quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:23 schreef borisz het volgende:
ik heb een leuke cd gedownloadnr 1 trance classics 4cd's alleen dan vraag je je af wat Danzel op zo'n cd doet
ok, de assistentscheids vertieft het weerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
mja als de grens weer niks ziet
Amerikaquote:Bill Alter, de senator van de Amerikaanse staat Missouri, wil het aantal dronken chauffeurs verminderen door de winkels in zijn staat lauw bier te laten verkopen. Er moet een wet komen die winkeliers verbiedt om bier gekoeld te verkopen.
Door de lauwe drank denkt de senator dat een chauffeur niet snel nog een biertje drinkt voor hij de auto instapt. Volgens hem hebben weinig mensen zin in een lauw biertje. "Bier hoeft alleen maar koud te zijn als je het onmiddelijk opdrinkt, en dat is nu juist niet de bedoeling", aldus Alter. Het bier zal namelijk na gekocht te zijn eerst enkele uren gekoeld moeten worden in een koelkast.
Camcordertje gekocht voor uiteindelijk 220 euro, terwijl z'n collega 250 had gezegdquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:23 schreef DeTolk het volgende:
Goedenmiddag
Kan een van jullie mij misschien helpen???
Camcorder Samsung VP 351
quote:
quote:
Ik ben gewoon de flauwste nietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:09 schreef Eilanden het volgende:
Als Diekie maar wat te zuipen heeft, dan is het goed
Goed idee.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:26 schreef tong80 het volgende:
Zo maar eens een uurtje naar voetbal insite kijken.
Heuj, daar ben ik al!quote:
Ja, volgens Cruijff is het haar schuld dat we op het WK zijn uitgeschakeld.quote:
Dood moet ze dood.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |