Goede baan met goed salaris. Helaas wel een 40-urige werkweek.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:02 schreef Bastard het volgende:
Geld is niet zo'n probleem.. ongeveer 800 euro aan games
Ja?quote:Op woensdag 28 juni 2006 07:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Nee?
quote:
Helemaal mee eens. Ik ben en blijf nog wel een fanatieke gamer maar ik moet toegeven dat veel spellen me tegenwoordig steeds sneller gaan vervelen. Ik ben toch niet iemand die veel spellen echt helemaal uitspeelt maar tegenwoordig kom ik meestal niet verder dan het 3e of 4e level en dan heb ik het wel weer gezien. Maarja aan de andere kant wordt het ook steeds moeilijker om iets nieuws te bedenken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:44 schreef Seneca het volgende:
Er komen tegenwoordig alleen nog maar kut titels uit. Het enige wat ik voorbij zie komen is de zoveelste shooter met weer andere levels, wapens en monsters, maar met vrijwel precies dezelfde gameplay, de zoveelste serie RPG's die gebaseerd zijn op dezelfde engine en waarbij je dus het gevoel hebt dat je precies hetzelfde spel zit te spelen, de zoveelste beat 'em up met weer andere speleres en moves, de zoveelste RTS. Het komt steeds weer op precies hetzelfde neer, alleen worden de graphics steeds ietsje gelikter.
Echt, gameindustrie, verzin eens wat nieuws! Ik mis briljante ideeen zoals destijds toen ze net uitkwamen Prince of Persia, Doom, Little Big Adventure, Command & Conquer, Civilization, Simcity, Lemmings, Sonic the Hedgehog, Mario, etc. Tegenwoordig wordt alles alleen maar uitgemolken! Echt originele spellen zie ik in ieder geval niet meer.
Neem nu dit lijstje alleen al: de zoveelste Zelda, de zoveelste Castelvania, de zoveelste Final Fantasy, de zoveelste Splinter Cell, de zoveelste Test Drive, de zoveelste Rainbow Six, etc.
Zo moeilijk is het niet hoor. De sims vond ik bijvoorbeeld een verademing, ook als i het niet echt mijn soort spel. Dat was tenminste iets wat nog nooit eerder op die manier was gedaan! Het punt is gewoon dat het te commercieel is geworden allemaal. Spellenmakers gebruiken elkaars engine omdat dat de ontwikkelkosten drukt, maar waardoor alle spellen op elkaar lijken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:57 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik ben en blijf nog wel een fanatieke gamer maar ik moet toegeven dat veel spellen me tegenwoordig steeds sneller gaan vervelen. Ik ben toch niet iemand die veel spellen echt helemaal uitspeelt maar tegenwoordig kom ik meestal niet verder dan het 3e of 4e level en dan heb ik het wel weer gezien. Maarja aan de andere kant wordt het ook steeds moeilijker om iets nieuws te bedenken.
Maar niet gamen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:22 schreef TheHolyOne het volgende:
Goede baan heb je als je om 10.21 rustig op fok kunt discussieren over games!
Heb je het zo ergquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:22 schreef TheHolyOne het volgende:
Goede baan heb je als je om 10.21 rustig op fok kunt discussieren over games!
Als ze bij Worms 2D waren gebleven had iedereen ook zitten zeiken dat het constant hetzelfde zou zijn met verbeterde graphics en nu proberen ze het 3D te maken en dan denkt iedereen weer dat het puur om de graphics gedaan is...quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:05 schreef Seneca het volgende:
[..]
Daarnaast wordt er tegenwoordig door de gamesindustrie meer waarde gehecht aan mooiere graphics dan aan gameplay. Neem nu bijvoorbeeld een games als Worms. Grafisch stelde het geen reet voor, maar het was WEL leuk om te spelen! Toen werd het allemaal 3d, en was het ineens niet leuk meer. Graphics over gameplay.
Dan heb je waarschijnlijk geen Xbox...quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:21 schreef EricG het volgende:
D'r zit er geen één tussen die ik ga kopen
Wii.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:55 schreef punkjunk het volgende:
het is inderdaad jammer dat alle games voortborduren op het zelfde consept. maar ik ben een hele grote fan geweest van MOH:AA toen kwam SP en toen BT, ik heb ze allemaal. Daarna kwam COD1, COD:UO en nu is er COD2. Ook BIA heb ik gespeelt. Het is allemaal het zelfde. maar omdat ik het gewoon super games vind blijf ik ze spelen/kopen. Mischien schaf ik zelfs wel een next gen console aan om COD3 te kunnen spelen, want die komt natuurlijk weer niet op de PC uit.
Maar echt revolutionaire spelletjes zijn er weinig inderdaad. Maar het is commercieel ook niet meer haalbaar. Omdat de nieuweste games, als ze interessant uit de bus willen komen, op de proppen moeten komen met bijna levensechte graphics en dat kost HEEL VEEL geld. En dan neem je niet het risico dat je spel een flop wordt. Daarom wordt er bijvoorbeeld ook geen WO2 shooter ontwikkeld waarbij je vanuit het Axis perspectief speelt, je zou immers niet zo veel verkopen.
Die lijst is alleen van september en oktober...met kerst zelf krijgen we ook nog een hele lading.quote:
Dat valt wel mee hoor, na de launch van de PS3 is het afgelopen voor dit jaarquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die lijst is alleen van september en oktober...met kerst zelf krijgen we ook nog een hele lading.
Gears of Wars, Zelda...quote:Op donderdag 29 juni 2006 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat valt wel mee hoor, na de launch van de PS3 is het afgelopen voor dit jaar
In december zelf zijn er vrij weinig grote releases, november is altijd de maand met de grote releases.
Gearquote:
S....samen met Final Fantasy XIIquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda komt met de Wii, en dat is de laatste vrijdag van oktober.
Tja, ik ga Zelda denk ik laten liggen tot later... FFXII is mijn belngrijkste game voor die periode voor SP. RS Vegas voor MP. Daarnaast de Wii als afwisseling en dan de games voor kortere sessies (Wii Sports en Wario Wiire).quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
S....samen met Final Fantasy XII
Mijn beurs/tijd...wat doe je???
Preyquote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:07 schreef Ipho het volgende:
Nou die spellen komen allemaal te laat als je het mij vraagt. Komt er voor de september nog wel wat fatsoenlijks uit?
én de Amigaquote:Op woensdag 28 juni 2006 08:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Vroeger had je gewoon 1 spelcomputer....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |