abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39282012
Ik hoorde adt op z'n hondjes anaal niet zo prettig is. Wat zijn dan wel lekkere standjes? Kan ik binnenkort eens oefenen!
pi_39282164
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik hoorde adt op z'n hondjes anaal niet zo prettig is. Wat zijn dan wel lekkere standjes? Kan ik binnenkort eens oefenen!
Anaal op z'n hondjes gaat bij me vriendin juist wel heel erg goed, van de zijkant, dus zij ligt op haar zij met de rug naar mij toe is het prettigst voor haar. Maar het belangrijkste is gewoon veel glijmiddel gebruiken. Voor de rest als je eenmaal flink bezig bent, want in het begin moet je echt rustig aan doen, kan je eigenlijk elk standje doen die je vaginaal ook doet. Is voor beide zeer lekker.
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_39282184
zou je het niet eerst ees uitproberen?

en anaal vergt over het algemeen gewoon enige oefening.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_39282243
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:17 schreef masterdave het volgende:

[..]

Anaal op z'n hondjes gaat bij me vriendin juist wel heel erg goed, van de zijkant, dus zij ligt op haar zij met de rug naar mij toe is het prettigst voor haar. Maar het belangrijkste is gewoon veel glijmiddel gebruiken. Voor de rest als je eenmaal flink bezig bent, want in het begin moet je echt rustig aan doen, kan je eigenlijk elk standje doen die je vaginaal ook doet. Is voor beide zeer lekker.
Da's raar, ik hoor echt hele wisselende verhalen over doggystyle! Een paar vriendinnen van me vinden dat dus weer niet zo'n succes.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:22:18 #5
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_39282347
Even wat bagger verwijderd.
pi_39282387
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Da's raar, ik hoor echt hele wisselende verhalen over doggystyle! Een paar vriendinnen van me vinden dat dus weer niet zo'n succes.
Me ex vond dat ook niet zo heel prettig in het begin, maar het heeft er ook wel mee te maken dat je goed doorzet, en het niet bij 3 x anaal houdt en zegt, ik vind het niks! Het wordt daarna echt wel lekker(ik praat hier wel namens me vriendin, maar ik weet hoe ze erover denkt). Ik neuk me vriendin denk ik wel 5 a 6 keer anaal per week of zo, en ze vind het echt heerlijk, vooral handig als ze ongesteld is.

Op z'n hondjes moet je alleen wel rekening mee houden dat die lul er helemaal in kan, en dat kan weleens minder prettig zijn lijkt me, alhoewel me vriendin daar helemaal wild van wordt.
GamerTag
pi_39282394
quote:
Dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.

Je hebt doggy, lepeltje lepeltje, jij op je rug en benen in je nek, jij op je zij je been naar voren etc etc ...
pi_39282713
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:22 schreef Aventura het volgende:
hoezo bagger? Ik plaats een TVP, wat betekent dat ik deze post wil volgen, de bagger snap ik niet
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:32:53 #9
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_39282750
TVP's zijn sowieso niet gewenst op dit forum maar da's weer een andere discussie
pi_39283268
Lepeltje lepeltje lijkt mij wel lekker! En nou mijn vriend nog overtuigen.

Wat vinden de mannen het lekkerst eigenlijk?
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:49:16 #11
46727 masterdave
Topic Killer
pi_39283320
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Dat de vrouw kermt van genot, zolang dat gebeurd, interesseert het me geen ene kut hoe ik je neuk.
GamerTag
pi_39283334
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Blijft toch vreemd om daar over te beginnen..
quote:
Als het zijn eerste keer wordt maakt dat nog niet zo vreselijk veel uit; dan kunnen jullie dat mooi samen ontdekken
Big dick.
pi_39283804
Doggy vind ik erg lekker, maar niet zo graag om te beginnen, of er moet al heel uitgebreidt gespeeld zijn anaal verder.
Zelfde heb ik met bovenop, heb ik ook liever niet als eerste zonder erg gedegen voorbereiding zeg maar

Lepeltje/lepeltje gaat vaak zelfs zonder enige voorbereiding, lekker strelen en doen, klitje laten spelen, zijn pik een beetje tegen me aan trekken en dan zomaar ineens zit hij erin, weet niet waarom

Maar is hij er eenmaal ingeweest en heeft hij even lekker geneukt, dan maakt het me niet meer uit hoe hij me opvouwt, als hij me maar neukt, maar niet stopt....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_39283831
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:49 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Blijft toch vreemd om daar over te beginnen..
[..]

Als het zijn eerste keer wordt maakt dat nog niet zo vreselijk veel uit; dan kunnen jullie dat mooi samen ontdekken
Dan begin je er niet over, zet je hem gewoon tegen je kontje aan en wiebelt hem er gewoon in
Oepsie, verkeerde gaatje
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_39283870
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:07 schreef erodome het volgende:

[..]

Dan begin je er niet over, zet je hem gewoon tegen je kontje aan en wiebelt hem er gewoon in
Oepsie, verkeerde gaatje
Als vrouw zijnde wel ja; als man zijnde moet je daar toch wat voorzichtiger mee om gaan
Big dick.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 14:17:14 #16
46727 masterdave
Topic Killer
pi_39284137
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:08 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Als vrouw zijnde wel ja; als man zijnde moet je daar toch wat voorzichtiger mee om gaan
Ja idd, als je um dan in der kont wil stoppen zonder dat ze ut wilt dan zijn de rapen gaar.
GamerTag
pi_39284360
Standje? Wat dacht je van schildpad?
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
pi_39285223
quote:
Favo standje..

Zij op de (keuken)tafel met haar gestrekte benen omhoog cq naar zich toe getrokken. Nu is onze keukentafel wel op de ideale hoogte voor ons allebei
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
  dinsdag 27 juni 2006 @ 15:05:00 #19
151019 Bephmans
op zoek naar Pijpstra
pi_39285567
Mijn favo: op z'n hondjes maar dan niet op de knieen gezeten maar gehurkt. Op deze manier kan mijn vrouw mij geheel ontvangen zonder dat ik ergens tegen aan stoot of anderszins pijn doe.
Haar favo: plat liggend op de buik met de benen tegen elkaar. Ook op deze manier kan ze mij helemaal ontvangen. hhmmmm
  dinsdag 27 juni 2006 @ 15:43:40 #20
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_39286769
Veel glijmiddel...
Hmmm...
De eerste keer anaal was ook voor mijn ex de eerste keer anaal.
Er is enkel een beetje natuurlijke salvia gebruikt, en uiteraard wat geduld en voorzichtigheid.
Toen het eenmaal ging, toen ging het ook.
En toch blijkt het een must te zijn, dat glijmiddel.
Nog nooit gehoord van iemand die dat niet gebruikt.
(Behalve bij deze dan van Erodome als ik haar hitsige verhaal hier zo lees! )
pi_39286825
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:22 schreef Aventura het volgende:
Oja zorg dat alle bagger verwijderd is.....
  dinsdag 27 juni 2006 @ 15:46:42 #22
46727 masterdave
Topic Killer
pi_39286872
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 15:43 schreef Darkwolf het volgende:
Veel glijmiddel...
Hmmm...
Er is enkel een beetje natuurlijke salvia gebruikt, en uiteraard wat geduld en voorzichtigheid.
Nou, om eerlijk te zijn gebruik ik het ook niet vaak meer, maar ik kreeg de vorige keer een opmerking van erodome dat ze niet kon begrijpen dat ik geen glijmiddel gebruikte, nu doet ze het zelf ook
GamerTag
pi_39287026
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:08 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Tja, ieder zijn plaats he
pi_39287153
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 15:43 schreef Darkwolf het volgende:
Veel glijmiddel...
Hmmm...
Dat begrijp je verkeerd, het is wel een enkele keer gebeurt dat hij eventjes zonder heeft geneukt daar, maar vlak daarna wordt altijd toch weer glijmiddel gebruikt, is normaal dat dat eerst gesmeerd wordt
pi_39287257
Met voorbreiding bedoel ik dus strelen, vingeren, evt speeltjes, dat soort dingen, glijmiddel behoort standaart te zijn bij anaal, dat voorkomt kwetsuren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')