quote:Op zondag 25 juni 2006 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Aah, kijk eens aan, helemaal de andere kant dus..
Ikzelf kijk ook pal op het zuiden uit, dus we zien wellicht bijna hetzelfde
Dat doe je maar in een ander topic iddquote:Op zondag 25 juni 2006 16:13 schreef DemonRage het volgende:
@ Ole:
Als fok niet lijkt te reageren bij het submitten van je post, niet blijven hameren.
Kweet het.. maar ben nog even aan het wennen aan nieuwe laptopje..quote:Op zondag 25 juni 2006 16:13 schreef DemonRage het volgende:
@ Ole:
Als fok niet lijkt te reageren bij het submitten van je post, niet blijven hameren.
quote:Amtliche UNWETTERWARNUNG vor SCHWEREM GEWITTER mit HAGEL,
HEFTIGEM STARKREGEN und SCHWEREN STURMBÖEN
für Aachen und Stadt Aachen
gültig von: Sonntag, 25.06.06 16:15 Uhr
bis: Sonntag, 25.06.06 19:00 Uhr
ausgegeben vom Deutschen Wetterdienst
am: Sonntag, 25.06.06 15:14 Uhr
Von Südwesten her aufziehende schwere Gewitter, dabei
stellenweise einstündige Regenmengen um 30 l/qm, zudem Gefahr
von Hagel und schweren Sturmböen um 100 km/h aus Südost bis Süd,
vereinzelt Tornados möglich !
Hi DamonRagequote:Op zondag 25 juni 2006 16:16 schreef DemonRage het volgende:
Om het ff compleet te maken:
* DemonRage woont in het noorden van Eindhoven (net vóór bliksembosch) en kijkt vanuit z'n slaapkamer op het oosten.
Ah da's mooi.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:23 schreef Poeke het volgende:
[..]
Hi DamonRage
Ik zit 2 hoog en heb pas een eind verderop overburen dus heb op zich goed uitzicht.
[afbeelding]
haha. jij hebt ook een grote boom middenin je zichtquote:Op zondag 25 juni 2006 16:23 schreef Poeke het volgende:
[..]
Hi DamonRage
Ik zit 2 hoog en heb pas een eind verderop overburen dus heb op zich goed uitzicht.
[afbeelding]
Klopt, ik ga gewoon 15.000 km verhuizen, zie ik die boom hier zeker niet meer.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:27 schreef DemonRage het volgende:
Daar kan nog altijd wat aan gedaan worden.
Rotterdam richting zee: Werkelijk geen flikker. Zelfs de regen is niet krachtig of heftig ofzo. Beetje laffe regenbuitjes, meer niet.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:18 schreef Omaha het volgende:
De verwachte zware regenval in het
westen lijkt mee te vallen.Vooral in
het zuiden en oosten kan veel regen
vallen bij hevig onweer.Daarbij is er
kans op hagel en zware windstoten.Het
onweer trekt vannacht naar het noorden
weg. zie ook 710
Baas boven baas. Ik wilde hem omhakken maar dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 25 juni 2006 16:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Klopt, ik ga gewoon 15.000 km verhuizen, zie ik die boom hier zeker niet meer.
Zie ook daar in het oosten van Europa/Ruslandquote:Op zondag 25 juni 2006 16:32 schreef Party_P het volgende:
http://wind.met.fu-berlin.de/cgi-bin/meteosat.cgi?speed=8&count=12&intervall=30&refresh=10&playmode=Endlos
Zie hier een MCS ontstaan in noord-frankrijk die naar noorden trekt
haha.. als je het daar ziet, dan is het al misgegaan iddquote:Op zondag 25 juni 2006 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.pd5hw.nl/p2000/ handig om te zien waar 't is misgegaan.
haha.. ik zoek graag de moeilijke wegquote:Op zondag 25 juni 2006 16:33 schreef Poeke het volgende:
[..]
Baas boven baas. Ik wilde hem omhakken maar dat kan natuurlijk ook![]()
Ziet er echt mooi uitquote:
Nope.. hier doet alles het nogquote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef man_in_love het volgende:
Hier liggen RTL 4, 5 en 7 er uit. Zwaar weer in Luxemburg???
Zal daar zeker mee te maken hebben ja. Zie de radarbeeldenquote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef man_in_love het volgende:
Luxemburg licht achter het complexquote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef man_in_love het volgende:
haha.. dat was hetquote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef flugeltje het volgende:
Er vielen hier net zeven hele grote regendruppels
Hier ook slechte ontvangst van de Luxemburgse transponder, al lijkt het inmiddels weer goed te gaan. Ga er maar vanuit dat dat inderdaad komt door slecht weer in Luxemburg.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef man_in_love het volgende:
en ik heb geen idee waar ik op kijkquote:Op zondag 25 juni 2006 16:16 schreef DemonRage het volgende:
Om het ff compleet te maken:
* DemonRage woont in het noorden van Eindhoven (net vóór bliksembosch) en kijkt vanuit z'n slaapkamer op het oosten.
Over slecht uitzicht gesproken...quote:Op zondag 25 juni 2006 16:39 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
en ik heb geen idee waar ik op kijkwoon vlak tegen het philipsstadion aan op het lodewijk napoleonlaantje. Ik kan richting moskee
kijken
Ach ja, iemand moet er wonen hequote:Op zondag 25 juni 2006 16:39 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
en ik heb geen idee waar ik op kijkwoon vlak tegen het philipsstadion aan op het lodewijk napoleonlaantje. Ik kan richting moskee
kijken
*** Pakt kaart erbij**quote:Op zondag 25 juni 2006 16:39 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |