Euh, bedoel je niet "Battle of evermore"?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:16 schreef schaap001 het volgende:
10. Led Zeppelin (Robert Plant + Sandy Denny) - Going To California
Marco Borsato & Do - Voorbijquote:Op maandag 26 juni 2006 18:18 schreef Megalomaniac het volgende:
10. Marco Borsato & Trijntje Oosterhuis - Wereld Zonder Jou
+10 Orgineelquote:Op maandag 26 juni 2006 19:58 schreef apestaartje het volgende:
[..]
(Vreselijke nummers, maar ja, het zijn duetten, en zo is het rijtje nummers met Marco Borsato + een op dat moment trendy zangeres compleet.)
Ik ook.quote:
Can't take my eyes off youquote:Op maandag 26 juni 2006 18:05 schreef Pharell het volgende:
Gerard Joling & Tatjana - (naam is me ff ontschoten)
Hmmm deze was ik vergeten... kan ik die inwisselen voor de laatste in mijn lijstje o edele spelleider?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:16 schreef Tourniquet het volgende:
Nick Cave & Kylie Minogue - Where The Wild Roses Grow
http://en.wikipedia.org/wiki/Sandy_Dennyquote:Op maandag 26 juni 2006 17:46 schreef OutKast het volgende:
[..]
Euh, bedoel je niet "Battle of evermore"?
Ja inderdaad dusquote:Op maandag 26 juni 2006 17:46 schreef OutKast het volgende:
[..]
Euh, bedoel je niet "Battle of evermore"?
Ja hoor: toe maar!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 07:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmmm deze was ik vergeten... kan ik die inwisselen voor de laatste in mijn lijstje o edele spelleider?![]()
Toch niet echt een duet?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:26 schreef chansadres het volgende:
19. Acda & de Munnik - Het regent zonnestralen
Daar ligt ook net het punt. Het is een duet maar gespeeld door 2 zangers die samen een band vormen. Is het dan een duet. Ik twijfelde ook en heb hem maar onderaan mijn lijst neer gezet. Maar ik denk wel dat het een duet is want ze zingen "na elkaar".quote:
Uhm, dan zijn bepaalde Beatles-nummers ook duetten... Of boyband-tracks. Tsja, typisch zo'n geval van waar je de grens moet leggen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:47 schreef chansadres het volgende:
[..]
Daar ligt ook net het punt. Het is een duet maar gespeeld door 2 zangers die samen een band vormen. Is het dan een duet. Ik twijfelde ook en heb hem maar onderaan mijn lijst neer gezet. Maar ik denk wel dat het een duet is want ze zingen "na elkaar".
Idem dan voor Simon & Garfunkel die ik hier al een paar keer voorbij zag komen. In de OP staat ook dat zulke dueten zo veel mogelijk moeten worden gemeden "tenzij je het écht niet over je hart kunt verkrijgen om ze uit de top tien te laten."quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Uhm, dan zijn bepaalde Beatles-nummers ook duetten... Of boyband-tracks. Tsja, typisch zo'n geval van waar je de grens moet leggen.
Klopt. Band Aid is natuurlijk helemaaaal geen duet. Maar ik ben op zoek naar geslaagde, muzikale gelegenheidssamenwerkingen: vokaal graag. Maar 'duet' hoef niet àl te streng gezien te worden: daarom staat Rod Stewart + Sting + Bryan Adams ("All For Love') ook als voorbeeld in de OP. Herman Brood + Linda, Roos en Jessica ('Eternal Flame') kan wat mij betreft ook.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Idem dan voor Simon & Garfunkel die ik hier al een paar keer voorbij zag komen. In de OP staat ook dat zulke dueten zo veel mogelijk moeten worden gemeden "tenzij je het écht niet over je hart kunt verkrijgen om ze uit de top tien te laten."![]()
Band Aid uit de openingspost valt trouwens niet echt onder een duet, dus die vind ik vreemder.
Dank u voor de opheldering: Dan streep ik Acda & De Munnik door maar Simon & Garfunkel kan ik echt niet over mijn hart krijgenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:19 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Klopt. Band Aid is natuurlijk helemaaaal geen duet. Maar ik ben op zoek naar geslaagde, muzikale gelegenheidssamenwerkingen: vokaal graag. Maar 'duet' hoef niet àl te streng gezien te worden: daarom staat Rod Stewart + Sting + Bryan Adams ("All For Love') ook als voorbeeld in de OP. Herman Brood + Linda, Roos en Jessica ('Eternal Flame') kan wat mij betreft ook.
Maar ik zou -hoe goed ook ze ook zijn- Acda en de Munnik en Simon en Garfunkel enzo liever niet zien ("tenzij je het écht niet over je hart kunt verkrijgen om ze uit de top tien te laten."). Anders krijg je allemaal lijsten vol met acts die standaard al een duo zijn.
Ok dan is het duidelijkquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:19 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Klopt. Band Aid is natuurlijk helemaaaal geen duet. Maar ik ben op zoek naar geslaagde, muzikale gelegenheidssamenwerkingen: vokaal graag. Maar 'duet' hoef niet àl te streng gezien te worden: daarom staat Rod Stewart + Sting + Bryan Adams ("All For Love') ook als voorbeeld in de OP. Herman Brood + Linda, Roos en Jessica ('Eternal Flame') kan wat mij betreft ook.
Maar ik zou -hoe goed ook ze ook zijn- Acda en de Munnik en Simon en Garfunkel enzo liever niet zien ("tenzij je het écht niet over je hart kunt verkrijgen om ze uit de top tien te laten."). Anders krijg je allemaal lijsten vol met acts die standaard al een duo zijn.
Die is toch nooit officieel uitgebracht? Volgens mij issie nooit verder gekomen dan 'vaag demootje'. Anyway, tis wel een K*Tnummer!!! Dus hoe KUN je em uberhaupt toevoegen?! xD LOLquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:09 schreef Hapertje het volgende:
Madonna & Prince - Love Song
Staat gewoon op Like a prayer uit 1989.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:52 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Die is toch nooit officieel uitgebracht? Volgens mij issie nooit verder gekomen dan 'vaag demootje'.
Dan vindt ik Private Emotions met Meja een stuk mooier...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:05 schreef Sud het volgende:
Ricky Martin + Christina - Nobody wants to be lonely
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |