quote:Op zondag 25 juni 2006 21:47 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[afbeelding]
Mama, boularouhz pest mij
Ja, maar voorlopig staat hij in de kwartfinalequote:Op zondag 25 juni 2006 21:47 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[afbeelding]
die is mooiquote:Op zondag 25 juni 2006 21:47 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 juni 2006 21:48 schreef dvdfreak het volgende:
Extra spits erin zou ik zeggen
Die herhalingen komen van de Duitse regie hoor. heeft de NOS zelf ook al over geklaagd.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:49 schreef reviewz het volgende:
Dat commentaar is afschuwelijk. EN dat eeuwendurende herhalingen van uur geleden van linkse bolwerk NOS.
Zum kotzen.
Juist!quote:Op zondag 25 juni 2006 21:49 schreef most_wanted het volgende:
knipperdeknip
Nee, het is echt de NOS die dat bepaaltquote:Op zondag 25 juni 2006 21:49 schreef reviewz het volgende:
Dat commentaar is afschuwelijk. EN dat eeuwendurende herhalingen van uur geleden van linkse bolwerk NOS.
Zum kotzen.
die herhalingen he, die komen van de duitsersquote:Op zondag 25 juni 2006 21:49 schreef reviewz het volgende:
Zum kotzen.
duurt niet lang meer of nederland gaat die gelijkmaker makenquote:Op zondag 25 juni 2006 21:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar voorlopig staat hij in de kwartfinale.
Wie doen de regie denk je?quote:Op zondag 25 juni 2006 21:49 schreef reviewz het volgende:
Zum kotzen.
Ga je even beklagen bij de Duitse tv, alsjeblieft.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:49 schreef reviewz het volgende:
EN dat eeuwendurende herhalingen van uur geleden van linkse bolwerk NOS.
Ivanov iz Ruski.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:50 schreef most_wanted het volgende:
Die scheidsrechter... uit welk land issie?
minstens een kwartier.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
duurt niet lang meer of nederland gaat die gelijkmaker maken![]()
en waaitquote:Op zondag 25 juni 2006 21:50 schreef Renesite het volgende:
Het regent bij de Tikisee
rusland ofzo , maar hij blijft kut , gelukkig gaf ie die rode kaart nog wel maar dat had ie ook eerder kunnen mischien wel moeten doenquote:Op zondag 25 juni 2006 21:50 schreef most_wanted het volgende:
Die scheidsrechter... uit welk land issie?
Gelukkig zie jij het positief in, daar ben ik na 10 minuten al mee gestoptquote:Op zondag 25 juni 2006 21:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
duurt niet lang meer of nederland gaat die gelijkmaker maken![]()
vind hem wel goed bezig eigenlijk.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:50 schreef peaceman het volgende:
Wat speelt Mathijssen dramatisch!
vind je? hij dekt niet goed bij de goal en ook niet bij de bijna-goal.... pases van zijn voet komen zelden aan... een drama!quote:
Heb je torren in je hoofd ofzo? Achterlijke josti.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:49 schreef reviewz het volgende:
Zum kotzen.
van Hanegem is een domme vent.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:51 schreef Harry_Sack het volgende:
ben benieuwd wat van Hanegem te melden heeft
Het Duitsche commentaar is verrassend oke te noemen... een verademing vergeleken bij de NOS.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Ga je even beklagen bij de Duitse tv, alsjeblieft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |