Zit Mark Uytterhoeven er weer, net als Giro?quote:
Ik hoop dat je dit sarcastisch bedoeltquote:Op zondag 2 juli 2006 17:08 schreef twentemeisje het volgende:
TVP
Geeft Herbert deze "onthoofde Tour" dan toch nog een beetje glans
Was ook een matige etappe moet ik zeggen.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:41 schreef gitaarsnaar het volgende:
was een matige dag vandaag van Herbert. Hij moet nog op stoom komen
Idd, maar ik reken deze wel onder vraag 3, want hij kwam pas erg laat achter dat het Casper was. Dus de volgende keer een fout van Herbert bij een sprint, levert het antwoord op bij deze vraag.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:09 schreef Trainspotter het volgende:
Ik miste de 'nou zegt u het maar' na de massasprint. Was er een goeie etappe voor..
Dat was ook wel mooi ja.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:12 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
Uiteraard noemde hij volgens mij wel eerst de naam van Zabel terwijl iedereen zag dat die Cofidisrenner (Was het Ducrot die dacht dat het Ogrady was) gewonnen had.
Je bent wel streng voor hem hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 18:13 schreef Falco het volgende:ik reken deze wel onder vraag 3, want hij kwam pas erg laat achter dat het Casper was.
Ze waren ook wwel heel erg langzaam. 9 secon den na de finish wisten ze de winnaar pas. Ongetwijfeld omdat de Fransen, Belgen, Duitsers, italianen et cetera die naam al 10 seconden naar de tv kijkers aan het schreeuwen waren.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:15 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Je bent wel streng voor hem hoor.
Dat was exact wat ik ook dacht, dit kon niet waar zijn!! Ze hebben het gewoon na een ultra lange stilte overgenomen van de collega's, hoe triest. Smeets roept altijd tenminste wat na 1 seconde, ook alleen als het een gut reaction is. Dit is nog niet eerder vertoond, een aanfluiting!!!!quote:Op zondag 2 juli 2006 22:15 schreef JZweeds het volgende:
[..]
Ze waren ook wwel heel erg langzaam. 9 secon den na de finish wisten ze de winnaar pas. Ongetwijfeld omdat de Fransen, Belgen, Duitsers, italianen et cetera die naam al 10 seconden naar de tv kijkers aan het schreeuwen waren.
Ongelofelijk ja..quote:Op maandag 3 juli 2006 00:28 schreef Stansfield het volgende:
Ik zie net de herhaling van studio sport. Echt mooi hoe het seconden lang stil blijft voordat ze op het "score" bord zagen wie er gewonnen had.
Ducrot zat al helemaal mis met O'Grady, daarom durfde Herbert niet meer denk ik. Anders hadden de namen Verbrugghe, Chavanel, Moncoutie, Millar, Vandenbroucke en Rinero de revue vast wel gepasseerd.quote:
Heb ik 2 keer gehoord volgens mijquote:Op zondag 2 juli 2006 17:08 schreef ScottTracy het volgende:
Hier, hij zei weer: Mocht u later hebben ingeschakeld
Ik zit nu al te glimlachen achter de pcquote:Op maandag 3 juli 2006 12:40 schreef Keano het volgende:
Ik zit nu al te smachten naar het Zaaf verhaal met de hitte in europa![]()
Wat te denken van "het snot voor de ogen rijden" en " een jasje uitdoen".quote:Op maandag 3 juli 2006 16:01 schreef maril het volgende:
Zeg we hadden ook wel een kleine prono bij de hr Ducrot kunnen doen hoe dikwijls zegt hij "van de wereld af" vandaag in ieder geval al 10x.![]()
fiets uit elkaar trekkenquote:Op maandag 3 juli 2006 16:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat te denken van "het snot voor de ogen rijden" en " een jasje uitdoen".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |