Ik ga af op geruchten in deze, maar ja dat moet wel want anders valt er weinig te praten..quote:Op zondag 25 juni 2006 16:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
hebben we de definitieve opstelling al dan?
Hij roept zo vaak rechts en gaat dan links, dat zijn hesjes-opstelling ook geen garantie hoeft te zijn voor de line-up.
100-99 en van de Sar maakt de beslissende penalty tijdens de PSOquote:Op zondag 25 juni 2006 16:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Solidair zijn met elkaar dat is even belangrijk! We gaan winnen. Hoe? Doet er niet toe. Desnoods door een schwalbe van Robben, maar liever niet natuurlijk. Wie er moet scoren?
Who gives a fuck? Voor mijn part scoort Timmer de winnende.![]()
Hmm jij kijkt naar een andere NOS, dan ik hier kan ontvangen blijkbaar?quote:Op zondag 25 juni 2006 16:06 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Jij moet bij de NOS gaan werken dit WK, die durven ook niet kritisch te zijn namenlijk...![]()
Heb jij ze al echt kritisch horen zijn dan in Studio Sportzomer? Cruijff vond zelf Sneijder goed spelen tegen Argentinië!quote:Op zondag 25 juni 2006 16:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm jij kijkt naar een andere NOS, dan ik hier kan ontvangen blijkbaar?
Villa BvD is anders nauwelijks beter.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:08 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Heb jij ze al echt kritisch horen zijn dan in Studio Sportzomer? Cruijff vond zelf Sneijder goed spelen tegen Argentinië!![]()
Die speelde ook goed. Verdedigend goed. Aanvallend kan ie niks brengen door het gebrek aan balans op het middenveld, maar daarover val ik in herhaling....quote:Op zondag 25 juni 2006 16:08 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Heb jij ze al echt kritisch horen zijn dan in Studio Sportzomer? Cruijff vond zelf Sneijder goed spelen tegen Argentinië!![]()
Ik heb inderdaad zo'n vermoeden dat de hesjeskijkers door Marco met een kluitje het riet in zijn gestuurd.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:05 schreef Elgigante het volgende:
Hij roept zo vaak rechts en gaat dan links, dat zijn hesjes-opstelling ook geen garantie hoeft te zijn voor de line-up.
Johan Derksen is kritisch bij RTL 7. Hugo Borst zou ook kritisch kunnen zijn als je hem niet constant in 1 ruimte zet met Arie Haan die iedereen zijn spreektijd afpakt door zelf uren te lullen.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Villa BvD is anders nauwelijks beter.
Zolang Egberts en van Gelder daar loslopen is dat geen optie.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:06 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Jij moet bij de NOS gaan werken dit WK, die durven ook niet kritisch te zijn namenlijk...![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:09 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad zo'n vermoeden dat de hesjeskijkers door Marco met een kluitjeoranje hesje het riet in zijn gestuurd.
Hij speelde waardeloos. Verdedigend speelde die goed naar zijn kunnen maar Sneijder moet je aanvallender opstellen dan dit. Dus gewoon slecht.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die speelde ook goed. Verdedigend goed. Aanvallend kan ie niks brengen door het gebrek aan balans op het middenveld, maar daarover val ik in herhaling....
Overigens: Cruijff = NOS
haha ja dat denk ik ook.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:09 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad zo'n vermoeden dat de hesjeskijkers door Marco met een kluitje het riet in zijn gestuurd.
Daar zit alleen die idioot van een Mulder altijd maar te zeiken op de NOS. Hij is echt het toonbeeld voor de Nederlander. Wat een zeikstraal zeg.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Villa BvD is anders nauwelijks beter.
Cruijff is geweldig daar. Net als van Hanegem.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:11 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Hij speelde waardeloos. Verdedigend speelde die goed naar zijn kunnen maar Sneijder moet je aanvallender opstellen dan dit. Dus gewoon slecht.
Cruijff is maar een voorbeeld. Alleen die zuiger van die verslaggever is kritisch, naja meer irritant.. Bertje Maalderink..
Ze stralen gewoon teveel uit dat ze er allemaal graag bij willen horen en als één achter de bondscoach staan. Maar ik vind de programma's rondom het WK ook weer niet vervelend, soms leuke gasten, maar Jack vervormt het een beetje tot ouwejongens krentenbrood, dat vind ik wat jammer.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:09 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Johan Derksen is kritisch bij RTL 7. Hugo Borst zou ook kritisch kunnen zijn als je hem niet constant in 1 ruimte zet met Arie Haan die iedereen zijn spreektijd afpakt door zelf uren te lullen.![]()
Dat vraagt iedereen zich af.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:11 schreef DR878 het volgende:
Waarom zit boulahrouz niet in de opstelling??
Sneijder deed wat hij moest doen.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:08 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Dan bedoel je dus eigenlijk dat Sneijder goed speelt in de rol die hij toebedeeld krijgt, maar slecht in hoe jij hem zou willen zienquote:Op zondag 25 juni 2006 16:11 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Hij speelde waardeloos. Verdedigend speelde die goed naar zijn kunnen maar Sneijder moet je aanvallender opstellen dan dit. Dus gewoon slecht.
Ik vind het wel meevallen hoor..quote:Cruijff is maar een voorbeeld. Alleen die zuiger van die verslaggever is kritisch, naja meer irritant.. Bertje Maalderink..
Mulder overdrijft maar is gelukkig nog niet gecorrumpeert, dat spreekt in zijn voordeel.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:11 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
haha ja dat denk ik ook.
[..]
Daar zit alleen die idioot van een Mulder altijd maar te zeiken op de NOS. Hij is echt het toonbeeld voor de Nederlander. Wat een zeikstraal zeg.
De NOS vind ik trouwens wel tegenvallen.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:12 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Cruijff is geweldig daar. Net als van Hanegem.
Is de opstelling al bekend dan?quote:Op zondag 25 juni 2006 16:11 schreef DR878 het volgende:
omdat de opstelling nog niet bekend is.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:11 schreef DR878 het volgende:
"punt naar achteren". Zo speelden we dus. En dan heeft Sneijder gedaan wat hem werd verteld: eerst voor de verdediging zorgen en dan pas aan aanvallen denken. Moet je niet Sneijder kwalijk nemen maar MvB.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:11 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
BM is een LUL. Punt uit. Ik heb hem tijdens het WOS en tijdens het EK vragen horen stellen die bedoeld waren om af te breken en om conflicten te maken.quote:Cruijff is maar een voorbeeld. Alleen die zuiger van die verslaggever is kritisch, naja meer irritant.. Bertje Maalderink..
Officieel 3 kwartier voor de wedstrijd geloof ik.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:19 schreef Steijn het volgende:
Wanneer maken ze de opstelling bekend?
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:22 schreef JosD. het volgende:
Ik las net dat Portugal al 40 jaar niet meer de kwartfinale heeft bereikt. Houden zo![]()
missen we die en winnen we met 1-2?quote:Op zondag 25 juni 2006 16:28 schreef pberends het volgende:
Wedden dat Nederland een penalty krijgt en dan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
KNVB is gek dat ze jou geen bondscoach hebben gemaaktquote:Op zondag 25 juni 2006 16:30 schreef oboema2008 het volgende:
Van Basten is echt gek als ie en boula en bommel en nistelrooij niet opstelt. met vd vaart en heitinga win je geen wedstrijden zoals deze.
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:30 schreef wdn het volgende:
Wij hebben 1 groot voordeel tov Portugal ....so trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wordt alleen maar ereger naarmate we verder komen, zeker als |Engeland wint en Oranje vanavond, dat zou een leuke clash zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:44 schreef DeTolk het volgende:
Deel 4 al voordat er nog maar een bal is afgetrapt![]()
Idd, de pers geeft nogal suggestieve vragen, maar daar gaat Marco niet op in.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:45 schreef ErikT het volgende:
[..]En zo is het. Marco is goed bezig. Ook al ben ik het niet met alles eens wat hij doet.
Bij Barend en van Dorp:
"Maak je je zorgen om de verdediging?"
"Nee"
"Ik maak me toch wat zorgen om de verdediging"
"Dat kan ik best begrijpen."
"Dus je maakt je ook zorgen om de verdediging?"
"Nee"
Geniaal. Wat een held. Ik vind hem nu al beter dan Johan Cruijff.
"Ik doe maar wat. Dat is 9 van de 10 keer echt zo." Briljant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |