Lampardquote:Op maandag 26 juni 2006 00:29 schreef mcyodogg het volgende:
Ik was sowieso al voor Engeland, als ze niet tegen NL moesten. Hopelijk schiet Lampard de Portugezen er hoogstpersoonlijk zelf uit.
idd, enige goede uitslag in deze ronde.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:54 schreef Stuart het volgende:
Ben toch wel heel erg blij dat Engeland door is naar de kwartfinales. Hopenlijk kunnen ze winnen van Portugal, dat nu door schorsingen een paar mensen moet missen![]()
![]()
![]()
Stuk voor stuk vallen ze afquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:54 schreef Stuart het volgende:
Ben toch wel heel erg blij dat Engeland door is naar de kwartfinales. Hopenlijk kunnen ze winnen van Portugal, dat nu door schorsingen een paar mensen moet missen![]()
![]()
![]()
Hee, geen kwaad woord over hem hequote:Op maandag 26 juni 2006 14:24 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Lampard!
Maar Go England uiteraard![]()
Ik snap niet wat er te lachen valt over een van de beste middenvelders die er op dit moment op de wereld rondlopen.quote:
Ik denk dat Neville er zaterdag weer in staat. Verder houden ze het wel op een 5 man's middenveld.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:16 schreef Erasmusch het volgende:
Hargreaves is me ook meegevallen de laatste 2 wedstrijden. Maar hoort nog steeds niet in de basis. Voor de rest praktisch iedereen underperformt.
Op dit moment zou een natte vaatdoek nog beter presteren.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:15 schreef Corksterr het volgende:
Ik snap niet wat er te lachen valt over een van de beste middenvelders die er op dit moment op de wereld rondlopen.
Ook wanneer hij niet in de wedstrijd zit, is het een speler die de wedstrijd kan beslissen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Op dit moment zou een natte vaatdoek nog beter presteren.
en in de finale kunnen ze afreken met hand van Godquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Engeland kan wel met een trauma afrekenen door te winnen van Portugal (denk aan 2004 en 2000) en vervolgens wellicht Brazilie (2002).
Gezien de andere 3 landen in deze helft klote landen zijn, mogen ze van mij direct naar de finale
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:03 schreef Douwe het volgende:
Als Portugal er nou ook al weer uitgaat is het WK voorbij, dan zijn er geen leuke teams meer over
Brazilië speelt saai, Frankrijk is over the top, Argentinië is ook maar so-so, Duitsers zijn Duitsers, Italianen moeten dood en de Engelsen zijn te arrogant en Oekraïne is een saai team. Blijft Portugal overquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:24 schreef the_hunter het volgende:
[..]
![]()
Dit meen je niet serieus neem ik aan?
En Portugal is het grootste kutteam dat er is! Zielige duikelaars.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:52 schreef Douwe het volgende:
[..]
Brazilië speelt saai, Frankrijk is over the top, Argentinië is ook maar so-so, Duitsers zijn Duitsers, Italianen moeten dood en de Engelsen zijn te arrogant en Oekraïne is een saai team. Blijft Portugal over
En ja, ik ben serieus
Nee.quote:
Ik niet iig. En het blijft een kutteam.quote:
Droomteam gaat te ver, maar het is zeker een team met een hoop potentie. Helaas voor Portugal, kunnen ze niet compleet aantreden tegen Engeland, en zullen ze waarschijnlijk het onderspit delven.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:23 schreef Douwe het volgende:
Nee, Portugal heeft een droomteam. Figo, Deco, Maniche... en de creatieve impulsen van Ronaldo. Kortom, een superteam. Ik hoop dat ze het WK winnen
Ooit komt het eruit. Zie Frankrijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:37 schreef Douwe het volgende:
Onderspit tegen Engeland? Het team dat nog helemaal niets] heeft laten zien dit WK? Winnen lukt ze zonder Deco en Costinha ook nog wel
quote:Cristiano Ronaldo niet fit
Uitgegeven: 30 juni 2006 14:06
MARIENFELD - De Portugese voetballer Cristiano Ronaldo is allerminst fit voor de kwartfinale zaterdag op het WK voetbal tegen Engeland. De aanvaller sloeg vrijdag de groepstraining over.
Ronaldo heeft nog altijd veel last van de blessure die hij opliep in de wedstrijd tegen Nederland in de achtste finales. Boulahrouz zette toen zijn noppen in het dijbeen van de Portugees.
"Als hij niet 100 procent fit is, stelt bondscoach Scolari hem niet op", aldus een woordvoerder van het team.
En ik maar denken dat Owen ondertussen naar huis was?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:04 schreef dvdfreak het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Tegen
[afbeelding]
[afbeelding]
Steun hier Engeland
Waarom ?quote:
Mooi, dat worden en hoop tranen danquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
80.000 Engelsen in Gelsenkirchen volgens de BBC.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
haha ja anders is de chaos niet te overzienquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:17 schreef Robocock het volgende:
[..]
Ik hoop voor de polizei dat de Engelsen winnen
Inderdaadquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:11 schreef Robocock het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wegvagen die klote Portugezen![]()
![]()
Ga wel in de Engelse pub kijken denk![]()
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
Vrees voor problemen Britten en Duitsers
30 juni 2006, 17:44
Door: Klaas Jan van der Veen
De politie van Gelsenkirchen zal vanavond strenge controles uitvoeren. Agenten zijn bang voor problemen tussen Duitse en Engelse voetbalsupporters. Beide kampen zullen voor zover mogelijk uit elkaar worden gehouden.
Duitsland komt momenteel in actie tegen Argentinië. In Gelsenkirchen zal deze wedstrijd worden vertoond op grote schermen. Morgen is echter in de stad de wedstrijd tussen Engeland en Portugal, waardoor er ruim 70.000 Britten in en rondom het stadion te vinden zullen zijn.
Om rellen te voorkomen heeft de politie twee plaatsen gecreëerd. Op het Gelsentrab Park zal de wedstrijd vertoond worden, terwijl nabij het Schalke 04-stadion eveneens een groot scherm is geplaatst.
Vijftig arrestaties in Gelsenkirchen
01 juli 2006, 10:18
Door: Klaas Jan van der Veen
De politie van Gelsenkirchen had strenge controles aangekondigd. Agenten hebben echter niet kunnen voorkomen dat er problemen ontstonden. Engelse en Duitse voetbalsupporters raakten slaags.
Volgens een woordvoerder ontstonden de problemen na de wedstrijd Duitsland-Argentinië. Vijftig supporters, die elkaar onder meer met flessen bekogelden, werden gearresteerd.
Vandaag speelt Engeland in Gelsenkirchen tegen Portugal
lets see..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
England: Robinson, Neville, Ferdinand, Terry, A Cole, Beckham, Lampard, Hargreaves, Gerrard, J Cole, Rooney.
Portugal: Ricardo, Miguel, Carvalho, Meira, Valente, Petit, Maniche, Tiago, Figo, Ronaldo, Pauleta.
Referee: Horacio Elizondo (Argentina)
Erg geinig idd!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
BBc1
Die sketch met Rooney en Crouch
Nee, de commentator tettert er doorheenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:54 schreef Houniet het volgende:
figo ik hoor je niet hoerejong
Met de nadruk op nog!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:56 schreef dvdfreak het volgende:
Ronaldo lacht nu nog
quote:
Lempurtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:59 schreef mcyodogg het volgende:
Ik vind het fantastisch hoe Grueter 'Lampard' uitspreekt. Met die nadruk op de tweede lettergreep.
Nee das iemand anders. Die kan ik ook niet uitstaan.quote:
Te-nen-krom-mend...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
LamPAARD
zeker op een kinderboerderij gewerkt, die man
iddquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:07 schreef Bruce117 het volgende:
wat een rare duik van de portugese keeper
Mag wel weer openquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:08 schreef DikkeDiarree het volgende:
Je ziet het litteken van de Boulah aktie nog zitten bij Figo.
Figo is 1 groot litteken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:08 schreef DikkeDiarree het volgende:
Je ziet het litteken van de Boulah aktie nog zitten bij Figo.
Ach, irritatie kan fijn zijnquote:
Ik doel op die verschrikkelijke elleboog stoot.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Die Boula actie was toch tegen C. Ronaldo?
jaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Die Boula actie was toch tegen C. Ronaldo?
quote:
Dat moet toch ook maar eens kappen wezen iddquote:
quote:
Dat mag idd ook wel een gezegd worden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
ik vind Maniche ook een goede voetballer...
In de halve finalequote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:18 schreef wolferl het volgende:
Irritante klote ploeg, die portugezen, van mij mogen lekker een zoutzuur bad nemen.
Straks komt er nog iemand langs die hem een onderschatte voetballer vindt en we hoeven geen Studio Sportzomer meer te kijken vanavondquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat mag idd ook wel een gezegd worden.![]()
Gaat wel lekker op en neer ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:20 schreef Bruce117 het volgende:
Erg leuke wedstrijd om naar te kijken.
De enige waar ik nog sympathy voor heb bij Portugal..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
ik vind Maniche ook een goede voetballer...
met bloed erbijquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:21 schreef Gitanki het volgende:
[..]
De enige waar ik nog sympathy voor heb bij Portugal..
Die Ronaldo wil ik vandaag nog eens zien huilen![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:23 schreef Ringo het volgende:
Toch is die Maniche een onderschatte voetballer.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:23 schreef Ringo het volgende:
Toch is die Maniche een onderschatte voetballer.
nee jij begrijpt het verkeerd, engeland speelt matigquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:26 schreef Captain_Redbeard het volgende:
De vervangers bij Portugal spelen tot nu toe prima. Ze hebben een kwalitatief goede selectie.
ivanov?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:28 schreef Da_Sandman het volgende:
GEEF DAN GEEL.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
27 mins Nothing is happening. Absolutely cod all. England coach Steve McClaren is on the touchline giving instructions. His Swedish gofer is having a quick nap.
The Guardian
27 mins Nothing is happening. Absolutely cod all. England coach Steve McClaren is on the touchline giving instructions. His Swedish gofer is having a quick nap.
The Guardian
The Guardian
i love panicquote:
inderdaad, heb ik hem ook opstaanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:38 schreef ChillyWilly het volgende:
BBC is leuker
rustig maarquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Omg, als Engeland niet wint he...
Portugal moet weg
als dat zo isquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
rustig maarnog een helft, en dan nog verlengen en strafschoppen
Ik weet niet hoe Engeland dat doetquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
rustig maarnog een helft, en dan nog verlengen en strafschoppen
of toch nietquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:41 schreef ChillyWilly het volgende:
Deze corner gaat er in!
Ha haquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:41 schreef ChillyWilly het volgende:
Deze corner gaat er in!
Alleen die kop van Rooney is al een reden om voor de ander te zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:41 schreef twi het volgende:
[..]
Voor Portugal zijn
Ik heb nog een grotere tyfushekel aan Engeland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |