En de Duitse tv zendt alle wedstrijden én in breedbeeld en in Dolby 5.1 uitquote:Op zondag 25 juni 2006 21:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het Duitsche commentaar is verrassend oke te noemen... een verademing vergeleken bij de NOS.
Ik vind het wel een leuke pot eigenlijk.
Gelukkig ben ik vrouw en heb ik er geen verstand van.
tja, Duitse regie hequote:Op zondag 25 juni 2006 21:49 schreef reviewz het volgende:
Dat commentaar is afschuwelijk. EN dat eeuwendurende herhalingen van uur geleden van linkse bolwerk NOS.
Zum kotzen.
Moet ik je soms door een bushokje tyfen?quote:Op zondag 25 juni 2006 21:52 schreef Hatsjepsoet het volgende:
Straks hebben ze tegen 10 man gespeeld...zul je zien dat Nederland uiteindelijk ook verliest![]()
Ik had het over de herhalingen.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het Duitsche commentaar is verrassend oke te noemen... een verademing vergeleken bij de NOS.
Ik vind het wel een leuke pot eigenlijk.
Gelukkig ben ik vrouw en heb ik er geen verstand van.
Had al eerder gemogen trouwens. Costinha is een ratquote:Op zondag 25 juni 2006 21:52 schreef Otto215 het volgende:
rood is wel oke
pissen enzoquote:Op zondag 25 juni 2006 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Wat doet die fucking Kuyt trouwens ana de zijkant heel de tijd?
Klopt, het gaat anders onherroepelijk fout met hem.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:52 schreef Daniel-1992 het volgende:
van bommel moet er uit voor van der vaart
Ja duhhh en we hadden ook een penal kunnen krijgen....quote:Op zondag 25 juni 2006 21:53 schreef N1ck het volgende:
kut boulahrouz, had allang rood moeten krijgen die aap
maar goed 1-0 voor, de rest komt nog
doe maar welquote:Op zondag 25 juni 2006 21:53 schreef Mirri het volgende:
wat ook leuk is, is tv kijken met het geluid uit, en dan de radio aan. veel leuker commentaar meestal.
Maar ik ben dol op Frank dus ik doe het nu maar niet.![]()
Mwah, ik vind het nog positief verrassend te noemen dat er niet als eerste een Nederlander is weggestuurd met rood.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ivanov wist je van tevoren van dat het bagger zou gaan.
ik wil je wel daarbij helpenquote:Op zondag 25 juni 2006 21:53 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Moet ik je soms door een bushokje tyfen?
die speelt wel goed... dus waarom?quote:Op zondag 25 juni 2006 21:53 schreef Canisfire het volgende:
Sneijder er uit .
Watte??quote:Op zondag 25 juni 2006 21:53 schreef reviewz het volgende:
Waarom doen ze bij NOS nog steeds niks aan hun waardeloze commentators die vreemd genoeg overbetaald worden (lees: 18.200,- euro per WK-wedstrijd).
denk het wel, warm dus veel drinkenquote:
laat jij d'r eerst maar wat haar op groeien. Die tanden glimmen nog veel te veelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |