abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juni 2006 @ 13:44:27 #101
141994 Dickies
Since 1922
pi_39247756
Zonder foto ook lastig antwoord geven eigenlijk
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  maandag 26 juni 2006 @ 13:45:53 #102
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39247803
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:42 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

100+? Hoe kom je daar zo bij?
Uitgaande van een gemiddelde lengte en het zijn van een bodybuilder etc. uitgesloten.

Zo'n groot gewicht laat je organen in overuren werken, je put je lichaam sneller uit, enorme vergroting van kans op hart en vaatziekten. Als je 120kg weegt, is een hartaanval, of het desfunctioneren van andere organen voor je 30ste niet uitgesloten.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_39247834
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:45 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Uitgaande van een gemiddelde lengte en het zijn van een bodybuilder etc. uitgesloten.

Zo'n groot gewicht laat je organen in overuren werken, je put je lichaam sneller uit, enorme vergroting van kans op hart en vaatziekten. Als je 120kg weegt, is een hartaanval, of het desfunctioneren van andere organen voor je 30ste niet uitgesloten.
Ow, wens me maar RIP toe dan
pi_39247840
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:45 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Dat is nooit uitgesloten.
  maandag 26 juni 2006 @ 13:46:52 #105
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39247846
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:43 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een non-argument.
Want?
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_39247848
maar goed, ik ga me hond maar ff uitlaten... lekker, ff wat beweging..lekker wat beweging, is goed voor me, kan ik de brownies die ik net opgevreten heb dr weer aflopen hahahahahahahahahahhaahahaa

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
  maandag 26 juni 2006 @ 13:46:56 #107
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_39247852
quote:
Obesitas of zwaarlijvigheid kan gemiddeld meer dan een decade van een mensenleven kosten ; bij zwarte mannen kan deze ziekte het leven met tot 20 jaar inkorten, volgens de resultaten van een nieuwe Amerikaanse studie.

De resultaten, die gepubliceerd zijn in een recent nummer van The Journal of the American Medical Association, ondersteunen de idee dat overdreven lichaamsgewicht een gezondheidsprobleem is, en kunnen de artsen en de openbare gezondheidsinstanties aanzetten om de inspanningen op te drijven om de groeiende obesitas epidemie aan te pakken.

"Overdreven gewicht kreeg niet dezelfde aandacht van artsen en politici als andere bedreigingen voor de gezondheid zoals roken, hypertensie of hypercholesterolemie," schrijven Drs. JoAnn E. Manson en Shari S. Bassuk (Brigham and Women's Hospital, Boston) in een begeleidend editoriaal. "Het is niet verwonderlijk dat het voorkomen van obesitas blijft stijgen."

De resultaten tonen aan dat "obesitas een diepgaand effect heeft op de levensverwachting," verklaren de studieauteur Dr. David B. Allison (University of Alabama, Birmingham) en zijn team.

Volgens het rapport, is obesitas bijzonder gevaarlijk voor jongere volwassenen. Ernstig obese blanke mannen van 20 tot 30 jaar oud leven ongeveer 13 jaar minder dan andere mannen in de algemene bevolking. Ernstig obese blanke vrouwen mogen verwachten dat ze acht jaar minder lang zullen leven dan hun niet-obese leeftijdsgenoten.

Obesitas had een diepgaand effect op de levensverwachting van jongere zwarten. Obese zwarte mannen van 20 tot 30 jaar leven ongeveer 20 jaar minder en obese zwarte vrouwen ongeveer 5 jaar minder, zelfs na aanpassing van de gegevens voor roken.

In de studie gebaseerd op gegevens van een nationale enquête, leefden blanke volwassenen met een body mass index (BMI) van 23 tot 25 en zwarte volwassenen met een BMI van 23 tot 30 het langst.

De resultaten geven in cijfers de gezondheidsrisico's weer die gepaard gaan met obesitas, vooral bij jonge volwassenen en volwassenen van middelbare leeftijd. Aangezien ongeveer twee derden van de Amerikaanse volwassen bevolking lijdt aan overgewicht of obesitas, voorspellen de resultaten een aan gang zijnde gezondheidscrisis, waarschuwen de onderzoekers.

De auteurs vragen meer onderzoek, vooral op het vlak van de duidelijk waargenomen raciale verschillen. Niettemin "bevestigen de bevindingen dat obesitas een majeur gezondheidsprobleem is dat de levensverwachting blijkbaar aanzienlijk vermindert, vooral bij personen in de jongere leeftijdsgroepen," besluiten Dr. Allison en zijn team.
http://www.sweetlove.be/act_overgewicht2.html
via google veel meer te vinden over ziekten/overlevingskansen waarbij overgewicht een determinant is.
ik ben lief :)
  maandag 26 juni 2006 @ 13:47:17 #108
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_39247866
Ik heb zelf ook een aardig bier buikje. Maar het ligt er ook maar net aan wat je eet en drinkt ik heb het bier en de frisdrank een tijdje terug afgeschaft en de kilo's vliegen er momenteel weer af.

Ik zal ook nooit echt een normaal gewicht hebben en altijd wel een pens(je) over houden het zit bij mij ook gewoon in de familie en daar kan het ook aan liggen.
En van een hoge bloeddruk en dat soort aanverwante zaken heb ik nog nooit last van gehad.
Dit kan natuurlijk altijd nog komen.

Maar goed ik hou wel van een wat vollere dame maar het hoeft natuurlijk niet te erg zijn en ik kan het ook volledig begrijpen als meiden niet met een heer willen die een bierbuik heeft hangen.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  maandag 26 juni 2006 @ 13:47:43 #109
27390 FLipKick
Confused!?
pi_39247883
Wat een moeilijk gedoe hier.

Het is gewoon ontzettend simpel. Mensen zullen altijd een knappe partner zoeken of willen.
Het is een prioriteit die instinctief bepaalt is. Verder is er ook nog het klassesysteem.
Iemand die lelijk is zal (procentueel gezien) veel minder kans hebben op een ontzettend mooie partner dan iemand die ook heel knap is. Uiteindelijk telt uiterlijk.
Heb je ooit een ontzettend mooie man of vrouw gezien met een ontiegelijk lelijke partner?
Nee. Nu niet komen met de "Ja maar een vriend van me blablabla"
Het zal best voorkomen maar niet vaak. Eind discussie.

Wat heeft dik hier mee te maken? Dik wordt niet als mooi (knap) beschouwd. Heel simpel.
Ook voelen veel mannen zich geintimideerd door een vrouw met zon imposante verschijning.
Ikzelf vind het ook niet mooi. Nou daar is dan toch niets mis mee? Ik ben van het slungelige type. Nou veel vrouwen knappen daar ook op af. Daar reken ik ze toch ook niet op af?
Dat is hun keus. Daar heb ik totaal geen moeite mee (zolang de dame in kwestie eerlijk is en mijn tijd niet verdoet). Dit is een vrij land en iedereen is vrij om te kiezen wat voor partner iemand wil. Als je geen lelijke partner wil (misscien oppervlakkig volgens de critici) dan is dat toch je eigen keus.

Een dikke maar toch mooie vrouw wil ook niet een ontzettend lelijke partner. De reden dat ze vaak geen partner vinden is omdat ze (in vergelijking met wat ze te bieden hebben) onredelijke eisen stellen aan hun partner (klassesysteem).

Laten we het reeel houden. Uiteindelijk willen we allemaal een knappe/mooie partner.
Als er twee personen met een identiek innerlijk zijn (niet dat dit voorkomt maar ff voor het punt) en de ene is heel lelijk en de ander is heel knap dan kiezen we toch voor de knappe. Is toch logisch? Wat is daar mis mee?
  maandag 26 juni 2006 @ 13:47:45 #110
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39247885
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:46 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dat is nooit uitgesloten.
Klopt, alleen is de kans dat het gebeurt vele malen groter.
pi_39247897
13 jaar. Je wordt dus alsnog 66

Ben je net klaar met werken, ga je dood
pi_39247917
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:46 schreef slimblondje het volgende:
maar goed, ik ga me hond maar ff uitlaten... lekker, ff wat beweging..lekker wat beweging, is goed voor me, kan ik de brownies die ik net opgevreten heb dr weer aflopen hahahahahahahahahahhaahahaa

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
  maandag 26 juni 2006 @ 13:48:57 #113
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_39247939
A_L_N_F: leuk dat je een discussie wilt starten, maar heel jammer dat jouw punt wat kortzichtig is. Dat is net zoiets als ik zou zeggen: ik wil geen relatie met een man die een voetbalshirtje draagt, daar kan ik me niet mee in het openbaar vertonen.
Het kan wel een dooddoener zijn, maar het gaat om het hele pakketje. Als je iemand aardig vind of misschien zelfs wel lief, zie je vaak de "min"-punten niet meer.
Een relatie draait m.i. niet alleen om seks trouwens... en zeker niet om wat andere mensen denken!
That's the way the cookie crumbles
  maandag 26 juni 2006 @ 13:49:00 #114
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39247942
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:46 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Jij was je er zelf niet bewust van?
  maandag 26 juni 2006 @ 13:49:17 #115
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_39247954
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:46 schreef Tobbes het volgende:

[..]

rip
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
pi_39247965
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:47 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Klopt, alleen is de kans dat het gebeurt vele malen groter.
Nah die grens ligt echt niet bij een bepaald gewicht.
  maandag 26 juni 2006 @ 13:49:54 #117
27390 FLipKick
Confused!?
pi_39247986
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:33 schreef Freckles het volgende:

[..]

Maar een persoon heeft méér dan alleen uiterlijk.
En een persoon heeft méér dan alleen innerlijk. Uiterlijk heeft een grote invloed op het innerlijk.
Vaak is er niet zozeer iets mis met het uiterlijk, maar met de onzekerheid die dit teweeg heeft gebracht/breng bij iemand. Vaak is de onzekerheid van een persoon juist een afknapper (zeker instinctief gezien) want iemand die onzeker is over zichzelf en amper zichzelf kan beschermen zal al helemaal niet de kroost en jezelf kunnen beschermen.
pi_39248010
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:49 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Jij was je er zelf niet bewust van?
Jawel. Maar voor je 30ste is wat overdreven natuurlijk . Ik weet wel dondersgoed dat als ik op deze toer blijf leven ik rond mn 60ste op sterven na dood zal zijn. Ik ben dat dan ook niet bepaald van plan. Maar goed, afvallen kan altijd nog
  maandag 26 juni 2006 @ 13:50:53 #119
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39248021
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:49 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Nah die grens ligt echt niet bij een bepaald gewicht.
Nee duh... de kans loopt gewoon evenredig met het overgewicht.
  maandag 26 juni 2006 @ 13:52:15 #120
151582 A_L_N_F
pi_39248072
het valt me trouwens wel op dat de dikke mensen hier altijd pisnijdig worden.
en dat terwijl mensen die afgevallen zijn en eerst ook dik waren gewoon ruiterlijk toegeven dat ze het zelf ook niet mooi vonden en zich nu gewoon psychisch en somatisch goed voelen
  maandag 26 juni 2006 @ 13:52:21 #121
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_39248079

Die 2e ziet er niet zo heel dik uit. Die uiterst rechtse zelfs dun.
Met die rechtse zou ik wel over straat durven.
  maandag 26 juni 2006 @ 13:53:11 #122
27390 FLipKick
Confused!?
pi_39248102
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:48 schreef IJzercookie het volgende:
A_L_N_F: leuk dat je een discussie wilt starten, maar heel jammer dat jouw punt wat kortzichtig is. Dat is net zoiets als ik zou zeggen: ik wil geen relatie met een man die een voetbalshirtje draagt, daar kan ik me niet mee in het openbaar vertonen.
Het kan wel een dooddoener zijn, maar het gaat om het hele pakketje. Als je iemand aardig vind of misschien zelfs wel lief, zie je vaak de "min"-punten niet meer.
Een relatie draait m.i. niet alleen om seks trouwens... en zeker niet om wat andere mensen denken!
Zoals je zegt draait het inderdaad om het hele pakket. En een voetbalshirt kan inderdaad een afknapper zijn omdat je bijv. voetbal haat en belachelijk vindt.
Verder is het ontzettend belangrijk wat andere mensen denken. Onderschat dat niet.
Mensen zijn constant bezig met het proberen van geaccepteerd te worden door de maatschappij (andere mensen). Waarom zouden we anders naar de kapper gaan/ mooie schoenen kopen / merkkleding / haar kammen / goede baan met aanzien / een mooie auto etc. etc. etc. etc.

"Ja maar dat doe ik voor mezelf! Omdat ik dat zelf wil/zelf mooi vind."
De reden dat iemand dat zelf wil en mooi vind is omdat de maatschappij (de groep) dat mooi vind .
pi_39248106
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:48 schreef IJzercookie het volgende:
Dat is natuurlijk een vergelijking van niks. Overgewicht vs. voetbalshirtje
Maar als jij een voetbalshirtje niks vindt, mag jij dat vinden. Ik zou misschien even moeten lachen maar als jij dat belangrijk vindt is het belangrijk.
Maar ik kan mij goed voorstellen dat mensen eenmaal niet op dikke mensen vallen omdat ze dat simpelweg niet aantrekkelijk vinden.
  maandag 26 juni 2006 @ 13:53:53 #124
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39248130
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:50 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Jawel. Maar voor je 30ste is wat overdreven natuurlijk . Ik weet wel dondersgoed dat als ik op deze toer blijf leven ik rond mn 60ste op sterven na dood zal zijn. Ik ben dat dan ook niet bepaald van plan. Maar goed, afvallen kan altijd nog
Ik zeg niet dat je voor je 30ste sowieso een hartaanval krijgt, alleen de kans is vele malen groter.
Maar uit mijn omgeving ken ik veel mensen met overgewicht, een aantal zijn pas vele kilo's afgevallen, niet naar een perfect gewicht, maar wel genoeg om zich gewoon een stuk lekkerder/beter te voelen, die willen nu echt niet meer terug naar het oude gewicht.
pi_39248141
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:41 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Op mensen als jij kan ik nu dus kotsen. Je bent zelf dik en geeft vervolgens aan dat je vind dat dikke mensen alleen een relatie met dikke mensen aan kunnen en moeten gaan omdat ze toch geen slank persoon kunnen vinden. Je kan als HBO'er toch ook een relatie hebben met iemand die slechts een MAVO diploma heeft...

Je bent een walgelijk persoon.
Ik zeg dat mensen die dik zijn en daar niets aan kunnen doen, niet moeten verwachten dat ze een sportieve athletisch gespierde partner kunnen strikken, terwijl ze er zelf niets voor willen doen. Das toch gewoon logisch?

Bv:

dikke meid, 115kg, elke dag een de chips/chocola, 3 keer per week mac donalds
slanke man, 70kg, sport 5 maal per week, let op zijn eten en eet heel gezond

Nou moet die meid toch niet gaan verwachten dat die jongen op haar uiterlijk gaat vallen, ik denk dat er zo maar HEEEEEL erg weinig jongens zouden zijn hoor!
pi_39248144
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:52 schreef A_L_N_F het volgende:
en dat terwijl mensen die afgevallen zijn en eerst ook dik waren gewoon ruiterlijk toegeven dat ze het zelf ook niet mooi vonden en zich nu gewoon psychisch en somatisch goed voelen
Och, ik vind dik zijn niet mooi. Maar het past gewoon bij mij als persoon, mensen kennen me zo en accepteren me op deze manier. Ik heb het in mijn ogen allemaal wel goed voor elkaar. Ik wil op termijn heus wel af gaan vallen maar dan niet omdat ik lekkerder wordt ofzo, maar gewoon omdat het fysieke problemen zal gaan geven. Het dik zijn is voor mij niet echt een issue dat me achtervolgt ofzo...
  maandag 26 juni 2006 @ 13:54:38 #127
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39248163
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:52 schreef Gluckskafer het volgende:
[afbeelding]
Dat is de presentatrice.
pi_39248181
Waarom is het kortzichtig om toe te geven dik niet aantrekkelijk te vinden?
pi_39248187
quote:
Tuurlijk maatje 40 vind ik mooier als maatje 50 dat zijn er denk ik veel met me eens en wat mij altijd op valt is dat mensen die dikke mensen afkraken zelden een fotoboek hebben.

En ik moet zeggen nu ik geen maat 50 meer heb me veel beter voel maar ja dit is topic zoveelste wat erover gaat.
  maandag 26 juni 2006 @ 13:55:33 #130
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39248192
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:54 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Och, ik vind dik zijn niet mooi. Maar het past gewoon bij mij als persoon, mensen kennen me zo en accepteren me op deze manier. Ik heb het in mijn ogen allemaal wel goed voor elkaar. Ik wil op termijn heus wel af gaan vallen maar dan niet omdat ik lekkerder wordt ofzo, maar gewoon omdat het fysieke problemen zal gaan geven. Het dik zijn is voor mij niet echt een issue dat me achtervolgt ofzo...

Maar wacht er niet te lang mee.
  maandag 26 juni 2006 @ 13:55:47 #131
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_39248200
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:52 schreef Gluckskafer het volgende:
[afbeelding]
Die eerste en derde Ik zou dat echt niet kunnen hoor, thuiskomen bij zo'n vrouw...
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  maandag 26 juni 2006 @ 13:55:52 #132
124948 Averon
One of the good guys
pi_39248206
Moah, we leven toch onder druk van de maatschappij en die vind een slanker persoon prettiger.

Ben zelf ook wat te zwaar, kilo of 10, en daar wil ik ook vanaf. Ook omdat ik denk dat (potentiele) partners dat aantrekkelijker vinden. We kunnen het wel met zijn allen oneerlijk en beschamend vinden, maar uiterlijk speelt absoluut een belangrijke rol bij het kiezen van een partner, laat staan een ONS.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_39248208
ik ben zelf een dikzak en heb zowel slanke en forse vriendinnen gehad,
zolang een meid er imo mooi uitziet (en dat gaat voorbij simpelweg naar het uitterlijk kijken) heb ik weinig problemen met het postuur van m'n vriendin.
Al moet ik toegeven dat meiden die echt weerzinwekkend dik zijn (van die types die dikker zijn dan dat ze lang zijn) ook niet mijn ding zijn. Maar een meid waarbij je elk botje kan zien zitten... dat hoef ik ook niet hoor, blergh. over het algemeen neig ik meer naar wat forsere vriendinnen, omdat ik zelf ook niet 1 van de kleinste ben is dat imo toch wat fijner.
  FOK!fotograaf maandag 26 juni 2006 @ 13:55:56 #134
13368 NiGeLaToR
pi_39248209
Wowie, nu we toch statistisch gezien onze dood aan het voorspellen zijn, stel je bent gewoon gezellig dun je rookt als een ketter en sport gaat niet verder dan die rubriek in de Telegraaf. Ga je dan eerder of later dood dan iemand met overgewicht die wel regelmatig sport, gezond eet en niet rookt?

Oh, en als je in A'dam woont en dun bent, ga je dan eerder of later dood dan een dikkertje op het platteland? En als je nou als dunnert veel bungeejumped en als dikkert niet of ....

Enfin, volgens mij is het zinvol om niet te veel te focussen op 1 element van het gezond-zijn.
pi_39248218
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:54 schreef Emu het volgende:

[..]

Ik zeg dat mensen die dik zijn en daar niets aan kunnen doen, niet moeten verwachten dat ze een sportieve athletisch gespierde partner kunnen strikken, terwijl ze er zelf niets voor willen doen. Das toch gewoon logisch?

Bv:

dikke meid, 115kg, elke dag een de chips/chocola, 3 keer per week mac donalds
slanke man, 70kg, sport 5 maal per week, let op zijn eten en eet heel gezond

Nou moet die meid toch niet gaan verwachten dat die jongen op haar uiterlijk gaat vallen, ik denk dat er zo maar HEEEEEL erg weinig jongens zouden zijn hoor!
Tobbes: 1.99m, 123 kg. Niet bepaald sportief maar voetbalt, fietst en fitnesst al met al wel 10 uur per week. 3 keer per week patat, 10 liter bier per wee.
Vriendin: 1.80, 60 kg. Mooi, leuk, lief, moet de mannen soms letterlijk van dr af slaan.

Je moet erin geloven, en misschien heb ik wel geluk gehad. Maar goed, iedereen kan geluk hebben.
  maandag 26 juni 2006 @ 13:58:58 #136
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_39248315
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:54 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Dat is de presentatrice.
Ow
Nouja, krijgt ze wel weer zelfvertrouwen van. Om met 3 dikkerds op de foto te gaan.
pi_39248345
Ja goed ikzelf heb een keer een date gehad met een dikkere vrouw en hoewel het cia chatten goed klikte viel het in het echt tegen en ben ik op haar uiterlijk afgeknapt.

Het "wil ik hier wel mee over straat lopen" kwam inderdaad op in mijn hoofd waarop het antwoord al heel snel luidde "nee" Goed ze sport ook, maar ja veel zal er niet veranderen in haar bouw.
♥ K, N, R en F ♥
  maandag 26 juni 2006 @ 14:01:14 #138
124948 Averon
One of the good guys
pi_39248414
Bovendien, als je eerlijk tegenover jezelf moet zeggen "Nee, dat vind ik afstotend" dan doe jer niemand een lol mee toch iets te beginnen.

Iemand accepteren zoals hij of zij is is nog niet hetzelfde als iedereen accepteren.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
pi_39248419
Ik vind juist het figuur dat vrouwen krijgen als ze wat te veel eten en veel sporten geil
Zeg maar 1.70 en dan 70-73 kilo ofzo, en dan zon flinke mooie ronde kont en zo'n schattig buikje. Bergen blubber daarentegen zijn no-go. Ik ben 1 keer eerlijk geweest tegen een meid daarover. Sindsdien ben ik weer gaan liegen.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
  maandag 26 juni 2006 @ 14:02:18 #140
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_39248461
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:55 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Die eerste en derde Ik zou dat echt niet kunnen hoor, thuiskomen bij zo'n vrouw...
Ik ook niet. Niet mijn type. Los van de opmerkingen die er zullen komen van vader, broers, vrienden.
  maandag 26 juni 2006 @ 14:02:25 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_39248464
Ik denk dat het uiteindelijk weinig uitmaakt, als je voor iemand valt dan val je voor iemand, en ik mag toch hopen dat dat over het algemeen niet op iets oppervlakkigs als uiterlijk is.

Dus of iemand nu een mager scharminkel van 50 kg of een stevige man/vrouw van 100 kg is... als je verliefd bent zie je het toch niet (als een probleem).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 26 juni 2006 @ 14:02:30 #142
151582 A_L_N_F
pi_39248472
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:56 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Tobbes: 1.99m, 123 kg. Niet bepaald sportief maar voetbalt, fietst en fitnesst al met al wel 10 uur per week. 3 keer per week patat, 10 liter bier per wee.
Vriendin: 1.80, 60 kg. Mooi, leuk, lief, moet de mannen soms letterlijk van dr af slaan.

Je moet erin geloven, en misschien heb ik wel geluk gehad. Maar goed, iedereen kan geluk hebben.

herkenbaar. vroeger at ik ook behoorlijk vette shit. en bier giet ik ook makkelijk weg al is 10liter wel heel veel. drink eigenlijk alleen op donderdag en zaterdag nog en heel af en toe een pijpje tijdens het eten.

toen ik net begon met sporten zat ik soms ook kokhalzend langs de weg of had ik spierpijn en wou ik niet meer. als ik nu niet een paar maal ren per week voel ik me helemaal kut.
afstanden worden groter en mijn tempo hoger.

keek laatst in de spiegel en overal verdwijnt het vet en kun je weer spieren zien zitten.
mijn kont is strak en ik zie alweer een sixpack komen. de voldoening daarvan is gewoon super!
pi_39248481
Over gezondheid: Jullie roepen hier dat het gezond moet zijn en tegelijk roepen jullie dat maar 38 goed is en dat maat 40 nog nèt kan.
De gemiddelde maat in Nederland is 42. Met een BMI van 25 (is nog in het gezonde gebied) heb je vaak een maat 44, met erg veel mazzel 42.
Toch vinden jullie dat te dik, terwijl het niet ongezond is. Mis ik hier ergens wat informatie oid?
pi_39248498
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:01 schreef Musketeer het volgende:
Bergen blubber daarentegen zijn no-go. Ik ben 1 keer eerlijk geweest tegen een meid daarover. Sindsdien ben ik weer gaan liegen.
Details?
  maandag 26 juni 2006 @ 14:04:18 #145
47047 Herkauwer
pi_39248554
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:02 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat het uiteindelijk weinig uitmaakt, als je voor iemand valt dan val je voor iemand, en ik mag toch hopen dat dat over het algemeen niet op iets oppervlakkigs als uiterlijk is.

Dus of iemand nu een mager scharminkel van 50 kg of een stevige man/vrouw van 100 kg is... als je verliefd bent zie je het toch niet (als een probleem).
De vraag is of je überhaupt verliefd kan worden op iemand die veels te zwaar is? Ik in ieder geval niet.

Dit bedoel ik dus voor de mensen die zeggen niet op dikke mannen/vrouwen te vallen.
pi_39248563
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:59 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ja goed ikzelf heb een keer een date gehad met een dikkere vrouw en hoewel het cia chatten goed klikte viel het in het echt tegen en ben ik op haar uiterlijk afgeknapt.

Het "wil ik hier wel mee over straat lopen" kwam inderdaad op in mijn hoofd waarop het antwoord al heel snel luidde "nee" Goed ze sport ook, maar ja veel zal er niet veranderen in haar bouw.
je hebt dik en je hebt dik. Een gezette vrouw met een leuk snoetje en die zich goed verzorgd en leuke kleding aan heeft die kan ik net zo mooi vinden als een dunnere vrouw. Maar ja dat is mijn mening. Als je een dikker iemand niet mooi vind dat kan is ook je goed recht. Net zo goed als dat iemand een dun iemand niet mooi vind. Of iemand met blond of donker of rood haar. Alleen waarom hier dikkere mensen altijd boos worden zijn altijd die vooroordelen en dat er zonder respect gesproken word.
  maandag 26 juni 2006 @ 14:04:50 #147
124948 Averon
One of the good guys
pi_39248579
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:02 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

keek laatst in de spiegel en overal verdwijnt het vet en kun je weer spieren zien zitten.
mijn kont is strak en ik zie alweer een sixpack komen. de voldoening daarvan is gewoon super!
Bonza! Dat klopt, sinds ik weer kan/mag lopen, probeer ik toch elke dag 5 kilometer te maken. Goed, het mag nog niet snel en vaak doet het pijn, maar ik wil gewoon weer op mijn streef gewicht komen.
  maandag 26 juni 2006 @ 14:05:11 #148
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_39248595
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:04 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

De vraag is of je überhaupt verliefd kan worden op iemand die veels te zwaar is? Ik in ieder geval niet.
Mwah.. ik heb niets te klagen hoor
That's the way the cookie crumbles
pi_39248624
quote:
Hier heb je volledig gelijk. Ik ben zelf ook aan het afvallen en wel om volgende reden:

- Sportiever te worden
- Te gaan reizen en survivals doen
- Voor mijn gezondheid
- Om een leuke partner te vinden
- Voor mijn moeder

Natuurlijk is TE dik zijn NIET goed, niet voor je gezondheid, niet voor je organen en niet voor je botten Al moet ik zeggen dat ik me er persoonlijk nooit echt ongelukkig van ben geworden, mijn moeder meer dan ik denk ik

Ik vind dat je dikke mensen er gerust op mag wijzen dat ze enkele kilo's kwijt mogen maar ook nog even toevoegen dat overdreven bashen op dikke mensen zielig en kinderachtig is
  maandag 26 juni 2006 @ 14:05:55 #150
47047 Herkauwer
pi_39248638
quote:
Op maandag 26 juni 2006 14:05 schreef IJzercookie het volgende:

[..]

Mwah.. ik heb niets te klagen hoor
Ik zat al te denken over een herfomulering. Ik bedoelde dus voor de types die niet vallen op dikke vrouwen/mannen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')