photoshop is tofquote:Op zondag 25 juni 2006 23:39 schreef Q. het volgende:
Eens Photoshop aanslingeren.
aai mangquote:Op zondag 25 juni 2006 23:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet mokken, lekker wokken. Je weet!
owja naja detailquote:
Ik heb geen kado's voor je maar hier krijg je een kusje. *kusje*quote:Op zondag 25 juni 2006 23:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
owja naja detail
het komt er op neer dat ik goed ben en daarom kusjes en kado's verdien
Jij bitch!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:36 schreef Twisted_fok het volgende:
Iemand een plaatje met de vlag van portugal?
Oh, google vast wel
een kusje van jou is dan natuurlijk ook veel meer waard dan een kadoquote:Op zondag 25 juni 2006 23:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb geen kado's voor je maar hier krijg je een kusje. *kusje*
Gezelligheid kent geen tijdquote:Op zondag 25 juni 2006 23:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Hulde aan Portugal
Even allemaal gezellig mee doen. Kom op, jullie kunnen het!
Je lijkt wel één van die Neurenbergse Nazizwijnen op de tribune.quote:
Gooi het er maar uit Plato, my dear, en pleng nog een paar traantjes.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je lijkt wel één van die Neurenbergse Nazizwijnen op de tribune.
Daar gaat het niet om Twist, maar ik hou niet van mensen die provoceren in voetbalstadions. Ik ben ooit één keer op een voetbaltribune constant geprovoceerd en hoewel ik tegen geweld in de stadions ben was die man toen hij voor mij de trappen afliep verrassend snel beneden.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gooi het er maar uit Plato, my dear, en pleng nog een paar traantjes.
en je laten op naaien is psies wat zo'n kerel wil...quote:Op maandag 26 juni 2006 00:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om Twist, maar ik hou niet van mensen die provoceren in voetbalstadions. Ik ben ooit één keer op een voetbaltribune constant geprovoceerd en hoewel ik tegen geweld in de stadions ben was die man toen hij voor mij de trappen afliep verrassend snel beneden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |