Wat te denken van "het snot voor de ogen rijden" en " een jasje uitdoen".quote:Op maandag 3 juli 2006 16:01 schreef maril het volgende:
Zeg we hadden ook wel een kleine prono bij de hr Ducrot kunnen doen hoe dikwijls zegt hij "van de wereld af" vandaag in ieder geval al 10x.![]()
fiets uit elkaar trekkenquote:Op maandag 3 juli 2006 16:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat te denken van "het snot voor de ogen rijden" en " een jasje uitdoen".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:37 schreef -skippybal- het volgende:
Herbert trekt trouwens wel veel blikjes open
Als ik zoveel zou lullen als hem, zou ik mijn keel ook veel moeten smerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
Vooral met Mart erbij hoorde je 'm wel eens eten.quote:Op maandag 3 juli 2006 16:38 schreef 456 het volgende:
[..]
Als ik zoveel zou lullen als hem, zou ik mijn keel ook veel moeten smeren
quote:Op maandag 3 juli 2006 16:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vooral met Mart erbij hoorde je 'm wel eens eten.
"Wat denk je ervan Herbert??"
"*smak*smak*slik* Nou Mart [insert lulverhaal]"
![]()
"...30 kilometer van de finish met 4 minuten voorsprong. Dan gaat het peloton te laat komen als ze een minuut per 10 kilometer pakken."quote:
En dat is één!!quote:Op maandag 3 juli 2006 17:08 schreef -skippybal- het volgende:
Voorspelling voor de komende minuten: 4x "wat een finale"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |