Nee dat gevoel ken ik niet. Ik ben niet zo plaatsgebondenquote:Op maandag 26 juni 2006 16:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ow dat.
Ken je dat gevoel dat je 's nachts wakker word, en denk "ik wou dat ik thuis was", en dat dan blijkt dat je thuis BENT?
Ik neit meer. reden genoeg om te blijven
En er is werk zatals ik maar een keer mn rijbewijs heb
al allemala banen aangeboden gekregen
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is Toyota Carina II en niet Toyota Carina 2, maar dat kan ik je vergeven
sinds 2 januari ja... maar als ik een rijbewijs had gehad had ik al 5 banen gehadquote:Op maandag 26 juni 2006 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee dat gevoel ken ik niet. Ik ben niet zo plaatsgebonden
En werk zat, het is goed met je, je bent al [insert hier periode] werkeloos gek
[afbeelding]
worldpimber is veul knapperquote:Op maandag 26 juni 2006 16:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat lijk jij veel op Mark worldpimber
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:19 schreef hermandeperman het volgende:
Een brommer-SC'er die de OP maakt én het nummer goed heeft![]()
[afbeelding]
Nobel.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sinds 2 januari ja... maar als ik een rijbewijs had gehad had ik al 5 banen gehaddaarom ben ik daar nu zo hard mee bezig he?
![]()
Je moet toch van boerderij naar boerderij kunnen rijden daarquote:Op maandag 26 juni 2006 16:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nobel.
Maar je gaat me nu vertellen dat je in Friesland zonder rijbewijs geen werk krijgt
[afbeelding]
Van stronthoop naar stronthoopquote:Op maandag 26 juni 2006 16:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je moet toch van boerderij naar boerderij kunnen rijden daar![]()
Nee. Dat ik verschillende banen aangeboden gekregen heb, maar dat ik die af meost slaan als het gevolg van geen rijbewijs... een stuk of 5 magazijnbanen die gewoon niet te befietsen (meer dan 40 km) of met het OV bereikbaar zijn, en ik kon chuaffeur bij de kringloopwinkel wordenquote:Op maandag 26 juni 2006 16:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nobel.
Maar je gaat me nu vertellen dat je in Friesland zonder rijbewijs geen werk krijgt
[afbeelding]
Shhhhhhhht!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent gewoon nep, een surrogaat-brommerrijder. Je eigenlijke roots liggen bij de Auto's
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Van stronthoop naar stronthoop
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |