Ik hou van je, Mike!quote:
Zeg doe eens niet zo flauwquote:
Marco's masterplan.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:59 schreef Suijk het volgende:
In de eerste helft zorgen dat diie Ronalde eruit is en rood voor de portugezen en dan in de 2e helft de goals. Ook goed.
Die van Coca-Cola heeft ook wel watquote:Op zondag 25 juni 2006 21:59 schreef Skwish het volgende:
Die reclame van die indiaan blijft geweldig
Ik quote 'm even voor het geval je je later mocht bedenken.quote:
Van Nuno Gomesquote:Op zondag 25 juni 2006 21:59 schreef Suijk het volgende:
In de eerste helft zorgen dat diie Ronalde eruit is en rood voor de portugezen en dan in de 2e helft de goals. Ook goed.
Ach ben half portugees half nederlandsquote:Op zondag 25 juni 2006 21:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
scheer je weg ,
of kom je ook nog terug al nederland voorstaat![]()
ik heb het niet over hier, gewoon in het algemeen...dat KJH er niet bij is, net als Roy Makaayquote:Op zondag 25 juni 2006 21:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
De keus was niet Babel of KJH....
Goed opgelet hoor![]()
![]()
Waarom ben jij altijd zo gemeen !!quote:
we praten hier gewoon Nederlandsquote:Op zondag 25 juni 2006 21:59 schreef TryMe het volgende:
The Germans are loughing their asses off
quote:Op zondag 25 juni 2006 22:00 schreef Logician het volgende:
[..]
Ach ben half portugees half nederlandswin win situatie
Robbenquote:Op zondag 25 juni 2006 22:00 schreef RijstNatie het volgende:
die scheids is scheel, robben of kuyt had een penalty moete krijgen
prachtig tochquote:Op zondag 25 juni 2006 22:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
en jack is weer begonnen
dat heeft dus niets met Babel te makenquote:Op zondag 25 juni 2006 22:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
ik heb het niet over hier, gewoon in het algemeen...dat KJH er niet bij is, net als Roy Makaay
The dutch are laughing their asses off on Fridayquote:Op zondag 25 juni 2006 21:59 schreef TryMe het volgende:
The Germans are loughing their asses off
Ja, zeker jammer dat Klaas Jan er niet bij is, maar misschien dat Vennegoor deze wedstrijd wel kan doen kantelenquote:Op zondag 25 juni 2006 21:59 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ja, ik vind het nog steeds erg dat hij er niet bij is, en Babel wel..![]()
En Roy Makaay is ook niet mee![]()
dat been op kophoogtequote:
Of engels, en wat hij zei , past in geen van beiden.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
we praten hier gewoon Nederlands
Dachten we in 2000 ook. Italie.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:01 schreef clowncloon het volgende:
ik ben voetbal kenner of liefhebber...maarreh, met 10 man tegen 11 is toch kat in het bakkie?
Nee precies, we krijgen zo 11 gasten die ervoor gaan.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:01 schreef Trancelocator het volgende:
Nou slechter dan de eerste helft kan het niet worden... (of toch wel...)
als het strax 4-0 is, dan zal je je mening nog wel veranderenquote:Op zondag 25 juni 2006 22:01 schreef Trancelocator het volgende:
Nou slechter dan de eerste helft kan het niet worden... (of toch wel...)
dat zegt me dus geen ene bipsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |