Nee dat gevoel ken ik niet. Ik ben niet zo plaatsgebondenquote:Op maandag 26 juni 2006 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ow dat.
Ken je dat gevoel dat je 's nachts wakker word, en denk "ik wou dat ik thuis was", en dat dan blijkt dat je thuis BENT?
Ik neit meer. reden genoeg om te blijven
En er is werk zatals ik maar een keer mn rijbewijs heb
al allemala banen aangeboden gekregen
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is Toyota Carina II en niet Toyota Carina 2, maar dat kan ik je vergeven
sinds 2 januari ja... maar als ik een rijbewijs had gehad had ik al 5 banen gehadquote:Op maandag 26 juni 2006 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee dat gevoel ken ik niet. Ik ben niet zo plaatsgebonden
En werk zat, het is goed met je, je bent al [insert hier periode] werkeloos gek
[afbeelding]
worldpimber is veul knapperquote:Op maandag 26 juni 2006 16:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat lijk jij veel op Mark worldpimber
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:19 schreef hermandeperman het volgende:
Een brommer-SC'er die de OP maakt én het nummer goed heeft![]()
[afbeelding]
Nobel.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sinds 2 januari ja... maar als ik een rijbewijs had gehad had ik al 5 banen gehaddaarom ben ik daar nu zo hard mee bezig he?
![]()
Je moet toch van boerderij naar boerderij kunnen rijden daarquote:Op maandag 26 juni 2006 16:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nobel.
Maar je gaat me nu vertellen dat je in Friesland zonder rijbewijs geen werk krijgt
[afbeelding]
Van stronthoop naar stronthoopquote:Op maandag 26 juni 2006 16:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je moet toch van boerderij naar boerderij kunnen rijden daar![]()
Nee. Dat ik verschillende banen aangeboden gekregen heb, maar dat ik die af meost slaan als het gevolg van geen rijbewijs... een stuk of 5 magazijnbanen die gewoon niet te befietsen (meer dan 40 km) of met het OV bereikbaar zijn, en ik kon chuaffeur bij de kringloopwinkel wordenquote:Op maandag 26 juni 2006 16:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nobel.
Maar je gaat me nu vertellen dat je in Friesland zonder rijbewijs geen werk krijgt
[afbeelding]
Shhhhhhhht!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent gewoon nep, een surrogaat-brommerrijder. Je eigenlijke roots liggen bij de Auto's
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Van stronthoop naar stronthoop
[afbeelding]
Gewoon doen man, politie hebben ze nog niet uitgevonden in Friesland.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Dat ik verschillende banen aangeboden gekregen heb, maar dat ik die af meost slaan als het gevolg van geen rijbewijs... een stuk of 5 magazijnbanen die gewoon niet te befietsen (meer dan 40 km) of met het OV bereikbaar zijn, en ik kon chuaffeur bij de kringloopwinkel wordenMaar ja, niet zonder rijbewijs
Pimber moet zich gewoon scherenquote:Op maandag 26 juni 2006 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een rooie met flaporen of iemand met eenbaard
![]()
Ja, dan is het niet zo moeilijk
Dat joch is nog geeneens achttien, dus laat dat surrogaat maar weg bij brommerrijderquote:Op maandag 26 juni 2006 16:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent gewoon nep, een surrogaat-brommerrijder. Je eigenlijke roots liggen bij de Auto's
[afbeelding]
Het is sowieso een onbegonnen discussie met jequote:Op maandag 26 juni 2006 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Dat ik verschillende banen aangeboden gekregen heb, maar dat ik die af meost slaan als het gevolg van geen rijbewijs... een stuk of 5 magazijnbanen die gewoon niet te befietsen (meer dan 40 km) of met het OV bereikbaar zijn, en ik kon chuaffeur bij de kringloopwinkel wordenMaar ja, niet zonder rijbewijs
dat heb ik nou met jouquote:Op maandag 26 juni 2006 16:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is sowieso een onbegonnen discussie met jeJe wil het niet beseffen
[afbeelding]
Godverdommequote:Op maandag 26 juni 2006 16:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat joch is nog geeneens achttien, dus laat dat surrogaat maar weg bij brommerrijder
Ben Gexqon niet, ben gewoon 18 en heb waarschijnlijk mijn rijbewijs eerder dan jijquote:Op maandag 26 juni 2006 16:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat joch is nog geeneens achttien, dus laat dat surrogaat maar weg bij brommerrijder
Je vindt het fijn eh, als mensen nog lelijker zijn dan jij?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een rooie met flaporen of iemand met eenbaard
![]()
Ja, dan is het niet zo moeilijk
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GodverdommeHeb ik weer
[afbeelding]
Dat is dan ook niet zo moeilijk, bij jou bestaan de bijzondere verrichtingen gewoon uit "straatje keren" en "achteruit inparkeren". Bij Alexxxx is het "probeer zonder schade dit weiland over te raggen" en "rijdt door deze stal zonder koeien te raken" . Die jongen kan er ook niets aan doenquote:Op maandag 26 juni 2006 16:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben Gexqon niet, ben gewoon 18 en heb waarschijnlijk mijn rijbewijs eerder dan jij![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet zo moeilijk, bij jou bestaan de bijzondere verrichtingen gewoon uit "straatje keren" en "achteruit inparkeren". Bij Alexxxx is het "probeer zonder schade dit weiland over te raggen" en "rijdt door deze stal zonder koeien te raken" . Die jongen kan er ook niets aan doen
[afbeelding]
wel vaker hoor...quote:Op maandag 26 juni 2006 16:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zijn we het tenminste ook eens eens
[afbeelding]
Ik word ook wel motorrijder, kan ik mn kop de hele dag onder een helm stekenquote:Op maandag 26 juni 2006 16:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je vindt het fijn eh, als mensen nog lelijker zijn dan jij?
[afbeelding]
Welke chickquote:Op maandag 26 juni 2006 16:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je die chick nu al aan de haak geslagen?
[afbeelding]
Wat een unitquote:Op maandag 26 juni 2006 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wel vaker hoor...Ik kan me namelijk niet voorstellen dat jij dit wel mooi vind (en ik wacht al een half jaar met dit ding op de foto te zetten, vond het zo sneu zo ongespoten, maar hij psuit m gewoon niet
)
[afbeelding]
Mja, d'r in is beter, me dunkt.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik word ook wel motorrijder, kan ik mn kop de hele dag onder een helm steken
quote:
Je schijnt er wel geile neuksex aan over te kunnen houdenquote:Op maandag 26 juni 2006 16:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik versier geen mensen over het internet en als ik dat wel zou doen zou ik me niet even achterlijk als altijd gedragen
Ja maar dat kan tegenwoordig overal waar breezers worden geserveerd dus dat is het probleem nietquote:Op maandag 26 juni 2006 16:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je schijnt er wel geile neuksex aan over te kunnen houden
[afbeelding]
Het voordeel van 18 zijnquote:Op maandag 26 juni 2006 16:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja maar dat kan tegenwoordig overal waar breezers worden geserveerd dus dat is het probleem niet![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het voordeel van 18 zijn
[afbeelding]
Lekkerquote:Op maandag 26 juni 2006 16:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Minus 20 kilo haar en in een provincie waar gewoon Nederlands wordt gepraat
Volgend schooljaar is het plan maar dat zal ook wel weer een fiasco wordenquote:Op maandag 26 juni 2006 16:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker
Wanneer ga je weer iets doen dan?
[afbeelding]
Lekker lang vakantie vieren nu dus?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgend schooljaar is het plan maar dat zal ook wel weer een fiasco worden
Politie of Pabo (zolang ik mensen maar als kleine kinderen kan behandelenquote:Op maandag 26 juni 2006 16:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker lang vakantie vieren nu dus?
Wat ga je proberen volgend jaar dan...?
[afbeelding]
Je kent de uitspraken Een echte vent wordt geen agent en Liever een zus als hoer, dan een agent als broer ?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Politie of Pabo (zolang ik mensen maar als kleine kinderen kan behandelen).
Geen idee nog dat is het probleem, in mijn regio is het alleen mogelijk om parkeerkneus oid te worden dus ik moet op zoek naar een corps dat wat hogere vaccatures heeft en mensen van buiten de regio toelaat.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kent de uitspraken Een echte vent wordt geen agent en Liever een zus als hoer, dan een agent als broer ?
Waar ga je dat doen dan...?
[afbeelding]
Ook nog Pabo, je houdt er dus van om als oud vuil behandelt te wordenquote:Op maandag 26 juni 2006 16:49 schreef BazzieK het volgende:
Politie of Pabo (zolang ik mensen maar als kleine kinderen kan behandelen).
Dan kun je Priscillaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en Speraaaaaaaaaaaanzaaaaaaaaaaaaaa opvolgen bij Wielkem & Coquote:Op maandag 26 juni 2006 16:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geen idee nog dat is het probleem, in mijn regio is het alleen mogelijk om parkeerkneus oid te worden dus ik moet op zoek naar een corps dat wat hogere vaccatures heeft en mensen van buiten de regio toelaat.
En ja ik ken de uitspraken en heb zelf ook een gezonde hekel aan de politie maarja iemand moet het doen he
Zo kan je het ook zien jaquote:Op maandag 26 juni 2006 16:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ook nog Pabo, je houdt er dus van om als oud vuil behandelt te worden
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan kun je Priscillaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en Speraaaaaaaaaaaanzaaaaaaaaaaaaaa opvolgen bij Wielkem & Co
[afbeelding]
Jouw homepagequote:Op maandag 26 juni 2006 16:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ook nog Pabo, je houdt er dus van om als oud vuil behandelt te worden
Komt ze bij je op bezoek?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn schoonmoeder is nu een lamp aan het monteren, als dit mn laatste post is, is de stroom uitegavllen.
Asociaal, geblondeerd haar en met kilo's goud behangen mensen genieten de voorkeur.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Gezocht: lelijke dikke wijven om wielklemmen te zetten [m/v]
gister al aangekomenquote:Op maandag 26 juni 2006 16:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Komt ze bij je op bezoek?
[afbeelding]
Nee man we hebben een logeerkamerquote:Op maandag 26 juni 2006 17:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Slaapt ze tussen jullie in?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:
Wat had de beste man nu weer uitgevroten?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Helemaal vergeten, herinnering aan een kutactie van Alexxxxx.
Mijn eer geschonden door een foto die ik had geplaatst weg te editten.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:05 schreef hermandeperman het volgende:
Wat had de beste man nu weer uitgevroten?
[afbeelding]
Valt me nog mee dat je geen moord hebt gepleegd als eerwraak ofzoquote:Op maandag 26 juni 2006 17:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mijn eer geschonden door een foto die ik had geplaatst weg te editten.
De laatste keer dat ik keek was het nog dat mooie plaatje wat je ter ere van mij had gemaaktquote:Op maandag 26 juni 2006 17:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Helemaal vergeten, herinnering aan een kutactie van Alexxxxx.
Misschien nu eens wijzigen in vrouw van Alex*5![]()
Dat is heel wat jaquote:Op maandag 26 juni 2006 17:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mijn eer geschonden door een foto die ik had geplaatst weg te editten.
[afbeelding]
Ik heb één keer gegastmod, en meteen word meneer boosquote:Op maandag 26 juni 2006 17:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is heel wat ja![]()
![]()
Had je een foto van hem gejat?
[afbeelding]
Ahhhh diequote:Op maandag 26 juni 2006 17:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb één keer gegastmod, en meteen word meneer boos
En ja, het was een foto die ik had gemaakt die ik weg had ge-edit, die met de hijskraan
Hij wilde me niet vertellen wat de website van de elfstedentocht was, dus ik kon er verder niks meequote:Op maandag 26 juni 2006 17:07 schreef BazzieK het volgende:
Valt me nog mee dat je geen moord hebt gepleegd als eerwraak ofzo![]()
![]()
![]()
quote:
estolan? dat is toch die mafkees die alles weet van andermans supra's?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ahhhh die
Kun je die Estolan geen full-time-PTA-ban aansmeren ofzo?
[afbeelding]
Ach, het ventje heeft een rare uitwerking op ons allemaalquote:Op maandag 26 juni 2006 17:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij wilde me niet vertellen wat de website van de elfstedentocht was, dus ik kon er verder niks mee![]()
[..]Ik weet niet, maar Alexxxx modacties die met mij te maken hebben eindigen vaak heel agressief.
![]()
Niet dat ik weetquote:Op maandag 26 juni 2006 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
De laatste keer dat ik keek was het nog dat mooie plaatje wat je ter ere van mij had gemaakt
Die rukker weet nu ook heel veel van Noidea's Nissanquote:Op maandag 26 juni 2006 17:12 schreef vlad het volgende:
[..]
estolan? dat is toch die mafkees die alles weet van andermans supra's?![]()
Het is maar goed dat je niet buiten PTA komt dan.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij wilde me niet vertellen wat de website van de elfstedentocht was, dus ik kon er verder niks mee![]()
[..]Ik weet niet, maar Alexxxx modacties die met mij te maken hebben eindigen vaak heel agressief.
![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je niet buiten PTA komt dan.
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:16 schreef BazzieK het volgende:
Opruimslotje?Er is niemand doodgevallen dus vindt het best netjes hier
ik ben vergeten notes te zettenquote:Op maandag 26 juni 2006 17:19 schreef hermandeperman het volgende:
Het mooie ook na opruimslotjes is dat daarna niemand meer durft te posten
[afbeelding]
Die actie was buiten PTA, maar verder... wat Alexxxxx zegtquote:Op maandag 26 juni 2006 17:13 schreef ijsmeis het volgende:
Het is maar goed dat je niet buiten PTA komt dan.
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je niveau in aanmerking genomen verdomd weinig.
Ik heb het al bijna afquote:Op maandag 26 juni 2006 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
stond al een eeuwigheid in Fles zn topic.
n00bquote:Op maandag 26 juni 2006 17:31 schreef BazzieK het volgende:
Valt nog mee dan, heb behoorlijk wat posts gemaakt die onder de noemer ernstig aanstootgevend vallen
Ben al een keer geband geweestquote:Op maandag 26 juni 2006 17:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet eerst gebanned worden wil je tov zijn
[afbeelding]
Je bent gewoon een of andere vuige PTA postert, waar ga je die notes vandaan halen. Voor die drie posts buiten PTA?quote:
Iemand meerdere malen een NSBer noemen in feedbackquote:Op maandag 26 juni 2006 17:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij ook al?
Waarom dan?
[afbeelding]
Het was ongetwijfeld gegrondquote:Op maandag 26 juni 2006 17:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Iemand meerdere malen een NSBer noemen in feedback
Ach ja zon beetje wat ik buiten PTA post is grof dus zou nog best kunnenquote:Op maandag 26 juni 2006 17:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je bent gewoon een of andere vuige PTA postert, waar ga je die notes vandaan halen. Voor die drie posts buiten PTA?![]()
Was het meld hier te grote avatars topicsquote:Op maandag 26 juni 2006 17:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het was ongetwijfeld gegrond
[afbeelding]
Dat zei ik dus. Wat een gezeikquote:Op maandag 26 juni 2006 17:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was het meld hier te grote avatars topicsNoemde iedereen die daar poste NSBers en sommige in het specifiek dusssss
![]()
ROFLSTERFMETJEFOKKINGHOERENHOND:D:D;d;d:D:D:D:d;d;:DJEWEETST!!11!!1!! "D:D;d;D:D:_O-quote:
t is een teefjequote:Op maandag 26 juni 2006 17:44 schreef roflcopter het volgende:
[..]
ROFLSTERFMETJEFOKKINGHOERENHOND:D:D;d;d:D:D:D:d;d;:DJEWEETST!!11!!1!! "D:D;d;D:D:_O-![]()
O_ o--O:D:D:D
:D
:D::!@;1;2:@;2;2;@:@;!@;1;!;1;1;144239087234908324ddf!!1!!!
Rofls merk je dat aan het lollerblaffen?quote:
Voor 4,50 kreeg ik ze in mijn mailbox gedropt. Ik schrok er alleen zelf van en toen had ik me account geshredderdquote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Voor 4,50 kreeg ik ze in mijn mailbox gedropt. Ik schrok er alleen zelf van en toen had ik me account geshredderd(
) Waren er 100 ofzo denks
Lollerrietvaerder?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Voor 4,50 kreeg ik ze in mijn mailbox gedropt. Ik schrok er alleen zelf van en toen had ik me account geshredderd(
) Waren er 100 ofzo denks
De mijne danquote:Op maandag 26 juni 2006 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alle notes van pimber zn accounts optellen is me teveel werk
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij krijgt eerlollerwraak aan je hendig sjieke broekie
Ah die lolleruserquote:Op maandag 26 juni 2006 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij krijgt eerlollerwraak aan je hendig sjieke broekie
Riet heeft zijn motor vast kapot gereden, want die post niet meerquote:
Een note zetten omdat ik als 190ste post een fipo posttequote:Op maandag 26 juni 2006 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
alle notes van pimber zn accounts optellen is me teveel werk
Lollermodrechtenquote:
Grafusertquote:Op maandag 26 juni 2006 17:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Riet heeft zijn motor vast kapot gereden, want die post niet meer![]()
En trouwens, zijn niveau is werkelijk te laag, zelfs voor mij. Dat ik dat nooit kan zijn
Roflsterfkankerlollerkloonjeweets:D:D:D: D:D: D: D: :!@:!@!@@22:@:!!!!Einszweipolizei!11!!!!11quote:Op maandag 26 juni 2006 17:50 schreef Unimog het volgende:
Is het roflsletjes lollerkloonhoertjesdag ofzoDD :d :d
!!!!!22221111111lololololol
WTF, heb ik dat gedaan?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Riet heeft zijn motor vast kapot gereden, want die post niet meer![]()
En trouwens, zijn niveau is werkelijk te laag, zelfs voor mij. Dat ik dat nooit kan zijn
[..]
Een note zetten omdat ik als 190ste post een fipo postte![]()
![]()
Je was zo lievig de eerste moddaagjes.![]()
ROFLSJEWEETSGEKKEHUISWATLOLLLERBOEITJOUDATLOLLERNOUD:d;:D:D:d;D:D:D:D:D:d;d d;D ;d ;D: d:D D#@)@#$)(UDF:LJKDF:DF:d;d;d;!111!11!!!!!11!!!!1einszweipolizei!11!!!1E:D:D:D:D:D;d;d:D;;D:D:D::D:D:DD:quote:Op maandag 26 juni 2006 17:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
mazzol![]()
Maar wie is die roflusert roflcoptert met zijn roflacties![]()
Mijn kloontje kan dat niet, is iets te weinig subtielquote:Op maandag 26 juni 2006 17:53 schreef Dangel het volgende:
Vroeger was ik ook een kloontje, maar ik heb alle banden met mn oorspronkelijke account doorgesneden. Net als mn polsen trouwens
ROFLLOLLERCOPTER:D:D:D:D:D;d; d;D:Dquote:Op maandag 26 juni 2006 17:53 schreef Dangel het volgende:
Vroeger was ik ook een kloontje, maar ik heb alle banden met mn oorspronkelijke account doorgesneden. Net als mn polsen trouwens
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
WTF, heb ik dat gedaan?![]()
Dat zijn dingen die ik zlef ook doe
quote:Note gezet door Alexxxxx op 02-02-2006 15:17 - delete
-----------------------
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:12 schreef *censuur* het volgende:
fipo
-----------------------
een fipo als 190e post
Je Lollerfooter is kapot jeweets:D:d;d;: D:D:d;;d ;D; d:D ;D:D: D:D: d:D:d;;D; D:D:D:quote:Op maandag 26 juni 2006 17:54 schreef Sjoewe het volgende:
Thafreak
[img]http://audiofuhrer.de/images/foot.gif[/im]
Zulle we same lollerkrassen? D::D;d;d:D:D:D:D:d;D::D;Dquote:Op maandag 26 juni 2006 17:54 schreef Dangel het volgende:
[afbeelding]
Me schoene passe mooi bij muh nieuwe jurkie he?
Wanneer mag ik je weer een Moggie-style nemen?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:54 schreef Dangel het volgende:
[afbeelding]
LOLELRTUURLIJKWELIJEKZIJWEINWIJBETERDERALSDELOLLERMCquote:Op maandag 26 juni 2006 17:55 schreef worldpimber het volgende:
Ik vind jullie leuker dan FokMC, wanneer meeten we rofleins!!~!:D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan je om de minuut wachten tot de auto's weer bij zijnquote:Op maandag 26 juni 2006 17:55 schreef worldpimber het volgende:
Ik vind jullie leuker dan FokMC, wanneer meeten we rofleins!!~!:D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat de neukquote:Op maandag 26 juni 2006 17:54 schreef Dangel het volgende:
[afbeelding]
Wat?quote:
ja of jij op je lollerfiets:D;d;d;D:D:;d;d:D:d:D:d:d:D:dlolelrpruts0r;D:d;d:D:d;d;D:D!1!11!!!quote:Op maandag 26 juni 2006 17:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan je om de minuut wachten tot de auto's weer bij zijn
Lollerroflcopter":D;d;d:D;d;d;dquote:Op maandag 26 juni 2006 17:58 schreef Dangel het volgende:
[..]
Wat?
Jij bent egt nog dommer dan die -XX- uit de MC he?
Ik ben 18 juli weer in Stadsk-anaalquote:Op maandag 26 juni 2006 17:56 schreef Unimog het volgende:
[..]
Wanneer mag ik je weer een Moggie-style nemen?
Ik zie het verband tussen mijn post en mijn intelligentie niet, leg uitquote:Op maandag 26 juni 2006 17:58 schreef Dangel het volgende:
[..]
Wat?
Ben je eg zo dom of doe je maar wat?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen mijn post en mijn intelligentie niet, leg uit![]()
Jullie staan toch altijd met je lollerplastic te fappen op stuntende lollers bij de MacLoller?quote:Op maandag 26 juni 2006 17:56 schreef roflcopter het volgende:
[..]
LOLELRTUURLIJKWELIJEKZIJWEINWIJBETERDERALSDELOLLERMC:D;d;d:D:d;:D:d:D:d;
Morgenlollermeeten en hendig sjiek slippen? D:;d;d;d:D: D:D: D:: D
Ja, maar jij was een noobmod uit fryslan, jeh boh, hendig eerwraak als zo een smatje je post komt lolleredittenquote:Op maandag 26 juni 2006 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
zeikstraal ben je btwvan al die meer dan 150 notes heb ik er maar 1 gezet
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:58 schreef Dangel het volgende:
Wat?
quote:Op maandag 26 juni 2006 18:00 schreef Paladijn het volgende:
wtf.
Kon je geen geilere motor vinden? :x
Ik weet het lollernie ik kom niet naar roflmeets jeweetsquote:Op maandag 26 juni 2006 18:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jullie staan toch altijd met je lollerplastic te fappen op stuntende lollers bij de MacLoller?![]()
MacLolller doet echt goede zaken met jullie![]()
[..]
Ja, maar jij was een noobmod uit fryslan, jeh boh, hendig eerwraak als zo een smatje je post komt lollereditten![]()
Heb je die cordoba met de seat-tribal die hier rondrijdt ook op de foto?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wel vaker hoor...Ik kan me namelijk niet voorstellen dat jij dit wel mooi vind (en ik wacht al een half jaar met dit ding op de foto te zetten, vond het zo sneu zo ongespoten, maar hij psuit m gewoon niet
)
[afbeelding]
Ik ga ook. Ik krijg koppijn van de grenzeloze domheid van die wannebee-agentquote:Op maandag 26 juni 2006 18:02 schreef roflcopter het volgende:
Ik ik ben ergens anders hendig sjiek roflollercoptereren
die grijze?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heb je die cordoba met de seat-tribal die hier rondrijdt ook op de foto?
Zeikhoerquote:Op maandag 26 juni 2006 18:04 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik ga ook. Ik krijg koppijn van de grenzeloze domheid van die wannebee-agent![]()
In ieder geval 1 iemand wiens IQ zelfs de 120 niet haalt.
Ik ga weer verder, moet nog Latijn leren
Dat zou hem wel eens kunnen zijn, er zit een nogal groot seat-logo tribal ding op zijn achterruitquote:
Ik kwam ook laaiend enthousiast terug uit de Skoda fabriekquote:Op maandag 26 juni 2006 18:24 schreef Sjoewe het volgende:
Mijn pa is naar de Ford fabriek in Belgie geweest en die kwam laaiend enthousiast terug
[afbeelding]
uitzondering op regel maakt:quote:Op maandag 26 juni 2006 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kwam ook laaiend enthousiast terug uit de Skoda fabriek![]()
Iemand ervaring met dat museum?
ik zag iets met veel vliegtuigen op het promoplaatje?quote:Op maandag 26 juni 2006 18:28 schreef M5 het volgende:
[..]
uitzondering op regel maakt:
welke van de 2 Speyers ga je heen?
edit: je hebt er daar dus 2 dicht bij elkaar, maar die ander heet Technik Museum Sinsheim.
Ze zijn allebei de moeite waard, valt heel veel te zien
Ze hebben er van alles staan, van een oude U-boot tot vliegtuigen. Maar ook veel old-timers e.d.quote:Op maandag 26 juni 2006 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zag iets met veel vliegtuigen op het promoplaatje?
Vuile meelezenquote:Op maandag 26 juni 2006 18:28 schreef M5 het volgende:
[..]
uitzondering op regel maakt:
welke van de 2 Speyers ga je heen?
edit: je hebt er daar dus 2 dicht bij elkaar, maar die ander heet Technik Museum Sinsheim.
Ze zijn allebei de moeite waard, valt heel veel te zien
http://www.technik-museum.de/
Ik zie het jaquote:Op maandag 26 juni 2006 18:35 schreef M5 het volgende:
[..]
Ze hebben er van alles staan, van een oude U-boot tot vliegtuigen. Maar ook veel old-timers e.d.
Er staat gewoon heel veel
NEEEEEquote:Op maandag 26 juni 2006 19:02 schreef BaraCuda het volgende:
Volgends mij kunnen MC sc en PTA sc onderhand wel bij elkaar
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti wil niet samen met brommer-rijders![]()
Dannog liever een 155 slowchatquote:Op maandag 26 juni 2006 19:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti wil niet samen met brommer-rijders![]()
* Alfisti blaft hard en jaagt Bazziek weer naar zijn eigen SCquote:Op maandag 26 juni 2006 19:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen skelter ambities hoor
VRIEND!quote:Op maandag 26 juni 2006 19:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dannog liever een 155 slowchat
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti blaft hard en jaagt Bazziek weer naar zijn eigen SC![]()
Nog meer zieltjes om de grond in te trappenquote:
ah je hebt de pr0nversiequote:
Mja ik heb het zelf niet door zegt de dokter dus van hem mag ik me er ook niet schuldig over voelenquote:Op maandag 26 juni 2006 19:58 schreef lipje het volgende:
[..]
Nog meer zieltjes om de grond in te trappen
quote:Op maandag 26 juni 2006 20:28 schreef BaraCuda het volgende:
Voelen die 5 dagen in een trein zit gasten van fok zich wel helemaal 100%?
325 europeu koop er velgen ofzo van idioot
Aan het lijstje te zien gaat Peu gewoon meequote:Op maandag 26 juni 2006 20:28 schreef BaraCuda het volgende:
Voelen die 5 dagen in een trein zit gasten van fok zich wel helemaal 100%?
325 europeu koop er velgen ofzo van idioot
Hoe lang denk jij dat het duurt voor ze hem uit de trein tyfen?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Aan het lijstje te zien gaat Peu gewoon mee![]()
![]()
[Treinen]Fles en Jerruh doen de 100 - Aanmeldtopic
[afbeelding]
Mja dat had ik al begrepen ja. Pers er iig bij, en de kaartjes worden gesponsordquote:Op maandag 26 juni 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik hou mn mond over dat treintjesgebeuren, veel te bang dat ik mn mond voorbij praat :'0 Maar er gaat nogal wat gebeuren heb ik begrepen
MutZquote:Op maandag 26 juni 2006 21:14 schreef Dangel het volgende:
Jullie zitten wle op Peu te vitten ... Maar er zijn NOG grotere kwasten die meegaan hoor![]()
Als dit in de media komt maakt Fok zn reputatie als lelijkemensenforum weer meer dan waar
Oh gaat alexxxxxx ook meequote:Op maandag 26 juni 2006 21:14 schreef Dangel het volgende:
Jullie zitten wle op Peu te vitten ... Maar er zijn NOG grotere kwasten die meegaan hoor![]()
Als dit in de media komt maakt Fok zn reputatie als lelijkemensenforum weer meer dan waar
Ja dames en heren welkom maar weer bij de populare TV kwisquote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:18 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja dames en heren welkom maar weer bij de populare TV kwis
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAD HET GESLACHT-acht-acht-acht-acht!!!!!!!!!!
Jawel, 1 fotoquote:Op maandag 26 juni 2006 21:19 schreef Dangel het volgende:
Maar even onder ons gesproken, als je MutZ lelijk vind, heb je Dr_fles nog nooit gezien he?
Op www.kral.nl kon het altijd wel. Weet niet of dat nog zo is en of er 1 bij je in de buurt zit.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Er wil iemand een foto van me kopen, maar dan wel afgedrukt. Waar kun je het beste 1 foto af laten drukken, en wat gata dat ongeveer kosten?
Hoe groot?quote:Op maandag 26 juni 2006 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Er wil iemand een foto van me kopen, maar dan wel afgedrukt. Waar kun je het beste 1 foto af laten drukken, en wat gata dat ongeveer kosten?
kral is dood toch?quote:Op maandag 26 juni 2006 21:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Op www.kral.nl kon het altijd wel. Weet niet of dat nog zo is en of er 1 bij je in de buurt zit.
En bij Dixons kan het ook, maar ik vind de kwaliteit daar matig
[afbeelding]
ik had begepen dat ze failliet zijn gegaan.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. Tenminste, als je het over de site hebt
Op een ERG misselijke manier jaquote:Op maandag 26 juni 2006 21:28 schreef ThaFreak het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
1/4 finaleeeeee
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat klopt, en idd KPN heeft ze overgenomen, hier in R'dam zijn beide zaken overgenomen en hebben ze dezelfde taken voortgezetquote:Op maandag 26 juni 2006 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had begepen dat ze failliet zijn gegaan.
----
vrijdag 18 november 2005 11:10
KPN ziet brood in failliete Kral-winkels
Telecombedrijf KPN koopt zestig van de meer dan honderd vestigingen van de failliete fotowinkelketen Kral. De fotozaken moeten moderne multimediawinkels worden.
boeit niet.....quote:Op maandag 26 juni 2006 21:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Op een ERG misselijke manier ja
[afbeelding]
quote:
quote:
Resultaatgerichtquote:Op maandag 26 juni 2006 21:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
boeit niet.....
ze zijn door![]()
![]()
resultaat gericht![]()
met 10 man![]()
en het feit blijft:::
1/4 FINALEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Ik heb haar de foto gestuurd en gezegd dat ze m zelf maar af moet laten drukkenquote:Op maandag 26 juni 2006 21:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat klopt, en idd KPN heeft ze overgenomen, hier in R'dam zijn beide zaken overgenomen en hebben ze dezelfde taken voortgezet
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb haar de foto gestuurd en gezegd dat ze m zelf maar af moet laten drukken![]()
![]()
maar wel met allemaal tips er bij
hij ging een beetje makkelijk liggen maar die aussie lag dan ook wel erg duidelijk in de weg (obstructie)quote:Op maandag 26 juni 2006 21:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Resultaatgericht![]()
Noem je Figo nadoen resultaatgericht?
[afbeelding]
Jaquote:Op maandag 26 juni 2006 21:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Zonder pieken te vragen?
[afbeelding]
Ik laat je gewoon lekker blij zijnquote:Op maandag 26 juni 2006 21:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hij ging een beetje makkelijk liggen maar die aussie lag dan ook wel erg duidelijk in de weg (obstructie)
dat makkelijk liggen doet vrijwel iedere spits en voor de rest was het voor mij een legitieme penaltie![]()
Het is dat je het zelf zegt.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JaIk ben te goed voor deze wereld
NOg even en ik word een tweede Googolplexian, mn diensetn tegen veel te lage tarieven aan te bieden
wellusquote:Op maandag 26 juni 2006 21:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik laat je gewoon lekker blij zijnAl vond ik het geen legitieme penalty
[afbeelding]
Lekker hè, op Herman happenquote:
Oja, laat ik daar ook weer eens kijkenquote:Op maandag 26 juni 2006 21:45 schreef lipje het volgende:
whoot van 1039 naar plaats 77 in de f1-manageren op 1 in de PTA-SC subleague
quote:
quote:
Ik wou zeggen, pas maar op, of ik rij met mn niva over je hgeen als ie er is.....quote:
slechtvoetbalteamfapperquote:
Zeg, nou moet je is een keer wat editten wat in jouw doelgroep ligt... grijp je niet in met je kleine fallusquote:
TF is uitstekend in staat zn eigen posts te edittenquote:Op maandag 26 juni 2006 22:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zeg, nou moet je is een keer wat editten wat in jouw doelgroep ligt... grijp je niet in met je kleine fallus![]()
Ik twijfel nog steeds of ik geschiedenis ga studeren, was toch een hele leuke opleiding en zo?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:01 schreef Sjoewe het volgende:
SCHIJTESSAYSTERVERNDEHOERENKUTMULICULTURAKANKERLISME
[afbeelding]
Jij twijfelt helemaal niet, en doet weer bijdehandquote:Op maandag 26 juni 2006 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of ik geschiedenis ga studeren, was toch een hele leuke opleiding en zo?
Beetje laat maar:quote:Op maandag 26 juni 2006 21:28 schreef ThaFreak het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
1/4 finaleeeeee
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een leuke baan voor je, mijn PA wordenquote:Op maandag 26 juni 2006 22:11 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, ik moet ook nog een opleiding gaan zoeken
*op het lijstje van dingen die ik nog moet doen zet*
Ja Anne, wil je zn vader worden?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb een leuke baan voor je, mijn PA worden![]()
Nou wat denk je er van?
Huh wat?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:28 schreef Alexxxxx het volgende:
of is dat te [afbeelding] voor jou, Sjoewe?
Nee.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb een leuke baan voor je, mijn PA worden![]()
Nou wat denk je er van?
je moet naar 112 MSNnen?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:53 schreef ook_gek het volgende:
kan het zijn dat MSN weer lijp aan het doen is.
Ik kan niet inloggen met een niet hotmail of MSN account
heb ik dat. Ik moet er met spoed op![]()
met een niet microsoft account?quote:Op maandag 26 juni 2006 22:54 schreef ijsmeis het volgende:
Hier werkt ie gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |