Er zijn er meer die hun Audi toetalkelenquote:
WHEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 25 juni 2006 23:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geen zin inSorry.... Ga zo slapen.
[afbeelding]
JAquote:Op zondag 25 juni 2006 23:51 schreef Hugster het volgende:
gaat dat over dat teringvoetbal?![]()
![]()
[afbeelding]
14 gele kaarten en 4 rode kaarten.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:51 schreef Hugster het volgende:
gaat dat over dat teringvoetbal?![]()
![]()
[afbeelding]
het kan me ECHT gestolen worden gewoonquote:Op zondag 25 juni 2006 23:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JA![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt niet gekeken zeker? Anders had je zeker ook zo gereageerd![]()
![]()
[afbeelding]
Ik lag op mn mn knuisten op de grond te beuken, met de tranen in m'n ogen. En ik heb een graf hekelaanvoetbal normaal, maar dit, die smerige kanker vigo ookquote:Op zondag 25 juni 2006 23:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
KANKER@#$*(&@#$(&*GODVER#@$(*&)@#$&(*)TYFUS*(@#$&(*#@$![]()
De scheids had rood moeten krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Verraderrrrrrrrrr. Wankerrrrrrrrrrrrrr. Krijg de Kankerrrrrrrrrrrr.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
het kan me ECHT gestolen worden gewoon
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
het kan me ECHT gestolen worden gewoon
[afbeelding]
Jij begint ook een plat sletje te worden zo eh met dat taalgebruikquote:Op zondag 25 juni 2006 23:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Verraderrrrrrrrrr. Wankerrrrrrrrrrrrrr. Krijg de Kankerrrrrrrrrrrr.
Ik blijf erbij, als je het gezien had, had het zelfs JOU niet onberoerd gelatenquote:
GMTAquote:Op zondag 25 juni 2006 23:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik lag op mn mn knuisten op de grond te beuken, met de tranen in m'n ogen. En ik heb een graf hekelaanvoetbal normaal, maar dit, die smerige kanker vigo ook
[afbeelding]
Zoveel kaarten ook gek, zoveel kankerharde overtredingen, zulke valse schwalbe's, Cocu op de lat (quote:Op zondag 25 juni 2006 23:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GMTA
Ik had echt zin IETS kapot te beuken![]()
Ik kijk ook nooooit voetbal, haat het, maar dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:58 schreef Hugster het volgende:
Triest om te zien hoe mijn jongens zo opgewonden zijn geraakt door een voetbalwedstrijd
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, als je het gezien had, had het zelfs JOU niet onberoerd gelaten
[afbeelding]
Kijk alsjeblieft een samenvatting dan snap je het. Ik ken goeie films die minder spannend warenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:58 schreef Hugster het volgende:
Triest om te zien hoe mijn jongens zo opgewonden zijn geraakt door een voetbalwedstrijd
[afbeelding]
Ik ook, zelfs m'n huisgenoot (het was z'n eerste wedstrijd die 'ie keek, die HAAT het echt) zat te schreeuwen .quote:Op zondag 25 juni 2006 23:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zoveel kaarten ook gek, zoveel kankerharde overtredingen, zulke valse schwalbe's, Cocu op de lat () en dan die schijnheiligekankerportugezen
Echt ik denk dat ik 4 jaar van mn leven afgeschreeuwd heb, in de woonkamer
[afbeelding]
Ik had hem echt met veel liefde dat fluitje door z'n strot geragdquote:Op maandag 26 juni 2006 00:01 schreef ook_gek het volgende:
het is zo veel meer dan voetbal
Het is juist het feit dat ons onrecht aangedaan is. Die vuile tering !$$@T@$#@$%#!$@$!
Laat ik verstandig zijn. Ik zal ze maar boefjes noemen.
MAAR ZE MOETEN DOOD EN HOE!
en maar te zwijgen over die half tamme afgekeurde tamme jostie met dat hoerenfluitje van hem
Die flying kick op het hoofd van Robbenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook, zelfs m'n huisgenoot (het was z'n eerste wedstrijd die 'ie keek, die HAAT het echt) zat te schreeuwen .
Zo'n belachelijke wedstrijdDie overtredingen ook
Het was geen voetbal meer, het was gewoon hakken
![]()
Grafportugezen
![]()
![]()
[afbeelding]
Daar vergis je je denk ik nog in.quote:
6 juli, Cambuur-DTD, bij ons voor huis. Das de enieg voetbalwedstridj die me boeit. Want dan met ik opletten of er geen mensen door onze tuin banjeren.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, als je het gezien had, had het zelfs JOU niet onberoerd gelaten
[afbeelding]
Mja, ik vind die Robben wel een kwal met z'n geschwalbe. Maar die kick op z'n hoofd was niet normaal nee....quote:Op maandag 26 juni 2006 00:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die flying kick op het hoofd van RobbenDat onbestraft laten, en dan Boularouz eruitsturen omdat Vigo zelf met z'n hoofd tegen z'n elleboog aanliep
![]()
Hij moet hoe dan ook doodquote:
DAT boeit mij ook werkelijk geen ruk.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Daar vergis je je denk ik nog in.
De uitslag van de wedstrijd kan me geen zak boeien, het leven + carrière van al die voetballers en trainers kan me geen zak boeien.
Dus of de één nu wint of de ander, en op wat voor manier maakt mij echt geen zak uit.
[afbeelding]
GEloof me nou maar voor een keer, opstandige kutfriesquote:Op maandag 26 juni 2006 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
6 juli, Cambuur-DTD, bij ons voor huis. Das de enieg voetbalwedstridj die me boeit. Want dan met ik opletten of er geen mensen door onze tuin banjeren.
Misselijk ookquote:Op maandag 26 juni 2006 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
EN DAN DIE ZIELIGE KANKERHUILIE MET ZO'N ZAKJE IJS TEGEN Z'N WANGLANG DE KANT ZIEN STAAN GLIMLACHEN. AAAAAAARH
[afbeelding]
Dat ze je gras vertrappenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
6 juli, Cambuur-DTD, bij ons voor huis. Das de enieg voetbalwedstridj die me boeit. Want dan met ik opletten of er geen mensen door onze tuin banjeren.
Mja, deze scheids maakte het wel HEEL bontquote:Op maandag 26 juni 2006 00:07 schreef ThaFreak het volgende:
Sepp Blatter mag nu onderhand wel een keer aftreden![]()
Al die kut regels en scheidsinstucties verpesten heel het voetbal zo![]()
Eensquote:Op maandag 26 juni 2006 00:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hij moet hoe dan ook dood
[afbeelding]
Stel nou dat je bij een volksdans ding van Sandra was. Dat boeit jou ook alleen maar omdat zij het leuk vindt. En dan komt er plotseling iemand uit het niet te voorschijn die haar onderuittrapt. Maar niemand doet wat. Even later botst zij perongeluk tegen iemand aan, zij krijgt een paar tikken na en wordt voorgoed geschorst van de verenigingquote:Op maandag 26 juni 2006 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Boehoe er heeft iemadn een paar door een 8-jarig pakistaans meisje aan elkaar genaaide stukken dood beest in een veredeld visnet geschopt boehoe
Man wat stellen jullie je aan
we hebben voor geen grasquote:Op maandag 26 juni 2006 00:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat ze je gras vertrappen
[afbeelding]
een andere wedstrijd had die er ook al 8 oid uit gegevenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, deze scheids maakte het wel HEEL bont![]()
[afbeelding]
Ja maar de enige die, naast Sandra, volksdansen zijn bejaarden, en als ze Sandra meppen, mept ze drie keer zo hard terugquote:Op maandag 26 juni 2006 00:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Stel nou dat je bij een volksdans ding van Sandra was. Dat boeit jou ook alleen maar omdat zij het leuk vindt. En dan komt er plotseling iemand uit het niet te voorschijn die haar onderuittrapt. Maar niemand doet wat. Even later botst zij perongeluk tegen iemand aan, zij krijgt een paar tikken na en wordt voorgoed geschorst van de vereniging
Dat was vanavond de voetbal wedstrijd, het had niks meer met het spelletje te maken en zulke onsportiviteit is gewoon verschrikkelijk
[afbeelding]
Deze kerel is echt niet lekker bij z'n stekkerquote:Op maandag 26 juni 2006 00:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
een andere wedstrijd had die er ook al 8 oid uit gegeven![]()
er wordt veeel en veeel te streng gefloten dit wk![]()
Je bent een HEEL raar ventje jijquote:Op maandag 26 juni 2006 00:12 schreef Alexxxxx het volgende:
maar ik begrijp je punt welAls het het Friese elftal was geweest was ik wel kwaad geweest
Het zal mn gebrek aan vaderlnadsliefde jegesn Nederland zijn
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent een HEEL raar ventje jij
[afbeelding]
quote:Gretchen: You're weird.
Donnie: Sorry.
Gretchen: No, that was a compliment.
Ja, veel plezier met jezelf op te windenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:13 schreef Sjoewe het volgende:
Hou nou gewoon even op met zeuren alex, je hebt het niet gezien, dat weten we nu. Maar het was echt rot om te zien. Dus laat ons nou maar even kwaad zijn zonder je bijdehandte geneuzel.
[afbeelding]
Dank.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, veel plezier met jezelf op te winden
Als je me vandaag nou had ontmoet had je geweten dat ik krullen heb, en in de jaren '80 werd alles recht getrokken....quote:Op maandag 26 juni 2006 00:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dank.
Oh en ik werd net gebeld door de jaren '80. Ze willen hun haar terug
[afbeelding]
Nee. Het is met name de periode tot 1983 die me boeit.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:26 schreef Sjoewe het volgende:
Als je geld had voor een straightner was je zeker 80's geweest
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:13 schreef Sjoewe het volgende:
Hou nou gewoon even op met zeuren alex, je hebt het niet gezien, dat weten we nu. Maar het was echt rot om te zien. Dus laat ons nou maar even kwaad zijn zonder je bijdehandte geneuzel.
[afbeelding]
PRECIES en daarom moet hij ook gewoon dood net als de rest van die kut mogolen die dood moetenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent een HEEL raar ventje jij
[afbeelding]
Dat ik op bed ga heeft enkel en alleen te maken met het feit dat ik mrogen weer gewoon moet merkenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:42 schreef ook_gek het volgende:
had die opmerking eerder moeten maken. Was je sneller weg geweest
Oh en hey weet je wat je nog moet doen. Mij even aan melden voor een ban. Dit is je kans
Neequote:Op maandag 26 juni 2006 10:24 schreef vlad het volgende:
bedankt![]()
weet jij al meer over je afstuderen?
quote:
je bent de stad ingetrokken, op zoek naar portugese vrienden?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als het uit jouw mond komt moet ik het zien als compliment... toch...?
Het vroeg naar bed gaan is gister niet echt gelukt
[afbeelding]
Aangezien we met z'n drieën al duizenden Duitse vlaggen gepost hebben, zou ik het maar als een compliment opvattenquote:Op maandag 26 juni 2006 10:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als het uit jouw mond komt moet ik het zien als compliment... toch...?
Het vroeg naar bed gaan is gister niet echt gelukt
[afbeelding]
Ik zie hetquote:Op maandag 26 juni 2006 10:36 schreef Sjoewe het volgende:
Ik lees net het Supra-topic, maar StefanP heeft nu dus twee supra's waar 'ie niet in durft te rijden
[afbeelding]
"Boula, hou je elleboog eens stil, ik krijg m'n hoofd er niet tegenaan!"quote:
Hiero wel:quote:Op maandag 26 juni 2006 11:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Boula, hou je elleboog eens stil, ik krijg m'n hoofd er niet tegenaan!"
[afbeelding]
Duitse vlaggenquote:Op maandag 26 juni 2006 10:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Aangezien we met z'n drieën al duizenden Duitse vlaggen gepost hebben, zou ik het maar als een compliment opvatten
[afbeelding]
Je weet dat ik in R'dam woon eh?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:31 schreef vlad het volgende:
[..]
je bent de stad ingetrokken, op zoek naar portugese vrienden?![]()
Zo natuurlijk ookquote:Op maandag 26 juni 2006 11:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's godver een edding per dag man wat op die wenkbrauwen gaat![]()
[afbeelding]
omdat de jappen dat zo schrijven, hoezoquote:Op zondag 25 juni 2006 17:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
En waarom staat er Corporation Nikon | Japan in je ondertitel
quote:Op maandag 26 juni 2006 11:47 schreef Sjoewe het volgende:
Bij mij staat er ??????? | ??
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 juni 2006 11:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dan ondersteund jou browser geen jappetaal.
Bij mij niet Kutlikskiquote:Op maandag 26 juni 2006 11:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
omdat de jappen dat zo schrijven, hoezo
nee, hier heb ik voor gekozen om niet elke post als Toyota fapper (dus per definitie ongelijk heb) behandeld te worden.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:49 schreef Hugster het volgende:
Jammer dat je fotofetish het volledig wint van je Toyotaafwijking
[afbeelding]
direct een voorbeeld stellen door ze aan hun voeten op te hangen in een boom!quote:Op maandag 26 juni 2006 11:55 schreef Sjoewe het volgende:
Er staan een paar kleuters groenafval over de schutting te tyfen
[afbeelding]
kom je hier voor raad?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:55 schreef aKra het volgende:
Hmm, kom voor raad
Ik ben op zoek naar een leuke auto (Golf, A3, etc.) voor zo'n 12.500,- en ik wil dan mijn auto inruilen en het verschil is voor eigen rekening ofcourse...
Maar op Marktplaats heb je alleen van die ontzettende pauperbakken met A8 velgen en dikke chromen addons waar hij wel 20km/u sneller door gaat volgens hun.
Waar kan ik normale auto's vinden behalve dan bij Autotrack enzo omdat die ook gewoon crap zijn (vind niks netjes).
Sowieso denk ik dat het moeilijk wordt om een Golf zonder bling-bling-velgen danwel stickers te vinden.....quote:Op maandag 26 juni 2006 11:55 schreef aKra het volgende:
Hmm, kom voor raad
Ik ben op zoek naar een leuke auto (Golf, A3, etc.) voor zo'n 12.500,- en ik wil dan mijn auto inruilen en het verschil is voor eigen rekening ofcourse...
Maar op Marktplaats heb je alleen van die ontzettende pauperbakken met A8 velgen en dikke chromen addons waar hij wel 20km/u sneller door gaat volgens hun.
Waar kan ik normale auto's vinden behalve dan bij Autotrack enzo omdat die ook gewoon crap zijn (vind niks netjes).
Klikker-de-klikquote:Op maandag 26 juni 2006 11:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
idd, ik kan 1-2-3 knippers aanraden!
Doen ze wel een uurtje of twee overquote:Op maandag 26 juni 2006 12:01 schreef aKra het volgende:
Die 1-2-3 knipper modules kan je tegenwoordig zo bij de dealer kopen en er in rossen...
jaa! dat kloptquote:Op maandag 26 juni 2006 12:01 schreef aKra het volgende:
Die 1-2-3 knipper modules kan je tegenwoordig zo bij de dealer kopen en er in rossen...
En dan al die tijd verlekkerd naar bezwete monteurs kijkenquote:Op maandag 26 juni 2006 12:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jaa! dat klopt
maaaar daarvoor heb je wel 2 monteurs nodig die ongeveer 1,5 uur bezig zijn..
dus dat is niet zomaar wat hè...
DAT MEEN JE NIET!quote:Op maandag 26 juni 2006 12:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ZE KUNNEN GODDOMME GEEN WINKELWAGEN VOOR ME AANMAKEN
[afbeelding]
quote:KNIPPERMODULE ONE TOUCH MT-200
Bestnr.: 852637 - 89
Prijs slechts 29,95 EUR
Wie zijn voertuig met de One Touch MT2000 uitrust, schakelt naar een hoger niveau qua veiligheid en bedieningscomfort. De compacte besturingseenheid wordt eenvoudig op het knipperlicht aangesloten. Bij het eenmalig aantikken van de richtingaanwijzer zorgt de MT2000 ervoor dat het knipperlicht nog 3 à 4 keer naknippert. Bovendien kan het relais op de centrale deurvergrendeling worden aangesloten, zodat het knipperlicht het openen of sluiten met een knippersignaal bevestigt.
Uitvoering:
Aansluiting op alle gangbare centrale deurvergrendelingen met of zonder afstandsbediening
Knipperlichtaansturing bij afstandsbediening
Aansturing van alle knipperlichten.
Technische specificaties:
Voedingsspanning 12 V.
Omvang levering:
Besturingseenheid
Kabelset.
tijdens al dat werk denk je maar aan 1 ding!quote:Op maandag 26 juni 2006 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan al die tijd verlekkerd naar bezwete monteurs kijkenWachtend op het moment dat jouw 1-2-3-knippers werken
[afbeelding]
misschien even vragen aan 1 van die kanalen waarom het zonde van je geld is..quote:Op maandag 26 juni 2006 12:07 schreef aKra het volgende:
Ben wezen kijken naar een Skoda Fabia RS maar ik hoor van steeds meer kanalen dat zo'n auto gewoon zonde van het geld is, alleen snap ik niet precies waarom...
Als ze dat zelf niet kunnen zeggen zou ik dat uiteraard niet serieus nemen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:09 schreef aKra het volgende:
Kunnen ze zelf niet zeggen, velen vinden gewoon het merk Skoda niks, maar ik zie het eigenlijk gewoon als een VAG auto en hij ziet er net verkeerd uit met zijn 'dikkere' bumpers etc.
[afbeelding]
Lekker knipperend rijd je naar huis, je ziet een chick, en denkt "Hej, ff knipperen" et voila, zo om je vinger gewonden die chickquote:Op maandag 26 juni 2006 12:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
tijdens al dat werk denk je maar aan 1 ding!
Als dit klaar is, post ik het direct in de PTA SC
lul, ik moet lachenquote:Op maandag 26 juni 2006 12:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker knipperend rijd je naar huis, je ziet een chick, en denkt "Hej, ff knipperen" et voila, zo om je vinger gewonden die chick![]()
Lekker knipperreeeeeeeeh
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
lul, ik moet lachen
collega's kijken allemaal dom naar me momenteel..
ik moest natuurlijk lachen omdat tsc vastliep
wel kut sinds we "detached" zitten, moet ik ineens rekening houden met die rukkersquote:Op maandag 26 juni 2006 12:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
tsc, jeweet
Moest net ook lachen met die kamperfoto'sKreeg ook vreemde blikken ja
[afbeelding]
Je verkoopt je lichaam?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wel kut sinds we "detached" zitten, moet ik ineens rekening houden met die rukkers
je mag mijn starlet kopenquote:Op maandag 26 juni 2006 12:18 schreef aKra het volgende:
Het is gewoon lastig om een leuke auto te vinden, heb nu een VW Polo 1.4 TDI en is wel lachen maar mis vermogen, ruimte, luxe etc.
Zit je eigenlijk nu op de IVA of niet...?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:18 schreef aKra het volgende:
Het is gewoon lastig om een leuke auto te vinden, heb nu een VW Polo 1.4 TDI en is wel lachen maar mis vermogen, ruimte, luxe etc.
nee andere diensten dit keerquote:Op maandag 26 juni 2006 12:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je verkoopt je lichaam?
[afbeelding]
geef me het plaatje maar, want ik doe het sneller dan ik het je uit kan leggenquote:Op maandag 26 juni 2006 12:22 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe, is er in Paint Shop Pro of PhotoShop niet een simpel tooltje om de achtergrondkleur (wit) weg te halen of gemakkelijk te veranderen in een andere kleur?
Pixel voor pixel is zo'n werk nl
[afbeelding]
Joe hef meelquote:Op maandag 26 juni 2006 12:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
geef me het plaatje maar, want ik doe het sneller dan ik het je uit kan leggen
[afbeelding]
Lekker bezigquote:Op maandag 26 juni 2006 12:40 schreef aKra het volgende:
Jep Herman, ik zit nu op de IVA.
Laatste jaar al weer ondertussen.
Leuk, auto's verkopen lijkt mij ook helemaal niets neequote:Op maandag 26 juni 2006 12:43 schreef aKra het volgende:
Ik ben bezig om bij ARVAL te gaan werken, maar verder zal het wel iets simpels in de verkoop zijn om te beginnen maar ga liever heel iets anders doen dan een beetje auto's verkopen. Daarom beetje naar de leasebusiness of mijn oude bedrijfje weer opkrikken (en heb wat nieuwe ideeen).
kut collega's dusquote:Op maandag 26 juni 2006 12:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, verandering van spijs doet eten eh
[afbeelding]
Dat bedoel ik maarquote:Op maandag 26 juni 2006 12:47 schreef aKra het volgende:
Precies, zo zie ik het ook, voor de opleiding lukte het me ook wel
Maar iemand nog suggesties?
Liever een dieselquote:Op maandag 26 juni 2006 12:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar
Ehhh... Al eens naar een 850 T5-R gekeken?
[afbeelding]
Exact hetzelfde dus bij m'n moeders autoquote:Op maandag 26 juni 2006 12:48 schreef Sjoewe het volgende:
Als Peutje het kan
Ik bedacht me trouwns laatst hoe grappig het gaat worden als ik de auto van m'n oma zou moeten verkopen want echt:
Hij is van een oud dametje geweest.
Heeft altijd binnen gestaan.
Altijd netjes optijd de beurt gehad, maar geen bonnen want bij de beunhaas.
Is alleen gebruikt om boodschappen mee te doen.
En heeft in 14 jaar maar 90.000km gereden oid.
Niemand die je gelooft
[afbeelding]
Ga dan op gas rijdenquote:Op maandag 26 juni 2006 12:51 schreef aKra het volgende:
[..]
Liever een diesel
Wegenbelasting wordt betaald, verzekering idem... Alleen de brandstof moet nog in het gaatje! (en dat betaal ik)
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:51 schreef aKra het volgende:
[..]
Liever een diesel
Wegenbelasting wordt betaald, verzekering idem... Alleen de brandstof moet nog in het gaatje! (en dat betaal ik)
laatst kreeg ik nog commentaar ook...quote:
BEMOEI JE GODDOMME MET JE EIGEN ZAKEN KWAKBOLquote:Op maandag 26 juni 2006 12:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
laatst kreeg ik nog commentaar ook...
dat ik met administrator remote inlog want dat is gevaarlijk...
opzich correct.. maar die lul vergat dat ik sowieso ALTIJD via een VPN verbinding werk..
naja, je begrijpt mijn punt wel neem ik aan.
Jij hebt je site gevonden eh?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:00 schreef Sjoewe het volgende:
Ook van een oud dametje geweest en altijd binnen gestaan![]()
[afbeelding]
om precies te zijn met een Necam drukregelaarquote:Op maandag 26 juni 2006 12:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga dan op gas rijdenEr zijn worden Volvo's Bi-Fuel geleverd
[afbeelding]
precies!quote:Op maandag 26 juni 2006 12:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
BEMOEI JE GODDOMME MET JE EIGEN ZAKEN KWAKBOL
Dat dacht je eh?
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:04 schreef Sjoewe het volgende:
Die had ik al een hele tijd
Van een real-life 190D msn-buddy
[afbeelding]
Hebben ze ook een Torssen-diff?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:04 schreef vlad het volgende:
[..]
om precies te zijn met een Necam drukregelaaren ze verkopen er meer dan ooit tevoren, want we kunnen het werk voor ze niet aan
![]()
tuurlijk manquote:Op maandag 26 juni 2006 13:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hebben ze ook een Torssen-diff?
[afbeelding]
Vet hèquote:Op maandag 26 juni 2006 13:07 schreef vlad het volgende:
[..]
tuurlijk manmet 50:50 verdeling
en een knipperlicht systeem, dat wil je niet weten zo mooi gewoon
![]()
Is dit een comming-out?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:15 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben gewoon geïnfecteerd door het cabrio-virus
[afbeelding]
Behalve dat je het met 1 m schrijft is dit ook een volmondig Neenquote:Op maandag 26 juni 2006 13:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is dit een comming-out?
[afbeelding]
[afbeelding]
alleen i.c.m. een borg warner met 3.4" turbine wielquote:Op maandag 26 juni 2006 13:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vet hè
Ik ga trouwens toch meer voor de 90° V6 met VVT: 2771 cc. 193 Pk @ 6000 rpm, 280 Nm @ 3200 rpm
[afbeelding]
Wat een gedrocht gekquote:Op maandag 26 juni 2006 13:23 schreef Hugster het volgende:
Weinig mis met cabrio's als je het mij vraagt
[afbeelding]
Een Golf cabrio waai je echt uit jaEn die beugel is lelijk, maar die zie je tijdens het rijden toch niet
[afbeelding]
170 pk zwart.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Welke motor is het geworden?
En de kleur?
[afbeelding]
En hoe zit het met de vierkante gaten dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:26 schreef vlad het volgende:
[..]
alleen i.c.m. een borg warner met 3.4" turbine wiel![]()
![]()
tijgerhaai?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:33 schreef hermandeperman het volgende:
Zet je de tijgerhaai er ook even op voor me?
[afbeelding]
Dat is de redactieboot van de waterkampioen, foeilelijk dingquote:Op maandag 26 juni 2006 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tijgerhaai?![]()
er komen 600 boten, waar moet ik op letten?![]()
Ik ga wel proberen de Nuna 3 (zonneauto) op de foto te zetten en wat van die zonneboten
Gevooraankondigdquote:Op maandag 26 juni 2006 13:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Geen idee.... De Nuna 3 en een veegmachine op zonnebloemolie is het enige wat is gevooraankondigd hierzo. Alleen de machinist van die veegauto parkeert dat ding altijd bij ons aan het eind van de straat, dus dat boeit me niet zo
Op omrop Frylsân is btw nu, en de hele week, live verlsag van Fryslân vaart.
http://www2.omropfryslan.nl/omropfryslanlive.asx
Da's waar, zal je binnenkort ook eens een partij bootjes mailen.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:43 schreef Alexxxxx het volgende:
dat bedacht ik me ook toen ik mn iegen versie van alt s deed
En hey ik kon niet op het geode woord komen![]()
Niet zeuren, wees blij dat ik er ook eens wat bootjes op ga zetten
die tijgerhaai is kleinquote:Op maandag 26 juni 2006 13:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is de redactieboot van de waterkampioen, foeilelijk dingSurrogaat-houten opbouw ook
Er zal wel asociaal groot "WATERKAMPIOEN" op staan ofzo
En ik weet dat er 600 boten komenEn de Nuna 3 moet je er idd opzetten, komt die van Twente ook nog of niet...?
[afbeelding]
tijdjequote:Op maandag 26 juni 2006 13:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe lang zit je daar nog dan?
[afbeelding]
Omdat ik net als Lex van voertuigen ik foto's spaar van lelijke bootjesquote:Op maandag 26 juni 2006 13:56 schreef vlad het volgende:
[..]
die tijgerhaai is kleinben erin geweest toen die op de hiswa stond en op boot holland .
waarom wil je daar foto's van?![]()
Aja, gewoon op uren-basis zit je daar?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
tijdje
als het project klaar is..
en dat loopt niet echt perfect
Het is verstandig zeker dat ik er niet op geklikt heb hier of niet?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Diaperboy18
Ziek kutwijf is het ook, en een lekkere popup bij binnenkomst zeg
[afbeelding]
min of meer.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Aja, gewoon op uren-basis zit je daar?
[afbeelding]
Jaquote:Op maandag 26 juni 2006 14:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is verstandig zeker dat ik er niet op geklikt heb hier of niet?
[afbeelding]
Dubaiquote:Op maandag 26 juni 2006 14:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
min of meer.
naja, de IT markt trekt weer aan, dus wie weet wat ik hierna ga doen
Lekker zonnetje hèquote:Op maandag 26 juni 2006 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Er zijn al twee zonneboten uitgevallen, beide van hetzelfde team
tema van de plaatselijke hogeschoolquote:Op maandag 26 juni 2006 14:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker zonnetje hè![]()
[afbeelding]
Dan ben je ongeschikt als heftruckchauffeurquote:Op maandag 26 juni 2006 14:04 schreef Hugster het volgende:
ik heb nog niet gerookt vandaag
[afbeelding]
Je geloof, wat doe je?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:04 schreef Hugster het volgende:
ik heb nog niet gerookt vandaag
[afbeelding]
Die van gister wist ik al jaquote:Op maandag 26 juni 2006 14:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tema van de plaatselijke hogeschooleenstje gister afgebrand, en vandaag de 2e boot van hun doormidden geknakt geloof ik
nu nog maar 1 boot over voor hun die lui
![]()
Zo wel tof zijn..quote:
Jaquote:Op maandag 26 juni 2006 14:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die van gister wist ik al jaNHL toch? Wat een rukkers
[afbeelding]
Knap je van op Cobyquote:Op maandag 26 juni 2006 14:11 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Na 48 wakker voor de klus van BNN
[afbeelding]
Dat zou natuurlijk wel fijn zijn jaquote:Op maandag 26 juni 2006 14:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Zo wel tof zijn..
alleen kut met dat werkvisum e.d.
een vrind van mij werkt daar momenteel, dus die kan mooi wat "lijntjes uitgooien"
Jij hebt overal een slecht beeld van totdat het tegendeel bewezen isquote:Op maandag 26 juni 2006 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JaSnap je meteen hoe ik aan mn slechte beeld van hogescholen kom
Klopt.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hebt overal een slecht beeld van totdat het tegendeel bewezen is
[afbeelding]
En daarna in de ketel met provocatie en naïeviteit gedompeldquote:Op maandag 26 juni 2006 14:28 schreef Sjoewe het volgende:
Alex is vroeger in een ketel met pessimisme gevallen
[afbeelding]
Alleen jammer dat je nergens komt.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt.
Moioe instelling, heb je lekker vaak meevaller
*meldt*quote:Op maandag 26 juni 2006 14:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hebt overal een slecht beeld van totdat het tegendeel bewezen is
[afbeelding]
Ik heb ook wel wat verhalen over een opleiding die vroeger oké en chill was, en die sinds begin dit jaar is opgekocht doorquote:Op maandag 26 juni 2006 14:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*meldt*
Zeker na wat 'ervaringsverhalen' van de InHolland (richting Toerisme)
ah, gevoelig punt.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat verhalen over een opleiding die vroeger oké en chill was, en die sinds begin dit jaar is opgekocht doorInHolland
. Sinds dat moment is alles kut, gaar en klote, en nu is het zelfs nog niet zeker of ik überhaupt m'n diploma ga halen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
InHolland
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik heb al 2 fantopics geopend ofzoquote:Op maandag 26 juni 2006 14:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Herman, waarom is er nog geen Volvo fan topic in PTA?
Open jij een algemeen Volvo fantopic, doe ik het, of laat ik het door Dangel doen?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb al 2 fantopics geopend ofzoMaar vooral per serie
[afbeelding]
Doe jij het maarquote:Op maandag 26 juni 2006 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Open jij een algemeen Volvo fantopic, doe ik het, of laat ik het door Dangel doen?
Tientje?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra belt me net, we krijgen een leren bankstel
Volvo fantopicquote:Op maandag 26 juni 2006 14:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doe jij het maar
[afbeelding]
Ja. Met 5 katten in huis heeft het ook weinig nut een nieuwe bank te kopen kan ik je vertellenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kringloop zeker?
[afbeelding]
En om mn opmerking in het opgevoerde fietsentopic kon je wel lachen? Dan zegt dat meer over jou dan over PTAquote:
Dat zal best jaquote:Op maandag 26 juni 2006 15:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Met 5 katten in huis heeft het ook weinig nut een nieuwe bank te kopen kan ik je vertellen
ja nu niet meer he?quote:Op maandag 26 juni 2006 15:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zal best ja
Ik heb ook nog wel 2 banken staan hoor... hebben?
[afbeelding]
Ik heb gewoon totaal geen niveau dat weet jequote:Op maandag 26 juni 2006 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En om mn opmerking in het opgevoerde fietsentopic kon je wel lachen? Dan zegt dat meer over jou dan over PTA
Heb ik al gedaan, maar als jij ze wilde hebben had ik ze afgebeldquote:Op maandag 26 juni 2006 15:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja nu niet meer he?
bel je lokale kringloop maar, komen ze m halen
ik gok btw dat die bank hier krijgen meer dan 75 euro gaat kostenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar als jij ze wilde hebben had ik ze afgebeld
[afbeelding]
Nah, laten bezorgen door de vrachtwagen is geloof ik ¤50,00quote:Op maandag 26 juni 2006 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik gok btw dat die bank hier krijgen meer dan 75 euro gaat kostenOf kom je m dan brengen met de V70?
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:55 schreef hermandeperman het volgende:
Blower gezocht in Dort
[afbeelding]
Ik zie m al tussen Conflict en Biancavia op de Ikea-bank zittenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:55 schreef hermandeperman het volgende:
Blower gezocht in Dort
[afbeelding]
Die wonen in Papendrechtquote:Op maandag 26 juni 2006 15:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zie m al tussen Conflict en Biancavia op de Ikea-bank zitten
Op hun bootje danquote:Op maandag 26 juni 2006 16:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die wonen in Papendrecht
[afbeelding]
wel iets met het nummer 1074 er in verwerkt posten he? iets met als typenummer 1074, iets wat 1074 kilo weegt, of een iets met een 1074 cc motor zijn het meest voor de hand liggend. En het moet PTA zijnquote:
Jij wil niet buiten Frieslandquote:Op maandag 26 juni 2006 16:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op hun bootje dan
(randstadmentaliteit ook van niet naar een buurstad willen)
Wat een onzinquote:Op maandag 26 juni 2006 16:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij wil niet buiten Friesland
[afbeelding]
Heb al wat, hoop dat het ook klopt maarja dat zie je zo wel danquote:Op maandag 26 juni 2006 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wel iets met het nummer 1074 er in verwerkt posten he? iets met als typenummer 1074, iets wat 1074 kilo weegt, of een iets met een 1074 cc motor zijn het meest voor de hand liggend. En het moet PTA zijn
Ik bedoelde wonen, dus ergens wonen waar wel werk is.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat een onzinDe helft van de evenementen wara ik dit seizoen naar toe ga is buiten Fryslân
Meneer ik heb iets in mn hoofd en dat idee gaat er maar niet uit
ik ben benieuwdquote:Op maandag 26 juni 2006 16:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb al wat, hoop dat het ook klopt maarja dat zie je zo wel dan
U is MC'er eh? Dan heb ik er niet heel veel vertrouwen inquote:Op maandag 26 juni 2006 16:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb al wat, hoop dat het ook klopt maarja dat zie je zo wel dan
Hoezo dan, alle auto's zijn toch zwaar en traag, hoeveel verschil kan daar nou in zitten?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
U is MC'er eh? Dan heb ik er niet heel veel vertrouwen in
[afbeelding]
Ow dat.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik bedoelde wonen, dus ergens wonen waar wel werk is.
Meneer "ik vind het zo raar dat ik nergens wordt aangenomen, het is toch helemaal niet erg dat ik eruit zie als een 40-jarige-hippie-zonder-enige-vorm-van-uiterlijke-verzorging"
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |