abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juni 2006 @ 14:58:25 #201
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_39250647
Als je veel sport, op je voeding let etc is er al snel sprake van een bepaalde levenswijze. Dat gaat 9 vd 10 x niet goed samen met een persoon die niet sport, slecht eet etc.
Maar dat geldt dus zowel voor dunne als dikke mensen met zo'n levenswijze. Dat botst gewoon.
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
pi_39250667
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:55 schreef Averon het volgende:

[..]

Moah, das relatief natuurlijk. De beste sex die ik heb gehad was niet met de slankste meid waar ik ooit het bed mee gedeeld heb.
Dat kan..maar het is nooit andersom. Dus de beste seks met de dikste meid.
  maandag 26 juni 2006 @ 14:59:21 #203
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_39250692
trouwens, een slanke vrouw hoeft niet meteen een anorexia patiente te zijn zoals sommigen hier schetsen.
een slanke vrouw kan ook een mooie volle kont hebben en wat bredere heupen en volle borsten.
vrouwen zonder kont zijn ook niet bepaald mooi om te zien.
ik ben lief :)
pi_39250726
De OP getuigt in ieder geval van een verregaande intelligentie van TS.

Ontopic: Het maakt me geen zak uit, mits ìk haar mooi vind. Ongezonde vreetzakken uiteraard niet, maar als ik verliefd zou zijn op iemand die gezond leeft en er simpelweg meer aanleg voor heeft zou het me niet boeien.

Gelukkig zijn we niet allemaal zo enorm oppervlakkig. En gelukkig hebben sommige mensen 'vrienden' die ze niet uitlachen om de keuzes die ze maken.
  maandag 26 juni 2006 @ 15:01:02 #205
37248 BertV
Klei indiaan
pi_39250761
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:58 schreef Robocock het volgende:
Als je veel sport, op je voeding let etc is er al snel sprake van een bepaalde levenswijze. Dat gaat 9 vd 10 x niet goed samen met een persoon die niet sport, slecht eet etc.
Maar dat geldt dus zowel voor dunne als dikke mensen met zo'n levenswijze. Dat botst gewoon.
Idd... dat gehuil om taartjes en vervolgens dat geklaag over die dikke buik de hele tijd...

...maak het dan uit BertV...
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_39250794
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:50 schreef Wojworshebn het volgende:

[..]

Dat kun je allemaal wel zeggen maar seks met een strakke meid is zeker wel veel beter.
De beste die ik ooit gehad heb was een aerobicsstructriese, geweldig en onvermoeibaar!
Als je hele leven moet draaien om de beste seks die je kunt hebben ben je toch wel oppervlakkig hoor. ALs je iemand tegenkomt die verder helemaal je van het is, dan ga je die toch niet wegsturen omdat een aerobicsinstructrice lekker neukt? Sjezus. Bovendien, misschien zijn er wel dikke vrouwen die net zo goed zijn in bed, maar heb jij dat niet ervaren omdat je bij voorbaat denkt dat het niks kan worden.
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:53 schreef FLipKick het volgende:

[..]

Zoals je zegt draait het inderdaad om het hele pakket. En een voetbalshirt kan inderdaad een afknapper zijn omdat je bijv. voetbal haat en belachelijk vindt.
Verder is het ontzettend belangrijk wat andere mensen denken. Onderschat dat niet.
Mensen zijn constant bezig met het proberen van geaccepteerd te worden door de maatschappij (andere mensen). Waarom zouden we anders naar de kapper gaan/ mooie schoenen kopen / merkkleding / haar kammen / goede baan met aanzien / een mooie auto etc. etc. etc. etc.

"Ja maar dat doe ik voor mezelf! Omdat ik dat zelf wil/zelf mooi vind."
De reden dat iemand dat zelf wil en mooi vind is omdat de maatschappij (de groep) dat mooi vind .
Dat idee gaat er bij mij m'n hele leven al niet in. Mijn moeder heeft me altijd opgevoed met het idee dat dat juist niet uitmaakt en ik leef daar wel naar. Misschien zelfs iets te veel.
Misschien ga ik daarom wel niet naar de kapper, loop ik standaard op Nike Air Max Classics omdat ik die lekker ivnd lopen, ook al vinden anderen dat ordinair, kam ik mijn haar niet altijd als ik de deur uit moet (ok, als ik een vriend zou hebben en daarmee afsprak zou ik m'n haar wel kammen omdat dat van me verwacht wordt, ik geef het toe), hoef ik geen baan met aanzien maar een met leuk werk en leuke collega's en rijd ik in een brik van 20 jaar oud dat aan elkaar hangt van brandhaardpasta, siliconenkit en gelaste stukjes metaal. Lekker boeiend.

Vergeleken daarmee is mijn dikke reet nog een pluspunt, toch?
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:52 schreef A_L_N_F het volgende:
het valt me trouwens wel op dat de dikke mensen hier altijd pisnijdig worden.
en dat terwijl mensen die afgevallen zijn en eerst ook dik waren gewoon ruiterlijk toegeven dat ze het zelf ook niet mooi vonden en zich nu gewoon psychisch en somatisch goed voelen
Ik vond mezelf bij maat 48 ook te dik en lelijk, maar nu met maat 42 ben ik echt blij. Ik schaam me echt niet meer om over straat te gaan. Veel mensen zullen het nog wel te dik vinden, maar boeiend.
Sanity is (not) statistical
pi_39250853
ik ben in 6 jaar tijd van maat 36 naar maat 42 gegaan
en ik heb nog steeds geen tiet'n of echte kont
Tap tap tap
pi_39250933
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:56 schreef 1-0-Ed het volgende:
Onzin is elders.
Eh, ik meende het echt hoor...
Gravity sucks...
  maandag 26 juni 2006 @ 15:07:15 #209
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_39250940
goed topic...
Tot zover de kwaliteitspost
  maandag 26 juni 2006 @ 15:08:31 #210
151582 A_L_N_F
pi_39250981
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:01 schreef Maeghan het volgende:

Ik vond mezelf bij maat 48 ook te dik en lelijk, maar nu met maat 42 ben ik echt blij. Ik schaam me echt niet meer om over straat te gaan. Veel mensen zullen het nog wel te dik vinden, maar boeiend.
en goede vriendin van mij heeft ook maatje 40-42.
ze heeft idd een ontzettende lekkere kont. en idd een meisje die in het openbaar heel veel aandacht krijgt van mannen.
verder is ze redelijk slank maar krijgt\heeft ze al een behoorlijk buikje. dat vind ik dan wel weer jammer.
en ook naakt mag ze er zijn alleen moet ik zeggen dat een blubberbuik niet mooi is. een vrouwenbuik hoort zacht maar wel slank te zijn
pi_39251092
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:01 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Bovendien, misschien zijn er wel dikke vrouwen die net zo goed zijn in bed, maar heb jij dat niet ervaren omdat je bij voorbaat denkt dat het niks kan worden.
[..]
Oh nee, i've been around
Ik heb op dit moment een iets te zware vriendin zelfs, en dat vind ik erg jammer. Ze is bijna weer slank maar zij vind "het wel goed zo"
pi_39251162
Gezond = buikomtrek -94cm
Ongezond/vatsig = buikomtrek 94+
dik = buikomtrek 105+

Serieuze relatie met dikke meiden: Nope
Waarom niet: Ik kijk eerst naar uiterlijk dan pas naar innerlijk.
Heb niks tegen dikke mensen maar hoef ze niet als levens/sex partner.

Ben hier gewoon eerlijk in.
In de kroeg zal ik je wel aanspreken en niet minderwaardig tegen je doen.
  maandag 26 juni 2006 @ 15:18:03 #213
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_39251251
er zitten alleen maar dunne mensen in het publiek
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 26 juni 2006 @ 15:19:16 #214
124948 Averon
One of the good guys
pi_39251291
En dat komt weer neer op voorkeur. Veel mensen doen dat.

Ik had toch liever gehad dat mevrouw. Curie haar genen heel veel had doorgegeven dan mevrouw Simic. Maarja, intelect heeft vrij weinig te maken met primaire aantrekkingskracht.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  maandag 26 juni 2006 @ 15:19:34 #215
151582 A_L_N_F
pi_39251300
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:18 schreef Terreros85 het volgende:
ja veelal wel. en daarnaast is het ook zo dat ze bij uitzending lelijke en dikke mensen vaak een plek geven buiten het camera-gebied...

en ook alle geinterviewden op straat, op een na, gaven duidelijk aan geen relatie te nemen met een dikke vrouw.
  maandag 26 juni 2006 @ 15:19:43 #216
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_39251306
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:18 schreef Terreros85 het volgende:
En haast geen mannen. Bij dit onderwerp had ik graag wat zinnige onderbouwde reacties van mannen gezien....
That's the way the cookie crumbles
pi_39251347
Zelfvertrouwen is belangrijker dan hoeveel je weegt. Ik ken wel een aantal meiden met een redelijk goed lijf maar dan zit er zo'n chagrijnige rotkop op en een houding van minderwaardigheid dat de lol er wel af is. Geef mij dan maar een sexy dame met veel zelfvertrouwen van 100 kilo.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_39251351
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:12 schreef Wojworshebn het volgende:

[..]

Oh nee, i've been around
Ik heb op dit moment een iets te zware vriendin zelfs, en dat vind ik erg jammer. Ze is bijna weer slank maar zij vind "het wel goed zo"
Ik kan me niet voorstellen dat je seks/mooi figuur om naar te kijken belangrijker vindt dan dat je vriendin zich goed voelt bij een in principe wel goed figuur. Niet als verwijt, maar ik kan het me gewoon echt niet voorstellen.

quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:08 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

en goede vriendin van mij heeft ook maatje 40-42.
ze heeft idd een ontzettende lekkere kont. en idd een meisje die in het openbaar heel veel aandacht krijgt van mannen.
verder is ze redelijk slank maar krijgt\heeft ze al een behoorlijk buikje. dat vind ik dan wel weer jammer.
en ook naakt mag ze er zijn alleen moet ik zeggen dat een blubberbuik niet mooi is. een vrouwenbuik hoort zacht maar wel slank te zijn
Ik heb wel een blubberbuik. Ik heb echt aanleg daarvoor. Mijn benen en kont zijn wel gespierd, maar ik heb echt een 'appelfiguur' dus. Dat vind ik wel vervelend, maar er valt niet echt heel veel aan te doen behalve nog wat afvallen geloof ik. Maar goed, je hebt nu eenmaal niet altijd alle invloed op hoe je eruit ziet. Ik sport inmiddels al drie maanden 4 tot 6 uur per week en zie ook vooral verschil op m'n kont en benen, en zelfs een beetje op m'n armen, maar niets op m'n buik. Heel jammer, maar ja. Iedereen heeft toch altijd leukere en minder leuke puntjes.
  maandag 26 juni 2006 @ 15:22:47 #219
151582 A_L_N_F
pi_39251420
trouwens die antilliaanse uit het publiek was echt afschuwelijk.
dat noem ik dus wel moddervet!

en ja ze heeft wel gelijk dat in sommige culturen een dikke reet wordt gewaardeerd (surinamers/antillianen). maar dit was toch echt heel erg dik.
en dan die arrogantie van die meid erbij. alsof zij de lekkerste is!

ja als ik in een club loop dan kijken alle mannen mij geil na omdat ik zo lekker ben.
yeah right, die mannen kijken alleen omdat ze zelden zo'n dikke dame zien.
pi_39251436
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:19 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

ja veelal wel. en daarnaast is het ook zo dat ze bij uitzending lelijke en dikke mensen vaak een plek geven buiten het camera-gebied...

en ook alle geinterviewden op straat, op een na, gaven duidelijk aan geen relatie te nemen met een dikke vrouw.
Ja, maar dat is het probleem, de beeldvorming rondom overgewicht is zeer negatief, dus bij 'dikke vrouw' denkt men aan een ongezonde, vadsige koe die driemaaldaags bij de Mac eet. Nee, nogal wiedes dat niemand daar zin in heeft.

Als ze nou plaatjes laten zien en vragen wat iemand nog acceptabel vindt, dan denk ik dat je al hele andere reacties krijgt. Ongetwijfeld zullen er dan minder mannen een maatje 50 aantrekkelijk vinden dan een maatje 38, maar het is wel veel genuanceerder.
pi_39251471
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:21 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat je seks/mooi figuur om naar te kijken belangrijker vindt dan dat je vriendin zich goed voelt bij een in principe wel goed figuur. Niet als verwijt, maar ik kan het me gewoon echt niet voorstellen.
Als ze zich nou strak traint dan geef ik ook eens complimentjes en voelt ze zich nog beter
  maandag 26 juni 2006 @ 15:24:47 #222
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_39251489
Die rechtse heeft wel een heel mooi gezicht
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 26 juni 2006 @ 15:25:06 #223
151582 A_L_N_F
pi_39251502
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:21 schreef Maeghan het volgende:

[..]

[..]

Ik heb wel een blubberbuik. Ik heb echt aanleg daarvoor. Mijn benen en kont zijn wel gespierd, maar ik heb echt een 'appelfiguur' dus. Dat vind ik wel vervelend, maar er valt niet echt heel veel aan te doen behalve nog wat afvallen geloof ik. Maar goed, je hebt nu eenmaal niet altijd alle invloed op hoe je eruit ziet. Ik sport inmiddels al drie maanden 4 tot 6 uur per week en zie ook vooral verschil op m'n kont en benen, en zelfs een beetje op m'n armen, maar niets op m'n buik. Heel jammer, maar ja. Iedereen heeft toch altijd leukere en minder leuke puntjes.
duursporten? ik sport iets langer dan jouw inmiddels. en idd het gaat langzaam maar ik merkte het ook vooral in mijn benen en kont. nu ook boventorso inclusief armen.
en sinds 2 a 3 weken zie ik mijn buikje minder worden.

kwestie van gewoon dom doorgaan en ook dan gaat dat hardnekkige vet weg
  maandag 26 juni 2006 @ 15:28:14 #224
151582 A_L_N_F
pi_39251602
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:23 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ja, maar dat is het probleem, de beeldvorming rondom overgewicht is zeer negatief, dus bij 'dikke vrouw' denkt men aan een ongezonde, vadsige koe die driemaaldaags bij de Mac eet. Nee, nogal wiedes dat niemand daar zin in heeft.

Als ze nou plaatjes laten zien en vragen wat iemand nog acceptabel vindt, dan denk ik dat je al hele andere reacties krijgt. Ongetwijfeld zullen er dan minder mannen een maatje 50 aantrekkelijk vinden dan een maatje 38, maar het is wel veel genuanceerder.
overgewicht is ook negatief, als het goed was dan zou overgewicht niet geassocieerd worden met ziekten en gebreken.

maar volgensmij denken vrouwen over het algemeen te snel dat ze moddervet zijn. die dames in die uitzending (op de middelste na) waren echt dik maar zoals gezegd er is een redelijk grijs gebied.
ikzelf hou van slanke vrouwen, weliswaar met een lekkere kont. maar als ik kijk waar mijn broertje op valt van die dunnen meisjes zonder kont. nee das ook niks voor mij
  maandag 26 juni 2006 @ 15:32:28 #225
124948 Averon
One of the good guys
pi_39251765
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:19 schreef IJzercookie het volgende:

En haast geen mannen. Bij dit onderwerp had ik graag wat zinnige onderbouwde reacties van mannen gezien....
Ik ben een man, nu ja, een jongen, ben pas 27. Ik val ook op uiteriljk. Granted, innerlijk is eigenlijk belangrijker, maar, net als bij de meeste mannen, moet ik op zijn minst een positief gevoel hebben bij het uiterlijk.

Te dik vind ik niet prettig. Ik vind het niet mooi om naar te kijken, ik vind het niet prettig om mee te knuffellen. Ik heb nog geen sex gehad met iemand die ik te dik vond. Ik heb nooit de moeite genomen om meisjes die ik te dik vond te benaderen. Heb ik dan een vooroordeel over te dikke mensen? Ja, waarschijnlijk wel.

Echter, te dik is niet het enige fysieke kenmerk die mijn intresse dooft. Te mager, dat de botten te tellen zijn zal ik ook nooit begeren. Te lang, langer dan ikzelf, vind ik niet fijn. Een slecht, gelig rokersgebit? Ik zal haar niet willen in mijn bed of aan mijn arm.

Ik denk dat de crux hem zit in woordtje "te". Te dik is een einde aan sexuele intresse van mijn kant. Maar waar die lijn ligt die het "te" maakt, ik zou het niet weten.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')