Rond 20.00 tot 21:00u zou die tering over ons heenkomenquote:Op zondag 25 juni 2006 19:54 schreef wdn het volgende:
Het begint gelig te worden buiten.
In landgraaf is alles dood qua beeld volgens RTL4.
ik weet niet of je ook uit landgraaf komt maar weet je of daar een stroomstoring is/was vanavond?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:54 schreef wdn het volgende:
Het begint gelig te worden buiten.
In landgraaf is alles dood qua beeld volgens RTL4.
Als dat het geval zou zijn dan gewoon Van Nistelrooy in de basis de volgende keer.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:44 schreef Houniet het volgende:
uittenue
0-0
verlenging
1-0 sneijder
eindstand
nederland-engeland
thuistenue!
AMEN
Vertelden ze net op RTL4: bliksem inslag.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:55 schreef CittaR het volgende:
[..]
ik weet niet of je ook uit landgraaf komt maar weet je of daar een stroomstoring is/was vanavond?
sneijder gaat ook de winnende makenquote:Op zondag 25 juni 2006 19:52 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik wil weer eens een lekker schot van Sneijder zien.
Stoer hoor, NSB'erquote:Op zondag 25 juni 2006 19:57 schreef Eppie_NL het volgende:
ow Oranje kan dus nog 3 uur van het toernooi genieten
Niet happen.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 19:59 schreef wdn het volgende:
Derksen:
"Met het opstellen van Van Bommel is Van Basten gezwicht voor de media."
Wat een kneus die Derksen, wie zegt dat van Basten dat al niet vanaf dag één van plan was. Maargoed ik heb Derksen altijd al een kneus gevonden. Valt niet mee te discussiëren die vent.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:59 schreef wdn het volgende:
Derksen:
"Met het opstellen van Van Bommel is Van Basten gezwicht voor de media."
Van komt er in de 70e in nadat het 1-1 is, en scoort in de 89e een schitterende goal op aangegeven van Khalid...een keer raden op welke goal ik doelquote:Op zondag 25 juni 2006 19:56 schreef Skwish het volgende:
[..]
Als dat het geval zou zijn dan gewoon Van Nistelrooy in de basis de volgende keer.
Tegen Engeland![]()
Niet aanstellen, die Marrokaanse venijnigheid die men normaliter heeft kun je prima gebruiken in de verdediging! Go Boulah!quote:
Zie ik eerder Van Persie doen.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:02 schreef Hankster het volgende:
[..]
Van komt er in de 70e in nadat het 1-1 is, en scoort in de 89e een schitterende goal op aangegeven van Khalid...een keer raden op welke goal ik doel
Ik denk een gelijkspel, iig na 90 min.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:04 schreef venomsnake het volgende:
jongens en bier halende meisjes wat denken we, winnen of verliezen??
* venomsnake is bang voor dat laatste![]()
we verliezenquote:Op zondag 25 juni 2006 20:04 schreef venomsnake het volgende:
GA JE MOND SPOELEN MET ZEEP.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:04 schreef venomsnake het volgende:
We winnen in de strafschoppenserie met 23-22.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:04 schreef venomsnake het volgende:
22-23 danquote:Op zondag 25 juni 2006 20:06 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
We winnen in de strafschoppenserie met 23-22.
Pingelsquote:Op zondag 25 juni 2006 20:06 schreef Stuart het volgende:
Gek genoeg verwacht ik een verlenging na een 1-1 stand. Maar goed, we zien wel![]()
Dat maakt het wel spannendquote:Op zondag 25 juni 2006 20:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik denk een gelijkspel, iig na 90 min.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |