hahaha ik zit op het plekkie van T. Dekker!quote:Op maandag 3 juli 2006 20:43 schreef Falco het volgende:
Oke, oke ik heb moeten anticiperen op Herbert Dijkstra qua puntentelling. Als hij na 2 etappes in lijn al 4 keer het over karaktermensen heeft dan zal dit rond het antwoord op deze vraag rond de 60 uitkomen. Wie het aantal exact goed heeft, krijgt 10 punten. Zit je er één naast (te hoog of te laag), dan ontvang je 9 punten, er twee naast levert 8 punten op etcetera. Hopelijk kunnen jullie leven met deze vernieuwde puntentelling.
Dan rest mij niets anders om de eerste tussenstand van de deelnemers te geven, want op één vraag hebben we al een antwoord. In de tweede etappe naar Esch-sur-Alzette gilde Herbert door de microfoon "WAT EEN FINALE!".
Puntenstand deelnemers:
Maril: 5 punten
snellejelle: 5 punten
JohnDDD : 2 punten
Wackyduck : 2 punten
B-200 : 2 punten
sportfreak : 2 punten
Gitanki : 2 punten
Trainspotter : 2 punten
Falco : 2 punten
existenz : 2 punten
icebliss : 2 punten
BVO : 2 punten
Stansfield : 2 punten
gras : 2 punten
JZweeds : 2 punten
gitaarsnaar : 1 punt
The_S 10
Langetabbetje : 1 punt
Baraja : 1 punt
Mark-AjaxFan : 1 punt
Of gaat 'ie uitslagen op zoeken en zegt 'ie zo van "Ik meen me te herrineren dat hij 69e werd in de Ronde van de Middelandse zee."quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:48 schreef Zwansen het volgende:
Weet je wat ie ook vaak zegt? Ziet ie een renner, zoekt ie snel de naam op aan de hand van het rugnummer, en dan zegt ie "Dit lijkt me Pena".
Doet ie alsof ie de renner herkent...
Dat heb ik zeker al een keer gehoord..quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik mis nog het verschuilen-in-een-hooiberg verhaal. En dan natuurlijk dat het nu niet meer kan met oortjes.
Is al langs geweestquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik mis nog het verschuilen-in-een-hooiberg verhaal. En dan natuurlijk dat het nu niet meer kan met oortjes.
Echt hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:45 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
[..]
Dat heb ik zeker al een keer gehoord..
Jaja minuut per tien kilometer!!!
Dat is idd ook zo'n oneliner, samen met Backstedt die zo zwaar is.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:45 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
Edit2:
Dumolin: kleinste man van het peleton
quote:146 Egoi Martinez (Spa) Discovery Channel 1.17
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:42 schreef Rudieh het volgende:
"Reken maar dat die Egoi Martinez nog aansluit bij het peloton!"
[..]
volgens mij maar eentje die van Bennati, Schleck, VanSummeren enzo. Dat akkefietje met die toeschouwer was geen val die renner bleef nog ternauwernood recht.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:01 schreef JZweeds het volgende:
Hoeveel valpartijen zijn er geweest de laatste 10km? Volgens de samenvatting hadden ze er in ieder geval veel gezien. Meer dan ik
"Is dat Freirequote:Op donderdag 6 juli 2006 20:08 schreef MaxPower het volgende:
Wat erg dat ze Freire niet zagen zeg...![]()
Het peloton zit nu al op een lint..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:53 schreef Intxaurraga het volgende:
Vandaag al gehoord in de 10 minuten die ik in totaal heb gezien:
"Mag je zeggen dat Casper bla bla?"
"De zware Backstedt [..] 92 kilogram [..] hij rijdt op de macht"
"De oortjes maakt robotten van de renners. Boehoehoe"
Herbertloze dagenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:50 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Ik weet dat er vorig jaar een aantal Herbertloze dagen waren.
Vandaag in het sportkatern van de Volkskrant over de gehele pagina een artikel over Rasmussen de materiaalfreak.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:04 schreef Ericr het volgende:
Whaaa, Herbert meld net weer even dat Rasmussen uit het mountainbiken komt. Ik ga mezelf verhangen.
Doe dat nou niet Eric, t is de moeite nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:04 schreef Ericr het volgende:
Whaaa, Herbert meld net weer even dat Rasmussen uit het mountainbiken komt. Ik ga mezelf verhangen.
Smeets geeft geen commentaar deze Tour, het is niet meer te combineren met het Tourjournaal en de avondetappe.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:19 schreef Intxaurraga het volgende:
Volgende etappe Mart?
Ik hoop toch op een bergetappe, Mart verveelt zich, als je de parkoers halverwege de dag nog een keertje narijdt(het waait , figure thet out), kan hij hem net zogoed verslaanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:24 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Smeets geeft geen commentaar deze Tour, het is niet meer te combineren met het Tourjournaal en de avondetappe.
De reden dat ik niet naar Ducrot en Dijkstra ga zitten luisteren... ik kijk elke dag Sporza en dat is 100 maal betere verslaggeving.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:24 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Smeets geeft geen commentaar deze Tour, het is niet meer te combineren met het Tourjournaal en de avondetappe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |