Klopt, maar voetbal is emotie.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en je laten op naaien is psies wat zo'n kerel wil...
maja
Heel Nederland is toch één broederlijk (en zusterlijk) voetbalstadion met het WK?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wist niet dat ik een voetbalstadion zat.
Ik had het ook niet over jou maar over dat publiek daar.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik wist niet dat ik een voetbalstadion zat.
Wat een afschuwelijk cliché gebruik ik hier.quote:
dan nog emotie wil niet zeggen dat je iemand lichamelijk iets moet doen majaquote:Op maandag 26 juni 2006 00:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, maar voetbal is emotie.
Op zich is de uitschakeling niet eens volledig onterecht, maar door de scheidsrechter was het na de 60e minuut ook geen wedstrijd meer.
Dat is te kort door de bocht.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan nog emotie wil niet zeggen dat je iemand lichamelijk iets moet doen maja
ookal word je nog zo opgenaait
en nederland speelde gewoon kut en prut en klote en slecht
Zoals de meeste cliché's is het gebaseerd op een absolute waarheid. Vrij weinig mensen in Nederland bij wie rond dit soort tijden geen vloed van emotie loskomt.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk cliché gebruik ik hier.![]()
We bewaren hem voor het nageslachtquote:Op maandag 26 juni 2006 00:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk cliché gebruik ik hier.![]()
Kinky. Reken je op strafschoppen?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:20 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik verheug me nu al op de woede van Melis die ik morgen over me heen krijg.
want?quote:
Waar hadden we het ook al weer over?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
want?
je hoort iemand toch gewoon geen lichamelijke pijn te doen
nou dan doe je dat toch gewoon niet
bij mij gaat zoiets er echt echt echt niet in
australiequote:Op maandag 26 juni 2006 00:25 schreef Aarti het volgende:
ok voor wie zijn we nu
O ja, je bent een slechts mens Twist, God zal je straffen.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:25 schreef Twisted_fok het volgende:
Over mijn bedorvenheid Plato.
Mijn christelijke ex-huisgenoot is er niet om dat plan uit te voeren, dus misschien moet je eens langskomen, gezellig.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O ja, je bent een slechts mens Twist, God zal je straffen.![]()
want?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:28 schreef Aarti het volgende:
ikkke argentinie
Als God me langs stuurt, ik ben slechts een werktuig in zijn handen.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mijn christelijke ex-huisgenoot is er niet om dat plan uit te voeren, dus misschien moet je eens langskomen, gezellig.
Ik zal voor de gelegenheid ook even praktiserend lesbienne worden. Gewoon, om het feescht compleet te maken.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als God me langs stuurt, ik ben slechts een werktuig in zijn handen.![]()
haiquote:Op maandag 26 juni 2006 00:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zal voor de gelegenheid ook even praktiserend lesbienne worden. Gewoon, om het feescht compleet te maken.
Zou Melis na vanavond nog wel willen?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:32 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik zal voor de gelegenheid ook even praktiserend lesbienne worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |