quote:Op maandag 26 juni 2006 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Dit ding is zo fantastisch mooi he.quote:Merk en type: Volvo P1800 ES Overdrive
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 26-04-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: bouwjaar 1973
Wat is Evolve eigenlijk? Nog nooit van gehoord..quote:Op maandag 26 juni 2006 15:22 schreef hermandeperman het volgende:Volvo
En Evolve mag natuurlijk niet ontbreken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een Volvo-tuner jaquote:Op maandag 26 juni 2006 15:38 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wat is Evolve eigenlijk? Nog nooit van gehoord..
De huistuner van Volvo ofzo?
Wel puike karretjes.
Een Rquote:Op maandag 26 juni 2006 15:44 schreef bleiblei het volgende:
Volvo![]()
Mijn pappa en mamma zijn ook beetje verknocht aan Volvo's
[afbeelding]
Voor de auto van mijn pa en er een stukje achter die van mijn ma.
Klopt, is van de eerste lichting R-etjes van dit model.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een RMaar wel nog van voor de face-lift?
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:27 schreef NiGeLaToR het volgende:
Wel kappen met die autobussen enzo, dat is niet echt goed voor ons imago als Vulva-rijder
Zeurquote:Op maandag 26 juni 2006 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, puike bakken he, die Volvo's.
En ze maken ook gewoon allespersonenwagens, vrachtwagens, bussen, bouwmachines, scheepsmotoren, en vroeger tractoren
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:27 schreef NiGeLaToR het volgende:
Wel kappen met die autobussen enzo, dat is niet echt goed voor ons imago als Vulva-rijder
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit valt dus duidelijk onder 'enzo' ja
Dat zijn tenminste nog echte Volvo's. Dat is beter dan die dure Fords met een Volvo logootje erop geplakt (V50)quote:Op maandag 26 juni 2006 17:27 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ramkraak bijvoorbeeld, of gewoon joyriding..quote:Op maandag 26 juni 2006 18:58 schreef mirelia het volgende:
Trotse Volvo 345DL rijder meld zich
Ik ben heel blij met mijn bakkie van 26 jaar oud
Alhoewel debielen hem vannacht hebben willen stelen
Slot is uitgeboord maar verder gelukkig niks
Waarom zou je in godsnaam zo'n oude auto stelen?
Ik rij op dit moment rond in een s40 van dezelfde leeftijd en heb totaal geen problemen met de 115000 die op mijn teller staatquote:Op maandag 26 juni 2006 21:08 schreef LordLynx het volgende:
Mooie wagen, dat zeker. Ik zit op het moment zelf naar een S60 te kijken van een jaar of 4-5 oud, maar het probleem waar ik mee zit is dat de meesten zo enorm veel kilometers erop hebben zitten, 120 tot 160 duizend voor benzinemotoren vaak. Kan iemand mij vertellen of dat een probleem is voor die auto's?
"Hoge" kilometerstanden zeggen niet zoveel, mits deskundig bereden en onderhouden. en gekocht met een goede garantiequote:Op maandag 26 juni 2006 21:08 schreef LordLynx het volgende:
Ik zit op het moment zelf naar een S60 te kijken van een jaar of 4-5 oud, maar het probleem waar ik mee zit is dat de meesten zo enorm veel kilometers erop hebben zitten, 120 tot 160 duizend voor benzinemotoren vaak. Kan iemand mij vertellen of dat een probleem is voor die auto's?
Waaaaaaaaaaarom heb je hem nu niet meer dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb ooit een P1800 gehad. Mijn god, wat prachtig!
Mja, mensen gaan uit elkaar en dan kan de auto niet door midden hè?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaarom heb je hem nu niet meer dan?Als ik zo'n juweel in handen had zou ik m echt nooit meer verkopen volgens mij
mja, alles beter dan hem in tweeën flexenquote:Op maandag 26 juni 2006 23:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mja, mensen gaan uit elkaar en dan kan de auto niet door midden hè?![]()
Maar er komt er ooit nog wel weer eens eentje hoor![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:40 schreef Flex82 het volgende:
Vooral die P1800 is toch wel een prachtig model.
daar valt toch niet normaal mee te rijdenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:25 schreef Impry het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8038674389300338548&q=volvo
Volvo burnoutje
En dit is de bekende 740 Turbo die gewoon constant wielspin heeft:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5679059096573835095&q=volvo
Ik zie de humor niet?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:49 schreef mirelia het volgende:
HAHAHA die 2e heb ik (alleen een 345DL) ik weet niet wat het verschil is hoor
Maar wel dezelfde kleur en model.
Zal morgen ook wel fotootje posten
kikkersquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:34 schreef gias het volgende:
zal ik dan ook maar ff plaatjes van m'n 242 posten
volvo am ring..
[afbeelding]
volvo in het bos
[afbeelding]
bevroren volvo
[afbeelding]
en nog wat foto's van m'n vorige volvo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Das de mooiste Volvo ooit gemaaktquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:34 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Met leuke weetjes zoals dat Bertone ooit een "moderne" 340 heeft ontworpen. Wat later de Citroën BX is geworden.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:34 schreef gias het volgende:
zal ik dan ook maar ff plaatjes van m'n 242 posten
volvo am ring..
[afbeelding]
met buitelands kenteken?quote:
jaquote:Op zondag 2 juli 2006 22:43 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
heb je iets tegen buitlanders ofzo![]()
![]()
Dat is niet ongewoon hoorquote:
Whehehe geweldig! Wat een contrastquote:Op maandag 3 juli 2006 10:43 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat is niet ongewoon hoor. Hier die van mij:
[afbeelding].
Ja ik zie ook die kikker.. maar op plaatje properties kijken en dan copy/paste.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:57 schreef r8ality het volgende:
Ziet men wel mijn plaatje? Want ik krijg nu ineens dat imageschack-geouwehoer qua hotlinking. Beetje lastig, wat ik heb het ding vanaf die weblocatie niet opgeslagen. Grmbl.
ik rij een 940 met intussen zo'n 420.000km, en heb het vermoeden zonder noemenswaardige technische problemen het half miljoen nog wel te halen.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:08 schreef LordLynx het volgende:
Mooie wagen, dat zeker. Ik zit op het moment zelf naar een S60 te kijken van een jaar of 4-5 oud, maar het probleem waar ik mee zit is dat de meesten zo enorm veel kilometers erop hebben zitten, 120 tot 160 duizend voor benzinemotoren vaak. Kan iemand mij vertellen of dat een probleem is voor die auto's?
Die foto is ondertussen wel 9 maanden oud ongeveer... ik moet nu wat roestplekjes enzo bij gaan werken. Dat wel. Maar verder issie nog hartstikke goed (en hard).quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:12 schreef mirelia het volgende:
Woow wat een gave bak zeg.
Ziet er nog goed uit man!
OMG die nieuwe C70quote:Op maandag 26 juni 2006 15:22 schreef hermandeperman het volgende:Volvo
Hier nog een oud topicVOLVO R-SERIES
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En Evolve mag natuurlijk niet ontbreken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat dit een beter topic voor je is: volvo rijdersquote:Op maandag 26 maart 2007 19:53 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ha oud topic, maar dat boeit niet.
Ik ben op zoek naar een andere auto, en nu kwam ik een leuk geprijsde Volvo S40 1.8i europa automaat tegen. bouwjaar maart 2000, 189k op de teller.
Alleen heb ik jaren ford gereden, en heb ik eig geen idee wat de dingen zijn waar ik bij een volvo op moet letten, iemand tips?
die is vol.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een beter topic voor je is: volvo rijders
Van mijn vader, is nog een vlotte auto trouwens, met turbodrukmeterquote:Op dinsdag 27 maart 2007 11:07 schreef -Muse- het volgende:
Van jou?Ik zou mijn 205gti daar direct voor inruilen
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |