Je bedoelt dat instapmodelletje? Geef mij dan maar een iPod nanoquote:Op woensdag 24 januari 2007 09:12 schreef Guppyfriend het volgende:
ik vraag me eigenlijk wel af of er mensen zijn die een MacBook gewonnen hebben met de Lays actie...
Omdat die nieuwer en sneller is. Ik ben gewoon hebberigquote:
Ik doelde meer op de ruimtes die tussen de toetsen zit, maar zie zojuist dat dat enkel bij de MacBook's is. De MacBook Pro heeft godzijdank het zelfde tobo behouden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:50 schreef Geqxon het volgende:
Het toetsenbord is toch nog steeds verlicht?
ja, ik zag ze ook. kheb er meteen even overheen gequote:Op donderdag 25 januari 2007 19:40 schreef Q. het volgende:
Ze hebben zelfs bij de MediaMarkt al MacBooks en MacBook Pro's.
je kan m dan altijd nog laten upgraden?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:44 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je bedoelt dat instapmodelletje? Geef mij dan maar een iPod nano
Och, er is niets mis met dat keyboard. Apple is erg goed met het maken van keyboards. Zelf vind ik het losse keyboard nog wel het fijnst typen, al is het maar omdat die geen toetsen mist, en ik dus niet dingen als FN+SHIFT+F6 in moet drukken, maar de F6 gewoon een normale F6 is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de ruimtes die tussen de toetsen zit, maar zie zojuist dat dat enkel bij de MacBook's is. De MacBook Pro heeft godzijdank het zelfde tobo behouden.
Je kunt er geen dvd-fikker in laten zetten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
je kan m dan altijd nog laten upgraden?
mja, maar toch zou ik een gat ik de lucht springen als ik er één won!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:05 schreef Geqxon het volgende:
Je kunt er geen dvd-fikker in laten zetten.
Maar natuurlijk, het is en blijft Windows.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Ok, ik heb parallels draaien. Moet ik nu op die virtuele machine nog een virusscanner draaien?
Het is en blijft ook een virtuele machine waarbij ik me kan voorstellen dat windows connectie met de buiten wereld door parallels/OSX gemonitoord wordt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, het is en blijft Windows.
Echter kun je bij het installeren van een malicious bestand alsnog een virus vatten, het is niet dat omdat het op OS X draait dat het geen virussen kan ontvangen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is en blijft ook een virtuele machine waarbij ik me kan voorstellen dat windows connectie met de buiten wereld door parallels/OSX gemonitoord wordt.
SP2 is inderdaad een slimme zet, zijn ingebouwde firewall houdt het nodige indringers tegen. Dat heb je dan wel weer met je parallels constructie: Je hebt je Windows XP installatie niet direct aan het internet hangen, waardoor inbraken van buiten niet tot amper mogelijk zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
AVG staat te scannenSnel SP2 nu installeren en dan moet hij maar save zijn.
Wel geil dat parallels en onverwacht snel!
Denk dat ie meer software-matig gedoe bedoeld dan de werkelijke fysieke snelheid (of de mogelijkheid daartoe) van de laptopquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:45 schreef Geqxon het volgende:
Met een gigabyte geheugen moet het volgens mij wel binnen de 40 minuten kunnen? Het is maar iets van 1.5-2 gigabyte
dat dus.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Denk dat ie meer software-matig gedoe bedoeld dan de werkelijke fysieke snelheid (of de mogelijkheid daartoe) van de laptop
True, Windows XP heeft eigenlijk helemaal geen goede migratie-wizard.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Denk dat ie meer software-matig gedoe bedoeld dan de werkelijke fysieke snelheid (of de mogelijkheid daartoe) van de laptop
Ja, dat parallels zal wel traag zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben verdomme langer bezig met xp installeren via parallels dan met 2 laptops opnieuw van OSX voorzien en alle settings migreren.
Het is meer die 500 keer rebooten voor het installeren van allerlei updatesquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:19 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, dat parallels zal wel traag zijn.
Ja, dat rebooten slaat ook nergens op. Een collega merkte vandaag nog op dat de standaard installatie procedure voor programma's in Windows ook nog steeds niet logisch is. Het wordt niet voor niets omschreven als Next - Next - Next - Finish. Gewoon "Install" was te moeilijk natuurlijk voor de jongens in Redmond.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is meer die 500 keer rebooten voor het installeren van allerlei updates
Maar het staat erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |