Ik ben echt blij dat die klote oranje fans morgen chagerijnig in de trein zitten.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
portugal verdient het, veel beter gespeeld
portugees lijkt me beter (van _arual_)quote:Op zondag 25 juni 2006 23:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat die klote oranje fans morgen chagerijnig in de trein zitten.
Ik denk dat ik mijn Oranje shirt morgen maar aan doe.
sar·cas·me (het ~)quote:
het is dat ik geen portugees shirt heb, het lijkt me wel grappig om reacties uit te lokkenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:10 schreef webspider het volgende:
[..]
sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot
zoals het hoortquote:
Nee, ze gaan nu het Ek in 2008 winnenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Liggen ze er dan ook helemaal uit nu?
*niet gekeken, geen verstand van*
Ja, het is over. Voorbij. Tsusch. Naar huis.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Alles is voorbij!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:13 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga wel even wat huilende lekkere wijven troosten.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, het is over. Voorbij. Tsusch. Naar huis.
Morgen weer de chagerijnige koppen van het hele land. Ik heb er nú al zin in.
ik heb opeens weer zin in mijn werkquote:Op zondag 25 juni 2006 23:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, het is over. Voorbij. Tsusch. Naar huis.
Morgen weer de chagerijnige koppen van het hele land. Ik heb er nú al zin in.
wat heeft hij kapotgetrapt?quote:
dat is echt humorquote:Op zondag 25 juni 2006 23:17 schreef Twisted_fok het volgende:
En al die bedrijven die met hun oranje marketingmateriaal zitten. Hahahahaha.
Hij belde op, hoi hoe is het nou...quote:
Net zo leuk als die volwassen mannen die nu verbijsterd zitten te janken op de bank.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:17 schreef Twisted_fok het volgende:
En al die bedrijven die met hun oranje marketingmateriaal zitten. Hahahahaha.
ik hoor hier wat gescheld in de wijk. Hahahahahahahaquote:Op zondag 25 juni 2006 23:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Net zo leuk als die volwassen mannen die nu verbijsterd zitten te janken op de bank.
Eventueel filmmateriaal zie ik graag tegemoet.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Net zo leuk als die volwassen mannen die nu verbijsterd zitten te janken op de bank.
Hier thuis gelukkig niet. Maar ik wil best morgen voor je opletten in de trein voor zure gezichtenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:21 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Eventueel filmmateriaal zie ik graag tegemoet.
Doe je best, maak me trots!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hier thuis gelukkig niet. Maar ik wil best morgen voor je opletten in de trein voor zure gezichten.
tillen geen optie, het is maar 20 kiloquote:Op zondag 25 juni 2006 23:28 schreef liefie_ het volgende:
oho de dramas
nederland verlies en ik kom thuis ligt de hond in de kelder
iemand nog een idee hoe ik een hond van 20 kilo de gammele keldertrap op moet duwen?
quote:
houdt hem een worst voorquote:Op zondag 25 juni 2006 23:29 schreef liefie_ het volgende:
ja maar als ik dr wil tillen gaat ze moeilijk doen
plat op de grond liggen spartelen en draaien
en de trap begint met een draai
en ik wil dr natuurlijk ook niet laten vallen...
nou als t me over 20 minuten nog niet lukt ga ik wel iemand bellen... samen tillen lijkt me hier beter te werken
De meeste honden hebben een hekel aan de stofzuigerquote:Op zondag 25 juni 2006 23:29 schreef liefie_ het volgende:
ja maar als ik dr wil tillen gaat ze moeilijk doen
plat op de grond liggen spartelen en draaien
en de trap begint met een draai
en ik wil dr natuurlijk ook niet laten vallen...
ik kan nauwlijks achter dr komen in de kelder dus laat staan met een stofzuigenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:33 schreef webspider het volgende:
[..]
De meeste honden hebben een hekel aan de stofzuiger
Hele mokken met sterke drank gaan erdoorquote:Op zondag 25 juni 2006 23:34 schreef Twisted_fok het volgende:
Wel opvallend dat alleen de zwarte users hier nu posten. De rest zit te mokken natuurlijk.
Ik dacht heeeeeeel even dat ik me had vergist en jullie allemaal surinamers warenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:34 schreef Twisted_fok het volgende:
Wel opvallend dat alleen de zwarte users hier nu posten. De rest zit te mokken natuurlijk.
Niet mokken, lekker wokken. Je weet!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik dacht heeeeeeel even dat ik me had vergist en jullie allemaal surinamers waren![]()
photoshop is tofquote:Op zondag 25 juni 2006 23:39 schreef Q. het volgende:
Eens Photoshop aanslingeren.
aai mangquote:Op zondag 25 juni 2006 23:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet mokken, lekker wokken. Je weet!
owja naja detailquote:
Ik heb geen kado's voor je maar hier krijg je een kusje. *kusje*quote:Op zondag 25 juni 2006 23:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
owja naja detail
het komt er op neer dat ik goed ben en daarom kusjes en kado's verdien
Jij bitch!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:36 schreef Twisted_fok het volgende:
Iemand een plaatje met de vlag van portugal?
Oh, google vast wel
een kusje van jou is dan natuurlijk ook veel meer waard dan een kadoquote:Op zondag 25 juni 2006 23:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb geen kado's voor je maar hier krijg je een kusje. *kusje*
Gezelligheid kent geen tijdquote:Op zondag 25 juni 2006 23:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Hulde aan Portugal
Even allemaal gezellig mee doen. Kom op, jullie kunnen het!
Je lijkt wel één van die Neurenbergse Nazizwijnen op de tribune.quote:
Gooi het er maar uit Plato, my dear, en pleng nog een paar traantjes.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je lijkt wel één van die Neurenbergse Nazizwijnen op de tribune.
Daar gaat het niet om Twist, maar ik hou niet van mensen die provoceren in voetbalstadions. Ik ben ooit één keer op een voetbaltribune constant geprovoceerd en hoewel ik tegen geweld in de stadions ben was die man toen hij voor mij de trappen afliep verrassend snel beneden.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gooi het er maar uit Plato, my dear, en pleng nog een paar traantjes.
en je laten op naaien is psies wat zo'n kerel wil...quote:Op maandag 26 juni 2006 00:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om Twist, maar ik hou niet van mensen die provoceren in voetbalstadions. Ik ben ooit één keer op een voetbaltribune constant geprovoceerd en hoewel ik tegen geweld in de stadions ben was die man toen hij voor mij de trappen afliep verrassend snel beneden.
Klopt, maar voetbal is emotie.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en je laten op naaien is psies wat zo'n kerel wil...
maja
Heel Nederland is toch één broederlijk (en zusterlijk) voetbalstadion met het WK?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wist niet dat ik een voetbalstadion zat.
Ik had het ook niet over jou maar over dat publiek daar.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wist niet dat ik een voetbalstadion zat.
Wat een afschuwelijk cliché gebruik ik hier.quote:
dan nog emotie wil niet zeggen dat je iemand lichamelijk iets moet doen majaquote:Op maandag 26 juni 2006 00:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, maar voetbal is emotie.
Op zich is de uitschakeling niet eens volledig onterecht, maar door de scheidsrechter was het na de 60e minuut ook geen wedstrijd meer.
Dat is te kort door de bocht.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan nog emotie wil niet zeggen dat je iemand lichamelijk iets moet doen maja
ookal word je nog zo opgenaait
en nederland speelde gewoon kut en prut en klote en slecht
Zoals de meeste cliché's is het gebaseerd op een absolute waarheid. Vrij weinig mensen in Nederland bij wie rond dit soort tijden geen vloed van emotie loskomt.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk cliché gebruik ik hier.![]()
We bewaren hem voor het nageslachtquote:Op maandag 26 juni 2006 00:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk cliché gebruik ik hier.![]()
Kinky. Reken je op strafschoppen?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:20 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik verheug me nu al op de woede van Melis die ik morgen over me heen krijg.
want?quote:
Waar hadden we het ook al weer over?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
want?
je hoort iemand toch gewoon geen lichamelijke pijn te doen
nou dan doe je dat toch gewoon niet
bij mij gaat zoiets er echt echt echt niet in
australiequote:Op maandag 26 juni 2006 00:25 schreef Aarti het volgende:
ok voor wie zijn we nu
O ja, je bent een slechts mens Twist, God zal je straffen.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:25 schreef Twisted_fok het volgende:
Over mijn bedorvenheid Plato.
Mijn christelijke ex-huisgenoot is er niet om dat plan uit te voeren, dus misschien moet je eens langskomen, gezellig.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O ja, je bent een slechts mens Twist, God zal je straffen.![]()
want?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:28 schreef Aarti het volgende:
ikkke argentinie
Als God me langs stuurt, ik ben slechts een werktuig in zijn handen.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mijn christelijke ex-huisgenoot is er niet om dat plan uit te voeren, dus misschien moet je eens langskomen, gezellig.
Ik zal voor de gelegenheid ook even praktiserend lesbienne worden. Gewoon, om het feescht compleet te maken.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als God me langs stuurt, ik ben slechts een werktuig in zijn handen.![]()
haiquote:Op maandag 26 juni 2006 00:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zal voor de gelegenheid ook even praktiserend lesbienne worden. Gewoon, om het feescht compleet te maken.
Zou Melis na vanavond nog wel willen?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zal voor de gelegenheid ook even praktiserend lesbienne worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |