Dit soort mensen horen namelijk thuis in een gesticht. Of voor een trein, dat mag ookquote:Op zondag 25 juni 2006 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik was eens een maand lid bij relatieplanet en eerlijk gezegd, het begon met een geintje
Goh kom ook daar kun je lachen*chatroom* etc.
Oke so i did...maar ik ging ook die foto's eens bijlangs!
Nu ben ik paranormaal gevoelig en ik moet eerlijk zeggen dat ik gewoonweg down werd bij al die foto's!
Ik kreeg enorm veel negatieve informatie naar me toe!
Echt niet fijn en zelfs zo erg dat ik er misselijk van werd! Ja lach me maar uit maakt me niets uit en ja call me bad names..maar eerlijk is eerlijk!
datingsites zijn vaak wel voor wanhopige geile mensen!
Ze hebben jeuk aan de leuter of kut enne ze zoeken iemand..
bah bah..is er niets meer dan dit?
![]()
Ik ben oprecht van mening dat een slingeraap met het syndroom van Down net zo goed superieur is aan die lui.quote:
Dat is precies wat GioStyle ook zegt.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ben oprecht van mening dat een slingeraap met het syndroom van Down net zo goed superieur is aan die lui.
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:35 schreef Xebrozius het volgende:
een cursus figuratief dansen op een mijnenveld aanbieden
Zelfs daar komen dat soort nieuwetijds-clowns nog niet tot hun recht....quote:Op maandag 26 juni 2006 18:43 schreef Charizma het volgende:
Permanente ban naar het onzin forum
Ha! Maar ik kan wel kwijlend door de bomen slingeren en mensen op hun hoofd schijten... Zo, nu jij weer.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is precies wat GioStyle ook zegt.
Op een of andere manier krijg ik toch altijd last van plaatsvervangende schaamte... Laatst had ik dat nog. ik zat in de bus en hoorde een kereltje van een jaar of 10 luidruchtig verkondigen dat ie geneukt had. En toen z'n vriendje vroeg hoe dat was zei hij (en dit verzin ik niet):quote:Op maandag 26 juni 2006 18:54 schreef Canabass het volgende:
TRU is wel grappig om te lezen, af en toe.
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ha! Maar ik kan wel kwijlend door de bomen slingeren en mensen op hun hoofd schijten... Zo, nu jij weer.
Hmm..quote:Op maandag 26 juni 2006 18:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Op een of andere manier krijg ik toch altijd last van plaatsvervangende schaamte... Laatst had ik dat nog. ik zat in de bus en hoorde een kereltje van een jaar of 10 luidruchtig verkondigen dat ie geneukt had. En toen z'n vriendje vroeg hoe dat was zei hij (en dit verzin ik niet):
Ik stopte mijn pik in haar anus en ging net zo lang door tot ze nat werd.
Uiteraard erg vermakelijk maar ondertussen heb je de gedachte jezus, waar ben jij mee bezig ventje, zie je niet dat je compleet voor lul staat in deze volle bus met allemaal studenten? Men, ik zou me kapot schamen Dat heb ik dus ook als ik TRU topics lees.
0 keer "Talpaquote:Op maandag 26 juni 2006 19:01 schreef ErikT het volgende:
Supertopic dit, eindelijk weer eens niveau in klaagbaak
Dat vind ik dus ook altijd zo verwonderlijk... Die mensen zijn paranormaal begaafd, kunnen in de toekomst kijken en dingen aanvoelen. En toch presteren ze elke keer weer om op het verkeerde moment hun bek open te trekken. Neem even iemand anders in de paranormaling zegquote:Op maandag 26 juni 2006 18:58 schreef dark_humanity774 het volgende:
Hypergevoelig en paranormaal begaafd, maar ondertussen niet doorhebben dat ze zwaar voor lul staan
Ja, ik zou het wel weten als ik in de toekomst kon kijken.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:03 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook altijd zo verwonderlijk... Die mensen zijn paranormaal begaafd, kunnen in de toekomst kijken en dingen aanvoelen. En toch presteren ze elke keer weer om op het verkeerde moment hun bek open te trekken. Neem even iemand anders in de paranormaling zeg.
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:48 schreef Xebrozius het volgende:
kuthippies.com
Tuurlijk kloon ik in TRU... Ik open er topics in de trant van:quote:Op maandag 26 juni 2006 19:06 schreef YuckFou het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jij kloont toch ook wel 'es in [TRU]?![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Tuurlijk kloon ik in TRU... Ik open er topics in de trent van:
Als ik ga slapen hoor ik een tweede ademhaling
Als ik masturbeer krijg ik contact met de doden
Geest op het toilet...
Er zit een raar metalen bolletje in mijn snot
Wie is er nog meer ontvoerd door een UFO?
En de gemeende reacties die je daar op krijgt is echt om te huilen (van het lachen).
Ga de discussie maar aan zou ik zeggen, ik wil het nog wel eens horen van jouw kantquote:Op maandag 26 juni 2006 20:11 schreef Dromenvanger het volgende:
De wereld is van Xebrozius en daar moeten we mee leren leven![]()
Xebrozius for President
Wat wil je horen van mijn kantquote:Op maandag 26 juni 2006 20:12 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ga de discussie maar aan zou ik zeggen, ik wil het nog wel eens horen van jouw kant
Ik vind ook dat mensen die op zo'n manier als in de OP beginnen te praten dom zijn en geen leven hebben, dus vertel maar wat jij er van vind.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat wil je horen van mij kant
Ik heb niets te zeggen meer
Nee, die heb ik geenquote:
Oke goed, ik vroeg me af of er foto´s van zhedevill op fok roeleerden... hehequote:Op maandag 26 juni 2006 20:21 schreef JosvG het volgende:
[..]
Nee, die heb ik geenMaar ik wil eigenlijk wel weten wat je hier nu mee bedoelde.
zo, die clou hadden jullie niet verwacht hè?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:40 schreef immortalsean het volgende:
---knip---
Begin nu toch wel nieuwsgierig te worden ..... ik denk dat ik daar maar eens een kijkje ga nemen.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:31 schreef Laton het volgende:
Tru
Die randfiguren daar zijn toch veel te lachwekkend om te bannen.
Hallo Sanderquote:Op maandag 26 juni 2006 18:35 schreef Xebrozius het volgende:
Dit soort mensen horen namelijk thuis in een gesticht.
Hey, nog zo'n reiki-josti.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:53 schreef The_Shining het volgende:
[..]
-knip-
Vanaf nu ben je 24/7 on my mind![]()
Whehe.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:03 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook altijd zo verwonderlijk... Die mensen zijn paranormaal begaafd, kunnen in de toekomst kijken en dingen aanvoelen. En toch presteren ze elke keer weer om op het verkeerde moment hun bek open te trekken. Neem even iemand anders in de paranormaling zeg.
Ik word om te beginnen al helemaal para van al die witregels van je. En al die blije smilies, doe normaal hee. Alsof het leven leuk is!quote:Op maandag 26 juni 2006 20:15 schreef Dromenvanger het volgende:
En zo ben ik weer weg
Ik heb geen zin om energie te verspillen aan mensen die totaal uit balans zijn
Evenwicht![]()
Maar daar gaat het dus om. Xebrozius heeft het over labiele mensen, terwijl hij in mijn ogen constant labiel over komt met zijn geschreeuw in de ruimte.
Kan een manier van stoer over komen zijn natuurlijk.
Altijd dat geschreeuw![]()
Alsof je met normaal schrijven niet gelezen wordt
Dat gebeurt standaard een paar keer per jaarquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:48 schreef Indirah het volgende:
Mag Xebrosius ook van fok weg?
Ik heb een goed idee. Analyseer mijn fotoboek eens en zet de resultaten hier neer. Als je antwoord enigszins goed in de richting zit zal ik voor altijd mn mond houden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:44 schreef zhe-devilll het volgende:
Grappig dat iemand als Xebro dit zegt tegen mij,
ik read al jaren foto's van mensen nml en het klopt elke keer als een bus,![]()
ik draag geen geitewollen sokken, ben totaal niet spiritueel geaard oid, ik probeer zo nuchter mogelijk te blijven.
Ik klop mezelf niet op de borst omdat ik dingen uit een foto kan halen wat een doorsnee mens misschien niet kent, of kan, ik ben er ook ooit mee begonnen, uit een geintje.
Tjah wel schrikken dan als dat geintje dus tig keer uitloopt op waarheden over mensen, die ik nooit had kunnen weten zelfs.
Dus Xebro voor je wederom jezelf zo op je opgezette hanige borstje klopt, *want je schijnt alles te begrijpen in de wereld en het leven* , denk toch maar eens goed na.
Je lijkt erg overtuigd van jezelf nml. En dan nog een vraag aan jou, je bent erop uit om mij weg te treiteren van Fok, nu verbaast mij dit niets,
maar euh je begint een beetje irritant kinderlijk te worden.
Ik ben je gezeik zat...![]()
![]()
je read foto's? wtf is dat?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:44 schreef zhe-devilll het volgende:
verhaal
Ja het wordt geweldig. Er worden zo dadelijk foto's geread, whatever dat is.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:50 schreef Laton het volgende:
ah, die spirituele dwazen hebben dit topic gevonden![]()
Je komt uit een net gezin, je ouders hebben het redelijk goed.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:49 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik heb een goed idee. Analyseer mijn fotoboek eens en zet de resultaten hier neer. Als je antwoord enigszins goed in de richting zit zal ik voor altijd mn mond houden.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je komt uit een net gezin, je ouders hebben het redelijk goed.
Je denkt hierdoor een soort arrogantie ten toon te kunnen spreiden, niets mis mee maar blijf ook open staan voor de rest van het leven.
Soms sta je stijf van iets, *drugs?
Niet te vaak doen he?
Tevens zit je vaak met je handjes in je broek!
Stiekum op zolder, je kent het wel toch?
je hebt een bepaalde air over je waardoor je wat afstoot, naar anderen toe, hierop beoordeel je ook meisjes die verliefd op je zijn, je komt arrogant over.
Maar in wezen ben je best een gevoelige knul.
Ik voel druk op je voorhoofd heb je daar vaak last van? Onstekingen oid?
Wat heb je met water? Ik zie je varen op een boot? Of een surfplank.
Je gamed veel, veel bezig met denken ipv doen.
Momenteel heb je een vriendin of die krijg je binnenkort, meisje met halflang blondbruin haar dus tussenin., ze is iets jonger dan jij bent, 2 jaar jonger denk ik.
Je hebt last van zweetvoeten!
Was ze eens iets vaker of zet ze in de soda
Je bent goed in logica, denken is dus je hoofdmoot, ga eens iets vaker wandelen buiten, ipv altijd maar bezig met je verstandelijke activiteiten.
Wordt je of ben je manager in een bedrijf? Zie je daarin wel goed gaan.
zo tis laat, i did my thingy, smile
pik jij er maar uit wat ik meen en wat ik niet meen
Ja hallo, dat kan ik ook over Oosthoek schrijven. Hij is een student in Utrecht, kan je zien aan zn avatar...sjongejonge, dit kan om te beginnen ook op mij slaan, en verder op nog 100 mensen die ik ken. Net als horoscopen: "ja, daar zit wel wat in." Overal zit altijd wel wat in. Als dit foto readen is, dan ben ik blij dat ik er nog nooit van gehoord heb, en blij dat ik er nooit meer van ga horen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je komt uit een net gezin, je ouders hebben het redelijk goed.
Je denkt hierdoor een soort arrogantie ten toon te kunnen spreiden, niets mis mee maar blijf ook open staan voor de rest van het leven.
Soms sta je stijf van iets, *drugs?
Niet te vaak doen he?
Tevens zit je vaak met je handjes in je broek!
Stiekum op zolder, je kent het wel toch?
je hebt een bepaalde air over je waardoor je wat afstoot, naar anderen toe, hierop beoordeel je ook meisjes die verliefd op je zijn, je komt arrogant over.
Maar in wezen ben je best een gevoelige knul.
Ik voel druk op je voorhoofd heb je daar vaak last van? Onstekingen oid?
Wat heb je met water? Ik zie je varen op een boot? Of een surfplank.
Je gamed veel, veel bezig met denken ipv doen.
Momenteel heb je een vriendin of die krijg je binnenkort, meisje met halflang blondbruin haar dus tussenin., ze is iets jonger dan jij bent, 2 jaar jonger denk ik.
Je hebt last van zweetvoeten!
Was ze eens iets vaker of zet ze in de soda
Je bent goed in logica, denken is dus je hoofdmoot, ga eens iets vaker wandelen buiten, ipv altijd maar bezig met je verstandelijke activiteiten.
Wordt je of ben je manager in een bedrijf? Zie je daarin wel goed gaan.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:08 schreef SPK het volgende:
Je gamed teveel
Kan je het ook zonder foto
* SPK scherm met beide handen vasthoud![]()
weet je dat ik zijn hele avatar niet eens gezien heb?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja hallo, dat kan ik ook over Oosthoek schrijven. Hij is een student in Utrecht, kan je zien aan zn avatar...sjongejonge, dit kan om te beginnen ook op mij slaan, en verder op nog 100 mensen die ik ken. Net als horoscopen: "ja, daar zit wel wat in." Overal zit altijd wel wat in. Als dit foto readen is, dan ben ik blij dat ik er nog nooit van gehoord heb, en blij dat ik er nooit meer van ga horen.
Merci voor dit inzicht.
colaatje erbij?quote:
*Veroordeel hen niet, want het zijn de onwetenden*quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:52 schreef JeRa het volgende:
Ik ken de posts van zhe-devilll & collegae en snap best waarom ze zich zo gedragen. Doordat ze niet bepaald vooraan hebben gestaan toen de hersencellen werden uitgedeeld zorgen ze ervoor dat ze alles zien in een wereld die voor hun begrijpelijk is. Iemand voelt zich ziek? Geen idee (want ze snappen de ballen van het menselijk lichaam), maar als ze nou net doen alsof ze een aura voelen komen ze misschien interessant over. Aandachtstekort? Ze missen de intelligentie en sociale capaciteiten om daadwerkelijk aandacht te krijgen dus worden ze TRU-posters - niet alleen zitten daar meer van dezelfde figuren maar alle negatieve aandacht die ze krijgen is natuurlijk ook aandacht.
En het erge is, op een gegeven moment geloven ze het zelf ook nog.
Ik ben nog niet echt overtuigd. Het is wat te algemeen naar mijn mening. Dit plaatje kun je op de helft van mn vrienden loslaten met hetzelfde resultaat.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:06 schreef zhe-devilll het volgende:
Je komt uit een net gezin, je ouders hebben het redelijk goed.klopt
Je denkt hierdoor een soort arrogantie ten toon te kunnen spreiden klopt gedeeltelijk, niets mis mee maar blijf ook open staan voor de rest van het leven.wauw, gratis consult!![]()
Soms sta je stijf van iets, *drugs?nope
Niet te vaak doen he?ja mama
Tevens zit je vaak met je handjes in je broek!welke man niet?
Stiekum op zolder, je kent het wel toch?ik heb geen zolder
je hebt een bepaalde air over je waardoor je wat afstoot, naar anderen toe, hierop beoordeel je ook meisjes die verliefd op je zijn, je komt arrogant over.geen idee
Maar in wezen ben je best een gevoelige knul.ja hoor
Ik voel druk op je voorhoofd heb je daar vaak last van? Onstekingen oid?nope
Wat heb je met water? Ik zie je varen op een boot? Of een surfplank.ik heb een hekel aan nat worden
Je gamed veelvroeger wel, nu zelden tot nooit, veel bezig met denken ipv doen.jep
Momenteel heb je een vriendin nope of die krijg je binnenkort, meisje met halflang blondbruin haar dus tussenin., ze is iets jonger dan jij bent, 2 jaar jonger denk ik.als dit klopt ben ik om![]()
Je hebt last van zweetvoeten!maar ze stinken niet!![]()
Was ze eens iets vaker of zet ze in de sodaiedere dag hoor
Je bent goed in logica, denken is dus je hoofdmoot, ga eens iets vaker wandelen buiten, ipv altijd maar bezig met je verstandelijke activiteiten.?
Wordt je of ben je manager in een bedrijf? nee Zie je daarin wel goed gaan.wie weet!
er is duidelijk iets mis met je innerlijke karma, volgens mij heeft je aura niet de volledige lengte met mercurius op de circel van de maanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:41 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik las zo:
Kunnen dit soort lui ook permanent van sok geschopt worden?
![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:28 schreef Laton het volgende:
godverdomme struikelde ik alweer over mijn spirit animal.
Het enige waar jij goed in bent is het zoveel mogelijk opsommen van willekeurige statements die mogelijk wat te maken kunnen hebben met zijn foto's. "Momenteel heb je een vriendin of die krijg je binnenkort"? "Tevens zit je vaak met je handjes in je broek"? "Word je of ben je manager in een bedrijf"? Door zoveel mogelijk te blaten zit er vast iets tussen dat klopt, of dat op veel mensen betrekking heeft, of dat de geobserveerde persoon in kwestie positief aanspreekt ('je krijgt een hoge functie / leuke vriendin' etc) zal er vast wel iets kloppen volgens het slachtoffer, ja. Mensen zullen de kloppende dingen oppikken en de foute dingen sneller negeren.quote:
Joh, wat is er met jou aan de hand. Ik lig op de vloer als ik zo'n post zou lezenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:46 schreef fraubitch het volgende:
[..]
er is duidelijk iets mis met je innerlijke karma, volgens mij heeft je aura niet de volledige lengte met mercurius op de circel van de maan
heb je een pi nodig om sarcasme te herkennen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:51 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Joh, wat is er met jou aan de hand. Ik lig op de vloer als ik zo'n post zou lezen![]()
Kun je het bij mij ook eens proberen? Ik ben benieuwd..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik moet in de mood zijn!
Soms lukt het ook prima zonder foto hoor, maar soms heb ik geen zin dan gebeurd er ook niks.
Meestal krijg ik veel informatie voor mensen die het nodig hebben, voor de fun lukt het niet echt.
Heb ook foto's gelezen van mensen die onzeker zijn bv en wat antwoorden willen, zo werkt dat dus niet. Mensen die bv klachten hebben, lichamelijk, daarbij kun je soms echt voelen wat er loos is, dit voel je in je eigen lichaam.
het is een kwestie van heldervoelen..meer niet.
Ik doe er verder niets mee, soms kan ik vrienden *helpen*
maar ik hou niet van dat woord*helpen*, ieder moet het voor zich bepalen op deze aardkloot, enne soms mag je een soort kanaal zijn voor iemand als ze het echt nodig hebben.
Het lezen van een foto kost ook energie nml. En die verspil ik liever niet zomaar.
Ik zou nooit op een beurs willen staan, het idee alleen al dat je niks doorkrijgt bij mensen lijkt me vreselijk.
Liegen hou ik niet van, dus mensen belazeren is niet mijn ding. Maar ik heb een beetje ervaring op dit gebied dus vind ik wel dat ik een klein zegje mag doen toch?
Zoals hier op FOK! dus. Als zij iets paranormaals kunnen flikken met die paar pixels dan is mijn hond de paus.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Tevens zijn er sommige dingen van dat paranormale gebeuren wel waar volgensmij, maar je hebt ook altijd van die slingerapen ertussen die ook beweren het te kunnen en niet kunnen..
Zoals wij op Lowlands altijd plachten te zeggen: Hippie, je zus is je moeder!!!!!quote:Op maandag 26 juni 2006 19:06 schreef YuckFou het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jij kloont toch ook wel 'es in [TRU]?![]()
Ik voel een hoop negatieve energie jegens TRU-sympathisanten. Tijd dat er een man met sterke vingers op zoek gaat naar de chakra in je derde halswervel om wat Yang aan je Ying toe te voegen meid....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:46 schreef fraubitch het volgende:
[..]
er is duidelijk iets mis met je innerlijke karma, volgens mij heeft je aura niet de volledige lengte met mercurius op de circel van de maan
Leugenaar. Mijn vogel is al de paus. Neppert.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:56 schreef JeRa het volgende:
[..]
Zoals hier op FOK! dus. Als zij iets paranormaals kunnen flikken met die paar pixels dan is mijn hond de paus.
mwah ik denk zelf dat deze chakra veel interessanter is om je vingers in te stekenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:09 schreef Gripper het volgende:
Ik voel een hoop negatieve energie jegens TRU-sympathisanten. Tijd dat er een man met sterke vingers op zoek gaat naar de chakra in je derde halswervel om wat Yang aan je Ying toe te voegen meid....![]()
Ja, welke is dat? Enlighten me!! Vertel me dat het net boven de billen zit en dat je er een zachte ronddraaiende beweging overheen moet maken met de muis van je hand, dan ga ik misschien wel in die spirituele ongein gelovenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:41 schreef The_Shining het volgende:
[..]
mwah ik denk zelf dat deze chakra veel interessanter is om je vingers in te steken![]()
[afbeelding]
Ik wilde het topic lezen, maar je avatar was interessanter. Deze keer eens niet als lullige opmerking bedoeld, ik lach me echt dood om dat .gifje.quote:
Die zit 2 vingers onder je navel. Maar ik hoef je toch niet te vertellen over de erogene plekjes op je lichaam of wel soms?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:53 schreef Gripper het volgende:
Ja, welke is dat? Enlighten me!! Vertel me dat het net boven de billen zit en dat je er een zachte ronddraaiende beweging overheen moet maken met de muis van je hand, dan ga ik misschien wel in die spirituele ongein geloven![]()
Over d'r buikje aaien dus, ik heb het al gevonden op die site van belgische ingrid. Here's one for you: stel dat een of andere sneaky goeroe ooit heeft uitgevonden waar de erogene zones zitten, en mensen vervolgens wijsgemaakt dat er precies op die plekken heel toevallig chakra's zitten. Dan kun je mensen toch lekker even een chakra massage (uiteraard zonder bijbedoelingen) gevenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:15 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Die zit 2 vingers onder je navel. Maar ik hoef je toch niet te vertellen over de erogene plekjes op je lichaam of wel soms?
wtf je avatarquote:Op maandag 26 juni 2006 19:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Tuurlijk kloon ik in TRU... Ik open er topics in de trant van:
Als ik ga slapen hoor ik een tweede ademhaling
Als ik masturbeer krijg ik contact met de doden
Geest op het toilet...
Er zit een raar metalen bolletje in mijn snot
Wie is er nog meer ontvoerd door een UFO?
En de gemeende reacties die je daar op krijgt is echt om te huilen (van het lachen).
http://www.holyfile.com/pigeon.php 14.gifquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja is dat filmpje er niet in het groot ergens
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:45 schreef m021 het volgende:
[..]
http://www.holyfile.com/pigeon.php 14.gif
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:56 schreef nietzman het volgende:
Zhe-devill!! Read me! Read me!
ach... men hing Jezus ook aan een kruis omdat ze hem niet geloofdenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
triest topic, beetje mensen bashenniks beters te doen met je leven ofzo?
jij lijkt veel op oosthoek trouwensquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:48 schreef JeRa het volgende:
[..]
Het enige waar jij goed in bent is het zoveel mogelijk opsommen van willekeurige statements die mogelijk wat te maken kunnen hebben met zijn foto's. "Momenteel heb je een vriendin of die krijg je binnenkort"? "Tevens zit je vaak met je handjes in je broek"? "Word je of ben je manager in een bedrijf"? Door zoveel mogelijk te blaten zit er vast iets tussen dat klopt, of dat op veel mensen betrekking heeft, of dat de geobserveerde persoon in kwestie positief aanspreekt ('je krijgt een hoge functie / leuke vriendin' etc) zal er vast wel iets kloppen volgens het slachtoffer, ja. Mensen zullen de kloppende dingen oppikken en de foute dingen sneller negeren.
Er zijn meer figuren zoals jij en veel daarvan zijn gewoon gevaarlijk; ze geven mensen vaak onnodig valse hoop in iets en dit kan erg onverantwoordelijk zijn zodra het om bijvoorbeeld ziektes en aandoeningen gaat. Laatst was er op Discovery een leuke documentaire (Girl with the X-Ray eyes) waarbij er (enigzins subjectief moet ik toegeven) door wetenschappers een verklaring werd gegeven voor alles wat dit soort mensen claimt te 'kunnen', is goed beeldvoer.
your point is.....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ach... men hing Jezus ook aan een kruis omdat ze hem niet geloofden
![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:35 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
your point is.....
dat jij je jezelf vergelijkt met jezus??? whahahahaha
link?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:35 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dit soort mensen horen namelijk thuis in een gesticht. Of voor een trein, dat mag ook
Je kent dit soort mensen wel; je voert een heel normaal gesprek en opeens blaat persoon in kwestie er doorheen "Ja, dat ken ik aangezien ik hypergevoelig ben en ik de sterren aan de hemel begrijp, daarom heeft mijn vriendje het ook uitgemaakt omdat hij bang was voor mijn aura. En zodoende ben ik op zoek gegaan naar mijn innerlijke bosnimf en tijdens mijn zoektocht kwam ik een fiets tegen en toen werd het een astraal fietstochtje langs mercurius, fantastisch he?Maar goed wat ik wou zeggen is dat je chakra's in perfecte balans zijn met de zon en daarom ben ik het met je eens.."
W T F ! ! ? ? ?![]()
- "euh... ja nou... bedankt... gok ik zo... "
Net zoals dat kliekje geitenwollen-josti's in TRU, allemaal een cursus figuratief dansen op een mijnenveld aanbieden. Stelletje wereldvreemde freaks.
* dr.dunno wacht ook geïnteresseerd af, ook op analyse van zichzelf met feiten die niet uit het fotoboek of elders komen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:13 schreef Xebrozius het volgende:
Zeg, gare pseudo-heks... read mij eens...![]()
* Xebrozius wacht op de clichés.
mwah whatever turns you onquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:23 schreef Gripper het volgende:
Over d'r buikje aaien dus, ik heb het al gevonden op die site van belgische ingrid. Here's one for you: stel dat een of andere sneaky goeroe ooit heeft uitgevonden waar de erogene zones zitten, en mensen vervolgens wijsgemaakt dat er precies op die plekken heel toevallig chakra's zitten. Dan kun je mensen toch lekker even een chakra massage (uiteraard zonder bijbedoelingen) geven
Klinkt als een boek met humorquote:Lees ook: "are you experienced?" eens, geweldig boek over een nuchtere engelse jongen die gaat backpacken in India met een vriendin. Zij gaat helemaal op in "het échte india", en hij zit overal sarcastisch op af te geven. Om je te bescheuren![]()
Dat kruisigen was (waarschijnlijk) niet terecht, maar niet geloven dat hij de zoon van god was, daar kan je ze moeilijk scheef op aankijken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ach... men hing Jezus ook aan een kruis omdat ze hem niet geloofden
![]()
Altijd mooi om te zien dat de anonieme klonen de grootste bek hebben.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:17 schreef The_Shining het volgende:
Klinkt als een boek met humor
Beter dan Xebro's poging tot humor.
dan mag je mij ook wel eens ff readen, ben wel benieuwd wat voor onzin eruit zou komen....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:13 schreef Xebrozius het volgende:
Zeg, gare pseudo-heks... read mij eens...![]()
* Xebrozius wacht op de clichés.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:31 schreef haagse_elfje het volgende:
geboren in 1967....
damn dan vindt ik het helemaal een zielige vertoning..... grow up!
Ja ik ben anoniem, wat maakt het uit wie ik ben danquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:21 schreef Xebrozius het volgende:
Altijd mooi om te zien dat de anonieme klonen de grootste bek hebben.
Geloven in jezelf is nog altijd realistischer dan geloven in een of andere heksenkracht met voodoo shit erdoorheen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:34 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Ja ik ben anoniem, wat maakt het uit wie ik ben dan
Ik heb trouwens geen kloon en ben langer geregistreerd dan jij hier. Maar ik zou zo zeggen, keep the faithdat je ooit nog een gevoel van humor ontwikkelt. Ik weet dat je het kan Sander! Just keep believing in yourself
![]()
Dat ben ik met je eens maar dan moet je wel weten wat jezelf bent anders stelt je geloof ook geen ene drol voor en is het hetzelfde als geloven in die shit die jij bedoeld.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:39 schreef Scorpie het volgende:
Geloven in jezelf is nog altijd realistischer dan geloven in een of andere heksenkracht met voodoo shit erdoorheen.![]()
dit soort wollige en onsamenhangende blaat zie ik ook bij patiënten met bipolaire stoornissen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:44 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar dan moet je wel weten wat jezelf bent anders stelt je geloof ook geen ene drol voor en is het hetzelfde als geloven in die shit die jij bedoeld.
Go!quote:
Nah, nee. Nog nooit.quote:je blowt,
Oe, ik zie inderdaad wel eens haar! Scherp!quote:ziet haar enzo
Oei.quote:je hebt een blonde vriendin,
Een snoeiharde neutraliteit?quote:en je hebt iets met planten,
Dead wrong, ik hou niet van humor.quote:enne je bent grappig![]()
En ik weet dus dondersgoed wie ik ben, hoe ik in elkaar steek en wat al nog meer. Ik leef verdomme al 22 jaar met mezelf!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:44 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar dan moet je wel weten wat jezelf bent anders stelt je geloof ook geen ene drol voor en is het hetzelfde als geloven in die shit die jij bedoeld.
bi-polaire stoornis = Manisch Depressiefquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:50 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
dit soort wollige en onsamenhangende blaat zie ik ook bij patiënten met bipolaire stoornissen.
Leg eens uit wat je niet precies snapt dan? Ik wil mijn woorden best even toelichten als je iets niet begrijpt hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:50 schreef dr.dunno het volgende:
dit soort wollige en onsamenhangende blaat zie ik ook bij patiënten met bipolaire stoornissen.
Leuk voor jequote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:55 schreef Scorpie het volgende:
En ik weet dus dondersgoed wie ik ben, hoe ik in elkaar steek en wat al nog meer. Ik leef verdomme al 22 jaar met mezelf!
Heb je The Malleus Maleficarum gelezen.........daar staat wel zieke shit in.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:58 schreef Xebrozius het volgende:
Jammer dat ik nu niet 400 jaar geleden leefde, anders kon ik Zhe-Devilll op de brandstapel gegooid zien worden. Goeie ouwe tijd...
goh je meent het; heb je al eens in m'n profiel gekeken?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:58 schreef Marczilla het volgende:
[..]
bi-polaire stoornis = Manisch Depressief
- onsamenhangende gedachtenquote:Leg uit wat dat met geitenvollensokken verklaringen de uitgekraamde onzin van die user te maken heeft....
begin dan maar even met al je posts in dit topic.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:58 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Leg eens uit wat je niet precies snapt dan? Ik wil mijn woorden best even toelichten als je iets niet begrijpt hoor.
Nee ik heb niet in je profiel gekeken....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:03 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
goh je meent het; heb je al eens in m'n profiel gekeken?
[..]
- onsamenhangende gedachten
- neiging tot veel praten met weinig inhoud
- waanbeelden
- grootheidswaan
allemaal kenmerkend (o.a. ex DSM IV criteria) voor bijvoorbeeld de manische fase van deze stoornis... en ook een hoop andere psychiatrische ziektenbeelden.
Oh ok. Nou mijn eerste post is eigenlijk niet waar en ik speelde gewoon even de psycho. In het dagelijks leven werk ik namelijk fulltime en woon in een flatje.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:03 schreef dr.dunno het volgende:
begin dan maar even met al je posts in dit topic.
Als je echt een fotografisch geheugen had dan wist je mijn volledige naam en tweede naam ook.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:11 schreef The_Shining het volgende:
Het is ook niet waar dat ik Sander's foto heb uitgeprint en voor mijn altaartje heb geplaatst. Het is namelijk zonde van de tijd, inkt en papier (arme bomen). En eigenlijk heb ik een fotografisch geheugen en kan Sander's tronie zo voor de geest halen, no problemo.
ik zie zelden dat een patiënt met dit soort symptomen een zuivere diagnose aan te meten is; tekst-boek psychiatrie is allemaal leuk en aardig voor in de theorie-uitgekauwde voorbeelden van deze stoornissen, maar de praktijk is anders.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:07 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Nee ik heb niet in je profiel gekeken....
Ja mooi ding die DSM-IV.............weet alleen niet of je paranoide schizofrenie kan scharen binnen bi-polaire stoornissen.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:16 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat wordt een verdomd toffe pop, wat ik je brom...
Je hebt gelijk, dat weet ik niet, hoe wist je dat?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:12 schreef Xebrozius het volgende:
Als je echt een fotografisch geheugen had dan wist je mijn volledige naam en tweede naam ook..
Nee, ik heb geen punt. Voor je het weet gaan we nog elkaar's kennis vergelijken adhv allerlei labels en dan win jij. Dat is heel menselijk, wist je dat? Het vergelijken van wie de grootste heeft.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:15 schreef dr.dunno het volgende:
wat is je punt verder, of zullen we nu weer ontopic gaan?
Rationeel denkenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:19 schreef The_Shining het volgende:
Je hebt gelijk, dat weet ik niet, hoe wist je dat?
Klopt tekstboek voorbeelden zijn in de praktijk niet/nauwelijks te vinden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:15 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik zie zelden dat een patiënt met dit soort symptomen een zuivere diagnose aan te meten is; tekst-boek psychiatrie is allemaal leuk en aardig voor in de theorie-uitgekauwde voorbeelden van deze stoornissen, maar de praktijk is anders.
feit is dat je bij bipolaire stoornissen zeker dit soort symptomen ook tegenkomt, maar ook bij andere aandoeningen; ik noemde slechts een voorbeeld van een diagnose, niet het resultaat van een uitgewerkte DD.
wat is je punt verder, of zullen we nu weer ontopic gaan?
en daarmee is dus ook van jouw kant bevestigd, dat mijn opmerking over een mogelijke bipolaire stoornis dus zeker niet ongefundeerd hoeft te zijn en in dit geval grond heeft; zo kinderachtig dit... ajb weer ontopicquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:22 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Klopt tekstboek voorbeelden zijn in de praktijk niet/nauwelijks te vinden.
Ik was benieuwd, aangezien je mensen had gelabeld met een bi-polaire stoornis. Wat jouw beweegreden daartoe was. Je schijnt er dus verstand van te hebben en geeft dus net ook aan dat een zuivere constatering van een syndroom in de praktijk niet voorkomt. Terwijl je dat met een voorgaande post juist bekrachtigde.
leuk dat je die regel nog even snel toevoegt, maar dat je sph doet, receptioniste speelt en in leiden schijnt te wonen staat gewoon in je fotoboek hoor (die link in je profiel).quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:22 schreef Marczilla het volgende:
hahahaha je hebt mijn profiel gecheckt........En weer iemand gelabeld, je bent zeker een ware pro.
Het koppelen van een bi-polaire stoornis aan manische depressie was ter verduidelijking van het jargon. Zodat andere users wellicht ook snappen wat je typt........quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:24 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en daarmee is dus ook van jouw kant bevestigd, dat mijn opmerking over een mogelijke bipolaire stoornis dus zeker niet ongefundeerd hoeft te zijn en in dit geval grond heeft; zo kinderachtig dit... ajb weer ontopic
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:56 schreef Friek_ het volgende:
Nee, er is niets meer dan dit! Hahaha! Daar gaan we nog een keer!
Damn moet dat fotoboek maar eens gaan up-daten...........vind het wel tof dat je in ieder geval de moeite neemt om iemand te leren kennen (je informeert).quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:25 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
leuk dat je die regel nog even snel toevoegt, maar dat je sph doet, receptioniste speelt en in leiden schijnt te wonen staat gewoon in je fotoboek hoor (die link in je profiel).
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:58 schreef Xebrozius het volgende:
Jammer dat ik nu niet 400 jaar geleden leefde, anders kon ik Zhe-Devilll op de brandstapel gegooid zien worden. Goeie ouwe tijd...
Als je als argument al direct over iemands uiterlijk begint heb je echt bij voorbaat al verloren...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:03 schreef masterdave het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik denk dat jij ook niet lang geleefd had in die tijd, tering wat ben jij een lelijk mietje zeg, vandaar dat je stoere topics opent achter je pctje met de openingszin, ram um derin herman
Doe nou niet zo jaloers omdat jij niet zo'n kekke oorbel hebt X.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:05 schreef Xebrozius het volgende:
Als je als argument al direct over iemands uiterlijk begint heb je echt bij voorbaat al verloren...
ja maar jij bent lelijk ghe ghe gheDat hoor ik peuters in een zandbak ook nog wel eens zeggen.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als je als argument al direct over iemands uiterlijk begint heb je echt bij voorbaat al verloren...
ja maar jij bent lelijk ghe ghe gheDat hoor ik peuters in een zandbak ook nog wel eens zeggen.
Dat jij nog rond hangt bij zandbakken... soort zoekt soort..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik moet m'n hond toch ergens laten schijten?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat jij nog rond hangt bij zandbakken... soort zoekt soort..
Kerel, je wil me toch niet gaan zeggen dat je enigszins nut hebt in deze samenleving als je er zo uitziet als jou? Ik vond je altijd al een wazig en vooral zielig ventje, nu blijkt je uiterlijk exact hetzelfde te zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Interesseert me geen flikker, vind um gewoon een trieste vent met z'n zielige opmerkingenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:26 schreef SPK het volgende:
En je hebt niet door dat die foto voor de gein is gemaakt?
Heyy kie knappe ventquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:29 schreef masterdave het volgende:
[..]
Interesseert me geen flikker, vind um gewoon een trieste vent met z'n zielige opmerkingen
Ja.. ja... je hebt gelijk... Ik wil vooral geen ruzie met kampers okay? Ik heb net mijn kamer opnieuw ingericht... Sorry... vergeef je het me? Please neem Anita, Sjonnie, Bob, Tanja, Charissa, Ricardo en Wesley niet mee om me in elkaar te slaan...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:19 schreef masterdave het volgende:
[..]
Kerel, je wil me toch niet gaan zeggen dat je enigszins nut hebt in deze samenleving als je er zo uitziet als jou? Ik vond je altijd al een wazig en vooral zielig ventje, nu blijkt je uiterlijk exact hetzelfde te zijn.![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja.. ja... je hebt gelijk... Ik wil vooral geen ruzie met kampers okay? Ik heb net mijn kamer opnieuw ingericht... Sorry... vergeef je het me? Please neem Anita, Sjonnie, Bob, Tanja, Charissa, Ricardo en Wesley niet mee om me in elkaar te slaan...
aaaahhh wat een leuke discussie....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:15 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik zie zelden dat een patiënt met dit soort symptomen een zuivere diagnose aan te meten is; tekst-boek psychiatrie is allemaal leuk en aardig voor in de theorie-uitgekauwde voorbeelden van deze stoornissen, maar de praktijk is anders.
feit is dat je bij bipolaire stoornissen zeker dit soort symptomen ook tegenkomt, maar ook bij andere aandoeningen; ik noemde slechts een voorbeeld van een diagnose, niet het resultaat van een uitgewerkte DD.
wat is je punt verder, of zullen we nu weer ontopic gaan en dit soort discussies overlaten aan professionals, niet SPH'ers?
Snoop Dogg?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:40 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zag een foto in dit topic en dacht: "Opel Calibra"
Welke foto hoort erbij?
The Terminatorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:40 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zag een foto in dit topic en dacht: "Opel Calibra"
Welke foto hoort erbij?
Vergeet niet Sjaak en Harrie, zijn collega's bij de plantsoenendienst!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja.. ja... je hebt gelijk... Ik wil vooral geen ruzie met kampers okay? Ik heb net mijn kamer opnieuw ingericht... Sorry... vergeef je het me? Please neem Anita, Sjonnie, Bob, Tanja, Charissa, Ricardo en Wesley niet mee om me in elkaar te slaan...
He pssst...ben geen kamperquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Poep je altijd staand?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:51 schreef masterdave het volgende:
[..]
He pssst...ben geen kamper
[afbeelding]
jij niet danquote:
Je bent wel 180 graden om hè, met je bumboydasje?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:51 schreef masterdave het volgende:
overigens, die oorbellen zijn echt al 5 jaar uit of zo, kep alleen vet oude foto's in me fotoboek staan, dat was nog in mijn stoere tijd...![]()
Hoe hypocriet kan je zijn Leggingen, lezingen en dobbelstenen etc. voor iemand andersquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:30 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dan mag je mij ook wel eens ff readen, ben wel benieuwd wat voor onzin eruit zou komen....
Ik denk dat ik de mijne ook maar ga verwijderen omdat iemand op fok iets naars over mij zei...quote:
Hee, een wasmachine verkoper met een attitude...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:51 schreef masterdave het volgende:
[..]
He pssst...ben geen kamper
[afbeelding]
zie je die flat, daar woon ik, das geen camper.![]()
overigens, die oorbellen zijn echt al 5 jaar uit of zo, kep alleen vet oude foto's in me fotoboek staan, dat was nog in mijn stoere tijd...![]()
Ja. Het liefst zou ik ze zien met een duidelijk herkenbaar symbool op straat en moesten ze geweigerd worden in openbare gelegenheid.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Beetje kansloos, dit topic.
Dus omdat het niet in je straatje past en jij het weird en vreemd vindt moeten ze maar weg en zijn ze gek?
Een afwijkende visie is bijvoorbeeld zeggen dat je je kunt verplaatsen in de belevingswereld van pedofielen. Het wordt pas echt gekheid als je gaat verklaren dat je in het vorige leven een pedofiel was die zich tevens aftrok op sesambolletjes...quote:Okay, toegegeven. Het is een iets afwijkende visie, maar dat maakt ze nog niet gek ofzo.
Het legt de vinger precies op de zere plek, deze mensen blijven doorgaan met hun hippie geratel omdat ze juist in een omgeving zitten waarin het bevestigd wordt tot in den treure. Net zolang totdat elke brug naar de werkelijkheid secuur is gesloopt en er geen enkele weg meer terug is.quote:Dat zij dat zo ervaren is niet iets waar je over mee kan praten, me dunkt.
Dus je pseudo-kwetsende OP is grappig, maar slaat als een kut op Dirk natuurlijk..
quote:En dan zelf huilen als je weg moet na zo'n geforceerd provocerend topic omdat je mensen op hun zieltje trapt? Je doet nu hetzelfde als die jankers die jouw topics te grof vinden. Zeuren.
Valt me een beetje van je tegen, eigenlijk..
Niet alleen dat, ze zijn een soort virus. Ze nemen allen van dezelfde intelligentieklasses in hun gedachtengang mee en creëren zo een soort van sekte waarin individuen met problemen astrale verkrachtingen hoger beschouwen dan de professionele opinie van iemand die ervoor geleerd heeft.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dus omdat het niet in je straatje past en jij het weird en vreemd vindt moeten ze maar weg en zijn ze gek?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe hypocriet kan je zijn Leggingen, lezingen en dobbelstenen etc. voor iemand anders
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:37 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
A. ik geloof wel in die shit, ik heb er hele goede ervaringen mee
B. ik geloof geen barst van zhe-devilll
Dat hebben ze niet nodig, je herkent ze zo ook wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:19 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja. Het liefst zou ik ze zien met een duidelijk herkenbaar symbool op straat en moesten ze geweigerd worden in openbare gelegenheid.
Verboten voor hippies
Dat zou idd best gek zijn.quote:Een afwijkende visie is bijvoorbeeld zeggen dat je je kunt verplaatsen in de belevingswereld van pedofielen. Het wordt pas echt gekheid als je gaat verklaren dat je in het vorige leven een pedofiel was die zich tevens aftrok op sesambolletjes...
Vind jij. Want vooralsnog stoor jij je aan die zere plek. Voor het grootste deel van de mensen is heel die plek er niet.quote:Het legt de vinger precies op de zere plek, deze mensen blijven doorgaan met hun hippie geratel omdat ze juist in een omgeving zitten waarin het bevestigd wordt tot in den treure. Net zolang totdat elke brug naar de werkelijkheid secuur is gesloopt en er geen enkele weg meer terug is.
Je zeurt, X.quote:
Goed toch? Lacht die gozer ook 's een keerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:10 schreef senesta het volgende:
Iets zegt mij dat xebrozius (of zoiets) best in zijn nopjes is met het verloop van dit topic![]()
Klaarkomdepressie.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:17 schreef masterdave het volgende:
...maar ik zit dan ook in de meer normalere topics.
Ik vraag me af waarom je dat wilt wetenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:49 schreef Ringo het volgende:
Ik vraag me af wat zijn moeder vroeger met hem heeft uitgehaald.![]()
alleen de klaarkomdepressie en ik ben geil vind ik onzin, de rest serieus, maar goed, jij doet niet aan sex, dus ja..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:41 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Klaarkomdepressie.
Anale standjes
Meisje dat voor je komt dansen (en niets zegt)
De zin van het leven!
Ik ben geil
Schaamhaar, ja of nee ..... deel 2
En dit is een random selectie van de eerste pagina van je postgeschiedenis
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:51 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je dat wilt weten![]()
Visualiseer je je dat dan en vind je dat geil?
Wees dan een echte vent en kom er gewoon voor uit dat je Xebrozius eens lekker wilt nemen.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:21 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik neuk meer dan je zusje tegen betaling kan doen.
Xebro in z'n nichten outfit neuken telt niet vriendquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:21 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik neuk meer dan je zusje tegen betaling kan doen.
Vriend? Vriend? Jij weet niet wat vrienden zijn. Vrienden zijn er in goede en in slechte tijde, tijdens regen en tijdens zonneschijn, in het licht en in het donker, in het natte en op het droge, tijdens kerstmis en tijdens pasen, tijdens de herfst en tijdens de lente, tijdens de storm en tijdens de stilte, tijdens eb en vloed. Altijd.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:17 schreef masterdave het volgende:
[..]
Xebro in z'n nichten outfit neuken telt niet vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |