Toch nog een priceless-moment gehad deze wedstrijd.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:55 schreef Isdatzo het volgende:
ronaldo moest janken:')
Post Iconquote:Op zondag 25 juni 2006 21:55 schreef Ambrosius het volgende:
PI?
hoogtepunt van 1ste helftquote:Op zondag 25 juni 2006 21:55 schreef Isdatzo het volgende:
ronaldo moest janken:')
haha iddquote:Op zondag 25 juni 2006 21:55 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Toch nog een priceless-moment gehad deze wedstrijd.
Idd, maakt m'n dag weer goedquote:Op zondag 25 juni 2006 21:55 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Toch nog een priceless-moment gehad deze wedstrijd.
die speelt wel goed... dus waarom?quote:Op zondag 25 juni 2006 21:53 schreef Canisfire het volgende:
Sneijder er uit .
Amenquote:Op zondag 25 juni 2006 21:56 schreef golfer het volgende:
Extra aanvaller erbij tegen die 10 kut-Portugezen.
ja, lijkt me duidelijkquote:Op zondag 25 juni 2006 21:55 schreef BB-King het volgende:
Ik zou Van Bommel wisselen.. geen risico nemen.
gewoon van the man erbij die is toch gebrandtquote:Op zondag 25 juni 2006 21:56 schreef golfer het volgende:
Extra aanvaller erbij tegen die 10 kut-Portugezen.
willem van hanegem: mooie actie..quote:Op zondag 25 juni 2006 21:55 schreef furanku het volgende:
Oh mijn god.. wat erger ik mij aan deze eerste helft. Nederland, speelt zwak, slecht en totaal zonder bezieling.. Het begin was goed, tot de 1,5 minuut, daarna ging het slecht. Het begint achterin, passes naar voren zijn te simpel, niet strak en ook de onderlinge passjes zijn slecht. De nervositeit straalt ervan af..
verder vind ik de grootte tussen de middenvelders / aanvallers & verdedigers veel te groot.. de verdediging kan alleen maar kiezen voor de lange bal en als die ook nog niet eens goed aankomen. Verder robben die centraal loopt, waardoor het linksbuitengedeelte constant vrij is, zelfs als van persie aan de rechterkant de bal heeft..
en dan nog de kans van van persie.. prima actie, uitstekend uitgevoerd maar inschieten met buitenkant links??? Wat bezielt jou jongen??? Alle tijd om hem prima met de wreef mooi in te krullen of keihard in de rechterbovenhoekt te knallen, maar meneer kiest voor buitenkant links?? Schandalig..
OK, de scheids werkt ook nog niet mee, want met die actie van kuyt - robben was niks mis.. maar toch..
Ook lekker 10 man.. nederland speelt daar nooit goed tegen en hebben ze ook nooit gedaan.. 10 man zetten allemaal een stapje meer en gaan er nu echt alles voor doen..
Exact. Sneijder speelt goed vind ik.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:57 schreef Mr.Mills het volgende:
Als je nu zegt dat Sneijder eruit moet heb je er geen verstand van.
quote:Op zondag 25 juni 2006 21:57 schreef Dementor het volgende:
Het is een kwestie van geduld tot de hollandse leeuw brult!
Sneijder moet eruit !!!!quote:Op zondag 25 juni 2006 21:57 schreef Mr.Mills het volgende:
Als je nu zegt dat Sneijder eruit moet heb je er geen verstand van.
Het België-topic #2quote:Op maandag 19 juni 2006 01:08 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Uit de reacties hier op het forum, meer niet.
Ronaldo: "papzak", "Brazilië erg teleurstellend".
Duitsland: "zwakke defensie", "wat een kut-team"
Italië: "modepoppetjes", "schop ze maar verrot", "laat ze de tweede ronde maar niet halen"
Frankrijk: "vergane glorie"
enzovoort
Het enige team waar Nederlanders nog respect voor lijken te hebben is Argentinië, omdat ze met 6-0 wonnen waar Nederland met een magere 1-0 wegkwam.
Het zal me dus ook niet verbazen als Nederland in de tweede ronde uitgeschakeld wordt door de "mietjes" van Portugal, die zowat elke wedstrijd tegen het nationale Nederlandse team hebben gewonnen, trouwens.
dat moet je sowieso doenquote:Op zondag 25 juni 2006 21:58 schreef Ericr het volgende:
Ik steek mijn wuppie alvast in de hens.
Jij maakt het spannendquote:Op zondag 25 juni 2006 21:58 schreef Shreyas het volgende:
Voor de tweede helft gewoon vol op de aanval. Van Bommel wisselen en van der Vaart erin en Mathijssen wisselen en Van Nistelrooij erin![]()
Ruud erin?quote:Op zondag 25 juni 2006 21:58 schreef Tuvai.net het volgende:
Wat een kutvoetbal van Nederland tot nu toe.
Zet Ruud d'r in, en gauw een beetje.
Ja, ik vind het nog steeds erg dat hij er niet bij is, en Babel wel..quote:
Kunnen zij ook niets aan doen vriend. Duiste regie remember?quote:Op zondag 25 juni 2006 21:49 schreef reviewz het volgende:
EN dat eeuwendurende herhalingen van uur geleden van linkse bolwerk NOS.
Zum kotzen.
Een goal.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:59 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Ruud erin?
Wat heeft hij vanaf het wk tot nu toe gepresteerd?
En zo ist maar net!quote:Op zondag 25 juni 2006 21:59 schreef Suijk het volgende:
In de eerste helft zorgen dat diie Ronalde eruit is en rood voor de portugezen en dan in de 2e helft de goals. Ook goed.
Nou, hij heeft bijvoorbeeld gescoord.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:59 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Ruud erin?
Wat heeft hij vanaf het wk tot nu toe gepresteerd?
Sneijder was de beste middenvelder van de eerste helft. Of dat nou goed is of niet dat maakt niet uit, Cocu en Van Bommel waren slechter, dus het lijkt me beter een van hen te wisselen.quote:
De keus was niet Babel of KJH....quote:Op zondag 25 juni 2006 21:59 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, ik vind het nog steeds erg dat hij er niet bij is, en Babel wel..![]()
En Roy Makaay is ook niet mee![]()
Ik hou van je, Mike!quote:
Zeg doe eens niet zo flauwquote:
Marco's masterplan.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:59 schreef Suijk het volgende:
In de eerste helft zorgen dat diie Ronalde eruit is en rood voor de portugezen en dan in de 2e helft de goals. Ook goed.
Die van Coca-Cola heeft ook wel watquote:Op zondag 25 juni 2006 21:59 schreef Skwish het volgende:
Die reclame van die indiaan blijft geweldig
Ik quote 'm even voor het geval je je later mocht bedenken.quote:
Van Nuno Gomesquote:Op zondag 25 juni 2006 21:59 schreef Suijk het volgende:
Ach ben half portugees half nederlandsquote:Op zondag 25 juni 2006 21:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
scheer je weg ,
of kom je ook nog terug al nederland voorstaat![]()
ik heb het niet over hier, gewoon in het algemeen...dat KJH er niet bij is, net als Roy Makaayquote:Op zondag 25 juni 2006 21:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
De keus was niet Babel of KJH....
Goed opgelet hoor![]()
![]()
Waarom ben jij altijd zo gemeen !!quote:
we praten hier gewoon Nederlandsquote:Op zondag 25 juni 2006 21:59 schreef TryMe het volgende:
The Germans are loughing their asses off
quote:Op zondag 25 juni 2006 22:00 schreef Logician het volgende:
[..]
Ach ben half portugees half nederlandswin win situatie
Robbenquote:Op zondag 25 juni 2006 22:00 schreef RijstNatie het volgende:
die scheids is scheel, robben of kuyt had een penalty moete krijgen
prachtig tochquote:Op zondag 25 juni 2006 22:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
en jack is weer begonnen
dat heeft dus niets met Babel te makenquote:Op zondag 25 juni 2006 22:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
ik heb het niet over hier, gewoon in het algemeen...dat KJH er niet bij is, net als Roy Makaay
The dutch are laughing their asses off on Fridayquote:Op zondag 25 juni 2006 21:59 schreef TryMe het volgende:
The Germans are loughing their asses off
Ja, zeker jammer dat Klaas Jan er niet bij is, maar misschien dat Vennegoor deze wedstrijd wel kan doen kantelenquote:Op zondag 25 juni 2006 21:59 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, ik vind het nog steeds erg dat hij er niet bij is, en Babel wel..![]()
En Roy Makaay is ook niet mee![]()
dat been op kophoogtequote:
Of engels, en wat hij zei , past in geen van beiden.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
we praten hier gewoon Nederlands
Dachten we in 2000 ook. Italie.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:01 schreef clowncloon het volgende:
ik ben voetbal kenner of liefhebber...maarreh, met 10 man tegen 11 is toch kat in het bakkie?
Nee precies, we krijgen zo 11 gasten die ervoor gaan.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:01 schreef Trancelocator het volgende:
Nou slechter dan de eerste helft kan het niet worden... (of toch wel...)
als het strax 4-0 is, dan zal je je mening nog wel veranderenquote:Op zondag 25 juni 2006 22:01 schreef Trancelocator het volgende:
Nou slechter dan de eerste helft kan het niet worden... (of toch wel...)
dat zegt me dus geen ene bipsquote:
even wat extra centen bijstorten danquote:Op zondag 25 juni 2006 22:01 schreef Ericr het volgende:
Omkopen die zooi.
dan zal je het vandaag moeilijk hebben gehad voor wie je moet zijn , en mischien nu nog een moeilijke keuze voor jequote:Op zondag 25 juni 2006 22:00 schreef Logician het volgende:
[..]
Ach ben half portugees half nederlandswin win situatie
jawel, want hij is wel mee als spits. en RM en KJH niet. Als nou RM ipv Babel erin had gezeten, dat bedoel ik ermee.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat heeft dus niets met Babel te maken![]()
Nou, lang niet altijdquote:Op zondag 25 juni 2006 22:01 schreef clowncloon het volgende:
ik ben voetbal kenner of liefhebber...maarreh, met 10 man tegen 11 is toch kat in het bakkie?
Ik zit aan de dubbelfrissquote:Op zondag 25 juni 2006 22:02 schreef Harry_Sack het volgende:
it's time to become men.. again.. drink bavaria
quote:Op zondag 25 juni 2006 22:02 schreef Soul79 het volgende:
Mogen Van Bommel
quote:en Van Bronckhorst er aub uit?
62stequote:Op zondag 25 juni 2006 22:03 schreef Vogel87 het volgende:
Wanneer zal Vennegoor of Hesselink trouwens worden ingebracht? Ik schat de 74ste minuut.
heb besloten te zijn voor degene die wintquote:Op zondag 25 juni 2006 22:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
dan zal je het vandaag moeilijk hebben gehad voor wie je moet zijn , en mischien nu nog een moeilijke keuze voor je![]()
Jij ook al?quote:
70ste min.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:03 schreef Vogel87 het volgende:
Wanneer zal Vennegoor of Hesselink trouwens worden ingebracht? Ik schat de 74ste minuut.
of een harde schop ofzoquote:Op zondag 25 juni 2006 22:04 schreef Mirri het volgende:
Maniche had beter nog een keer geel kunnen krijgen, hij speelt erg goed.
Wel in 16:9quote:
the easy way outquote:Op zondag 25 juni 2006 22:04 schreef Logician het volgende:
[..]
heb besloten te zijn voor degene die wint
dan maak je je er wel makkelijk vanaf , maar had ik mischien ook gedaan , hopelijk ben je straks voor nederlandquote:Op zondag 25 juni 2006 22:04 schreef Logician het volgende:
[..]
De Duitsers lachen hun aars afquote:Op zondag 25 juni 2006 22:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
we praten hier gewoon Nederlands
deed ik als klein kind ook altijdquote:Op zondag 25 juni 2006 22:04 schreef Logician het volgende:
[..]
schiet ze maar neer ofzoquote:
ik geloof je, ik kan het toch niet controlerenquote:Op zondag 25 juni 2006 22:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Wel in 16:9De NOS op 2 heeft een oranje O op kanaal 12 een rode O
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |