haha.. als je het daar ziet, dan is het al misgegaan iddquote:Op zondag 25 juni 2006 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.pd5hw.nl/p2000/ handig om te zien waar 't is misgegaan.
haha.. ik zoek graag de moeilijke wegquote:Op zondag 25 juni 2006 16:33 schreef Poeke het volgende:
[..]
Baas boven baas. Ik wilde hem omhakken maar dat kan natuurlijk ook![]()
Ziet er echt mooi uitquote:
Nope.. hier doet alles het nogquote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef man_in_love het volgende:
Hier liggen RTL 4, 5 en 7 er uit. Zwaar weer in Luxemburg???
Zal daar zeker mee te maken hebben ja. Zie de radarbeeldenquote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef man_in_love het volgende:
Luxemburg licht achter het complexquote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef man_in_love het volgende:
haha.. dat was hetquote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef flugeltje het volgende:
Er vielen hier net zeven hele grote regendruppels
Hier ook slechte ontvangst van de Luxemburgse transponder, al lijkt het inmiddels weer goed te gaan. Ga er maar vanuit dat dat inderdaad komt door slecht weer in Luxemburg.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef man_in_love het volgende:
en ik heb geen idee waar ik op kijkquote:Op zondag 25 juni 2006 16:16 schreef DemonRage het volgende:
Om het ff compleet te maken:
* DemonRage woont in het noorden van Eindhoven (net vóór bliksembosch) en kijkt vanuit z'n slaapkamer op het oosten.
Over slecht uitzicht gesproken...quote:Op zondag 25 juni 2006 16:39 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
en ik heb geen idee waar ik op kijkwoon vlak tegen het philipsstadion aan op het lodewijk napoleonlaantje. Ik kan richting moskee
kijken
Ach ja, iemand moet er wonen hequote:Op zondag 25 juni 2006 16:39 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
en ik heb geen idee waar ik op kijkwoon vlak tegen het philipsstadion aan op het lodewijk napoleonlaantje. Ik kan richting moskee
kijken
*** Pakt kaart erbij**quote:Op zondag 25 juni 2006 16:39 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |