Niet aanstellen, die Marrokaanse venijnigheid die men normaliter heeft kun je prima gebruiken in de verdediging! Go Boulah!quote:
Zie ik eerder Van Persie doen.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:02 schreef Hankster het volgende:
[..]
Van komt er in de 70e in nadat het 1-1 is, en scoort in de 89e een schitterende goal op aangegeven van Khalid...een keer raden op welke goal ik doel
Ik denk een gelijkspel, iig na 90 min.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:04 schreef venomsnake het volgende:
jongens en bier halende meisjes wat denken we, winnen of verliezen??
* venomsnake is bang voor dat laatste![]()
we verliezenquote:Op zondag 25 juni 2006 20:04 schreef venomsnake het volgende:
GA JE MOND SPOELEN MET ZEEP.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:04 schreef venomsnake het volgende:
We winnen in de strafschoppenserie met 23-22.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:04 schreef venomsnake het volgende:
22-23 danquote:Op zondag 25 juni 2006 20:06 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
We winnen in de strafschoppenserie met 23-22.
Pingelsquote:Op zondag 25 juni 2006 20:06 schreef Stuart het volgende:
Gek genoeg verwacht ik een verlenging na een 1-1 stand. Maar goed, we zien wel![]()
Dat maakt het wel spannendquote:Op zondag 25 juni 2006 20:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk een gelijkspel, iig na 90 min.
MvB heeft de spelers 2 jaar laten oefenen op pingels!!quote:
kopie van mijn postquote:Op zondag 25 juni 2006 20:08 schreef MiLalaa het volgende:
ah, gelukkig toch van Bommel en Bouhlarouz![]()
Kuyt vind ik tot nu toe nog niet veel soeps, ik word zenuwachtig van z'n drukke geloop. Maar wie weet..
Kuytquote:Op zondag 25 juni 2006 20:08 schreef MiLalaa het volgende:
ah, gelukkig toch van Bommel en Bouhlarouz![]()
Kuyt vind ik tot nu toe nog niet veel soeps, ik word zenuwachtig van z'n drukke geloop. Maar wie weet..
Eens kijken dan.quote:
Winnen, DUH!!!quote:
quote:
ik zou ALTIJD van de man opstellen, maar ik begrijp het wel, hij was niet super de laatste wedstrijdenquote:Op zondag 25 juni 2006 20:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
vond jij Kuyt goed invallen afgelopen wedstrijden? De meningen over hem zijn wel sterk verdeeld. Maar nee, mij kan ie niet meer bekoren.
Dat was goede zeepquote:
heeft ie wel gelijk in eig.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:11 schreef wdn het volgende:
Willem "Ik vind het triest dat we dagenlang lullen over hesjes"![]()
Als je nadenkt heeft hij 100% gelijk natuurlijk.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:11 schreef wdn het volgende:
Willem "Ik vind het triest dat we dagenlang lullen over hesjes"![]()
Wie is Vaar?quote:Op zondag 25 juni 2006 20:13 schreef One_conundrum het volgende:
speelt sneijder of Vaar?
Tssk je vergeet robbenquote:Op zondag 25 juni 2006 20:13 schreef wdn het volgende:
We Gaan Winnen!!!!!!!!!!!!!!!!
MvB![]()
Kuyt
Bommeltje
Cocu
Boulah
Van de Sar![]()
Gio
Van Persie
DUH,quote:
Vlaar zeker, die doet niet mee jongenquote:Op zondag 25 juni 2006 20:13 schreef One_conundrum het volgende:
speelt sneijder of Vaar?
Brilliant die Willem. Ik lig in een deuk hierquote:Op zondag 25 juni 2006 20:14 schreef Blazkowich het volgende:
Willem: Het is niet dat je op een besloten training in 1 keer het vijfde wiel uitvindt
Cruijf is er niks bij
Willem is erg droog iddquote:Op zondag 25 juni 2006 20:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Brilliant die Willem. Ik lig in een deuk hier
quote:Op zondag 25 juni 2006 20:14 schreef Blazkowich het volgende:
Willem: Het is niet dat je op een besloten training in 1 keer het vijfde wiel uitvindt
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:15 schreef Jane het volgende:
Willem vindt het ook niet erg als we gewoon kut spelen, maar wel door zijn. Goed zo.
Ik heb ook nog steeds RvN. Maar ja, laat Kuijt het dan maar bewijzen door heel snel de eerste goal te scoren.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:16 schreef Noca het volgende:
Goede opstelling lijkt me, had alleen liever wel RvN in de basis gehad. Maar laat Kuyt het maar eens laten zien.
1-3 overwinning.
quote:Op zondag 25 juni 2006 20:16 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Wat zou het toch mooi zijn als KJH gwn in de spits stond![]()
Dat mag niet van de Fifa.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:18 schreef pberends het volgende:
Ze spelen in het wit![]()
![]()
.
Had dan oranje shirt met wit broekje gedaan, teringflikkers.
Als...quote:Op zondag 25 juni 2006 20:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[afbeelding] is er nu eenmaal niet bij, dus om steeds weer over [afbeelding] te beginnen is een beetje zinloos.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |