Lampardquote:Op maandag 26 juni 2006 00:29 schreef mcyodogg het volgende:
Ik was sowieso al voor Engeland, als ze niet tegen NL moesten. Hopelijk schiet Lampard de Portugezen er hoogstpersoonlijk zelf uit.
idd, enige goede uitslag in deze ronde.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:54 schreef Stuart het volgende:
Ben toch wel heel erg blij dat Engeland door is naar de kwartfinales. Hopenlijk kunnen ze winnen van Portugal, dat nu door schorsingen een paar mensen moet missen![]()
![]()
![]()
Stuk voor stuk vallen ze afquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:54 schreef Stuart het volgende:
Ben toch wel heel erg blij dat Engeland door is naar de kwartfinales. Hopenlijk kunnen ze winnen van Portugal, dat nu door schorsingen een paar mensen moet missen![]()
![]()
![]()
Hee, geen kwaad woord over hem hequote:Op maandag 26 juni 2006 14:24 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Lampard!
Maar Go England uiteraard![]()
Ik snap niet wat er te lachen valt over een van de beste middenvelders die er op dit moment op de wereld rondlopen.quote:
Ik denk dat Neville er zaterdag weer in staat. Verder houden ze het wel op een 5 man's middenveld.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:16 schreef Erasmusch het volgende:
Hargreaves is me ook meegevallen de laatste 2 wedstrijden. Maar hoort nog steeds niet in de basis. Voor de rest praktisch iedereen underperformt.
Op dit moment zou een natte vaatdoek nog beter presteren.quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:15 schreef Corksterr het volgende:
Ik snap niet wat er te lachen valt over een van de beste middenvelders die er op dit moment op de wereld rondlopen.
Ook wanneer hij niet in de wedstrijd zit, is het een speler die de wedstrijd kan beslissen.quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Op dit moment zou een natte vaatdoek nog beter presteren.
en in de finale kunnen ze afreken met hand van Godquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Engeland kan wel met een trauma afrekenen door te winnen van Portugal (denk aan 2004 en 2000) en vervolgens wellicht Brazilie (2002).
Gezien de andere 3 landen in deze helft klote landen zijn, mogen ze van mij direct naar de finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |