tegengekomen in de gaybar waar jij altijd komtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:52 schreef jorienvdherik het volgende:
piet is een vieze homo !
Lezen Tong.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
Ik wil horen dat de Fransejn ergh goed waren
Dat durven ze niet te zeggen
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:52 schreef jorienvdherik het volgende:
piet is een vieze homo !
anne frank plantsoenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent hem tegengekomen in de gaybar waar jij altijd komt
deze Het grote Piet de Visser fantopic!?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja maar ik kan mijn fan topic niet mer vinden
Gossiequote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:54 schreef kollie het volgende:
de post van erasmusch.... tekent het niveau op fok![]()
vondt ja?quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom postte jij dan als je vanavond zo saai vondt![]()
Bang dat je je punten niet haalt![]()
sorry dat ik zo geirriteerd reageerde. zand erover?quote:
Au, mijn ogen.quote:
Mij bestquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:15 schreef kollie het volgende:
[..]
sorry dat ik zo geirriteerd reageerde. zand erover?![]()
dat spraakgebrek vind ik juist wel grappigquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mij bestVind alleen dat je met zo'n spraakgebrek niet thuishoort op tv, ga dan lekker voor de krant werken.
Zijn ajaxliefde droop ervan af.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooie laatste vraag van Van Gelder aan Perez trouwens.
"Wanneer begin je nou bij een echte club?"quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou ben ik toch nieuwschierig naar wat hij vroeg
Ach jouw punten hangen bij je navel.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:41 schreef Pritt het volgende:
Als eerbetoon aan mijn favoriete tv-persoonlijkheid heb ik besloten een avatar te nemen op dit forum.
Komt Perez bij Fc Den Bosch?quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
"Wanneer begin je nou bij een echte club?"
Als eerbetoon aan mijn favoriete tv-persoonlijkheid heb ik besloten een avatar te nemen op dit forum.
quote:
Volgens mij nemen ze Kesler niet helemaal serieus bij de NOS :pquote:Te gast zijn cabaretier Henk Kesler, Joop Hiele en Maurice de Hond.
Is er dan nog enige reden om dat te doen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:08 schreef planethugo het volgende:
[..]
Volgens mij nemen ze Kesler niet helemaal serieus bij de NOS :p
iddquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:18 schreef Trancelocator het volgende:
Jammer dat Hugo vanavond niet aanschuift.
Coolquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:41 schreef Pritt het volgende:
Kan hij het over de 7 hebben die marco zichzelf dit wk heeft toebedeeldquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:18 schreef Trancelocator het volgende:
Jammer dat Hugo vanavond niet aanschuift.
Is het dan spannend.?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:26 schreef golfer het volgende:
Ik denk dat ik het vanavond ga missen. Kijk liever het kamerdebat even af.
Ik kijk gewoon weer hoor. Ik hoor wel hoe het af is gelopen tot dusver kan het niet bekoren.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:26 schreef golfer het volgende:
Is 't al begonnenquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:36 schreef the_hunter het volgende:
De gasten spreken me niet echt aan, maar ik kijk uiteraard toch weer
Ja het loopt toch altijd hetzelfde dat mens mag gewoon op haar krent blijven zitten heeft ze trouwens al Oooooohhh voorzitter geroepen,quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:26 schreef golfer het volgende:
weinig soeps idd.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:55 schreef Erwtensoep het volgende:
saaie gasten
Ja, vind ik ook saaie gasten.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:55 schreef Erwtensoep het volgende:
saaie gasten
Jij duidelijk niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook saaie gasten.![]()
Alleen Henk Kesler mag er zijn..Die heeft wel verstand van Voetbal![]()
Ach ja, je moet toch op één of andere manier die bruine kleur behouden.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:03 schreef kollie het volgende:
de Hond moet ff uit de reet van V Basten komen...
Nee klieren is niet lief dat klieren al je me kliert.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:02 schreef DrDentz het volgende:
oo tong, je mag haar niet meer klieren [afbeelding]
Precies al dat geslijm verder.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:05 schreef kollie het volgende:
wel fijn dat hiele er zit voor de kritische noot.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:04 schreef Ratjepoepe het volgende:
[..]
Ach ja, je moet toch op één of andere manier die bruine kleur behouden.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee klieren is niet lief dat klieren al je me kliert.
waarschijnlijk is De Hond in Katwijk geweest met z'n vragen....quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:10 schreef the_hunter het volgende:
Kuyt op de derde plek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |