Je bent gewoon sportief, een geluksvogel, maar eet als een varken.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:56 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Tobbes: 1.99m, 123 kg. Niet bepaald sportief maar voetbalt, fietst en fitnesst al met al wel 10 uur per week. 3 keer per week patat, 10 liter bier per wee.
Vriendin: 1.80, 60 kg. Mooi, leuk, lief, moet de mannen soms letterlijk van dr af slaan.
Als iemand nou verschrikkelijk leuk, adrem, humoristisch, aardig enz. enz. enz. is...quote:Op maandag 26 juni 2006 14:04 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
De vraag is of je überhaupt verliefd kan worden op iemand die veels te zwaar is? Ik in ieder geval niet.
ik ook nietquote:Op maandag 26 juni 2006 14:05 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Mwah.. ik heb niets te klagen hoor
in eerste instantie let je op uiteriljk bij een vrouw of man. Als dat niet voldoet aan het jou ingeprente minimum, wordt je sowieso al niet verliefd, en ben je al helemaal niet geinteresseerd in het innerlijk.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:02 schreef Leandra het volgende:
Dus of iemand nu een mager scharminkel van 50 kg of een stevige man/vrouw van 100 kg is... als je verliefd bent zie je het toch niet (als een probleem).
ik vind sporten fijn en wil in de toekomst gaan hiken/survivallen.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als iemand nou verschrikkelijk leuk, adrem, humoristisch, aardig enz. enz. enz. is...
Je ziet automatisch de aantrekkelijke dingen in iemand waar je een zwak voor hebt, de "negatieve" aspecten van iemand vervagen gewoon.
Tja, wellicht heb je daar een punt, voor mij werkt het niet zo. Daarnaast ben ik sowieso kieskeurig met alles wat betreft "mijn vriendin". Voor mij is groot overgewicht zeker een "veto" punt zeg maar.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als iemand nou verschrikkelijk leuk, adrem, humoristisch, aardig enz. enz. enz. is...
Je ziet automatisch de aantrekkelijke dingen in iemand waar je een zwak voor hebt, de "negatieve" aspecten van iemand vervagen gewoon.
In dat filmpje vind ik die 1e en 3e echt dikquote:Op maandag 26 juni 2006 14:10 schreef freecell het volgende:
Maar wát vinden jullie nou dik???
Als de vetrollen echt gaan hangen, beetje rondom is niets mis mee. Kwabben zijn sowieso te dik, en tja, het verschilt, maar zodra het figuur echt niet meer te zien is eigenlijk.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:10 schreef freecell het volgende:
Ik ben man ik ken niks van matenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:02 schreef freecell het volgende:
Over gezondheid: Jullie roepen hier dat het gezond moet zijn en tegelijk roepen jullie dat maar 38 goed is en dat maat 40 nog nèt kan.
De gemiddelde maat in Nederland is 42. Met een BMI van 25 (is nog in het gezonde gebied) heb je vaak een maat 44, met erg veel mazzel 42.
Toch vinden jullie dat te dik, terwijl het niet ongezond is. Mis ik hier ergens wat informatie oid?
Maar dit gaat meer om gedeelde interesses, niet alle slanke mensen houden van bewegen, en niet alle dikke mensen verfoeien stevig wandelen.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:10 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
ik vind sporten fijn en wil in de toekomst gaan hiken/survivallen.
mijn toekomstige partner moet dat ook leuk vinden en kunnen.
ik zie een dik persoon niet met een 25 kilo bepakking door de alpen lopen elke dag 30 a 40 km...
Ik weet uit ervaring dat het geen bal uitmaakt, moet ik zeggen dat ik dan qua overige eisen ook vrij kieskeurig ben...quote:Op maandag 26 juni 2006 14:10 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Tja, wellicht heb je daar een punt, voor mij werkt het niet zo. Daarnaast ben ik sowieso kieskeurig met alles wat betreft "mijn vriendin". Voor mij is groot overgewicht zeker een "veto" punt zeg maar.
haha, ik ben juist een slanke meid die pissed wordt dat (anders slanke) mensen zo zeiken over hoe ranzig dik/stevig wel niet is en hoe niet geil ze van een stevige/dikke worden...quote:Op maandag 26 juni 2006 14:04 schreef Riann het volgende:
[..]
je hebt dik en je hebt dik. Een gezette vrouw met een leuk snoetje en die zich goed verzorgd en leuke kleding aan heeft die kan ik net zo mooi vinden als een dunnere vrouw. Maar ja dat is mijn mening. Als je een dikker iemand niet mooi vind dat kan is ook je goed recht. Net zo goed als dat iemand een dun iemand niet mooi vind. Of iemand met blond of donker of rood haar. Alleen waarom hier dikkere mensen altijd boos worden zijn altijd die vooroordelen en dat er zonder respect gesproken word.
Ik denk dat je valt voor de uitstraling die iemand heeft, en dat heeft niet per definitie iets met het uiterlijk te maken.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:09 schreef Markman het volgende:
[..]
in eerste instantie let je op uiteriljk bij een vrouw of man. Als dat niet voldoet aan het jou ingeprente minimum, wordt je sowieso al niet verliefd, en ben je al helemaal niet geinteresseerd in het innerlijk.
ik ben niet verschrikkelijk dik, maar ik doe dat ook niet hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 14:10 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
ik vind sporten fijn en wil in de toekomst gaan hiken/survivallen.
mijn toekomstige partner moet dat ook leuk vinden en kunnen.
ik zie een dik persoon niet met een 25 kilo bepakking door de alpen lopen elke dag 30 a 40 km...
Het michelinmannetje met alleen maar lagen vel, dat vind ik echt dik. Als iemand net zo breed als lang is, da's dik.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:10 schreef freecell het volgende:
Uit mijn ervaring weet ik het welquote:Op maandag 26 juni 2006 14:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat het geen bal uitmaakt, moet ik zeggen dat ik dan qua overige eisen ook vrij kieskeurig ben...
Ik zal dus absoluut niet vallen voor iemand die zonder rekenmachine nog geen 2 en 2 bij elkaar kan optellen.
Iemand die me weet te boeien en aan het lachen kan krijgen doet me veel meer dan het feit dat hij een "perfecte" kledingmaat heeft.
Andersom heb ik ondanks mijn figuur (stevig maar t blubbert niet) ook nooit gebrek aan aandacht gehad.
naja het gaat om het idee. ik ben dus behoorlijk sportief aangelegd en onderneem graag dingen.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben niet verschrikkelijk dik, maar ik doe dat ook niet hoor
Wat een frustratie komt hier vrijquote:Op maandag 26 juni 2006 14:16 schreef slimblondje het volgende:
[..]
haha, ik ben juist een slanke meid die pissed wordt dat (anders slanke) mensen zo zeiken over hoe ranzig dik/stevig wel niet is en hoe niet geil ze van een stevige/dikke worden...
Enne, dat gezeik over de juiste maatjes.... Ik ben slank, ik schommel standaard tussen maatje 38 en 42 jaja, jullie lezen het goed, soms 42!!! Ben ik nu een vetzak?? Niet aantrekkelijk?? Omdat ik nooit maatje 34 of 36 zal gaan dragen??? Stjonge tsjonge....
Wat ik nu dus wil zeggen is dat dat gezeik over 'maatje 42 is te dik' eens moet stoppen... maatje 42 is voor nederlandse dames niet perse te dik... ik ben 1.87 en week 68 kilo... ben ik nu een vetklep omdat ik maatje 42 soms draag???
het verbaasd mij soms nog wel eens hoe kortzichtig een aantal fokkers zijn!
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je valt voor de uitstraling die iemand heeft, en dat heeft niet per definitie iets met het uiterlijk te maken.
hardstylequote:Op maandag 26 juni 2006 14:24 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
naja het gaat om het idee. ik ben dus behoorlijk sportief aangelegd en onderneem graag dingen.
als ik naar een discotheek ga of naar een festival (defqon en straks sens black) dan sta ik gewoon meer dan de helft van de avond flink uit mijn dak te gaan op de dansvloer.
een dik persoon zie ik nou niet bepaald 2 uur achter mekaar stampen op hardstyle
Valt niet op hehquote:Op maandag 26 juni 2006 14:26 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Wat een frustratie komt hier vrij![]()
Niet??? Goh, je zou toch ook eens naar de ietswat vollere dames moeten kijken, dan denk ik dat jij dan ook weer wat ruimdenkerer zult gaan denken....quote:Op maandag 26 juni 2006 14:24 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
naja het gaat om het idee. ik ben dus behoorlijk sportief aangelegd en onderneem graag dingen.
als ik naar een discotheek ga of naar een festival (defqon en straks sens black) dan sta ik gewoon meer dan de helft van de avond flink uit mijn dak te gaan op de dansvloer.
een dik persoon zie ik nou niet bepaald 2 uur achter mekaar stampen op hardstyle
haha, ja idd, ben zo gefrustreerd dat ik steeds maar op de 68 blijf hangen, ik zou willen dat ik iets zwaarder was.. dan had ik niet steeds van die geile blikken van sommige gasten (zoals sommigequote:Op maandag 26 juni 2006 14:26 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Wat een frustratie komt hier vrij![]()
Pilletjes op?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:30 schreef slimblondje het volgende:
[..]
haha, ja idd, ben zo gefrustreerd dat ik steeds maar op de 68 blijf hangen, ik zou willen dat ik iets zwaarder was.. dan had ik niet steeds van die geile blikken van sommige gasten (zoals sommigegasten die hiero ook op fok zijn) op mij gericht.. Ik val meer op mannen die meer verstand in hun hoofd dan in hun kul hebben...
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, met zo'n instelling hoef je daar geen zorgen over te makenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:30 schreef slimblondje het volgende:
haha, ja idd, ben zo gefrustreerd dat ik steeds maar op de 68 blijf hangen, ik zou willen dat ik iets zwaarder was.. dan had ik niet steeds van die geile blikken van sommige gasten (zoals sommigegasten die hiero ook op fok zijn) op mij gericht.. Ik val meer op mannen die meer verstand in hun hoofd dan in hun kul hebben...
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:33 schreef Averon het volgende:
Helaas leiden nogal veel mannen geregeld aan testosteroon vergiftiging waardoor hogere hersenfuncties worden uitgeschakeld.
Mwah ik had het nog vrij subtiel gebracht (dacht ik), ik zei dat ik haar een hele lieve meid vond, maar dat we fysiek niet donders bij elkaar pasten. Zij is min of meer direct in huilen uitgebarsten en begon erg nare dingen over zichzelf en haar figuur te zeggen.quote:
mijn BMI is altijd beneden de 25 geweest. daarnaast heb ik door jarenlan sporten en behoorlijk gespierd lichaam gekregen. toen ik op kamers ging werd dat allemaal minder. tot een punt dat ik hetzelf zat was. ik vond het echt walgelijk dat ik vetrollen kreeg en gewoon mijn spiermassa verdween (dat terwijl vrouwen mijn vaak nog slank vonden).quote:Op maandag 26 juni 2006 14:34 schreef Roquefort het volgende:
Liever een lekkere dikke met mooie volle rondingen, dan een magere plank.
![]()
Ik ben zelf zo mager (slank)als een lat, en het zijn echt niet alleen dikkertjes die zich ergeren aan de respectloosheid waarmee in topics als deze over wat vollere mensen wordt gesproken. Ik erger me er wild aan, dat als je een paar kilo meer hebt, dat er dan altijd wijsneuzen zijn die daarover voluit denigrerend menen te moeten spreken. Ik ben bl;ij dat ik niet zulke vrienden en ouders heb als TS ze beschrijft in de OP.
Wat zal ik lachen las je vetrullen terugkomen TS. Net als ex-rokers vaak de fantiekste anti-rokers zijn, zijn het de vaak juist de slankgetrainde potentiele dikkertjes die het hardst oordelen over de niet-afgetrainde dikkertjes.
Maar ooit gaat je gewichts-jojo weer omhoog TS, onvermijdelijk, kwestie van tijd tot je zwembandjes weer terugkomen.....![]()
En dan ben je weer "één van hen:
![]()
![]()
hihi, ik heb ook wat ik wil!!quote:Op maandag 26 juni 2006 14:33 schreef Averon het volgende:
[..]
Ach, met zo'n instelling hoef je daar geen zorgen over te makenAls je eenmaal weet wat je wil is het wat makkelijker zoeken.
Helaas leiden nogal veel mannen geregeld aan testosteroon vergiftiging waardoor hogere hersenfuncties worden uitgeschakeld.
Ondanks dat een zeker respect naar je ouders je niet ontzegt kan wordenquote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef A_L_N_F het volgende:
naar mijn mama luister ik altijd![]()
de kans dat ik moddervet word is nihil
Dat kun je allemaal wel zeggen maar seks met een strakke meid is zeker wel veel beter.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:43 schreef Maeghan het volgende:
-knip-
dat kan ik dan weer wel (op andere muziek) maar dat is iets heel anders dan 40km per dag afleggen in nieuw zeeland ofzo.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:24 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
ik heb een zwaar gekneusde enkel gehad. paar weken gips maar daarna bleef die zwak en moest ik basketbal opgeven. bij voetbal daarna ook vaak door mijn enkel gegaan en daarna eigenlijk weinig gesport.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:47 schreef Averon het volgende:
[..]
Ondanks dat een zeker respect naar je ouders je niet ontzegt kan wordenvind ik je enigzins kort door de bocht gaan met die laatse opmerking.
Ik las volgens mij dat je per week een aantal keren aan hardlopen doet, das gezond, das prettig, dat deed ik ook. Totdat mijn knie kapot ging en ik een jaar lang niet kon sporten. Dat scheelde 25 kg en dat ging er heel moeilijk weer af. Vooral ook omdat ik daarvoor nooit heb moeten letten op wat ik at of deed omdat het er toch niet aankwam.
Ik zou zeggen afkloppen, but then again, ik ben niet bijgelovig.
Moah, das relatief natuurlijk. De beste sex die ik heb gehad was niet met de slankste meid waar ik ooit het bed mee gedeeld heb.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:50 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Dat kun je allemaal wel zeggen maar seks met een strakke meid is zeker wel veel beter.
De beste die ik ooit gehad heb was een aerobicsstructriese, geweldig en onvermoeibaar!
Ja, maar jij ziet er dan ook goed uit en besteed aandacht aan je uiterlijk. Hoewel het niet voor elke man geldt is er een aanzienlijk deel dat het bij "bweh, een dikke vrouw, nee, daar kan ik het niet op" een mental image van een matig verzorgd en vadsig iemand heeft.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:43 schreef Maeghan het volgende:
-knip-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |