Anaal op z'n hondjes gaat bij me vriendin juist wel heel erg goed, van de zijkant, dus zij ligt op haar zij met de rug naar mij toe is het prettigst voor haar. Maar het belangrijkste is gewoon veel glijmiddel gebruiken. Voor de rest als je eenmaal flink bezig bent, want in het begin moet je echt rustig aan doen, kan je eigenlijk elk standje doen die je vaginaal ook doet. Is voor beide zeer lekker.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik hoorde adt op z'n hondjes anaal niet zo prettig is. Wat zijn dan wel lekkere standjes? Kan ik binnenkort eens oefenen!
Da's raar, ik hoor echt hele wisselende verhalen over doggystyle! Een paar vriendinnen van me vinden dat dus weer niet zo'n succes.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:17 schreef masterdave het volgende:
[..]
Anaal op z'n hondjes gaat bij me vriendin juist wel heel erg goed, van de zijkant, dus zij ligt op haar zij met de rug naar mij toe is het prettigst voor haar. Maar het belangrijkste is gewoon veel glijmiddel gebruiken. Voor de rest als je eenmaal flink bezig bent, want in het begin moet je echt rustig aan doen, kan je eigenlijk elk standje doen die je vaginaal ook doet. Is voor beide zeer lekker.
Me ex vond dat ook niet zo heel prettig in het begin, maar het heeft er ook wel mee te maken dat je goed doorzet, en het niet bij 3 x anaal houdt en zegt, ik vind het niks! Het wordt daarna echt wel lekker(ik praat hier wel namens me vriendin, maar ik weet hoe ze erover denkt). Ik neuk me vriendin denk ik wel 5 a 6 keer anaal per week of zo, en ze vind het echt heerlijk, vooral handig als ze ongesteld is.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:19 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Da's raar, ik hoor echt hele wisselende verhalen over doggystyle! Een paar vriendinnen van me vinden dat dus weer niet zo'n succes.
Dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik hoorde adt op z'n hondjes anaal niet zo prettig is. Wat zijn dan wel lekkere standjes? Kan ik binnenkort eens oefenen!
hoezo bagger? Ik plaats een TVP, wat betekent dat ik deze post wil volgen, de bagger snap ik nietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:22 schreef Aventura het volgende:
Even wat bagger verwijderd.
Dat de vrouw kermt van genot, zolang dat gebeurd, interesseert het me geen ene kut hoe ik je neuk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Lepeltje lepeltje lijkt mij wel lekker! En nou mijn vriend nog overtuigen.
Wat vinden de mannen het lekkerst eigenlijk?
Blijft toch vreemd om daar over te beginnen..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Lepeltje lepeltje lijkt mij wel lekker! En nou mijn vriend nog overtuigen.
Als het zijn eerste keer wordt maakt dat nog niet zo vreselijk veel uit; dan kunnen jullie dat mooi samen ontdekkenquote:Wat vinden de mannen het lekkerst eigenlijk?
Dan begin je er niet over, zet je hem gewoon tegen je kontje aan en wiebelt hem er gewoon inquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:49 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Blijft toch vreemd om daar over te beginnen..
[..]
Als het zijn eerste keer wordt maakt dat nog niet zo vreselijk veel uit; dan kunnen jullie dat mooi samen ontdekken![]()
Als vrouw zijnde wel ja; als man zijnde moet je daar toch wat voorzichtiger mee om gaanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan begin je er niet over, zet je hem gewoon tegen je kontje aan en wiebelt hem er gewoon in
Oepsie, verkeerde gaatje![]()
Ja idd, als je um dan in der kont wil stoppen zonder dat ze ut wilt dan zijn de rapen gaar.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:08 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde wel ja; als man zijnde moet je daar toch wat voorzichtiger mee om gaan![]()
Favo standje..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Oja zorg dat alle bagger verwijderd is.....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:22 schreef Aventura het volgende:
Even wat bagger verwijderd.
Nou, om eerlijk te zijn gebruik ik het ook niet vaak meer, maar ik kreeg de vorige keer een opmerking van erodome dat ze niet kon begrijpen dat ik geen glijmiddel gebruikte, nu doet ze het zelf ookquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:43 schreef Darkwolf het volgende:
Veel glijmiddel...
Hmmm...
De eerste keer anaal was ook voor mijn ex de eerste keer anaal.
Er is enkel een beetje natuurlijke salvia gebruikt, en uiteraard wat geduld en voorzichtigheid.
Toen het eenmaal ging, toen ging het ook.
En toch blijkt het een must te zijn, dat glijmiddel.
Nog nooit gehoord van iemand die dat niet gebruikt.
(Behalve bij deze dan van Erodome als ik haar hitsige verhaal hier zo lees!)
Tja, ieder zijn plaats hequote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:08 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde wel ja; als man zijnde moet je daar toch wat voorzichtiger mee om gaan![]()
Dat begrijp je verkeerd, het is wel een enkele keer gebeurt dat hij eventjes zonder heeft geneukt daar, maar vlak daarna wordt altijd toch weer glijmiddel gebruikt, is normaal dat dat eerst gesmeerd wordtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:43 schreef Darkwolf het volgende:
Veel glijmiddel...
Hmmm...
De eerste keer anaal was ook voor mijn ex de eerste keer anaal.
Er is enkel een beetje natuurlijke salvia gebruikt, en uiteraard wat geduld en voorzichtigheid.
Toen het eenmaal ging, toen ging het ook.
En toch blijkt het een must te zijn, dat glijmiddel.
Nog nooit gehoord van iemand die dat niet gebruikt.
(Behalve bij deze dan van Erodome als ik haar hitsige verhaal hier zo lees!)
Ik heb een antieke keukentafel die wiebelt, die komt dus niet in aanmerking. Aanrecht is helaas te hoog maar ik verzin wel iets andersquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:53 schreef FrankV34 het volgende:
[..]
Favo standje..
Zij op de (keuken)tafel met haar gestrekte benen omhoog cq naar zich toe getrokken. Nu is onze keukentafel wel op de ideale hoogte voor ons allebei![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan begin je er niet over, zet je hem gewoon tegen je kontje aan en wiebelt hem er gewoon in
Oepsie, verkeerde gaatje![]()
Gehurkt lijkt me ook een uitstekend idee!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:05 schreef Bephmans het volgende:
Mijn favo: op z'n hondjes maar dan niet op de knieen gezeten maar gehurkt. Op deze manier kan mijn vrouw mij geheel ontvangen zonder dat ik ergens tegen aan stoot of anderszins pijn doe.
Haar favo: plat liggend op de buik met de benen tegen elkaar. Ook op deze manier kan ze mij helemaal ontvangen. hhmmmm![]()
![]()
![]()
Vereist wel stevige been spieren van de man.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:09 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Gehurkt lijkt me ook een uitstekend idee!
Volgens mij kun je ook gewoon normale gebruiken hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:23 schreef Blackletter het volgende:
moet je speciaal glijmiddel hebben voor anaal of kan dat ook gewoon normale zijn die je bij normale sex ook gebruikt ?
Hij heeft sterke benen gelukkig!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:29 schreef Bephmans het volgende:
[..]
Vereist wel stevige been spieren van de man.![]()
zij met de knieen op het bed en de man staand erachter is ook niet verkeerd, scheelt beenblessuresquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:47 schreef Geqxon het volgende:
Met gehurkt doggystyle bedoelen jullie dat hij dan ook zeg maar een beetje boven je staat?
Wat zal ik daar eens op zeggen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:12 schreef Loveless85 het volgende:
Jouw lijkt wel erg veel lekker héals je dit topics van je eens nagaat, zou je zeggen dat je een sex-addict bent
Eros, bodyglide, is op siloconenbasis, maar wel veilig voor condooms, is vrij duur, maar erg zuinig in gebruik en glijdt gegarandeerd de hele nacht doorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:10 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Oh ja: wat was ook alweer het merk glijmiddel voor anal intercourse?
Als die bedoeld wordt zou ik dat zeer zeker niet als 1 van de eerste standjes proberen als je nog amper geexpirimenteerd hebt, dat is een heerlijk doch heftig standje!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:47 schreef Geqxon het volgende:
Met gehurkt doggystyle bedoelen jullie dat hij dan ook zeg maar een beetje boven je staat?
Als ik dit gebruik, krijgt mijn lul dan krachten? Zoals vlammen uit me lul, vibrator's bewegen dmv mijn magnetische krachten?of gewoon kei en keihard doorbeuken als de Juggernaut?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Eros, bodyglide, is op siloconenbasis, maar wel veilig voor condooms, is vrij duur, maar erg zuinig in gebruik en glijdt gegarandeerd de hele nacht door
Ik zweer erbij!
Een alternatief hiervoor is X-men, is vrijwel hetzelfde spul, alleen wat goedkoper.
OK, lepeltje lepeltje lijkt me prima om mee te beginnen...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Als die bedoeld wordt zou ik dat zeer zeker niet als 1 van de eerste standjes proberen als je nog amper geexpirimenteerd hebt, dat is een heerlijk doch heftig standje!
Juggernaut = not hotquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:26 schreef masterdave het volgende:
[..]
Als ik dit gebruik, krijgt mijn lul dan krachten? Zoals vlammen uit me lul, vibrator's bewegen dmv mijn magnetische krachten?of gewoon kei en keihard doorbeuken als de Juggernaut?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |