De bende wolken in west Frankrijk is 't complex. De 2 plukken zijn buien die de laatste uren zijn ontstaan.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die twee plukken zijn toch niet dat complex in Frankrijk?
Dat ligt/lag toch veel westelijker en is/was veel groter???
Zoals het er nu naar uitziet heeft ook het midden van het land pech en zal het Oosten slechts een staartje meepikken. Tenzij de boel verder activeert en naar het westen uitbreid... Maar dat zal wel weer niet...quote:Op zondag 25 juni 2006 15:24 schreef MissHobje het volgende:
Dan gaat het westen dus weer pech hebben en gaat het onweer aan onze neus voorbij ??
http://www.cita.lu/quote:Op zondag 25 juni 2006 15:23 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand een webcam uit Luxemburg??
oi, da's minderquote:Op zondag 25 juni 2006 15:36 schreef Drugshond het volgende:
weinig digi in de aanslag. Mijn broer heeft 'm.
Als dit klopt en de boel gaat écht recht naar boven trekken krijgt Tilburg dat uiterst linkse rode vlekje nog mee....quote:Op zondag 25 juni 2006 15:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.buienradar.nl/
Dat gaat Maastricht nog wel halen .......
Inderdaad een verklonterd gebied nu.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:47 schreef flugeltje het volgende:
Ze zijn dus samengesmolten en er is nog een derde kleinere in de polonaise aangesloten
Zoals ik dit zie krijgt vrijwel heel NL ermee te maken, maar ik durf er niets van te zeggen....
Waar in Maastricht zit je? Zit zelf in Randwyck.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:52 schreef man_in_love het volgende:
Hier in Maastricht Noord egaal grijze lucht, lichte wind richting NNO (kracht 1 of zo?), en volgens mijn thermometer 28.9 graden...
Ben benieuwd hoe het gaat veranderen in de komende 1.5 uur...
Voor update's in deze regio - kijk eens op NL2 - studio sport met wielrennen in Maastricht.
Ik in Borgharen... Jij zit voor qua weer als het uit het zuiden komt...quote:Op zondag 25 juni 2006 15:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waar in Maastricht zit je? Zit zelf in Randwyck.
Yup.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:53 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Ik in Borgharen... Jij zit voor qua weer als het uit het zuiden komt...
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:56 schreef man_in_love het volgende:
Atmosferische storing, Roel_Jewel heeft echo
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:56 schreef man_in_love het volgende:
Atmosferische storing, Roel_Jewel heeft echo
indahnesia, waar zit je in eindhoven?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:47 schreef indahnesia.com het volgende:
De lucht is hier weer compleet betrokken. Nog altijd geen teken van zware bewolking.
hier precies hetzelfde inderdaad.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:02 schreef BONG4002 het volgende:
Hier is het rustig stabiel en grijs weer, gewoon een zondagmiddag, absoluut geen teken aan de wand dat het noodweer wordt
Zuid-west; Hanevoet (tegen veldhoven aan) Als ik hier uit het raam kijk kijk ik pal op het zuiden. Als ik een mooie pic kan maken, doe ik hetquote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://images.buienradar.nl
Intensiteit neemt niet af, maar toe .... Al gaat 't donkerrode gebied ten oosten van limburg ....
Aah, kijk eens aan, helemaal de andere kant dus..quote:Op zondag 25 juni 2006 16:09 schreef Poeke het volgende:
[..]
Zuid-west; Hanevoet (tegen veldhoven aan) Als ik hier uit het raam kijk kijk ik pal op het zuiden. Als ik een mooie pic kan maken, doe ik het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |