Hier is ie dan: De enige echte Herbert-prono!!!quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:16 schreef Falco het volgende:
Zo en dan nu een kick! De Tour de France begint 1 juli aanstaande en we zullen vast en zeker verblijd worden met het commentator van ons aller Herbert.
Om de Tour-dagen enigzins draaglijk door te komen, heb ik het idee bedacht om een Herbert-prono te houden. Een x aantal vragen over Herbert dienen beantwoord te worden en hoe beter je scoort op die vragen, hoe meer punten je krijgt. Erg simpel dus.
Gewoon melden in dit topic als je Herbert over karaktermensen hoort bazelenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:46 schreef Rory78 het volgende:
wie gaat dit serieus tellen?
Dat herhaalt ie ook iets te vaak. Maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen, dat ik soms later inschakel en dan het toch prettig vindt, wanneer hij nog een korte samenvatting geeft van wat er is gebeurd...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:09 schreef Baraja het volgende:
Ik mis ook nog de vraag:
Hoe vaak zegt Herbert: "Mocht u later hebben ingeschakeld?" En dan volgt er een gedetailleerd resumé van 20 minuten. Dit procédé herhaalt zich enkele keren per dag.![]()
En het is fijner dan een van de standaardverhalen te horen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat herhaalt ie ook iets te vaak. Maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen, dat ik soms later inschakel en dan het toch prettig vindt, wanneer hij nog een korte samenvatting geeft van wat er is gebeurd...
Zo'n spelelement (maar dan met drie uitspraken ofzo) had ik er ook kunnen toevoegen jaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:50 schreef komrad het volgende:
briljant topic
ik stel ook een bingo voor, 5x5 met uitspraken van herbert, degene die als eerste zijn bingokaart vol heeft win de bingo en daarmij 25 punten
Hmm, dus dat je elke dag voorspelt wat Herbert nu weer gaat bazelen? Dat wordt vrees ik teveel werk voor mij om bij te houdenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:35 schreef komrad het volgende:
ik heb het nog wel in het vorige topic geopperd
Titel: De Herbert Dijkstra-bullshit bingo - Elke dag een nieuwe kaart te krijgen
en een special edition voor de bergetappes
Kopieer het hier naar toe is wel zo overzichtelijker.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:14 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb het al in het andere topic gpost, ik hoop dat dat goed genoeg is
Het is een idee hoor maar er zijn best wat meer users die tellingen bijhouden leuk vinden , misschien kun je het vragen of zij mee willen helpen tellen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 01:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Hmm, dus dat je elke dag voorspelt wat Herbert nu weer gaat bazelen? Dat wordt vrees ik teveel werk voor mij om bij te houden. Idee is wel leuk, dat wel.
Alsof de Boonenshow zaligmakend isquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:19 schreef Zwansen het volgende:
Zijn er nog mensen die naar de NOS kijken ipv naar de Belg?![]()
Je zou natuurlijk ook een prono Wuyts against Dijkstra, wie is het meest /minst te pruimen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Alsof de Boonenshow zaligmakend is
Hmm... misschien toch wel.
Zolang ik er geen copyright op heb aangevraagd, kan ik ook niets verbieden en er geen geld voor vragenquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:48 schreef JohnDDD het volgende:
verdikkeme existenz, die nummer 14 van jou is een erg goede! Ik heb hier mijn eerdere antwoorden gekopieerd uit het andere topic; ik wil jouw antwoord graag overnemen bij 14, is dat geoorloofd? Ik kan het wel anders formuleren? Als je zegt dat je het niet netjes vindt, dan neem ik mijn originele antwoord wel...
In welke etappe-vragen
1. 11e etappe
2. Niet
3. 4e etappe
4. de individuele tijdrit, etappe 7 (nee dat is een grapje, mijn echte antwoord is etappe 10)
5. Proloog
6. Etappe 1
7. Proloog
8. Verbaal, etappe 11
De hoe vaak-vragen
9. 3 keer
10. 15 keer
11. 27 keer
12. 5 keer
13. 21 keer
Extra vraag
14. Afwezigheid Armstrong en de opvolging van Armstrong binnen de DSC ploeg
Allemaal toch?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:45 schreef Trancelocator het volgende:
Goed topic, misschien dat ik ga meedoen.
Is het trouwens van tevoren bekend welke etappes Herbert gaat verslaan?
Ik mag dat hopen, dat snappen jullie natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:50 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Ik weet dat er vorig jaar een aantal Herbertloze dagen waren.
Dopingquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:06 schreef Falco het volgende:
Extra vraag
14. Ik denk toch weer het mountainbiken en het afdalen
Armstrong + dopingquote:
Doe je meequote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:44 schreef gitaarsnaar het volgende:
Extra vraag
14. Vorig jaar was het mountainbiken en het afdalen een enorm issue bij Herbert. Over welk onderwerp raakt Herbert Dijkstra dit jaar totaal niet uitgepraat?
De kracht van Boonen wanneer die op z'n pedalen trapt tijdens een sprint [dus Boonen / kracht / sprint]
doping![]()
maar het is sowieso erg dat Herbert die uitgekakte zin ook gaat gebruikenquote:
welke is dat, ik kijk naar de belgquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:16 schreef thijsdetweede het volgende:
Het ekimov verhaal, dat we die konden vergeten...
Werd niet gevraagd in de Herbertpronoquote:
idd gehoordquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:04 schreef thijsdetweede het volgende:
En eentje erbij voor karaktermens (nu op 2)
Dit is toch gewoon centraal-Herbert-uitlach-topique??quote:
Das waarquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon centraal-Herbert-uitlach-topique??![]()
Nou dan!!quote:
Ff een ijsje erbij pakkenquote:Op zondag 2 juli 2006 14:16 schreef gitaarsnaar het volgende:
we gaan weer verder
quote:Op zondag 2 juli 2006 14:25 schreef gitaarsnaar het volgende:
mag je zeggen 1x
tijdens de etappe van vandaag
gister heb ik het ook gehoordquote:Op zondag 2 juli 2006 14:25 schreef gitaarsnaar het volgende:
mag je zeggen 1x
tijdens de etappe van vandaag
Die noemde hij gisteren ook al een keer of drie.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Herbert gaat opvallen met 'zijn' favoriet Landis.
Zit Mark Uytterhoeven er weer, net als Giro?quote:
Ik hoop dat je dit sarcastisch bedoeltquote:Op zondag 2 juli 2006 17:08 schreef twentemeisje het volgende:
TVP
Geeft Herbert deze "onthoofde Tour" dan toch nog een beetje glans
Was ook een matige etappe moet ik zeggen.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:41 schreef gitaarsnaar het volgende:
was een matige dag vandaag van Herbert. Hij moet nog op stoom komen
Idd, maar ik reken deze wel onder vraag 3, want hij kwam pas erg laat achter dat het Casper was. Dus de volgende keer een fout van Herbert bij een sprint, levert het antwoord op bij deze vraag.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:09 schreef Trainspotter het volgende:
Ik miste de 'nou zegt u het maar' na de massasprint. Was er een goeie etappe voor..
Dat was ook wel mooi ja.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:12 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
Uiteraard noemde hij volgens mij wel eerst de naam van Zabel terwijl iedereen zag dat die Cofidisrenner (Was het Ducrot die dacht dat het Ogrady was) gewonnen had.
Je bent wel streng voor hem hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 18:13 schreef Falco het volgende:ik reken deze wel onder vraag 3, want hij kwam pas erg laat achter dat het Casper was.
Ze waren ook wwel heel erg langzaam. 9 secon den na de finish wisten ze de winnaar pas. Ongetwijfeld omdat de Fransen, Belgen, Duitsers, italianen et cetera die naam al 10 seconden naar de tv kijkers aan het schreeuwen waren.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:15 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Je bent wel streng voor hem hoor.
Dat was exact wat ik ook dacht, dit kon niet waar zijn!! Ze hebben het gewoon na een ultra lange stilte overgenomen van de collega's, hoe triest. Smeets roept altijd tenminste wat na 1 seconde, ook alleen als het een gut reaction is. Dit is nog niet eerder vertoond, een aanfluiting!!!!quote:Op zondag 2 juli 2006 22:15 schreef JZweeds het volgende:
[..]
Ze waren ook wwel heel erg langzaam. 9 secon den na de finish wisten ze de winnaar pas. Ongetwijfeld omdat de Fransen, Belgen, Duitsers, italianen et cetera die naam al 10 seconden naar de tv kijkers aan het schreeuwen waren.
Ongelofelijk ja..quote:Op maandag 3 juli 2006 00:28 schreef Stansfield het volgende:
Ik zie net de herhaling van studio sport. Echt mooi hoe het seconden lang stil blijft voordat ze op het "score" bord zagen wie er gewonnen had.
Ducrot zat al helemaal mis met O'Grady, daarom durfde Herbert niet meer denk ik. Anders hadden de namen Verbrugghe, Chavanel, Moncoutie, Millar, Vandenbroucke en Rinero de revue vast wel gepasseerd.quote:
Heb ik 2 keer gehoord volgens mijquote:Op zondag 2 juli 2006 17:08 schreef ScottTracy het volgende:
Hier, hij zei weer: Mocht u later hebben ingeschakeld
Ik zit nu al te glimlachen achter de pcquote:Op maandag 3 juli 2006 12:40 schreef Keano het volgende:
Ik zit nu al te smachten naar het Zaaf verhaal met de hitte in europa![]()
Wat te denken van "het snot voor de ogen rijden" en " een jasje uitdoen".quote:Op maandag 3 juli 2006 16:01 schreef maril het volgende:
Zeg we hadden ook wel een kleine prono bij de hr Ducrot kunnen doen hoe dikwijls zegt hij "van de wereld af" vandaag in ieder geval al 10x.![]()
fiets uit elkaar trekkenquote:Op maandag 3 juli 2006 16:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat te denken van "het snot voor de ogen rijden" en " een jasje uitdoen".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:37 schreef -skippybal- het volgende:
Herbert trekt trouwens wel veel blikjes open
Als ik zoveel zou lullen als hem, zou ik mijn keel ook veel moeten smerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
Vooral met Mart erbij hoorde je 'm wel eens eten.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:38 schreef 456 het volgende:
[..]
Als ik zoveel zou lullen als hem, zou ik mijn keel ook veel moeten smeren
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vooral met Mart erbij hoorde je 'm wel eens eten.
"Wat denk je ervan Herbert??"
"*smak*smak*slik* Nou Mart [insert lulverhaal]"
![]()
"...30 kilometer van de finish met 4 minuten voorsprong. Dan gaat het peloton te laat komen als ze een minuut per 10 kilometer pakken."quote:
En dat is één!!quote:Op maandag 3 juli 2006 17:08 schreef -skippybal- het volgende:
Voorspelling voor de komende minuten: 4x "wat een finale"![]()
Is dat zijn avou Hilversum (weet niet hoe je dat schrijft) maar waar mart altijd mee afsloot.quote:
"Oh kijk eens, met z'n allen op het kantje gewoon!"quote:Op maandag 3 juli 2006 19:47 schreef Evertjan het volgende:
als er een uitgerekt peleton is. Dan zegt maarten altijd:''Dit zegt iets over hoe hard ze wel niet rijden''. Komt ook regelmatig voor
Ja je kunt mee doenquote:Op maandag 3 juli 2006 20:47 schreef -skippybal- het volgende:
Oh kut ik ben helemaal vergeten mee te doen![]()
Kan ik nog.....?
quote:Op maandag 3 juli 2006 20:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja je kunt mee doen. Vraag 6 kan ik dus alleen niet meerekenen
.
De puntentelling is gefixed, als het goed is.
Objection!!quote:Op maandag 3 juli 2006 21:21 schreef Falco het volgende:
Hmm je hebt toch wat voorkennis eigenlijk nu, maar vooruit. Als je te hoog eindigt, dan krijg je vijf punten aftrek ofzo
.
Misschien ook bevangen door de hitte.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:18 schreef -skippybal- het volgende:
Geen één keer "Wat een finale!!" gehoord. Hoe is dat nu mogelijk???
Dat dan toch weer wel ja. Ook Ducrot sloeg een modderfiguur vandaag.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:13 schreef BVO het volgende:
Wat was het weer dramáááatisch vandaag.
Dat hebben ze vandaag minstens 4x gezegdquote:
hahaha ik zit op het plekkie van T. Dekker!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:43 schreef Falco het volgende:
Oke, oke ik heb moeten anticiperen op Herbert Dijkstra qua puntentelling. Als hij na 2 etappes in lijn al 4 keer het over karaktermensen heeft dan zal dit rond het antwoord op deze vraag rond de 60 uitkomen. Wie het aantal exact goed heeft, krijgt 10 punten. Zit je er één naast (te hoog of te laag), dan ontvang je 9 punten, er twee naast levert 8 punten op etcetera. Hopelijk kunnen jullie leven met deze vernieuwde puntentelling.
Dan rest mij niets anders om de eerste tussenstand van de deelnemers te geven, want op één vraag hebben we al een antwoord. In de tweede etappe naar Esch-sur-Alzette gilde Herbert door de microfoon "WAT EEN FINALE!".
Puntenstand deelnemers:
Maril: 5 punten
snellejelle: 5 punten
JohnDDD : 2 punten
Wackyduck : 2 punten
B-200 : 2 punten
sportfreak : 2 punten
Gitanki : 2 punten
Trainspotter : 2 punten
Falco : 2 punten
existenz : 2 punten
icebliss : 2 punten
BVO : 2 punten
Stansfield : 2 punten
gras : 2 punten
JZweeds : 2 punten
gitaarsnaar : 1 punt
The_S 10
Langetabbetje : 1 punt
Baraja : 1 punt
Mark-AjaxFan : 1 punt
Of gaat 'ie uitslagen op zoeken en zegt 'ie zo van "Ik meen me te herrineren dat hij 69e werd in de Ronde van de Middelandse zee."quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:48 schreef Zwansen het volgende:
Weet je wat ie ook vaak zegt? Ziet ie een renner, zoekt ie snel de naam op aan de hand van het rugnummer, en dan zegt ie "Dit lijkt me Pena".
Doet ie alsof ie de renner herkent...
Dat heb ik zeker al een keer gehoord..quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik mis nog het verschuilen-in-een-hooiberg verhaal. En dan natuurlijk dat het nu niet meer kan met oortjes.
Is al langs geweestquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik mis nog het verschuilen-in-een-hooiberg verhaal. En dan natuurlijk dat het nu niet meer kan met oortjes.
Echt hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:45 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
[..]
Dat heb ik zeker al een keer gehoord..
Jaja minuut per tien kilometer!!!
Dat is idd ook zo'n oneliner, samen met Backstedt die zo zwaar is.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:45 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
Edit2:
Dumolin: kleinste man van het peleton
quote:146 Egoi Martinez (Spa) Discovery Channel 1.17
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:42 schreef Rudieh het volgende:
"Reken maar dat die Egoi Martinez nog aansluit bij het peloton!"
[..]
volgens mij maar eentje die van Bennati, Schleck, VanSummeren enzo. Dat akkefietje met die toeschouwer was geen val die renner bleef nog ternauwernood recht.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:01 schreef JZweeds het volgende:
Hoeveel valpartijen zijn er geweest de laatste 10km? Volgens de samenvatting hadden ze er in ieder geval veel gezien. Meer dan ik
"Is dat Freirequote:Op donderdag 6 juli 2006 20:08 schreef MaxPower het volgende:
Wat erg dat ze Freire niet zagen zeg...![]()
Het peloton zit nu al op een lint..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:53 schreef Intxaurraga het volgende:
Vandaag al gehoord in de 10 minuten die ik in totaal heb gezien:
"Mag je zeggen dat Casper bla bla?"
"De zware Backstedt [..] 92 kilogram [..] hij rijdt op de macht"
"De oortjes maakt robotten van de renners. Boehoehoe"
Herbertloze dagenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:50 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Ik weet dat er vorig jaar een aantal Herbertloze dagen waren.
Vandaag in het sportkatern van de Volkskrant over de gehele pagina een artikel over Rasmussen de materiaalfreak.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:04 schreef Ericr het volgende:
Whaaa, Herbert meld net weer even dat Rasmussen uit het mountainbiken komt. Ik ga mezelf verhangen.
Doe dat nou niet Eric, t is de moeite nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:04 schreef Ericr het volgende:
Whaaa, Herbert meld net weer even dat Rasmussen uit het mountainbiken komt. Ik ga mezelf verhangen.
Smeets geeft geen commentaar deze Tour, het is niet meer te combineren met het Tourjournaal en de avondetappe.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:19 schreef Intxaurraga het volgende:
Volgende etappe Mart?
Ik hoop toch op een bergetappe, Mart verveelt zich, als je de parkoers halverwege de dag nog een keertje narijdt(het waait , figure thet out), kan hij hem net zogoed verslaanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:24 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Smeets geeft geen commentaar deze Tour, het is niet meer te combineren met het Tourjournaal en de avondetappe.
De reden dat ik niet naar Ducrot en Dijkstra ga zitten luisteren... ik kijk elke dag Sporza en dat is 100 maal betere verslaggeving.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:24 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Smeets geeft geen commentaar deze Tour, het is niet meer te combineren met het Tourjournaal en de avondetappe.
IN de bergetappes gaat hij helemaal los, dan zijn alle lossers karaktermensen, net als diegene die aan het elastiek hangen en diegene die zich in dienst van een andere nog op kop van de groep weten te zetten.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:54 schreef Falco het volgende:
Nieuwe Tussenstand:
Vraag 6 ("Wat een finale!"): In de tweede etappe
Vraag 9 (hongerklop): 1 keer
Vraag 10 (10 km/minuut): 2 keer
Vraag 12 (karaktermens): 5 keer
Vraag 13 ("mag je zeggen dat"): 7 keer
De prono-productie stokt bij Herbert. Hij heeft het al een tijdje niet meer over karaktermensen enzo
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:54 schreef Falco het volgende:
Nieuwe Tussenstand:
Vraag 6 ("Wat een finale!"): In de tweede etappe
Vraag 9 (hongerklop): 1 keer
Vraag 10 (10 km/minuut): 2 keer
Vraag 12 (karaktermens): 5 keer
Vraag 13 ("mag je zeggen dat"): 7 keer
De prono-productie stokt bij Herbert. Hij heeft het al een tijdje niet meer over karaktermensen enzo
Ik wachte er ook al op toen ik het tijdsverschil zag.quote:
Check.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:09 schreef Baraja het volgende:
Ik mis ook nog de vraag:
Hoe vaak zegt Herbert: "Mocht u later hebben ingeschakeld?" En dan volgt er een gedetailleerd resumé van 20 minuten. Dit procédé herhaalt zich enkele keren per dag.![]()
Idd, als je het achteraf hoort, hoor je nog veel meer hoe zijn niveau is.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:48 schreef Bartoli het volgende:
Herbert was OK. zie nu een terugblik op de eerste week. Die kameel weet nog niet eens dat je in de laatste 3 km bij een val geen tijd verliest. Hij denkt nog steeds dat het binnen de laatste km geldt.
SCHANDALIGquote:Op maandag 10 juli 2006 21:38 schreef maril het volgende:
Nou ,ik heb begrepen dat hebert 3 weken lang ons mag plezieren hij is dus de opvolger van Mart Smeets, gefeliciteerd NOS
Ikheb net toch ff een mailtje gestuurd, hoe ik er over denkquote:Op maandag 10 juli 2006 21:51 schreef JohnDDD het volgende:
idd je merkt het echt aan maarten dat hij veel beter is met mart erbij
ik kijk al tijden naar de belg hoewel dat ook niet geweldig is vind ik
ik zat te denken om herbert eens een persoonlijke brief te sturen omdat onze mails naar de NOS niet hebben gewerkt
misschien met wat tips voor verbetering, maar ik weet niet of het nog wel mogelijk is
zijn hele stem bevalt me eigenlijk al niet
mart is gewoon ook een autoritair figuur
Een paar bergetappes toch wel hè, maar goed wat dacht je van Jeroen Koster.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:39 schreef wimderon het volgende:
Niet dat ik de grootste Herbert-fan ben, integendeel zelfs, maar wie zouden jullie dan graag zien. Ik bedoel, het is niet realistisch om te denken dat Mart een hele tour zal doen, hoe graag 'men' het ook zou willen, wie zien jullie dan als optie...?
Ik vond Renaat en met name Uytterhoeven in de Giro een stuk prettiger dan Wuyts, zeker als Hans de Clercq daar ook nog eens naast zit, wat vanaf vandaag het geval is.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:12 schreef JohnDDD het volgende:
ik moet zeggen dat ik die Michiel Wuyts en die andere vent die erbij zit wel ok vindt maar dan toch eigenlijk ook niet geweldig
kijk vroeger toen mart en jean er nog waren, bij bergetappes vanaf 11.00 uur in de ochtend, dan ging elke wielerliefhebber daar echt voor zitten. heerlijk sfeertje
Krijgen we uren lang bespiegelingen over welke doping de koploper gebruikt heeft. Laat maar John.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:13 schreef JohnDDD het volgende:
Zal ik het zelf maar doen dan? Ik heb toch geen studie afgemaakt.
Nelissen vind ik dus nog minder dan Herbert. Van een oud-renner verwacht je toch wat meer verhalen over de techniek en het spel in het peloton bijvoorbeeld, dat hoor je bijna nooit van 'm, dat moet dan bijvoorbeeld een Blijlevens doen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:18 schreef JohnDDD het volgende:
ik vind danny nelissen eigenlijk wel een goeie
kijk hij is niet perfect, maar op een bepaalde manier heeft hij wel een prettige stem, en een goede uitstraling...
hij straalt wel iets van authoriteit uit, hij lijkt me wel intelligent en ook wel vriendelijk
maar niet met blijlevens erbij
laatst hadden ze tijdens de giro telkens ruzie, grappig maar wel vervelend
echt niet hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
Krijgen we uren lang bespiegelingen over welke doping de koploper gebruikt heeft. Laat maar John.
De uitzending was nog geen minuut oud toen Herbert al even zei dat de renners niet gevaarlijk waren voor het klassement en dat Knees de best geplaatste was op 5 minuut nogwat.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:24 schreef Falco het volgende:
De hoe vaak-vragen
Vul bij deze categorie gewoon simpel in hoe vaak datgene wat gevraagd wordt, ter sprake komt
9. Hoe vaak komt de hongerklop ter sprake?
10. Hoe vaak komt de tien kilometer/één minuut-theorie aan de orde?
11. Hoe vaak zegt Herbert wel niet onnozele dingen in de trant van: "{De ontsnapte renner} staat op 1 uur en 32 minuten in het algemeen klassement. Hij is dus niet gevaarlijk voor de gele trui."
12. Hoe vaak benoemt Dijkstra een renner een 'karaktermens'?
13. Hoe vaak hanteert Herbert de zinsfrase 'Mag je zeggen dat?'
Extra vraag
14. Vorig jaar was het mountainbiken en het afdalen een enorm issue bij Herbert. Over welk onderwerp raakt Herbert Dijkstra dit jaar totaal niet uitgepraat?
Oja hier vind je het parcours van de Tour. Is wel handig om te gebruiken denk ik.
Extra topic dusAls het oude Herbert-topic vol is, kan hier verder in gepost worden, maar van mij mag het nu ook wel in dit topic
.
Ah eindelijk, de verschillen zijn nu ook wel gemaakt om Herbert dit te laten zeggen natuurlijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:46 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De uitzending was nog geen minuut oud toen Herbert al even zei dat de renners niet gevaarlijk waren voor het klassement en dat Knees de best geplaatste was op 5 minuut nogwat.
Nou ja, minder dan Herbert vind ik absoluut niet, maar ook zeker geen goede inderdaad. Maar goed hij kan ook geen langere verhalen gaan vertellen omdat er dan 3x reclame is geweest en 5x onderbroken is geweest door zijn huidige co-commentator, voordat hij uitverteld is...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nelissen vind ik dus nog minder dan Herbert. Van een oud-renner verwacht je toch wat meer verhalen over de techniek en het spel in het peloton bijvoorbeeld, dat hoor je bijna nooit van 'm, dat moet dan bijvoorbeeld een Blijlevens doen.
"Het bekende rekensommetje" is nog twee keer herhaald door Herbertquote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:12 schreef sportfreak het volgende:
Daar was ie weer: de 1 minuut per 10 km regel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |