Al lang Gijs.quote:
Ja da wis ik nog nie!quote:Op maandag 26 juni 2006 17:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Al lang Gijs.![]()
Heerlijk apparaat hoor
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:34 schreef Magneet het volgende:
Merlijn en zijn eerste keer pap
[afbeelding]
&
[afbeelding]
=
[afbeelding]
Ik hoor net op de radio... dat het 30 (!) gradens word!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hopen dat ik Over G ook heb.
Heb er wel zin in.![]()
Lekker weer dus extra bonus.
Gijssssssssssssssss....ben je niet bang dat je over hem heen rolt met je grote lijf.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:21 schreef Magneet het volgende:
Ik heb de halve nacht maar een klein stukje bed ter beschikking gehadMerlijn lag de hele tijd tegen me rug aan
Je kijkt echt serieus op die eerste foto!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:34 schreef Magneet het volgende:
Merlijn en zijn eerste keer pap
[afbeelding]
&
[afbeelding]
=
[afbeelding]
tegels zijn die kleur hoor, zijn helemaal schoon. Zijn een beetje oudbakken tegels zeg maar ( niet mijn keus, lagen er al in )quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Leuke kerel.. maar Gijs.. heb je ook een dweil??
ondanks dat ik supergoed slaap heb ik voor de 100% in de gaten dat hij achter me ligtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssss....ben je niet bang dat je over hem heen rolt met je grote lijf.
Ow okquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:48 schreef Magneet het volgende:
[..]
tegels zijn die kleur hoor, zijn helemaal schoon. Zijn een beetje oudbakken tegels zeg maar ( niet mijn keus, lagen er al in )
You lucky fuckquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:51 schreef Magneet het volgende:
Vanaf volgende week een nieuwe klusAlleen mag ik dan iedere dag naar Maastricht
dat grote lettertype is voor mijn omaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:20 schreef Bastard het volgende:
Leuke blog Kepler!
Beetje te groot lettertype naar mijn smaak.. maar verder cool idee, ga ik volgen!
Spannend Gijsquote:
Anders zet je oma het lettertype van IE wat groterquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:23 schreef kepler het volgende:
[..]
dat grote lettertype is voor mijn oma
ik zal eens kijken of ik het kan veranderen, want het is misschien wel te groot![]()
mijn oma is blij dat ze mijn site al kan vindenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders zet je oma het lettertype van IE wat groter![]()
Tis een halve dag verschil in tijd... Een halve dag...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:27 schreef Bastard het volgende:
Verder weg dan Nieuw Zeeland bestaat gewoon niet op deze aardbol geloof ik... ik zie nu pas dat het verder weg is dan Au-fucking-stralie!
Moet jij eigenlijk geen stage lopen, of is dat optioneel?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis een halve dag verschil in tijd... Een halve dag...
Ik loop een jaartje achter op Keplerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet jij eigenlijk geen stage lopen, of is dat optioneel?
ik zit 1 tijdzone verwijderd van de datumgrens geloof ikquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:27 schreef Bastard het volgende:
Verder weg dan Nieuw Zeeland bestaat gewoon niet op deze aardbol geloof ik... ik zie nu pas dat het verder weg is dan Au-fucking-stralie!
Ja.. over de datumgrens that isquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:00 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zit 1 tijdzone verwijderd van de datumgrens geloof ik
quote:
De wiequote:Op woensdag 28 juni 2006 08:02 schreef -Struikrover- het volgende:
Sakerju, nog 22 dagen
Zaten we trouwens zondag bij Robbie williams, wie gaan er 2 rijen achter ons zitten?
De breukhoventjes
AAAAAAAAAAAAAAARGHHHHH....quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Vanessa/Connie en Hans " FreeRecordShop " Breukhoven
[afbeelding]
Oh die linker had ik wel herkend jaquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Vanessa/Connie en Hans " FreeRecordShop " Breukhoven
[afbeelding]
Zou je haar neuken Gijs?quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:21 schreef Bastard het volgende:
Oh die linker had ik wel herkend ja![]()
![]()
Die heet toch Vanessa? ook?
Alleen als ik 3 maanden geen sex heb gehad en flink gezopen heb, pas dan zou ik mijn tampeloerus er tegenaan drukken.quote:
Volgens mij is haar kut tot ergens boven haar navel opgetrokken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:54 schreef Bastard het volgende:
Alleen als ik 3 maanden geen sex heb gehad en flink gezopen heb, pas dan zou ik mijn tampeloerus er tegenaan drukken.
Als die maar nat en warm isquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij is haar kut tot ergens boven haar navel opgetrokken.
Nee, ik ga niet met het OVquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:02 schreef Strolie75 het volgende:
Over strak gesproken...iemand al die posters van de Zeeman gezien voor BH's voor kleine meisjes.
Damn...![]()
Zwaai je even als je overvliegt?quote:
B.... nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap,...... gaat alles goed? Yellowvillage vakanties Gijs,.... heeeeeerlijk voor jonge gezinnen,.... mooie prijs en niet te ver van huis. Erg geconcentreerd op de kleintjes.quote:
blablaquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:09 schreef Sjotime het volgende:
KEEEP, veel plezier Gijs.........![]()
He Gijsjes..... hoe is het nu.... hier alles top. Hoe is het in Nederland?
Struik, alles ok met je vrouw? Nog maar even he![]()
quote:Noot en Strol,... heb een DS liteM&L partners in time heerst
![]()
en weer blablaquote:Alle overige Gijsjes.........![]()
BThanks
![]()
[..]
B.... nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap,...... gaat alles goed? Yellowvillage vakanties Gijs,.... heeeeeerlijk voor jonge gezinnen,.... mooie prijs en niet te ver van huis. Erg geconcentreerd op de kleintjes.
PS,..... Franse keyboards zuigen serieus ongekend......![]()
Later allemaal(Grote kus aan QueenR en O-Ren)
![]()
Groetjes van de Bonaars enzo.
He dat lurken van jou ook hequote:Op woensdag 28 juni 2006 12:09 schreef Sjotime het volgende:
Noot en Strol,... heb een DS liteM&L partners in time heerst
![]()
Alle overige Gijsjes.........![]()
BThanks
![]()
[..]
B.... nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap,...... gaat alles goed? Yellowvillage vakanties Gijs,.... heeeeeerlijk voor jonge gezinnen,.... mooie prijs en niet te ver van huis. Erg geconcentreerd op de kleintjes.
![]()
Gijsssssssssssssssssssssssssssssquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:09 schreef Sjotime het volgende:
Noot en Strol,... heb een DS liteM&L partners in time heerst
![]()
Alle overige Gijsjes.........![]()
BThanks
![]()
[..]
![]()
Ik mag zaterdag ook nog ff, om 05.00 uur beginnenquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:11 schreef Bastard het volgende:
Zo.. geen zin meer vandaag...
Poep aan vandaag, poep op de rest van de week.
Heerlijk, dan slaap ik nog ff een uurtje...quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:03 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik mag zaterdag ook nog ff, om 05.00 uur beginnen
Guntquote:Op woensdag 28 juni 2006 14:03 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik mag zaterdag ook nog ff, om 05.00 uur beginnen
Als het goed is hangt ie nu net in de lucht...quote:
Wanneer ga je die vis nou eens vangen en opeten?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:35 schreef -Struikrover- het volgende:Na wekenlang stront en alg uit m`n filter ruimen is m`n vijver eindelijk helder
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaquote:
amateurquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:35 schreef -Struikrover- het volgende:Na wekenlang stront en alg uit m`n filter ruimen is m`n vijver eindelijk helder
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:35 schreef -Struikrover- het volgende:Na wekenlang stront en alg uit m`n filter ruimen is m`n vijver eindelijk helder
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad, en wie helpt nu de oma's met oversteken? Of gaat de eendjes voeren in het park?quote:
Zeg ouwe reus, kom eens onder die rots vandaanquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:03 schreef Bastard het volgende:
Mn manager heeft een nieuwe laptop gekregen ( :' ) ) maarrr. zit wel een geile feature op zeg..
Hij hoeft geen ctrl alt del meer in te drukken om in te loggen, maar er zit een scanner op die je vingerafdruk leest.
Dan logt ie meteen in1111!!!!
Ik lees geen vakbladenquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeg ouwe reus, kom eens onder die rots vandaanDie zit ook op Aldi laptops hoor... Huisgenootje van me heeft er ook een...
Ik ook nietquote:
Ik kan echt zeggen dat ik geen reclamefolders of weekkranten in kijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar je ziet af en toe om je heen nog eens wat he, reclamefolders bijv
![]()
Das ook gek, ik heb een nee-nee sticker en lees bijna alle reclamequote:Op woensdag 28 juni 2006 17:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik kan echt zeggen dat ik geen reclamefolders of weekkranten in kijk
Hoewel er per week kilo's op de deurmat vallen hoor.
Is dat een dis?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:28 schreef Bastard het volgende:
Je word gedist strol![]()
[TK] Xbox 360 + 7 Games
quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Final Fantasy XII releasedatum VS bekend
Ik ook niet...en het is pas donderdagquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:20 schreef Bastard het volgende:
He lekker, ik heb er geeen zin in vandaag
Das alleen EBGames en Gamestop. En die hebben 40$ verzendkosten naar Europaquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Meteen maar de collector's edition pre-orderen.
maar wel mijn laatste op deze klusquote:Op donderdag 29 juni 2006 08:21 schreef Bastard het volgende:
Bedacht ik mij ook... pfff morgen NOG een dag
Laat dan maar. Gewoon editie is ook goed.quote:Op donderdag 29 juni 2006 08:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Das alleen EBGames en Gamestop. En die hebben 40$ verzendkosten naar Europa
*schouderklopje geeft*quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tentamen gemaakt net, ik vond het goed te doen. Zo goed, dat ik twijfel aan mezelf omdat ik dit totaal niet verwacht had
Dank jequote:
Hoe laat is hij gister vertrokken?quote:
Neequote:Op donderdag 29 juni 2006 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dank je![]()
Zou Kepler al in NZ zijn?
Dan zal hij nu wel in Hong Kong zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
15:20u vertrok het vliegtuig als het goed is, ik heb de link naar zn blog hier op de Uni niet dus ik kan het niet checken.
Halfway therequote:Op donderdag 29 juni 2006 10:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan zal hij nu wel in Hong Kong zijn.
Ik hoop het voor hem.quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zou die al een DS Lite gekocht hebben dan?
Gijsssssssssssssssssssssssssssssssssssss....quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:35 schreef kepler het volgende:
gratis internet in Hong Kong
binnenkort foto's en een iets uitgebreider verslag![]()
het was wel erg heet
op naar Auckland
Dat is Japans ezel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
KEPLERRRRRRRRRR MafkeesKonichiwa!
Allemaal hetzelfdequote:
Start dan eerst maar eens met een fatsoenlijke username, deze zuigtquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:46 schreef Atuniel het volgende:
Oh ja, .. ik heb een andere username
Was Bastard zat.. de naam klopte niet meer.. verse start
gebruik dan gewoon sailing cunt, dit is een cuntnaamquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:46 schreef Atuniel het volgende:
En dit is leuk wil je zeggenquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:46 schreef Atuniel het volgende:
quote:
Vuurengel? Klinkt eerder gay.quote:
ja best wel he, maar hij is de engel van het helende vuur... hoe ie daar nu weer aankomt weet ik ook nietquote:
Zolang het voor mij sense maaktquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:10 schreef QueenR het volgende:
[..]
ja best wel he, maar hij is de engel van het helende vuur... hoe ie daar nu weer aankomt weet ik ook niet![]()
nee....quote:
wat hij zegt..quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:16 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs....serieus...je bent Bastard....B.... grote bek, cynisch, klein hartje. Rel-marocs kunnen de tiefus krijgen. Klaar.
Nee.. ik was Bastard.. maar loop me al een half jaar te ergeren aan mijn naam.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:16 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs....serieus...je bent Bastard....B.... grote bek, cynisch, klein hartje. Rel-marocs kunnen de tiefus krijgen. Klaar.
Wat dacht jij toen je Strolie75 registreerde... " cool " ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
Gijs...Atuniel. Kom op....
Nee, toen dacht ik "even kijken of dit wat is, snel registreren want meer als een paar keer zul je toch niet posten".quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:27 schreef Atuniel het volgende:
Wat dacht jij toen je Strolie75 registreerde... " cool " ?
atuniel is echt een cho naam......quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee.. ik was Bastard.. maar loop me al een half jaar te ergeren aan mijn naam.
Ik wil geen Bastard zijn.. waar ik eerder overduidelijk wel was... jullie zeiden zelf dat ik veranderde.. softer werd. Dat klopt ook.. en met verandering komt een andere naam.. zeg zelf, iemand met de naam Bastard geeft toch al een beladen waarde.
Voor jullie is het tenslotte maar een naam, jullie kennen de persoon er achter..
En mn scherpe tong raak ik toch ook niet kwijt
Thanks Nootquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
AtunielIk vind het een coole naam
Ik zal je eens iets van omvang en grootte geven.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:29 schreef QueenR het volgende:
[..]
atuniel is echt een cho naam......verzin eens iets mannelijkers? iets meer voor een kerel van jouw omvang en grootte
![]()
Pinkeltje?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:29 schreef QueenR het volgende:
atuniel is echt een cho naam......verzin eens iets mannelijkers? iets meer voor een kerel van jouw omvang en grootte
![]()
Wat een poppenkast he Gijs...quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:44 schreef Strolie75 het volgende:
OMG TEH KABINET GAAT DROPPEN!!!
THURSDAYTHETON
SPANNUUUUUND!!!!
Ah, dus ik zat op jou te reageren in TRUquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:46 schreef Atuniel het volgende:
Pijpen?quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:01 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ah, dus ik zat op jou te reageren in TRU
Leuke naam!
...gay
Nee, die steunen de motie vlgs mij..quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:23 schreef Strolie75 het volgende:
Wahahahahahaha...wat een soap
Loesewies van der Laan en heel D66 gruwelijk genaaid door de eigen ministers, waarvan er eentje ook nog de nieuwe lijsttrekker is.
Neeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 29 juni 2006 16:29 schreef Atuniel het volgende:
Nee, die steunen de motie vlgs mij..
Het kabinet heeft nu de keuze.. of opstappen.. of D66 er uit bonjouren en als minderheidskabinet doorgaan, vlgs mij..
Leuk zo voor de reces![]()
Whahahahquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee
Balkie heeft zojuist verklaard dat het hele kabinet de motie verwerpt en gewoon aanblijft! Dus ook Pechthold en Brinkhorst. Terwijl die twee eerder verklaarde het eens te zijn met van der Laan!Lousewies is gepowned!
Ik kijk om 8 uur wel journaal ..quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
D66 breekt met het kabinet...
Ministers van D66 blijven in het kabinet zitten
Nieuwe fractievoorzitter van D66 is een minister in het kabinet
Wat dacht je ff een nieuw account aanmaken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:58 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik kijk om 8 uur wel journaal ..
Oh nee.. gras maaien
Balkie een trap na geven...quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfff... Tering BosWat een smerige viezerik zeg
Wat is erquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfff... Tering BosWat een smerige viezerik zeg
Ik heb werkelijk geen idee wie ons land zou moeten regeren nu...quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Balkie een trap na geven...
Campagne is begonnen Gijs...en geloof maar dat we die gladrakker de komende maanden nog vaak gaan zien.
Een troost: D66 kan definief afgeschreven worden. Zelfs als ze nog een zetel overhouden (wat ik betwijfel) zal nooit meer iemand met ze willen regeren.
W....Wouter Bos?quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wie ons land zou moeten regeren nu...
Nee, Meneer Marijnessenquote:
Ga maar vast met het rode boekje zwaaien dan.quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga maar vast met het rode boekje zwaaien dan.
[afbeelding]
Wat een bananenrepubliek...een kabinet valt omdat een negerin ooit eens de verkeerde achternaam heeft opgegeven op haar paspoort.
DAT IS TOCH TE GEK VOOR WOORDENquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:01 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een bananenrepubliek...een kabinet valt omdat een negerin ooit eens de verkeerde achternaam heeft opgegeven op haar paspoort.
Dat heeft dan toch geen nut meer, aangezien je aan het einde van de rit net zoveel geld overhoudt als Ali om de hoek.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar als we een links kabinet krijgen kan ik stoppen met werken en studeren en dan krijg ik meer geld dan dat ik nu heb
quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:44 schreef Strolie75 het volgende:
Dit is allemaal de schuld van Kepler. Hij was de lijm die de Nederlandse samenleving bij elkaar hield.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:44 schreef Strolie75 het volgende:
Dit is allemaal de schuld van Kepler. Hij was de lijm die de Nederlandse samenleving bij elkaar hield.
Ik moet helemaal niksquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:10 schreef Magneet het volgende:
struik doe je vast een beetje inlezen over het papa zijnDat is namelijk wel een heel typisch geval. En nee het heeft er niks mee te maken dat het een prematuurtje was.
Tis niet Vrijdag de 13equote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:05 schreef Strolie75 het volgende:
Pfff...begint weer lekker. Kabinet gevallen, verslapen, trein vertraging...kom je op het werk is er gewoon niemand.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:18 schreef Atuniel het volgende:
Gisteren bij constenatiebureau geweest..
Jasmijn moet op dieet
Ah gut, kind is 7 maanden .. moet nu al op dieet
Maar doen we niet aan mee.. ze krijgt precies wat ze mag hebben, in vergelijking is ze minder hard gegroeid vergeleken bij de vorige controle's.. papa is ook groot, zit in de genen.
En als je kijkt wat het 'dieet' inhoudt.. dan eet ze nog meer als dat ze nu krijgt.. plus moeten we haar wakker maken om 20 uur om pap te geven ... daar gaan we niet aan beginnen.
Nee, jasmijn is wel forser dan Robynn toen.. wat een lieve foto trouwens, vind hij zeker nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:26 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
wijk....
![]()
die mensen hebben geen verstand! onze robynn was vroeger ook een kleine "budha" en nu een sprietje. Zolang je zelf weet dat je ze niet volpropt met foute dingen laat maar zeveren.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:18 schreef Atuniel het volgende:
Gisteren bij constenatiebureau geweest..
Jasmijn moet op dieet
Ah gut, kind is 7 maanden .. moet nu al op dieet
Wordt ze ook hoor.. ze waren verbaasd dat ze al zo goed kon staan en zo sterk was.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zorg dat je dochter lekker gezond wordt Gijs.
sterk stonden ze 3 maanden geleden al van te kijken over Merlijn bij het CB, als je hem toen naar zitten trok ging hij meteen op eigen kracht staan. En dat speelgoed pakken doet hij idd ook al een paar maanden met een willekeurig handje.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:37 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Wordt ze ook hoor.. ze waren verbaasd dat ze al zo goed kon staan en zo sterk was.
Pakt ze ook speelgoed met links en rechts vast al? "Ja al 2 maanden ofzo"
Ben gewoon trots op drquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
Lief altijd hoe ouders hun eigen kind helemaal geweldig vinden, het mooiste, slimste en sterkste kind ter wereld.
En dat zal vast wel zo zijn hoor.
quote:
Nee hoor, als ik niet wil ben ik ziekquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:41 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Jawel.. morgen om 0500 uur werken bijvoorbeeld
Tis der dochter gijsquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:35 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee, jasmijn is wel forser dan Robynn toen.. wat een lieve foto trouwens, vind hij zeker niet
Kom je biertje drinken dan morgen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik niet wil ben ik ziek
04.30 trouwens
Gijs hou op, moet vanaaf naar een feest, morgenavond en zondagmidddag. Zondagavond moet ik gaan BBQ-enquote:
Uit het oog uit het hart dusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs hou op, moet vanaaf naar een feest, morgenavond en zondagmidddag. Zondagavond moet ik gaan BBQ-endrukdrukdruk........
zal er straks wel afgaan denk ik
Mag ik ook nog een keer komen kijken?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:46 schreef -Struikrover- het volgende:
Je komt toch wel naar de kleine kijken over een paar weken zeker
Zekers gijsquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mag ik ook nog een keer komen kijken?![]()
Euh... jaa..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je komt toch wel naar de kleine kijken over een paar weken zeker
Maak eerst maar eens een fatsoenlijke naam aan dan !!!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:52 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Euh... jaa..
Tuurlijk Gijs.. ik wil dat voor geen goud missen!
Gijsssssssssss...Roosendaal heeft een station toch?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:51 schreef -Struikrover- het volgende:
Zekers gijs
maar ik kom je niet halen
Godverquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:53 schreef -Struikrover- het volgende:
Maak eerst maar eens een fatsoenlijke naam aan dan !!!
Voor goederentreinen ja.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijsssssssssss...Roosendaal heeft een station toch?
Robynn is mijn dochter schatquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee... niet.. toch?nee.. robynn is een jongensnaam... toch?
En mijn wasverzachterquote:
Ok.. my bad.. Maar ik lees 'Robin' dat lees ik dan verkeerd zeker?quote:
Ze zetten mij er ook altijd wel af als ik het vraagquote:
Moet ik m inkoppen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze zetten mij er ook altijd wel af als ik het vraag
Whehe, ik geef m niet voor niets zelf voorquote:
Dat lees je verkeerd, tis Robynn (niet ROBIJN strolquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:27 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ok.. my bad.. Maar ik lees 'Robin' dat lees ik dan verkeerd zeker?
Hoe heet je zoon nu dan ook alweer??
te makkelijkquote:
Kijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:39 schreef QueenR het volgende:
[..]
Dat lees je verkeerd, tis Robynn (niet ROBIJN strol) overigens wordt Robin tegenwoordig ook meer voor meisjes dan voor jongetjes gebruikt.
Mijn zoon heeft de echte moeilijke naamKeagan
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:19 schreef Strolie75 het volgende:
Straks naar Maastricht...vanavond met een glas rosé op het OLVP.
He lekker Gijsquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:19 schreef Strolie75 het volgende:
Straks naar Maastricht...vanavond met een glas rosé op het OLVP.
Nu werken tot 22u, morgen kermis in Den Bosch en zondag verjaardag van mn zusjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:30 schreef Strolie75 het volgende:
Wel de DS mee....er moet natuurlijk wel gegamed worden!
Jullie nog plannen?
Ja.. zo lekker naar huis.. lekker flesje whiskey kopen, paar blikjes bier.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:30 schreef Strolie75 het volgende:
Wel de DS mee....er moet natuurlijk wel gegamed worden!
Jullie nog plannen?
Goh, dan mag je zeker over een uurtje naar huis ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:39 schreef -Struikrover- het volgende:
Bijna 11.00 uur, helft van m`n dienst zit erop
Ik was op vakantie toen ik die post deed. Moest wat opzoeken op Inet en wipte even langs.... was geweldig hoor Gijs... echt fantastisch voor jonge gezinnen..... Hier moet je maar eens kijken....quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
He dat lurken van jou ook heGoed dat je er bent hoor
Leuke vakantie gehad dus? Ik zal es checken op die yellowvillage
Maar we moeten ook een dubbel wandelkar hebben
Ik had mooi weer maar hier is het opzekers warmerquote:Op zondag 2 juli 2006 07:30 schreef Strolie75 het volgende:
Sorry, maar het is geen weer om achter de PC te zitten
Ja ziet er leuk uit, had de pagina al bekekenquote:Op zondag 2 juli 2006 10:18 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik was op vakantie toen ik die post deed. Moest wat opzoeken op Inet en wipte even langs.... was geweldig hoor Gijs... echt fantastisch voor jonge gezinnen..... Hier moet je maar eens kijken....
http://www.yellohvillage.com
Verder is het erg rustig hier..... nog game nieuws ?![]()
Nee dat klopt Atunielquote:Op zondag 2 juli 2006 12:02 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja ziet er leuk uit, had de pagina al bekeken
Maar is geen doen met zon kleine in een warme auto voor zoveel uur. Komt wel weer.
Mietjequote:Op maandag 3 juli 2006 08:56 schreef Atuniel het volgende:
Ik heb er wel eens geen zin in... maar ik heb er vandaag geen zin in!!
Ik ookquote:
Lekker Gijsquote:Op maandag 3 juli 2006 09:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik ook
goed geslapen
Werd pas om 12.00 uur wakker zondag en ging om 22.00 uur weer op bed![]()
Toch 10 uur weekend gehad![]()
Die kleine zit goed waar ze zit volgens mij, beweegt volop. Angs heeft ook totaal geen last van de warmtequote:Op maandag 3 juli 2006 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lekker GijsMoet je deze week gewoon weer 5 dagen werken of heb je nog een dagje vrij?
De kleine maakt nog geen aanstalte om te komen?
Geile bak inderdaadquote:Op maandag 3 juli 2006 09:29 schreef -Struikrover- het volgende:
De Dodge Challenger gaat in productie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* besteldt *
1:18![]()
Ja.. nu al inderdaad.. ze zat er vanmorgen in.. beetje Dora kijken.. prima. Daarna op tmf gekeken naar Jantje Smit, ze ging helemaal uit dr dak schijntquote:Op maandag 3 juli 2006 12:10 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat ze veel plezier er aan heeft.
Leuk dat ze het naar d'r zin heeft.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:12 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja.. nu al inderdaad.. ze zat er vanmorgen in.. beetje Dora kijken.. prima. Daarna op tmf gekeken naar Jantje Smit, ze ging helemaal uit dr dak schijnt
Heen en weer schommelen en lalalalalalallala zingen.
Was nog zware rit voor je gisteren zeker?
Heb lekker in de tuin gezeten verder gisteren, kwam Braampje nog eens langs hebben we samen flesje rose gedronken en pizza besteld.. was relaxed.
Oh ja, ik zal het nieuws eens opzoekenquote:Op maandag 3 juli 2006 12:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Leuk dat ze het naar d'r zin heeft.
Heb zelf gereden naar Callantsoog met een stop bij KFC.
Beetje op het strand gelegen wat biertjes gedronken en rond 5 uur weg gegaan.
Wilma reed naar Groningen terug nog ff wat gegeten in Marum waren rond 9 uur terug.
Hoorde dat het een flinke chaos was in de F1.
Jammer dat ik het niet gezien heb.
De warmte en al dat zweten zal er ook wel mee te maken hebben?quote:Op maandag 3 juli 2006 12:23 schreef -Struikrover- het volgende:
Angeliek is net terug van de verlos, alles goed maar ze is weer afgevallen. Normaal komen ze de laatste weken extra aan maar Angs niet. Die is nog te druk bezig
Godver, geen punten..quote:Uitslag
Pos. Coureur Team Tijd Uitvalreden
1 Michael Schumacher Scuderia Ferrari 1:34:35.199
2 Felipe Massa Scuderia Ferrari + 7.984
3 Giancarlo Fisichella Renault F1 + 16.595
4 Jarno Trulli Toyota F1 + 23.604
5 Fernando Alonso Renault F1 + 28.410
6 Rubens Barrichello Honda Racing F1 + 36.516
7 David Coulthard Red Bull Racing + 1 ronde
8 Vitantonio Liuzzi Scuderia Toro Rosso + 1 ronde
9 Nico Rosberg Williams F1 + 1 ronde
- Ralf Schumacher Toyota F1 remmen
- Christijan Albers Midland F1 versnellingsbak
- Jacques Villeneuve BMW Sauber F1 motor
- Tiago Monteiro Midland F1 schade na crash
- Takuma Sato Super Aguri F1 schade na crash
- Jenson Button Honda Racing F1 schade na crash
- Kimi Räikkönen McLaren Mercedes crash
- Nick Heidfeld BMW Sauber F1 crash
- Juan Pablo Montoya McLaren Mercedes crash
- Mark Webber Williams F1 crash
- Scott Speed Scuderia Toro Rosso crash
- Christian Klien Red Bull Racing crash
- Franck Montagny Super Aguri F1 crash
Neuh, heeft ze weinig last van. Normaal gaan ze met dit warme weer juist extra vocht vasthouden !quote:Op maandag 3 juli 2006 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De warmte en al dat zweten zal er ook wel mee te maken hebben?
Rare wezens hoor, vrouwenquote:Op maandag 3 juli 2006 12:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Neuh, heeft ze weinig last van. Normaal gaan ze met dit warme weer juist extra vocht vasthouden !
Toch vreemd hoor... warm weer en alleen maar afvallenquote:Op maandag 3 juli 2006 12:23 schreef -Struikrover- het volgende:
Angeliek is net terug van de verlos, alles goed maar ze is weer afgevallen. Normaal komen ze de laatste weken extra aan maar Angs niet. Die is nog te druk bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |