Al lang Gijs.quote:
Ja da wis ik nog nie!quote:Op maandag 26 juni 2006 17:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Al lang Gijs.![]()
Heerlijk apparaat hoor
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:34 schreef Magneet het volgende:
Merlijn en zijn eerste keer pap
[afbeelding]
&
[afbeelding]
=
[afbeelding]
Ik hoor net op de radio... dat het 30 (!) gradens word!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hopen dat ik Over G ook heb.
Heb er wel zin in.![]()
Lekker weer dus extra bonus.
Gijssssssssssssssss....ben je niet bang dat je over hem heen rolt met je grote lijf.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:21 schreef Magneet het volgende:
Ik heb de halve nacht maar een klein stukje bed ter beschikking gehadMerlijn lag de hele tijd tegen me rug aan
Je kijkt echt serieus op die eerste foto!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:34 schreef Magneet het volgende:
Merlijn en zijn eerste keer pap
[afbeelding]
&
[afbeelding]
=
[afbeelding]
tegels zijn die kleur hoor, zijn helemaal schoon. Zijn een beetje oudbakken tegels zeg maar ( niet mijn keus, lagen er al in )quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Leuke kerel.. maar Gijs.. heb je ook een dweil??
ondanks dat ik supergoed slaap heb ik voor de 100% in de gaten dat hij achter me ligtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijssssssssssssssss....ben je niet bang dat je over hem heen rolt met je grote lijf.
Ow okquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:48 schreef Magneet het volgende:
[..]
tegels zijn die kleur hoor, zijn helemaal schoon. Zijn een beetje oudbakken tegels zeg maar ( niet mijn keus, lagen er al in )
You lucky fuckquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:51 schreef Magneet het volgende:
Vanaf volgende week een nieuwe klusAlleen mag ik dan iedere dag naar Maastricht
dat grote lettertype is voor mijn omaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:20 schreef Bastard het volgende:
Leuke blog Kepler!
Beetje te groot lettertype naar mijn smaak.. maar verder cool idee, ga ik volgen!
Spannend Gijsquote:
Anders zet je oma het lettertype van IE wat groterquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:23 schreef kepler het volgende:
[..]
dat grote lettertype is voor mijn oma
ik zal eens kijken of ik het kan veranderen, want het is misschien wel te groot![]()
mijn oma is blij dat ze mijn site al kan vindenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders zet je oma het lettertype van IE wat groter![]()
Tis een halve dag verschil in tijd... Een halve dag...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:27 schreef Bastard het volgende:
Verder weg dan Nieuw Zeeland bestaat gewoon niet op deze aardbol geloof ik... ik zie nu pas dat het verder weg is dan Au-fucking-stralie!
Moet jij eigenlijk geen stage lopen, of is dat optioneel?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis een halve dag verschil in tijd... Een halve dag...
Ik loop een jaartje achter op Keplerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet jij eigenlijk geen stage lopen, of is dat optioneel?
ik zit 1 tijdzone verwijderd van de datumgrens geloof ikquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:27 schreef Bastard het volgende:
Verder weg dan Nieuw Zeeland bestaat gewoon niet op deze aardbol geloof ik... ik zie nu pas dat het verder weg is dan Au-fucking-stralie!
Ja.. over de datumgrens that isquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:00 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zit 1 tijdzone verwijderd van de datumgrens geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |