Dit soort mensen horen namelijk thuis in een gesticht. Of voor een trein, dat mag ookquote:Op zondag 25 juni 2006 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik was eens een maand lid bij relatieplanet en eerlijk gezegd, het begon met een geintje
Goh kom ook daar kun je lachen*chatroom* etc.
Oke so i did...maar ik ging ook die foto's eens bijlangs!
Nu ben ik paranormaal gevoelig en ik moet eerlijk zeggen dat ik gewoonweg down werd bij al die foto's!
Ik kreeg enorm veel negatieve informatie naar me toe!
Echt niet fijn en zelfs zo erg dat ik er misselijk van werd! Ja lach me maar uit maakt me niets uit en ja call me bad names..maar eerlijk is eerlijk!
datingsites zijn vaak wel voor wanhopige geile mensen!
Ze hebben jeuk aan de leuter of kut enne ze zoeken iemand..
bah bah..is er niets meer dan dit?
![]()
Ik ben oprecht van mening dat een slingeraap met het syndroom van Down net zo goed superieur is aan die lui.quote:
Dat is precies wat GioStyle ook zegt.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ben oprecht van mening dat een slingeraap met het syndroom van Down net zo goed superieur is aan die lui.
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:35 schreef Xebrozius het volgende:
een cursus figuratief dansen op een mijnenveld aanbieden
Zelfs daar komen dat soort nieuwetijds-clowns nog niet tot hun recht....quote:Op maandag 26 juni 2006 18:43 schreef Charizma het volgende:
Permanente ban naar het onzin forum
Ha! Maar ik kan wel kwijlend door de bomen slingeren en mensen op hun hoofd schijten... Zo, nu jij weer.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat is precies wat GioStyle ook zegt.
Op een of andere manier krijg ik toch altijd last van plaatsvervangende schaamte... Laatst had ik dat nog. ik zat in de bus en hoorde een kereltje van een jaar of 10 luidruchtig verkondigen dat ie geneukt had. En toen z'n vriendje vroeg hoe dat was zei hij (en dit verzin ik niet):quote:Op maandag 26 juni 2006 18:54 schreef Canabass het volgende:
TRU is wel grappig om te lezen, af en toe.
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ha! Maar ik kan wel kwijlend door de bomen slingeren en mensen op hun hoofd schijten... Zo, nu jij weer.
Hmm..quote:Op maandag 26 juni 2006 18:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Op een of andere manier krijg ik toch altijd last van plaatsvervangende schaamte... Laatst had ik dat nog. ik zat in de bus en hoorde een kereltje van een jaar of 10 luidruchtig verkondigen dat ie geneukt had. En toen z'n vriendje vroeg hoe dat was zei hij (en dit verzin ik niet):
Ik stopte mijn pik in haar anus en ging net zo lang door tot ze nat werd.
Uiteraard erg vermakelijk maar ondertussen heb je de gedachte jezus, waar ben jij mee bezig ventje, zie je niet dat je compleet voor lul staat in deze volle bus met allemaal studenten? Men, ik zou me kapot schamen Dat heb ik dus ook als ik TRU topics lees.
0 keer "Talpaquote:Op maandag 26 juni 2006 19:01 schreef ErikT het volgende:
Supertopic dit, eindelijk weer eens niveau in klaagbaak
Dat vind ik dus ook altijd zo verwonderlijk... Die mensen zijn paranormaal begaafd, kunnen in de toekomst kijken en dingen aanvoelen. En toch presteren ze elke keer weer om op het verkeerde moment hun bek open te trekken. Neem even iemand anders in de paranormaling zegquote:Op maandag 26 juni 2006 18:58 schreef dark_humanity774 het volgende:
Hypergevoelig en paranormaal begaafd, maar ondertussen niet doorhebben dat ze zwaar voor lul staan
Ja, ik zou het wel weten als ik in de toekomst kon kijken.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:03 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook altijd zo verwonderlijk... Die mensen zijn paranormaal begaafd, kunnen in de toekomst kijken en dingen aanvoelen. En toch presteren ze elke keer weer om op het verkeerde moment hun bek open te trekken. Neem even iemand anders in de paranormaling zeg.
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:48 schreef Xebrozius het volgende:
kuthippies.com
Tuurlijk kloon ik in TRU... Ik open er topics in de trant van:quote:Op maandag 26 juni 2006 19:06 schreef YuckFou het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jij kloont toch ook wel 'es in [TRU]?![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Tuurlijk kloon ik in TRU... Ik open er topics in de trent van:
Als ik ga slapen hoor ik een tweede ademhaling
Als ik masturbeer krijg ik contact met de doden
Geest op het toilet...
Er zit een raar metalen bolletje in mijn snot
Wie is er nog meer ontvoerd door een UFO?
En de gemeende reacties die je daar op krijgt is echt om te huilen (van het lachen).
Ga de discussie maar aan zou ik zeggen, ik wil het nog wel eens horen van jouw kantquote:Op maandag 26 juni 2006 20:11 schreef Dromenvanger het volgende:
De wereld is van Xebrozius en daar moeten we mee leren leven![]()
Xebrozius for President
Wat wil je horen van mijn kantquote:Op maandag 26 juni 2006 20:12 schreef JosvG het volgende:
[..]
Ga de discussie maar aan zou ik zeggen, ik wil het nog wel eens horen van jouw kant
Ik vind ook dat mensen die op zo'n manier als in de OP beginnen te praten dom zijn en geen leven hebben, dus vertel maar wat jij er van vind.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat wil je horen van mij kant
Ik heb niets te zeggen meer
Nee, die heb ik geenquote:
Oke goed, ik vroeg me af of er foto´s van zhedevill op fok roeleerden... hehequote:Op maandag 26 juni 2006 20:21 schreef JosvG het volgende:
[..]
Nee, die heb ik geenMaar ik wil eigenlijk wel weten wat je hier nu mee bedoelde.
zo, die clou hadden jullie niet verwacht hè?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:40 schreef immortalsean het volgende:
---knip---
Begin nu toch wel nieuwsgierig te worden ..... ik denk dat ik daar maar eens een kijkje ga nemen.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:31 schreef Laton het volgende:
Tru
Die randfiguren daar zijn toch veel te lachwekkend om te bannen.
Hallo Sanderquote:Op maandag 26 juni 2006 18:35 schreef Xebrozius het volgende:
Dit soort mensen horen namelijk thuis in een gesticht.
Hey, nog zo'n reiki-josti.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:53 schreef The_Shining het volgende:
[..]
-knip-
Vanaf nu ben je 24/7 on my mind![]()
Whehe.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:03 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook altijd zo verwonderlijk... Die mensen zijn paranormaal begaafd, kunnen in de toekomst kijken en dingen aanvoelen. En toch presteren ze elke keer weer om op het verkeerde moment hun bek open te trekken. Neem even iemand anders in de paranormaling zeg.
Ik word om te beginnen al helemaal para van al die witregels van je. En al die blije smilies, doe normaal hee. Alsof het leven leuk is!quote:Op maandag 26 juni 2006 20:15 schreef Dromenvanger het volgende:
En zo ben ik weer weg
Ik heb geen zin om energie te verspillen aan mensen die totaal uit balans zijn
Evenwicht![]()
Maar daar gaat het dus om. Xebrozius heeft het over labiele mensen, terwijl hij in mijn ogen constant labiel over komt met zijn geschreeuw in de ruimte.
Kan een manier van stoer over komen zijn natuurlijk.
Altijd dat geschreeuw![]()
Alsof je met normaal schrijven niet gelezen wordt
Dat gebeurt standaard een paar keer per jaarquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:48 schreef Indirah het volgende:
Mag Xebrosius ook van fok weg?
Ik heb een goed idee. Analyseer mijn fotoboek eens en zet de resultaten hier neer. Als je antwoord enigszins goed in de richting zit zal ik voor altijd mn mond houden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:44 schreef zhe-devilll het volgende:
Grappig dat iemand als Xebro dit zegt tegen mij,
ik read al jaren foto's van mensen nml en het klopt elke keer als een bus,![]()
ik draag geen geitewollen sokken, ben totaal niet spiritueel geaard oid, ik probeer zo nuchter mogelijk te blijven.
Ik klop mezelf niet op de borst omdat ik dingen uit een foto kan halen wat een doorsnee mens misschien niet kent, of kan, ik ben er ook ooit mee begonnen, uit een geintje.
Tjah wel schrikken dan als dat geintje dus tig keer uitloopt op waarheden over mensen, die ik nooit had kunnen weten zelfs.
Dus Xebro voor je wederom jezelf zo op je opgezette hanige borstje klopt, *want je schijnt alles te begrijpen in de wereld en het leven* , denk toch maar eens goed na.
Je lijkt erg overtuigd van jezelf nml. En dan nog een vraag aan jou, je bent erop uit om mij weg te treiteren van Fok, nu verbaast mij dit niets,
maar euh je begint een beetje irritant kinderlijk te worden.
Ik ben je gezeik zat...![]()
![]()
je read foto's? wtf is dat?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:44 schreef zhe-devilll het volgende:
verhaal
Ja het wordt geweldig. Er worden zo dadelijk foto's geread, whatever dat is.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:50 schreef Laton het volgende:
ah, die spirituele dwazen hebben dit topic gevonden![]()
Je komt uit een net gezin, je ouders hebben het redelijk goed.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:49 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik heb een goed idee. Analyseer mijn fotoboek eens en zet de resultaten hier neer. Als je antwoord enigszins goed in de richting zit zal ik voor altijd mn mond houden.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je komt uit een net gezin, je ouders hebben het redelijk goed.
Je denkt hierdoor een soort arrogantie ten toon te kunnen spreiden, niets mis mee maar blijf ook open staan voor de rest van het leven.
Soms sta je stijf van iets, *drugs?
Niet te vaak doen he?
Tevens zit je vaak met je handjes in je broek!
Stiekum op zolder, je kent het wel toch?
je hebt een bepaalde air over je waardoor je wat afstoot, naar anderen toe, hierop beoordeel je ook meisjes die verliefd op je zijn, je komt arrogant over.
Maar in wezen ben je best een gevoelige knul.
Ik voel druk op je voorhoofd heb je daar vaak last van? Onstekingen oid?
Wat heb je met water? Ik zie je varen op een boot? Of een surfplank.
Je gamed veel, veel bezig met denken ipv doen.
Momenteel heb je een vriendin of die krijg je binnenkort, meisje met halflang blondbruin haar dus tussenin., ze is iets jonger dan jij bent, 2 jaar jonger denk ik.
Je hebt last van zweetvoeten!
Was ze eens iets vaker of zet ze in de soda
Je bent goed in logica, denken is dus je hoofdmoot, ga eens iets vaker wandelen buiten, ipv altijd maar bezig met je verstandelijke activiteiten.
Wordt je of ben je manager in een bedrijf? Zie je daarin wel goed gaan.
zo tis laat, i did my thingy, smile
pik jij er maar uit wat ik meen en wat ik niet meen
Ja hallo, dat kan ik ook over Oosthoek schrijven. Hij is een student in Utrecht, kan je zien aan zn avatar...sjongejonge, dit kan om te beginnen ook op mij slaan, en verder op nog 100 mensen die ik ken. Net als horoscopen: "ja, daar zit wel wat in." Overal zit altijd wel wat in. Als dit foto readen is, dan ben ik blij dat ik er nog nooit van gehoord heb, en blij dat ik er nooit meer van ga horen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je komt uit een net gezin, je ouders hebben het redelijk goed.
Je denkt hierdoor een soort arrogantie ten toon te kunnen spreiden, niets mis mee maar blijf ook open staan voor de rest van het leven.
Soms sta je stijf van iets, *drugs?
Niet te vaak doen he?
Tevens zit je vaak met je handjes in je broek!
Stiekum op zolder, je kent het wel toch?
je hebt een bepaalde air over je waardoor je wat afstoot, naar anderen toe, hierop beoordeel je ook meisjes die verliefd op je zijn, je komt arrogant over.
Maar in wezen ben je best een gevoelige knul.
Ik voel druk op je voorhoofd heb je daar vaak last van? Onstekingen oid?
Wat heb je met water? Ik zie je varen op een boot? Of een surfplank.
Je gamed veel, veel bezig met denken ipv doen.
Momenteel heb je een vriendin of die krijg je binnenkort, meisje met halflang blondbruin haar dus tussenin., ze is iets jonger dan jij bent, 2 jaar jonger denk ik.
Je hebt last van zweetvoeten!
Was ze eens iets vaker of zet ze in de soda
Je bent goed in logica, denken is dus je hoofdmoot, ga eens iets vaker wandelen buiten, ipv altijd maar bezig met je verstandelijke activiteiten.
Wordt je of ben je manager in een bedrijf? Zie je daarin wel goed gaan.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:08 schreef SPK het volgende:
Je gamed teveel
Kan je het ook zonder foto
* SPK scherm met beide handen vasthoud![]()
weet je dat ik zijn hele avatar niet eens gezien heb?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja hallo, dat kan ik ook over Oosthoek schrijven. Hij is een student in Utrecht, kan je zien aan zn avatar...sjongejonge, dit kan om te beginnen ook op mij slaan, en verder op nog 100 mensen die ik ken. Net als horoscopen: "ja, daar zit wel wat in." Overal zit altijd wel wat in. Als dit foto readen is, dan ben ik blij dat ik er nog nooit van gehoord heb, en blij dat ik er nooit meer van ga horen.
Merci voor dit inzicht.
colaatje erbij?quote:
*Veroordeel hen niet, want het zijn de onwetenden*quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:52 schreef JeRa het volgende:
Ik ken de posts van zhe-devilll & collegae en snap best waarom ze zich zo gedragen. Doordat ze niet bepaald vooraan hebben gestaan toen de hersencellen werden uitgedeeld zorgen ze ervoor dat ze alles zien in een wereld die voor hun begrijpelijk is. Iemand voelt zich ziek? Geen idee (want ze snappen de ballen van het menselijk lichaam), maar als ze nou net doen alsof ze een aura voelen komen ze misschien interessant over. Aandachtstekort? Ze missen de intelligentie en sociale capaciteiten om daadwerkelijk aandacht te krijgen dus worden ze TRU-posters - niet alleen zitten daar meer van dezelfde figuren maar alle negatieve aandacht die ze krijgen is natuurlijk ook aandacht.
En het erge is, op een gegeven moment geloven ze het zelf ook nog.
Ik ben nog niet echt overtuigd. Het is wat te algemeen naar mijn mening. Dit plaatje kun je op de helft van mn vrienden loslaten met hetzelfde resultaat.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:06 schreef zhe-devilll het volgende:
Je komt uit een net gezin, je ouders hebben het redelijk goed.klopt
Je denkt hierdoor een soort arrogantie ten toon te kunnen spreiden klopt gedeeltelijk, niets mis mee maar blijf ook open staan voor de rest van het leven.wauw, gratis consult!![]()
Soms sta je stijf van iets, *drugs?nope
Niet te vaak doen he?ja mama
Tevens zit je vaak met je handjes in je broek!welke man niet?
Stiekum op zolder, je kent het wel toch?ik heb geen zolder
je hebt een bepaalde air over je waardoor je wat afstoot, naar anderen toe, hierop beoordeel je ook meisjes die verliefd op je zijn, je komt arrogant over.geen idee
Maar in wezen ben je best een gevoelige knul.ja hoor
Ik voel druk op je voorhoofd heb je daar vaak last van? Onstekingen oid?nope
Wat heb je met water? Ik zie je varen op een boot? Of een surfplank.ik heb een hekel aan nat worden
Je gamed veelvroeger wel, nu zelden tot nooit, veel bezig met denken ipv doen.jep
Momenteel heb je een vriendin nope of die krijg je binnenkort, meisje met halflang blondbruin haar dus tussenin., ze is iets jonger dan jij bent, 2 jaar jonger denk ik.als dit klopt ben ik om![]()
Je hebt last van zweetvoeten!maar ze stinken niet!![]()
Was ze eens iets vaker of zet ze in de sodaiedere dag hoor
Je bent goed in logica, denken is dus je hoofdmoot, ga eens iets vaker wandelen buiten, ipv altijd maar bezig met je verstandelijke activiteiten.?
Wordt je of ben je manager in een bedrijf? nee Zie je daarin wel goed gaan.wie weet!
er is duidelijk iets mis met je innerlijke karma, volgens mij heeft je aura niet de volledige lengte met mercurius op de circel van de maanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:41 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik las zo:
Kunnen dit soort lui ook permanent van sok geschopt worden?
![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:28 schreef Laton het volgende:
godverdomme struikelde ik alweer over mijn spirit animal.
Het enige waar jij goed in bent is het zoveel mogelijk opsommen van willekeurige statements die mogelijk wat te maken kunnen hebben met zijn foto's. "Momenteel heb je een vriendin of die krijg je binnenkort"? "Tevens zit je vaak met je handjes in je broek"? "Word je of ben je manager in een bedrijf"? Door zoveel mogelijk te blaten zit er vast iets tussen dat klopt, of dat op veel mensen betrekking heeft, of dat de geobserveerde persoon in kwestie positief aanspreekt ('je krijgt een hoge functie / leuke vriendin' etc) zal er vast wel iets kloppen volgens het slachtoffer, ja. Mensen zullen de kloppende dingen oppikken en de foute dingen sneller negeren.quote:
Joh, wat is er met jou aan de hand. Ik lig op de vloer als ik zo'n post zou lezenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:46 schreef fraubitch het volgende:
[..]
er is duidelijk iets mis met je innerlijke karma, volgens mij heeft je aura niet de volledige lengte met mercurius op de circel van de maan
heb je een pi nodig om sarcasme te herkennen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:51 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Joh, wat is er met jou aan de hand. Ik lig op de vloer als ik zo'n post zou lezen![]()
Kun je het bij mij ook eens proberen? Ik ben benieuwd..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ik moet in de mood zijn!
Soms lukt het ook prima zonder foto hoor, maar soms heb ik geen zin dan gebeurd er ook niks.
Meestal krijg ik veel informatie voor mensen die het nodig hebben, voor de fun lukt het niet echt.
Heb ook foto's gelezen van mensen die onzeker zijn bv en wat antwoorden willen, zo werkt dat dus niet. Mensen die bv klachten hebben, lichamelijk, daarbij kun je soms echt voelen wat er loos is, dit voel je in je eigen lichaam.
het is een kwestie van heldervoelen..meer niet.
Ik doe er verder niets mee, soms kan ik vrienden *helpen*
maar ik hou niet van dat woord*helpen*, ieder moet het voor zich bepalen op deze aardkloot, enne soms mag je een soort kanaal zijn voor iemand als ze het echt nodig hebben.
Het lezen van een foto kost ook energie nml. En die verspil ik liever niet zomaar.
Ik zou nooit op een beurs willen staan, het idee alleen al dat je niks doorkrijgt bij mensen lijkt me vreselijk.
Liegen hou ik niet van, dus mensen belazeren is niet mijn ding. Maar ik heb een beetje ervaring op dit gebied dus vind ik wel dat ik een klein zegje mag doen toch?
Zoals hier op FOK! dus. Als zij iets paranormaals kunnen flikken met die paar pixels dan is mijn hond de paus.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Tevens zijn er sommige dingen van dat paranormale gebeuren wel waar volgensmij, maar je hebt ook altijd van die slingerapen ertussen die ook beweren het te kunnen en niet kunnen..
Zoals wij op Lowlands altijd plachten te zeggen: Hippie, je zus is je moeder!!!!!quote:Op maandag 26 juni 2006 19:06 schreef YuckFou het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
jij kloont toch ook wel 'es in [TRU]?![]()
Ik voel een hoop negatieve energie jegens TRU-sympathisanten. Tijd dat er een man met sterke vingers op zoek gaat naar de chakra in je derde halswervel om wat Yang aan je Ying toe te voegen meid....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:46 schreef fraubitch het volgende:
[..]
er is duidelijk iets mis met je innerlijke karma, volgens mij heeft je aura niet de volledige lengte met mercurius op de circel van de maan
Leugenaar. Mijn vogel is al de paus. Neppert.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:56 schreef JeRa het volgende:
[..]
Zoals hier op FOK! dus. Als zij iets paranormaals kunnen flikken met die paar pixels dan is mijn hond de paus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |