abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39310535
Vroeger kwamen toptitels altijd rond de kerst uit. Maar als ik de release van de komende maanden zie lijkt die tijd voorbij. En dit zijn alleen nog maar de titels die mij persoonlijk aanspreken! Geld is op zich niet zo'n probleem, tijd wel! Er zitten enkele heftige RPG's tussen namelijk. En dan komt de Wii ook nog.

PS2

Disgaea 2 (28 augustus)
Yakuza (5 september)
Okami (29 september)
Final Fantasy XII (31 oktober)

DS

Touch Detective (12 september)
Contact (12 september)
Final Fantasy III (12 september)
Zelda: Phantom Hourglas (2 oktober)
Castlevania: Portrait of Ruin (3 oktober)

Xbox 360

Dead Rising (8 september)
Splinter Cell: Double Agent (30 september)
Test Drive Unlimited (13 oktober)
Rainbow Six: Las Vegas (?)

Dat wordt keuzes maken.

PS2 en DS zijn trouwens NTSC-release data. Xbox 360 zijn europese data.

[ Bericht 1% gewijzigd door Strolie75 op 29-06-2006 10:11:43 ]
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_39310557
Jij vindt dit toptitels, ik vind dit dus kut games. Maar goed smaken verschillen.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_39310560
Nee?
pi_39310931
Is altijd eind 3e kwartaal......
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_39311087
Vroeger had je gewoon 1 spelcomputer....
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  woensdag 28 juni 2006 @ 09:02:09 #6
8372 Bastard
Persona non grata
pi_39311387
Geld is niet zo'n probleem.. ongeveer 800 euro aan games
The truth was in here.
pi_39311517
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 09:02 schreef Bastard het volgende:
Geld is niet zo'n probleem.. ongeveer 800 euro aan games
Goede baan met goed salaris. Helaas wel een 40-urige werkweek.
  woensdag 28 juni 2006 @ 09:40:44 #8
128493 Slicky
Dé Gangster Nigger
pi_39312043
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 07:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Nee?
Ja?
You wanna smoke one with the ol' boy Slicky?
The stickiest of the icky.
pi_39312096
Er komen tegenwoordig alleen nog maar kut titels uit. Het enige wat ik voorbij zie komen is de zoveelste shooter met weer andere levels, wapens en monsters, maar met vrijwel precies dezelfde gameplay, de zoveelste serie RPG's die gebaseerd zijn op dezelfde engine en waarbij je dus het gevoel hebt dat je precies hetzelfde spel zit te spelen, de zoveelste beat 'em up met weer andere speleres en moves, de zoveelste RTS. Het komt steeds weer op precies hetzelfde neer, alleen worden de graphics steeds ietsje gelikter.

Echt, gameindustrie, verzin eens wat nieuws! Ik mis briljante ideeen zoals destijds toen ze net uitkwamen Prince of Persia, Doom, Little Big Adventure, Command & Conquer, Civilization, Simcity, Lemmings, Sonic the Hedgehog, Mario, etc. Tegenwoordig wordt alles alleen maar uitgemolken! Echt originele spellen zie ik in ieder geval niet meer.

Neem nu dit lijstje alleen al: de zoveelste Zelda, de zoveelste Castelvania, de zoveelste Final Fantasy, de zoveelste Splinter Cell, de zoveelste Test Drive, de zoveelste Rainbow Six, etc.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_39312266
Okami
Okami
Okami
Okami
Okami

pi_39312348
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 09:51 schreef Strolie75 het volgende:
Okami
Okami
Okami
Okami
Okami

Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  woensdag 28 juni 2006 @ 09:57:02 #12
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_39312390
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 09:44 schreef Seneca het volgende:
Er komen tegenwoordig alleen nog maar kut titels uit. Het enige wat ik voorbij zie komen is de zoveelste shooter met weer andere levels, wapens en monsters, maar met vrijwel precies dezelfde gameplay, de zoveelste serie RPG's die gebaseerd zijn op dezelfde engine en waarbij je dus het gevoel hebt dat je precies hetzelfde spel zit te spelen, de zoveelste beat 'em up met weer andere speleres en moves, de zoveelste RTS. Het komt steeds weer op precies hetzelfde neer, alleen worden de graphics steeds ietsje gelikter.

Echt, gameindustrie, verzin eens wat nieuws! Ik mis briljante ideeen zoals destijds toen ze net uitkwamen Prince of Persia, Doom, Little Big Adventure, Command & Conquer, Civilization, Simcity, Lemmings, Sonic the Hedgehog, Mario, etc. Tegenwoordig wordt alles alleen maar uitgemolken! Echt originele spellen zie ik in ieder geval niet meer.

Neem nu dit lijstje alleen al: de zoveelste Zelda, de zoveelste Castelvania, de zoveelste Final Fantasy, de zoveelste Splinter Cell, de zoveelste Test Drive, de zoveelste Rainbow Six, etc.
Helemaal mee eens. Ik ben en blijf nog wel een fanatieke gamer maar ik moet toegeven dat veel spellen me tegenwoordig steeds sneller gaan vervelen. Ik ben toch niet iemand die veel spellen echt helemaal uitspeelt maar tegenwoordig kom ik meestal niet verder dan het 3e of 4e level en dan heb ik het wel weer gezien. Maarja aan de andere kant wordt het ook steeds moeilijker om iets nieuws te bedenken.
Domo Arigato!
pi_39312548
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 09:57 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik ben en blijf nog wel een fanatieke gamer maar ik moet toegeven dat veel spellen me tegenwoordig steeds sneller gaan vervelen. Ik ben toch niet iemand die veel spellen echt helemaal uitspeelt maar tegenwoordig kom ik meestal niet verder dan het 3e of 4e level en dan heb ik het wel weer gezien. Maarja aan de andere kant wordt het ook steeds moeilijker om iets nieuws te bedenken.
Zo moeilijk is het niet hoor. De sims vond ik bijvoorbeeld een verademing, ook als i het niet echt mijn soort spel. Dat was tenminste iets wat nog nooit eerder op die manier was gedaan! Het punt is gewoon dat het te commercieel is geworden allemaal. Spellenmakers gebruiken elkaars engine omdat dat de ontwikkelkosten drukt, maar waardoor alle spellen op elkaar lijken.

Daarnaast wordt er tegenwoordig door de gamesindustrie meer waarde gehecht aan mooiere graphics dan aan gameplay. Neem nu bijvoorbeeld een games als Worms. Grafisch stelde het geen reet voor, maar het was WEL leuk om te spelen! Toen werd het allemaal 3d, en was het ineens niet leuk meer. Graphics over gameplay.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_39312569
Koop een DS. Klaar.
pi_39312932
Goede baan heb je als je om 10.21 rustig op fok kunt discussieren over games!
en aan bakboord zwemmen haaien......
pi_39313035
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 10:22 schreef TheHolyOne het volgende:
Maar niet gamen.
pi_39313050
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 10:22 schreef TheHolyOne het volgende:
Heb je het zo erg
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_39319659
Om eerlijk te zijn, zijn er op dit moment/komer er in de nabije toekomst maar erg weinig games waar ik ècht naar uitkijk.

Smaken verschillen inderdaad. En ik denk dat mijn toch al enigszins specifieke smaak en vrij hoge eisen alleen maar aangescherpt zijn door de jaren heen!
  woensdag 28 juni 2006 @ 13:48:28 #19
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_39319810
Voor de DS komen er juist te veel spellen die ik allemaal wil spelen, maar omdat het er zoveel zijn er geen tijd voor heb

Dus ik vind dat er wel veel meer top games voor deze tijd van het jaar uit komen als normaal ja.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_39320955
Voor de 360 komen binnenkort een hele hoop toptitels uit, voor de PS2 ook nog wel aardig wat. En dan die Wii die eind dit jaar moet komen. Ook voor mij wordt het flink prioriteiten stellen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_39321746
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 10:05 schreef Seneca het volgende:

[..]
Daarnaast wordt er tegenwoordig door de gamesindustrie meer waarde gehecht aan mooiere graphics dan aan gameplay. Neem nu bijvoorbeeld een games als Worms. Grafisch stelde het geen reet voor, maar het was WEL leuk om te spelen! Toen werd het allemaal 3d, en was het ineens niet leuk meer. Graphics over gameplay.
Als ze bij Worms 2D waren gebleven had iedereen ook zitten zeiken dat het constant hetzelfde zou zijn met verbeterde graphics en nu proberen ze het 3D te maken en dan denkt iedereen weer dat het puur om de graphics gedaan is...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_39324186
Ik zit er hard over na te denken om maar een Xbox 360 te gaan kopen want wat daar allemaal op uitkomt dit en het daropvolgende jaar is geil, niet normaal..

1: Gears of War
2: Splinter Cell 4
3: Dead Rising
4: Bioshock (OMFG!)

En ik vergeet er waarschijnlijk nog een heleboel..

Xbox
pi_39325170
D'r zit er geen één tussen die ik ga kopen
pi_39345512
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 16:21 schreef EricG het volgende:
D'r zit er geen één tussen die ik ga kopen
Dan heb je waarschijnlijk geen Xbox...
  donderdag 29 juni 2006 @ 09:55:51 #25
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_39346873
het is inderdaad jammer dat alle games voortborduren op het zelfde consept. maar ik ben een hele grote fan geweest van MOH:AA toen kwam SP en toen BT, ik heb ze allemaal. Daarna kwam COD1, COD:UO en nu is er COD2. Ook BIA heb ik gespeelt. Het is allemaal het zelfde. maar omdat ik het gewoon super games vind blijf ik ze spelen/kopen. Mischien schaf ik zelfs wel een next gen console aan om COD3 te kunnen spelen, want die komt natuurlijk weer niet op de PC uit .

Maar echt revolutionaire spelletjes zijn er weinig inderdaad. Maar het is commercieel ook niet meer haalbaar. Omdat de nieuweste games, als ze interessant uit de bus willen komen, op de proppen moeten komen met bijna levensechte graphics en dat kost HEEL VEEL geld. En dan neem je niet het risico dat je spel een flop wordt. Daarom wordt er bijvoorbeeld ook geen WO2 shooter ontwikkeld waarbij je vanuit het Axis perspectief speelt, je zou immers niet zo veel verkopen.
pi_39346911
Wuppies
pi_39347833
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 09:55 schreef punkjunk het volgende:
het is inderdaad jammer dat alle games voortborduren op het zelfde consept. maar ik ben een hele grote fan geweest van MOH:AA toen kwam SP en toen BT, ik heb ze allemaal. Daarna kwam COD1, COD:UO en nu is er COD2. Ook BIA heb ik gespeelt. Het is allemaal het zelfde. maar omdat ik het gewoon super games vind blijf ik ze spelen/kopen. Mischien schaf ik zelfs wel een next gen console aan om COD3 te kunnen spelen, want die komt natuurlijk weer niet op de PC uit .

Maar echt revolutionaire spelletjes zijn er weinig inderdaad. Maar het is commercieel ook niet meer haalbaar. Omdat de nieuweste games, als ze interessant uit de bus willen komen, op de proppen moeten komen met bijna levensechte graphics en dat kost HEEL VEEL geld. En dan neem je niet het risico dat je spel een flop wordt. Daarom wordt er bijvoorbeeld ook geen WO2 shooter ontwikkeld waarbij je vanuit het Axis perspectief speelt, je zou immers niet zo veel verkopen.
Wii.

En Bioshock is fucking IMPREEESSIVE! Kan niet wachten..
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:43:51 #28
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39347981
Yup, Kerst komt eerder dit jaar
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_39348152
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, Kerst komt eerder dit jaar
Die lijst is alleen van september en oktober...met kerst zelf krijgen we ook nog een hele lading.
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:51:23 #30
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39348192
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:49 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Die lijst is alleen van september en oktober...met kerst zelf krijgen we ook nog een hele lading.
Dat valt wel mee hoor, na de launch van de PS3 is het afgelopen voor dit jaar

In december zelf zijn er vrij weinig grote releases, november is altijd de maand met de grote releases.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_39348203
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat valt wel mee hoor, na de launch van de PS3 is het afgelopen voor dit jaar

In december zelf zijn er vrij weinig grote releases, november is altijd de maand met de grote releases.
Gears of Wars, Zelda...
  donderdag 29 juni 2006 @ 10:53:35 #32
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39348263
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:51 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Gears of Wars, Zelda...
Gear f War

Zelda komt met de Wii, en dat is de laatste vrijdag van oktober.
pi_39348590
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda komt met de Wii, en dat is de laatste vrijdag van oktober.
S....samen met Final Fantasy XII

Mijn beurs/tijd...wat doe je???
  donderdag 29 juni 2006 @ 11:09:48 #34
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39348730
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 11:05 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

S....samen met Final Fantasy XII

Mijn beurs/tijd...wat doe je???
Tja, ik ga Zelda denk ik laten liggen tot later... FFXII is mijn belngrijkste game voor die periode voor SP. RS Vegas voor MP. Daarnaast de Wii als afwisseling en dan de games voor kortere sessies (Wii Sports en Wario Wiire).
pi_39348777
Ik weet het echt niet.

FFXII lijkt me geweldig, maar Zelda ook. En een nieuwe console is altijd verleidelijk...
pi_39349050
Eerst zelde PH en okami. En de rest komt later.

En de wii natuurlijk
www.indiegamer.nl
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:54:40 #37
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_39500136
Ok, het wordt Dead Rising, Okami en FFXII, en FFIII als handheldgame. De rest komt wel een keer.
pi_39504472
Mijn enige echte musthave voorlopig is Zelda voor de DS en als Rainbow Six Las Vegas veel online gespeeld wordt dan haal ik die ook nog wel. Ik heb ook nog een aantal oudere games die ik nog wil hebben (en spelen).
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_39513101
Nou die spellen komen allemaal te laat als je het mij vraagt. Komt er voor de september nog wel wat fatsoenlijks uit?
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_39513578
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 18:07 schreef Ipho het volgende:
Nou die spellen komen allemaal te laat als je het mij vraagt. Komt er voor de september nog wel wat fatsoenlijks uit?
Prey
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:26:25 #41
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_39513624
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 08:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Vroeger had je gewoon 1 spelcomputer....
én de Amiga
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')