Iddquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:02 schreef Frollo het volgende:
[..]
Staat gewoon op Like a prayer uit 1989.
Nee hoor!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:12 schreef dwerg het volgende:
Ik zie dat iedereen Nick Cave & Kylie Minogue alweer vergeten is.
Beter kijken want ik weet dat hij zeker een paar keer genoemd isquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:12 schreef dwerg het volgende:
Ik zie dat iedereen Nick Cave & Kylie Minogue alweer vergeten is.
Hmja. Stond al een paar keer op de eerste pagina. Ik ben al net zo slecht als de mensen die de openingspost gewoon niet lezen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:31 schreef chansadres het volgende:
Beter kijken want ik weet dat hij zeker een paar keer genoemd is
Daar ben ik al een tijd naar op zoekquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:09 schreef Hapertje het volgende:
Madonna & Prince - Love Song
Mooi lijstje, Berkery!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:58 schreef Berkery het volgende:
Ik kan er nog lang op zitten, veel mooier wordt ie niet:
Dank, dank.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mooi lijstje, Berkery!
Veel van je duetten ken ik niet eens, maar de individuele artiesten natuurlijk wel, dus ik heb weer wat te zoeken!
Nou, deze:quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:06 schreef Berkery het volgende:
Dank, dank.
Welke nummers ken je niet, vraag ik mij dan af?
En Alice in Chains staat bij de C?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:13 schreef Frollo het volgende:
Catherine Wheel is bij onze bieb trouwens gelabeld als 'Wheel, Catherine' en staat dus bji de 'W'.
Mmm... waarschijnlijk ken ik het nummer wel maar wist ik niet dat van deze twee heren was.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:15 schreef cafca het volgende:
Gary Moore & Phil Lynott - Out In The Fields was trouwens volgens mij best wel een redelijke MTV / Music Box hit indertijd...
1986 dacht ik, anders 85.... beetje pre-mtv voor het grootste deel van Nederlandquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:15 schreef cafca het volgende:
Gary Moore & Phil Lynott - Out In The Fields was trouwens volgens mij best wel een redelijke MTV / Music Box hit indertijd...
Hij kwam weleens op Sky Channel bij Monsters of Rock met Mick Wall !quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:27 schreef ranja het volgende:
[..]
1986 dacht ik, anders 85.... beetje pre-mtv voor het grootste deel van Nederland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |