Er zijn er meer die hun Audi toetalkelenquote:
WHEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 25 juni 2006 23:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geen zin inSorry.... Ga zo slapen.
[afbeelding]
JAquote:Op zondag 25 juni 2006 23:51 schreef Hugster het volgende:
gaat dat over dat teringvoetbal?![]()
![]()
[afbeelding]
14 gele kaarten en 4 rode kaarten.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:51 schreef Hugster het volgende:
gaat dat over dat teringvoetbal?![]()
![]()
[afbeelding]
het kan me ECHT gestolen worden gewoonquote:Op zondag 25 juni 2006 23:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JA![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt niet gekeken zeker? Anders had je zeker ook zo gereageerd![]()
![]()
[afbeelding]
Ik lag op mn mn knuisten op de grond te beuken, met de tranen in m'n ogen. En ik heb een graf hekelaanvoetbal normaal, maar dit, die smerige kanker vigo ookquote:Op zondag 25 juni 2006 23:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
KANKER@#$*(&@#$(&*GODVER#@$(*&)@#$&(*)TYFUS*(@#$&(*#@$![]()
De scheids had rood moeten krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Verraderrrrrrrrrr. Wankerrrrrrrrrrrrrr. Krijg de Kankerrrrrrrrrrrr.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
het kan me ECHT gestolen worden gewoon
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
het kan me ECHT gestolen worden gewoon
[afbeelding]
Jij begint ook een plat sletje te worden zo eh met dat taalgebruikquote:Op zondag 25 juni 2006 23:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Verraderrrrrrrrrr. Wankerrrrrrrrrrrrrr. Krijg de Kankerrrrrrrrrrrr.
Ik blijf erbij, als je het gezien had, had het zelfs JOU niet onberoerd gelatenquote:
GMTAquote:Op zondag 25 juni 2006 23:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik lag op mn mn knuisten op de grond te beuken, met de tranen in m'n ogen. En ik heb een graf hekelaanvoetbal normaal, maar dit, die smerige kanker vigo ook
[afbeelding]
Zoveel kaarten ook gek, zoveel kankerharde overtredingen, zulke valse schwalbe's, Cocu op de lat (quote:Op zondag 25 juni 2006 23:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GMTA
Ik had echt zin IETS kapot te beuken![]()
Ik kijk ook nooooit voetbal, haat het, maar dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:58 schreef Hugster het volgende:
Triest om te zien hoe mijn jongens zo opgewonden zijn geraakt door een voetbalwedstrijd
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, als je het gezien had, had het zelfs JOU niet onberoerd gelaten
[afbeelding]
Kijk alsjeblieft een samenvatting dan snap je het. Ik ken goeie films die minder spannend warenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:58 schreef Hugster het volgende:
Triest om te zien hoe mijn jongens zo opgewonden zijn geraakt door een voetbalwedstrijd
[afbeelding]
Ik ook, zelfs m'n huisgenoot (het was z'n eerste wedstrijd die 'ie keek, die HAAT het echt) zat te schreeuwen .quote:Op zondag 25 juni 2006 23:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zoveel kaarten ook gek, zoveel kankerharde overtredingen, zulke valse schwalbe's, Cocu op de lat () en dan die schijnheiligekankerportugezen
Echt ik denk dat ik 4 jaar van mn leven afgeschreeuwd heb, in de woonkamer
[afbeelding]
Ik had hem echt met veel liefde dat fluitje door z'n strot geragdquote:Op maandag 26 juni 2006 00:01 schreef ook_gek het volgende:
het is zo veel meer dan voetbal
Het is juist het feit dat ons onrecht aangedaan is. Die vuile tering !$$@T@$#@$%#!$@$!
Laat ik verstandig zijn. Ik zal ze maar boefjes noemen.
MAAR ZE MOETEN DOOD EN HOE!
en maar te zwijgen over die half tamme afgekeurde tamme jostie met dat hoerenfluitje van hem
Die flying kick op het hoofd van Robbenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook, zelfs m'n huisgenoot (het was z'n eerste wedstrijd die 'ie keek, die HAAT het echt) zat te schreeuwen .
Zo'n belachelijke wedstrijdDie overtredingen ook
Het was geen voetbal meer, het was gewoon hakken
![]()
Grafportugezen
![]()
![]()
[afbeelding]
Daar vergis je je denk ik nog in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |