-edit- al gezienquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:43 schreef Bartoli het volgende:
De Fotos van de Tijdrit bij de Dames U23 bij het Europees Kampioenschap wielrennen. Fotos van de Junioren vandaag komen nog.
Ik kan me ook niet voorstellen dat Quickstep staat te juichen als Tom Boonen volgend jaar in de Ronde van Duitsland start en niet in de Tour.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:11 schreef Ericr het volgende:
Ach ja die soap, Lefevere wil zeker zonder sponsor rondrijden voortaan?
Ik heb bij VDB altijd het gevoel dat het slecht met hem gaat aflopen.quote:
quote:
Ik baal ook soms maar om weer her te beginnen zie ik ook niet zo zitten. Wedstrijden bezoeken, fotograferen en mensen van buiten en binnen de landsgrenzen leren kennen is een zeer leuk alternatief.quote:Op maandag 17 juli 2006 16:08 schreef -skippybal- het volgende:
Baal nu echt dat ik niet meer fiets in wedstrijdverband![]()
Als ik weer begin wordt ik waarschijnlijk er toch zo afgereden op het eerste beste klimmetje en dat zie ik ook niet echt zitten... En wedstrijden bezoeken is voor mij echt moelijk vauit Arnhemquote:Op maandag 17 juli 2006 17:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik baal ook soms maar om weer her te beginnen zie ik ook niet zo zitten. Wedstrijden bezoeken, fotograferen en mensen van buiten en binnen de landsgrenzen leren kennen is een zeer leuk alternatief.
ja maar die fotos zijn meer als toevoeging niet dat ze meerwaarde hebben aan het verhaal. Had die beter bij een nieuws item eerder moeten plaatsen maar enfinquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:19 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
"Marco did a recognition of this climb 2 weeks ago"
hehe das wel een erg letterlijke vertaling
Ik vermoed van wel. Zeker omdat de start/finish in de midden ligt. Dan zouden dus de eerst en laatste 2 uren aanzienlijk langzamer moeten zijn dan de voorgaande jaren. Ik zald e komende dagen eens goed opletten wat er in de Britse lijsten geschreven wordt hierover.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:12 schreef Bartoli het volgende:
heeft dat dan niet met het warme weer van doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |