abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juni 2006 @ 13:30:13 #51
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39247201
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:29 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ok, eikel alarm.... bekend typje...
Het typje: "Mijn wereldbeeld is de enige waarheid"
Geniet er van, zwelg er in... hou lekker je oogkleppen op als dat zo fijn en veilig is....
Hij zegt iets feitelijks...
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  maandag 26 juni 2006 @ 13:30:22 #52
37248 BertV
Klei indiaan
pi_39247206
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:24 schreef Gizmo112 het volgende:
Tja, kan ook aan de aanleg liggen.
zware botten...
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_39247210
Het gaat over sex bij de kro
pi_39247226
@t: A_L_N_F

Tjsonge, tsjonge, wat ziek hoor!!! Dus, jij wilt alleen een slanke vriendin....nou als jij ooit een slanke vriendin zou krijgen.. Hoop ik voor haar dat ze geen kanker of een andere ziekte zal krijgen waardoor ze steviger zou worden, want stel je voor, dan is het geen lekker geil wijf meer, maar een vetrol ranzig dik zwijn en daar krijg je hem niet van omhoog toch???

Nou, ik als 68 kilo wegende meid van 1.87 lang, krijg geen nate d**s van een sukkel als jij!!!
het gaat jou dus alleen in een relatie om de geiligheid.. nou ik ben benieuwd wat voor leeghoofd met JOU een relatie wil!!
pi_39247229
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:26 schreef Freckles het volgende:
Maar dan nog, ik zou veel liever gezien worden met een lief iemand die een geweldige persoonlijkheid heeft, tevreden is met zichzelf en uiterlijk en zich goed verzorgt (ja, want ook dikke mensen kunnen zich zelf fatsoenlijk verzorgen), dan dat ik moet rondlopen met een slank of angetraind iemand waar geen hond het mee kan vinden en die alleen maar geobsedeerd is door uiterlijk en slank zijn.
Ik zie maar weinig mensen op straat die zelfverzekerd rond lopen en dik zijn.
Was een tijd geleden ook iets over bij, jawel, Oprah. Veel dikke vrouwen schijnen zelf geobsedeerd te zijn door uiterlijk en slank en maken kutopmerkingen over andere mensen. Terwijl hetzelf varkens zijn.
pi_39247240
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:30 schreef frankium het volgende:

[..]

Ik wil een sportief iemand. Iemand die met me mee kan gaan weekendjes wielrennen in de ardennen enzo. Als je meer dan 100 kilo weegt hou je het echt geen kwartier uit op een racefiets.
Ik heb pas 230 kilometer gefietst in 7 uur :!
  maandag 26 juni 2006 @ 13:31:30 #57
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_39247249
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:28 schreef Canisfire het volgende:
Een dik iemand kan toch gewoon daten met een ander dik iemand ?
Ik zie het probleem niet hoor.
volgensmij vallen dikke vrouwen en mannen ook gewoon op slanke personen. als ze ook gewoon op dik zouden vallen zou er geen probleem zijn (soort zoekt soort).

maar dik of dun ieder persoon geilt wel op een of andere slanke celeb (aniston/brad pitt of wie dan ook)
ik ben lief :)
pi_39247252
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:29 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ja maar gelukkig zijn er ook slanke/getrainde mensen met een 'leuke/normale persoonlijkheid'.
Dit soort 'beter dan' statements vind ik altijd zo'n dooddoener.
Net als statements dat dikke mensen maar ranzig/misselijkmakend/dom zijn en dat ze maar gewoon moeten gaan sporten.
sproet (de ~, ~en)
1 bruin vlekje op de huid, veroorzaakt door ultraviolet licht
pi_39247283
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:30 schreef slimblondje het volgende:

Nou, ik als 68 kilo wegende meid van 1.87 lang, krijg geen nate d**s van een sukkel als jij!!!
1-0
pi_39247301
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:31 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Ik heb pas 230 kilometer gefietst in 7 uur :!
dus?
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
  maandag 26 juni 2006 @ 13:32:34 #61
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_39247304
quote:

[..]

Geniet er van, zwelg er in... hou lekker je oogkleppen op als dat zo fijn en veilig is....
Wat klopt daar niet aan dan? Hij zegt dat dunnere mensen vaak een snellere stofwisseling hebben en vaak wat meer energie gebruiken op een dag, dus mogelijk gewoon vaker sporten.

Lijkt me nogal logisch
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  maandag 26 juni 2006 @ 13:32:39 #62
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39247311
quote:

Tjsonge, tsjonge, wat ziek hoor!!! Dus, jij wilt alleen een slanke vriendin....nou als jij ooit een slanke vriendin zou krijgen.. Hoop ik voor haar dat ze geen kanker of een andere ziekte zal krijgen waardoor ze steviger zou worden, want stel je voor, dan is het geen lekker geil wijf meer, maar een vetrol ranzig dik zwijn en daar krijg je hem niet van omhoog toch???

het gaat jou dus alleen in een relatie om de geiligheid.. nou ik ben benieuwd wat voor leeghoofd met JOU een relatie wil!!
Doe eens normaal zeg.

Mogen mensen niet meer op slanke figuren vallen? Het is gewoon een feit dat overgewicht telkens meer voorkomt in de samenleving en dat het volgens vele mensen als onaantrekkelijk wordt beschouwd.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_39247343
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:32 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Doe eens normaal zeg.

Mogen mensen niet meer op slanke figuren vallen? Het is gewoon een feit dat overgewicht telkens meer voorkomt in de samenleving en dat het volgens vele mensen als onaantrekkelijk wordt beschouwd.
Maar een persoon heeft méér dan alleen uiterlijk.
sproet (de ~, ~en)
  maandag 26 juni 2006 @ 13:33:48 #64
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_39247348
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:29 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
tja....wat is te dik, kijk je alles in verhouding...... mij gaat het om het figuur en zelfs als je niet op je idiale BMI zit kun je een mooi figuur hebben, figuur is geen gewicht...maar het moet niet te ver gaan...kijk alles boven de 90 kilo wordt twijfelachtig, maarja ik ben zelf nog geen 80 kilo.
alles in verhouding.
Ik weeg er 95 En ben zo slank als kan zijn

Ben ook 2 meter 4
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  maandag 26 juni 2006 @ 13:34:08 #65
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39247362
dat sportieve klopt sowieso niet.

Ik heb helemaal geen conditie haast en ben toch harstikke dun
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_39247364
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:32 schreef frankium het volgende:

[..]

dus?
Ik weeg bijna 120 kilo

edit: en mijn vriendin is 1.80 en 60 kilo ofzo en kan nog geen boswandeling van 2 uur maken.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2006 13:34:46 ]
pi_39247383
ik vind die magere slungelige jongens niks dan heb ik liever wat knuffelvlees zoals bij robbie williams ofzo.
Tap tap tap
  maandag 26 juni 2006 @ 13:34:49 #68
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_39247389
quote:

Doe eens normaal zeg, gefrustreerd wijf

Je mag toch wel op slankere vrouwen vallen
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
pi_39247401
Ik zou het wel komisch vinden als TS gedumpt werd omdat ie te dik zou zijn door een ziekte of zo.

Lekker om te lezen ook al die opmerking over vrouwen met een (of meer) maatje meer. Er wordt maar van uitgegaan dat er teveel gegeten wordt. Een goede vriendin van me is 140+ en kan daar niets aan doen. Stofwisselingsprobleem. Leuk om dan dit soort opmerkingen te lezen.

Ow ja, en TS kan ook beter niet aan de kids beginnen, want wat moet ie dan toch doen als zijn vrouw wat kilootjes aankomt na de bevalling. Dumpen?

Lekker sick die opmerkingen hier.
*** I have this condition ***
  maandag 26 juni 2006 @ 13:35:26 #70
151582 A_L_N_F
pi_39247411
quote:

[..]

ik begin gewoon een discussie naar aanleiding van een programma die ik gezien heb!
en dan ben ik een eikel?
ik ben gewoon eerlijk.

trouwens biologisch gezien is het heel normaal dat wij niet op dikke mensen vallen. een mens, zowel man als vrouw, zoekt een partner waarmee men een goed nageslacht kan produceren.
dit zit in ons en dat speelt altijd mee.

netzoals bijna niemand op anorexia-patienten valt omdat dat ook onnatuurlijk is.

maar dik zijn is gewoon heel ongezond en onnatuurlijk. moet ik cijfers gaan posten of kunnen we dat kinderachtige gedoe achterwege laten?
pi_39247423
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:32 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Doe eens normaal zeg.

tuurlijk mogen mensen nog wel op slanke mensen vallen, gelukkig wel zeg, anders was ik nu nog vrijgezel Maar waar ik me aan erger is de kortzinnigheid van sommige mensen hier. wat gaan de mensen hiero doen als hun partner ziek wordt (leukemie, om maar iets te noemen, en als gevolg daarvan ziek worden..) ga je dan de relatie beeinigen omdat je haar/zijn vetrolletje zo goor vind???
  maandag 26 juni 2006 @ 13:36:01 #72
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_39247428
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:13 schreef Copycat het volgende:
Uit het beleid van R&P: Polls zijn niet op hun plaats in R&P.

Die gaan er nu dan ook uit. Verder vind ik de insteek van het topic nogal narrowminded en bash-achtig overkomen.
Ik ook.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_39247450
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:31 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik zie maar weinig mensen op straat die zelfverzekerd rond lopen en dik zijn.
Was een tijd geleden ook iets over bij, jawel, Oprah. Veel dikke vrouwen schijnen zelf geobsedeerd te zijn door uiterlijk en slank en maken kutopmerkingen over andere mensen. Terwijl hetzelf varkens zijn.
Doe ik ook
Tap tap tap
pi_39247456
Even een vraag voor iedereen die stellingname neemt tegen dikke vrouwen:

Zou je wel op dezelfde vrouw kunnen vallen als ze 30 kilo afvalt?
pi_39247465
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:35 schreef A_L_N_F het volgende:

maar dik zijn is gewoon heel ongezond en onnatuurlijk. moet ik cijfers gaan posten of kunnen we dat kinderachtige gedoe achterwege laten?
Vind je het ook niet kinderachtig om te zeggen dat je misselijk wordt van dikke mensen?
sproet (de ~, ~en)
  maandag 26 juni 2006 @ 13:37:19 #76
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39247479
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:33 schreef Freckles het volgende:

[..]

Maar een persoon heeft méér dan alleen uiterlijk.
Ja dus? Omdat het innerlijk goed is, kan je je uiterlijk verwaarlozen?

Innerlijk en uiterlijk zijn aan elkaar verbonden, ik wil ook iemand die zichzelf goed verzorgd, gezond leeft en zichzelf aantrekkelijk wil maken voor mij.
  maandag 26 juni 2006 @ 13:37:56 #77
151582 A_L_N_F
pi_39247505
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:35 schreef Herman het volgende:
Ik zou het wel komisch vinden als TS gedumpt werd omdat ie te dik zou zijn door een ziekte of zo.

Lekker om te lezen ook al die opmerking over vrouwen met een (of meer) maatje meer. Er wordt maar van uitgegaan dat er teveel gegeten wordt. Een goede vriendin van me is 140+ en kan daar niets aan doen. Stofwisselingsprobleem. Leuk om dan dit soort opmerkingen te lezen.

Ow ja, en TS kan ook beter niet aan de kids beginnen, want wat moet ie dan toch doen als zijn vrouw wat kilootjes aankomt na de bevalling. Dumpen?

het percentage mensen die overgewicht te danken hebben aan medicatie is te verwaarlozen. maar toch leuk om te zien dat mensen dit steeds aanhalen.

een zwangere vrouw is niet ongezond en volkomen natuurlijk. nadien zullen die extra kilo's gewoon weer verdwijnen...
pi_39247507
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Doe ik ook
pi_39247513
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:30 schreef frankium het volgende:

[..]
Ik wil een sportief iemand. Iemand die met me mee kan gaan weekendjes wielrennen in de ardennen enzo. Als je meer dan 100 kilo weegt hou je het echt geen kwartier uit op een racefiets.
Ik weeg 113kg en ik hou het echt wel meer dan 2 uur uit, en ja ik kan makkelijk die magere mensjes volgen hoor

Ikzelf vind te dik ook maar niets, en ik wil het ook niet hebben, daarom kan ik heel goed snappen dat niemand mij nu wilt met mijn huidige gewicht maar door middel van nog meer sport, en een aangepast dieet, hoop ik daar binnen een maand of 4 toch verandering in te brengen

Verder vind ik ook dat als een meisje of jongen dik is, deze ook maar een partner moet gaan zoeken die dat zelf ook is, en niet moet hopen op een slanke fitte partner die er kei hard voor werkt terwijl de dikke persoon er zelf niets voor doet.

Maatja 40 is bij mij de grens dat kan nog net, met maatje 38 heb ik al helemaal geen probleem!
  maandag 26 juni 2006 @ 13:38:27 #80
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39247526
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:36 schreef Tobbes het volgende:

Als ze 220kg weegt niet
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 26 juni 2006 @ 13:38:47 #81
47047 Herkauwer
pi_39247538
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:36 schreef Tobbes het volgende:

Dat verschilt weer per vrouw, maar inderdaad zou ze meer kans maken ja. Er wordt altijd wel gezegd dat innerlijk veel belangrijker is, ben ik het mee eens maar het oog wil ook wat. Daar is toch niets mis mee? Dat zijn toch de keuzes die ik maak? Wil niet zeggen dat ik wat tegen dikke mensen in het algemeen heb, ik hoef er alleen geen relatie mee.
pi_39247546
ze hoeven van mij echt niet perse een afgetraind, vetloos lichaam te hebben, maar vetrollen vind ik niet bepaald aantrekkelijk. die vrouwen die daar op de bank zitten zou ik allemaal afwijzen op grond van hun uiterlijk. ik zou het trouwens ook wel eerlijk tegen ze zeggen in die situatie.
  maandag 26 juni 2006 @ 13:39:15 #83
151582 A_L_N_F
pi_39247558
quote:

van kanker val je over het algemeen af. en welke ziekten zorgen voor overgewicht?
pi_39247565
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:37 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

het percentage mensen die overgewicht te danken hebben aan medicatie is te verwaarlozen. maar toch leuk om te zien dat mensen dit steeds aanhalen.

een zwangere vrouw is niet ongezond en volkomen natuurlijk. nadien zullen die extra kilo's gewoon weer verdwijnen...
Tap tap tap
pi_39247571
Ik val ook niet op dikke mannen en vrouwen.

Een beetje zacht is wel fijn, maar echt dik, nee sorrie.
pi_39247574
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:08 schreef A_L_N_F het volgende:
zojuist een aflevering gekeken van "wat zou jij doen?"
[..]

de 3 dames in de uitzending (de twee buitensten op bank en die meid uit het publiek) zijn mijn inziens superdik (het kan erger).
Toch vond ik dat alledrie mooie vrouwen! Zeker die Wendy, en die vrouw in het publiek, vanwege haar uitstraling. Ze leek me gewoon een gezellig mens, die blij is met zichzelf en van het leven geniet. Dat is in een relatie ook heel belangrijk.

Voor mij ligt het er een beetje aan, sommige mensen kunnen wat extra vet beter hebben dan anderen. Daarnaast moet iemand ook gewoon een leuke uitstraling hebben, dan maakt het figuur echt niet zo veel meer uit. Als ik een leuke, gezellige, zelfverzekerde jongen zou leren kennen die wat te dik is, zou me dat niet per se wat uitmaken.

Ik gaf de link naar dat programma trouwens omdat ik veel sympathie voelde voor die vrouwen, niet zodat mensen ze hier kunnen gaan afkraken.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 26 juni 2006 @ 13:39:46 #87
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39247577
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:35 schreef Herman het volgende:

Volgens mij heeft TS het daar niet over, feit blijft dat de overgrote meerdheid van mensen met overgewicht niet vanwege een ziekte te dik zijn.
pi_39247583
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:39 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

van kanker val je over het algemeen af. en welke ziekten zorgen voor overgewicht?
obesitas
Tap tap tap
pi_39247609
Persoonlijk vind ik dik niet mooi, ik zelf ben ook 15 kilo te zwaar en ik probeer het door middel van het systeem weight watchers te verminderen. Er is al 13 kilo af en ik voel me nu al veel beter en het ziet er ook beter uit. Mijn man heeft geen problemen met mijn gewicht en vindt mij goed zoals ik ben. Hij is zelf veel te dik geworden na het slikken van diverse medicijnen. Toen ik hem leerde kennen was hij superslank en getraind, helaas is daar niets meer van over. Ik vind het jammer want eigenlijk val ik niet op dik. Maar ja ik ben ook niet meer zo mooi als vroeger en gezondheidsproblemen oplossen is belangrijker. Het heeft voor de rest geen effect op onze relatie, dus ik denk niet dat ik te dik ben voor een vriendje. (mijn vriendje dan)
pi_39247620
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:37 schreef Freckles het volgende:

[..]

Vind je het ook niet kinderachtig om te zeggen dat je misselijk wordt van dikke mensen?
Is volgens mij niks kinderachtig aan. Als je er misselijk van wordt is dat nou eenmaal zo.
pi_39247629
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:38 schreef Emu het volgende:

[..]

Ik weeg 113kg en ik hou het echt wel meer dan 2 uur uit, en ja ik kan makkelijk die magere mensjes volgen hoor

Verder vind ik ook dat als een meisje of jongen dik is, deze ook maar een partner moet gaan zoeken die dat zelf ook is, en niet moet hopen op een slanke fitte partner die er kei hard voor werkt terwijl de dikke persoon er zelf niets voor doet.
Op mensen als jij kan ik nu dus kotsen. Je bent zelf dik en geeft vervolgens aan dat je vind dat dikke mensen alleen een relatie met dikke mensen aan kunnen en moeten gaan omdat ze toch geen slank persoon kunnen vinden. Je kan als HBO'er toch ook een relatie hebben met iemand die slechts een MAVO diploma heeft...

Je bent een walgelijk persoon.
  maandag 26 juni 2006 @ 13:41:19 #92
151582 A_L_N_F
pi_39247632
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:37 schreef Freckles het volgende:

[..]

ik heb ooit van mezelf een foto gezien waarop mijn bierpens heel goed te zien was. ik werd er zelf niet echt vrolijk van en vond het echt smerig. dat was het punt bij mij dat ik meteen ben gaan werken aan mijn lichaam en conditie.

als ik van mijn eigen vetrol walgde mag ik dan ook walgen als ik andermans vetrollen zie?
pi_39247646
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:39 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

Leukemie (door alle pilletjes die ze dan krijgen, maar misshcien kan jou vriendin (áls je die ooit krijgt), beter geen pilletjes dan gaan slikken, en kan beter dan gaan afvallen door de kanker, want stel je voor dat ze zal aankomen door die pilletjes.....
En zo zijn er nog stofwisselingziektes, suikerziekte....etc
  maandag 26 juni 2006 @ 13:41:36 #94
49700 CRoNiXX
Ignorance is Bliss
pi_39247647
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:18 schreef frankium het volgende:

[..]

Wa heb jij voor vrienden joh? Echt een triest leven heb je als je dingen laat om je zogenaamde vrieden.
haha precies wat k dacht...
lekkere vrienden als ze je uit lachen om de keuzes die je maakt in het leven..
en nog erger dat je dingen laat in het leven omdat je vrienden je anders uitlachen..

hier is echt een op z'n plaats.
"jaaaa ik kom alleen ff printen..."
  maandag 26 juni 2006 @ 13:41:54 #95
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_39247660
Als je 100kg+ weegt, mag je sowieso al een paar jaartjes van je levensverwachting aftrekken.

Ook leuk voor je vriend/vriendin, die kennis.
  maandag 26 juni 2006 @ 13:42:41 #96
47047 Herkauwer
pi_39247683
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:41 schreef Pracissor het volgende:
Als je 100kg+ weegt, mag je sowieso al een paar jaartjes van je levensverwachting aftrekken.

100+? Hoe kom je daar zo bij?
  maandag 26 juni 2006 @ 13:42:42 #97
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_39247684
Ligt er aan hoe lang je bent Pracissor.
-- ViPeRII --
  maandag 26 juni 2006 @ 13:42:44 #98
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_39247686
quote:

Tot zover de kwaliteitspost
pi_39247695
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:41 schreef Pracissor het volgende:

Dat is natuurlijk een non-argument.
  maandag 26 juni 2006 @ 13:43:24 #100
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_39247713
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:35 schreef A_L_N_F het volgende:

[..]

ik begin gewoon een discussie naar aanleiding van een programma die ik gezien heb!
en dan ben ik een eikel?
ik ben gewoon eerlijk.

trouwens biologisch gezien is het heel normaal dat wij niet op dikke mensen vallen. een mens, zowel man als vrouw, zoekt een partner waarmee men een goed nageslacht kan produceren.
dit zit in ons en dat speelt altijd mee.

netzoals bijna niemand op anorexia-patienten valt omdat dat ook onnatuurlijk is.

Ook eikels kunnen eerlijk zijn Feit is gewoon dat je een bepaald beeld in je hoofd hebt over dikkere mensen en je niet openstaat voor het feit dat een vrouw met een paar kg overgewicht weldegelijk sportief kan zijn. Ik ken er genoeg... evenals ik veel vrouwen ken die wel een "gezond gewicht" hebben en die nog geen deuk in een pakje boter kunnen slaan. De wereld is immers niet zwart-wit.

Biologisch gezien... het argument dat je daar geeft is echt een ongelofelijk wan-argument, wetenschappelijk volledig mis. De reden dat "de mens" vrij gemakkelijk vet opslaat is omdat we vetopslag nodig hebben om te overleven. De afgelopen millenia is heeft de mens zijn vetvoorraden altijd hard nodig gehad om tijdens mindere periodes te overleven. "Biologisch gezien" is dus juist een partner met een goede vetopslag een goede partner. De reden dat je dik "onnatuurlijk" en "lelijk" vind is niet meer dan modegebonden en heeft niets met biologie te maken
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')