abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:57:00 #101
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_39283546
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:45 schreef buachaille het volgende:
En we zwaaien met z'n allen naar elkaar
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_39283630
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:50 schreef Musketeer het volgende:

[..]

precies, en je bracht dat punt op om de problemen die zich binnen "jouw" groepje (moslimimmigranten en hun kinderen) voordoen in perspectief te plaatsen (downplayen) door op problemen in een andere groep te wijzen. Precies hetgeen dat je in de laatste regel je discussiepartner verwijt.

Of had het een andere reden dat je het antisemitisme in oost-europa erbij haalde?
Dus je geeft zelf toe dat ik nergens heb gezegd dat antisemitisme onder moslims "niets is". En ik plaats het in perspectief inderdaad. Mijn discussiepartner verwijt ik dat hij het helemaal niet over zijn "eigen" problemen heeft, iets wat jij mij in eerste instantie verwijtte en er nu op terugkomt. Als hij zegt ja er is anti-semitisme, ook onder mijn bevolkingsgroep, maar minder dan onder de Islamitische bevolkingsgroep, is dat in mijn ogen een valide argument. Als hij zegt wij hebben geen anti-semitisme, en "jullie" wel. Dan is dat gewoon een leugen
Allah Al Watan Al Malik
pi_39283843
Om maar weer terug te komen op het maatschappelijk contract, en het onderwerp anti-semitisme te verlaten:

Een dergelijk contract is onnodig voor de geintegreerde moslims, een dergelijk contract zal nooit de medewerking krijgen van kut-moslims (om in algemene termen te spreken). Dan vraag ik mij dus af, hoe wil zo'n contract werken.

De mensen die het goed doen hebben er niets aan, die mensen die het slecht doen trekken zich er niets van aan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39283874
weer typisch nederlands een papieren oplossing... werkt dus alleen op papier

zonder van de moeite
pi_39283987
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus je geeft zelf toe dat ik nergens heb gezegd dat antisemitisme onder moslims "niets is". En ik plaats het in perspectief inderdaad. Mijn discussiepartner verwijt ik dat hij het helemaal niet over zijn "eigen" problemen heeft, iets wat jij mij in eerste instantie verwijtte en er nu op terugkomt. Als hij zegt ja er is anti-semitisme, ook onder mijn bevolkingsgroep, maar minder dan onder de Islamitische bevolkingsgroep, is dat in mijn ogen een valide argument. Als hij zegt wij hebben geen anti-semitisme, en "jullie" wel. Dan is dat gewoon een leugen
Stormfront is een randgroepering die goed in de gaten wordt gehouden, al vanaf het eerste moment, geinfiltreerd door leden van verschillende geheime diensten, verschillende moskeeen daarentegen krijgen nog altijd geld uit dubieuze bronnen waar nauwelijks naar word omgekeken. En waar Stormfront meer lucht is dan actie, weten we met zekerheid dat er bij verschillende moskeeen actief jongeren worden geronseld voor een gewapende strijd.

Stormfront heeft vrijspel en het is een Westerse organisatie. Een westerse anti-semitische anti-islamitische en anti-joodse organisatie. Stormfront heeft bovendien vrijspel gezien de website niet op een Europese server staat. Kijk eerst maar naar je eigen troep voordat je anderen op hun troep wijst. Anti-semitisme viert hoogtij in Oost-Europese landen, op een veel ergere manier dan het zich manifesteert onder Moslims in West-europa.

Dit waren de punten die jullie postten.

Hij downplayede de rol van SF door te stellen dat ze meer lucht dan actie zijn, al geinfiltreerd zijn, en een randgroepring, nergens ontkent hij de antisemitische aard van de orgniasatie of de nederlandse origine.

Jij reageert daarop door op OOST Europa te wijzen, en dat daar ook antisemitisme aanwezig is, en meer dan onder moslims in west-europa. Dit heeft niets met het statement van de poster voor jou te maken, en kan niet anders dan opgevat worden als een poging tot bagatellisatie van het anti-semitisme binnen de eigen (moslims, west-europa) kring, en daarmee hetgeen je de hem juist verwijt, namelijk het negeren van de eigen problemen, en proberen snel de aandacht te verleggen naar een ander probleem.

Eveneens maak je je schuldig aan hokjesdenken door stormfront " je eigen troep" te noemen, het is immers net zo veel jouw troep als de zijne
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
pi_39284212
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:12 schreef Musketeer het volgende:

[..]

Stormfront is een randgroepering die goed in de gaten wordt gehouden, al vanaf het eerste moment, geinfiltreerd door leden van verschillende geheime diensten, verschillende moskeeen daarentegen krijgen nog altijd geld uit dubieuze bronnen waar nauwelijks naar word omgekeken. En waar Stormfront meer lucht is dan actie, weten we met zekerheid dat er bij verschillende moskeeen actief jongeren worden geronseld voor een gewapende strijd.
Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat radicale Moskeeén en organisaties veel meer bekeken worden dan een organisatie als Stormfront. Of dat terecht is of onterecht is laat ik in het midden, maar dan moet hij niet doen alsof Stormfront wel doorgelicht wordt en andere islamitische organisaties niet.
quote:
Dit waren de punten die jullie postten.

Hij downplayede de rol van SF door te stellen dat ze meer lucht dan actie zijn, al geinfiltreerd zijn, en een randgroepring, nergens ontkent hij de antisemitische aard van de orgniasatie of de nederlandse origine.
Downplayen? Het is gewoon de rol van SF baggetaliseren. Doen alsof het een kleine organisatie is, heel simpel.
quote:
Jij reageert daarop door op OOST Europa te wijzen, en dat daar ook antisemitisme aanwezig is, en meer dan onder moslims in west-europa. Dit heeft niets met het statement van de poster voor jou te maken, en kan niet anders dan opgevat worden als een poging tot bagatellisatie van het anti-semitisme binnen de eigen (moslims, west-europa) kring, en daarmee hetgeen je de hem juist verwijt, namelijk het negeren van de eigen problemen, en proberen snel de aandacht te verleggen naar een ander probleem.
Ik reageerde er inderdaad op door (omdat hij de rol van SF zo baggetaliseerde) hem dan maar eens te wijzen op het feit dat anti-semitisme tevens in een zware vorm voorkomt in Oost-Europa. Daarmee ONTKEN ik totaal niet het feit dat er anti-semitisme onde moslims is. Dit standpunt heb ik zelfs 2 keer herhaalt en snap dan ook niet waarom jij het weer probeert te doen lijken alsof ik zeg dat er niets is binnen de eigen gelederen.
quote:
Eveneens maak je je schuldig aan hokjesdenken door stormfront " je eigen troep" te noemen, het is immers net zo veel jouw troep als de zijne
Je spreekt nu anders ook over anti-semitisme binnen de "de eigen kring". Het is evengoed jouw kring als de mijne
Allah Al Watan Al Malik
pi_39284449
quote:
Op zondag 25 juni 2006 13:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

waarom alleen moslims?
Gezien jouw onderschrift:
Daar Chinezen Hindustanis Atheisten en Christenen uit andere landen veel en veel minder in zelfveroorzaakjt isolement zitten.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_39284521
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:28 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Gezien jouw onderschrift:
Daar Chinezen Hindustanis Atheisten en Christenen uit andere landen veel en veel minder in zelfveroorzaakjt isolement zitten.
que?
pi_39284621
quote:
Bot zei tegen de imams verder dat moslims moeten begrijpen dat Europa en ook Nederland, geen huis van de islam (Dar al-Islam) is, maar ook geen huis van oorlog (Dar al-Harb). Nederland moet het huis van het maatschappelijk contract zijn (Dar al-Sulh).
Volledig mee eensch
En als ze daar problemen me hebben gaan ze maar lekker naar een "Dar al-Islam"
het is gvd belachelijk dat we blijven accomoderen. Er zijn AVD "Sharia hypotheken"
Absoluut belachelijk
pi_39284660
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:33 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Volledig mee eensch
En als ze daar problemen me hebben gaan ze maar lekker naar een "Dar al-Islam"
het is gvd belachelijk dat we blijven accomoderen. Er zijn AVD "Sharia hypotheken"
Absoluut belachelijk
ben je daarom vertrokken?
pi_39284695
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Die ontstaan inderdaad niet zomaar, maar door de paplepel en anti-joodse retoriek in jullie kringen.
en als jij nou een kind had en die hoort jou zo spreken, wat is dat dan ? met de paplepel ingegeven anti-islam/moslim/allochtoon retoriek ?

of te wel .. het begint idd bij de ouders .. maar niet alleen bij de allochtone, ook autochtone ouders (!!) doen eraan mee .. lekker kankeren met het krantje in de hand/achter de TV op alles wat buitenlands is ..

het begon in een ver verleden met schelden op de buitenlander die je baantje inpikt en het autochtone kindje die dat 's ochtends hoort aan de koffietafel en meeneemt naar de kleuterschool, om daar op zijn beurt leker te schoppen tegen "die vuile buitenlander die papa's baantje inpikt" .. en wat dat aangaat is er weinig verandert, het marokkaanse kleintje op de kleuerterschool zat en zit nog steeds bij voorbaat in het verdoemhoekje ..
tja, en dat dat kleintje op gegeven moment groot wordt en een hekel krijgt aan de maatschappij die hem/haar loopt te koeieneren vanaf day 1 op de kleuterschool .. zo vreemd is dat niet imho
pleased to meet you
pi_39284852
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ben je daarom vertrokken?
Ondermeer, het is een van de redenen dat ik niet denk aan terugkeren.
pi_39284887
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:40 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ondermeer, het is een van de redenen dat ik niet denk aan terugkeren.
probleem opgelost
pi_39284901
Doet allen zeer hoe door een stel zieke geesten de cultuur van mijn vaderland vergiftigt en verziekt word. Zelfs Oezbeken die je op vacantie tegenkomt spreken over het achterlijke gedrag van hun geloofsgenoten in Nederland
pi_39284944
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:41 schreef desiredbard het volgende:
Nu jouw soort nog
ok we trekken masaal met zn allen naar Ierland

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2006 14:44:15 ]
pi_39284951
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ok we trekken masaal met zn alleen naar Ierland
Allah Al Watan Al Malik
pi_39285047
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:20 schreef Mutant01 het volgende:

Ik reageerde er inderdaad op door (omdat hij de rol van SF zo baggetaliseerde) hem dan maar eens te wijzen op het feit dat anti-semitisme tevens in een zware vorm voorkomt in Oost-Europa. Daarmee ONTKEN ik totaal niet het feit dat er anti-semitisme onde moslims is. Dit standpunt heb ik zelfs 2 keer herhaalt en snap dan ook niet waarom jij het weer probeert te doen lijken alsof ik zeg dat er niets is binnen de eigen gelederen.
[..]
Err je haalde oost-europa erbij om hem er fijntjes op te wijzen dat europeanen net zo schuldig zijn. In plaats van dat je zegt: Ja, er is antisemitisme onder west-europese moslims en daar moeten we wat aan doen, zeg je: Ja maar kijk maar eens een stukje naar het oosten, hun/jullie doen het ook, en zelfs meer dan wij.

Dat heet in goed oud-nederlands: elkaar de zwarte piet toeschuiven. Ik had van jou als jonge intelligente moslimjongen eigenlijk gedacht dat jij jezelf boven dat gedrag plaatst, en aangezien je in de post erna juist je tegenstander dit gedrag verwijt, ben ik enigszins verwonderd.

Ik zou trouwens graag eens ergens een post op het forum uit het verleden willen zien, waar jij toegeeft dat de marokkaanse gemeenschap een probleem (whatever problem that may be, als het over slechte kwaliteit pijptabak of couscous gaat mag ook) heeft zonder dat je onmiddelijk de schuld daarvan bij een andere bevolkingsgroep danwel externe factor legt. Je hebt duizenden posts hier, je moet je er toch eentje kunnen herrinneren. Verder niks tegen jou overigens, zoals gezegd je komt vrij intelligent en welgeinformeerd over, het is alleen volwassener om problemen of fouten toe te geven dan je maar in allerlei bochten te wringen om maar vol te kunnen houden dat je perfect bent.

verder ben ik het met je eens dat we beter weet on topic kunnen gaan, al hoewel iedereen het er wel over eens is dat zo'n maatschappelijk contract helemaal niemand gaat helpen.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
pi_39285113
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 14:47 schreef Musketeer het volgende:

[..]

Err je haalde oost-europa erbij om hem er fijntjes op te wijzen dat europeanen net zo schuldig zijn. In plaats van dat je zegt: Ja, er is antisemitisme onder west-europese moslims en daar moeten we wat aan doen, zeg je: Ja maar kijk maar eens een stukje naar het oosten, hun/jullie doen het ook, en zelfs meer dan wij.

Dat heet in goed oud-nederlands: elkaar de zwarte piet toeschuiven. Ik had van jou als jonge intelligente moslimjongen eigenlijk gedacht dat jij jezelf boven dat gedrag plaatst, en aangezien je in de post erna juist je tegenstander dit gedrag verwijt, ben ik enigszins verwonderd.

Ik zou trouwens graag eens ergens een post op het forum uit het verleden willen zien, waar jij toegeeft dat de marokkaanse gemeenschap een probleem (whatever problem that may be, als het over slechte kwaliteit pijptabak of couscous gaat mag ook) heeft zonder dat je onmiddelijk de schuld daarvan bij een andere bevolkingsgroep danwel externe factor legt. Je hebt duizenden posts hier, je moet je er toch eentje kunnen herrinneren. Verder niks tegen jou overigens, zoals gezegd je komt vrij intelligent en welgeinformeerd over, het is alleen volwassener om problemen of fouten toe te geven dan je maar in allerlei bochten te wringen om maar vol te kunnen houden dat je perfect bent.

verder ben ik het met je eens dat we beter weet on topic kunnen gaan, al hoewel iedereen het er wel over eens is dat zo'n maatschappelijk contract helemaal niemand gaat helpen.
Je verwacht toch niet dat ik duizenden posts afga om dat eens even op te zoeken. Ik kan het toch ook gewoon hier zeggen: De Marokkaanse gemeenschap heeft een groot probleem, de kut-marokkanen welteverstaan, dat ga ik niet onder stoelen of banken steken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39285132
An Sich is er niets mis met een hele hoop moslims. Maar het fanatiek achterlijke achternichthuwende fundamentalistische orthodoxe zooitje dat het verdomd zich aan het vrije westen waarin ze KIEZEN te leven aan te passen komt mijn strot uit.
-Een persoon die Allah niet vereerd is geen hond
-Mohammed is niet de profeet voor iedereen, voor sommigen is hij iets heel anders.
-Een vrouw zonder hoofddoek is geen hoer
-Een man die zijn vrouw dwingt zich als brievenbus te verkleden is een op zijn zachts uitgedrukt een chauvinistisch zwijn,
-en iedere vrouw die het uit vrije keuze doet is geindoctrineerd door eenkudde chauvinistische zwijnen.

En als je vanwege religieus fanatisme geen hypotheek kan aanvragen, de Nederlandse staat kent hoerhuursubsidie
pi_39285604
Volgens mij gebruik je het woord chavinistisch niet goed.

Verder zijn er mensen die geheel uit vrije wil raardere dingen doen dan er als brievenbus bijlopen, dus het afdoen van brievenbusdraagsters als geindoctrineerd door zwijnen is niet juist.

Tevens is het erg lullig voor een moslim om hem een zwijn te noemen. Onreine dieren enzo... Noem het dan pinguins of koeien als je er een dier van moet maken.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 16:05:31 #121
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_39287482
wat een kansloze discussie.

@ musketeer --> moslims maken geen fouten dus je kunt ze ook niet wijzen op hun fouten. discussie met mutant is dus zinloos aangezien hij toch om alles heen lult.
bijvoorbeeld met die kinderen die al fuck nederland konden zeggen en schrijven. eerst is het nooit gebeurd en daarna is het een incident

@ mutant

je bent hier moslims zo aan het verdedigen. waarom zijn er dan gruwelijk veel problemen met moslims? niet alleen in nederland maar heel europa en azie? sinds nieuwjaar zijn er al weer zoveel achterlijke incidenten geweest door moslims... maar moslims hebben daar zeker geen schuld aan he....

en waarom geen contract voor andere bevolkingsgroepen.... nou, omdat andere groeperingen niet in die mate problemen veroorzaken als moslims en daarbij worden antillianen al hard aangepakt en hoor je die ook nooit zeuren dat ze onschuldig zijn.

en joden komen nog wel redelijk voor in nederland. probleem is dat ze vaak zo geintegreerd zijn dat de meesten ze niet als jood herkennen.
ik ben lief :)
pi_39287699
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 15:05 schreef Musketeer het volgende:
Volgens mij gebruik je het woord chavinistisch niet goed.

Verder zijn er mensen die geheel uit vrije wil raardere dingen doen dan er als brievenbus bijlopen, dus het afdoen van brievenbusdraagsters als geindoctrineerd door zwijnen is niet juist.

Tevens is het erg lullig voor een moslim om hem een zwijn te noemen. Onreine dieren enzo... Noem het dan pinguins of koeien als je er een dier van moet maken.
Terdege correct gebruik van het woord chauvinistisch, als in de betekenis van.
Mensen die uit vrije wil rare dingen doen worden mogen vaak in een kliniek wonen
Zwijn is een normale Nederlandse uitdrukking
Koe is alleen met het woord koe te gebruiken tegen een vrouw, domme geindoctrineerde koeien dus

@A_L_N_F
Idd en een geintegreerde moslim herken je ook niet, en die hoor je ook niet.
Was samen met een goser uit Oezbekistan op een Osama die een duikcursus deed aan het kankeren. Maar de Oezbeek wiens vrouw in een bikinitje ook een cocktail zat te drinken bleek ook moslim te zijn (zijn vrouw ook) .

[ Bericht 8% gewijzigd door desiredbard op 27-06-2006 16:17:28 ]
pi_39288695
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:05 schreef A_L_N_F het volgende:
wat een kansloze discussie.

@ musketeer --> moslims maken geen fouten dus je kunt ze ook niet wijzen op hun fouten. discussie met mutant is dus zinloos aangezien hij toch om alles heen lult.
bijvoorbeeld met die kinderen die al fuck nederland konden zeggen en schrijven. eerst is het nooit gebeurd en daarna is het een incident

@ mutant

je bent hier moslims zo aan het verdedigen. waarom zijn er dan gruwelijk veel problemen met moslims? niet alleen in nederland maar heel europa en azie? sinds nieuwjaar zijn er al weer zoveel achterlijke incidenten geweest door moslims... maar moslims hebben daar zeker geen schuld aan he....

en waarom geen contract voor andere bevolkingsgroepen.... nou, omdat andere groeperingen niet in die mate problemen veroorzaken als moslims en daarbij worden antillianen al hard aangepakt en hoor je die ook nooit zeuren dat ze onschuldig zijn.

en joden komen nog wel redelijk voor in nederland. probleem is dat ze vaak zo geintegreerd zijn dat de meesten ze niet als jood herkennen.
Volgens mij kan je OF niet lezen OF wil je gewoon niet lezen wat men schrijft. Er staat nergens dat men schuldig dan wel niet onschuldig is. Een bevolkingsgroep kan namelijk nooit schuldig zijn van iets. Slechts de individuen die handelen zijn schuldig van iets. Ik ben niet verantwoordelijk voor Ali B die slecht zingt, net als jij niet verantwoordelijk bent voor het gedrag van SF-leden. Dat betekend niet dat we daar niet kritisch naar mogen kijken. Zelfs desired begrijpt het.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39288791
Oh dat moet je de Duitsers eens vragen, of daar een volk verantwoordelijk geworden houden word zeg
pi_39288894
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:42 schreef desiredbard het volgende:
Oh dat moet je de Duitsers eens vragen, of daar een volk verantwoordelijk geworden houden word zeg
Ja maar dat is toch ook fout? Je kan het duitse volk niet in zijn totaliteit verantwoordelijk houden voor wandaden van het regime.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39288972
Ah maar de aanhangers van hget regime toch wel?
Alle shariastrevers en andere fundi's mag je dus best verantwoordelijk stellen.
Iedereen die het regime verdedigt vergoeilijk is mede verantwoordelijk voor dat regime.
pi_39289037
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:47 schreef desiredbard het volgende:
Ah maar de aanhangers van hget regime toch wel?
Alle shariastrevers en andere fundi's mag je dus best verantwoordelijk stellen.
Iedereen die het regime verdedigt vergoeilijk is mede verantwoordelijk voor dat regime.
Er is een essentieel verschil. Bij nazi-Duitsland werd wat je moest denken, bepaald door 1 persoon. Bij de Sharia is dat heel anders zo, het is een geschrift en je kan er je eigen interpretatie aan geven. Daarom kan je niet ALLE shariastrevers verantwoordelijk stellen voor bijv de wandaden van Iran. Extremisten mag je altijd verantwoordelijk stellen voor hun daden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39289295
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:12 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Terdege correct gebruik van het woord chauvinistisch, als in de betekenis van.
Mensen die uit vrije wil rare dingen doen worden mogen vaak in een kliniek wonen
Zwijn is een normale Nederlandse uitdrukking
Koe is alleen met het woord koe te gebruiken tegen een vrouw, domme geindoctrineerde koeien dus
chau·vi·nis·me (het ~)
1 blinde ingenomenheid met alles van en in het eigen land => nationalisme

Ik zie het je vrouw verpakken in een tent zonder haringen niet als iets nationalistisch, eerder als iets religieus. Kijk naar Staphorst en dorpjes in Tholen voor de oud nederlandsche tegenhanger.

Verder laten mensen zich betaald rondslingeren in machines, rennen met X man achter balletjes van verschillende grootte aan, inhaleren kankerverwekkende stoffen en worden op de eerste hulp binnengebracht met de raarste objecten (achter) in hun spijsverteringskanaal, allemaal vrijwillig. In een lichtelijk onpraktische en niet-modieuze tent rondlopen is daarbij vergeleken nog vrij normaal.

Zwijn is een in nederland veel gebruikte uitdrukking, net zoals kankerjood, maar het is niet netjes dat te zeggen over/tegen een jood die kanker heeft. Het is ook niet netjes zwijn te gebruiken als je het over een moslim hebt. Maja who cares about netjes.
pi_39289408
Oh is Allahs woord voor meerdere opvattingen interpreteerbaar?????
Dus er is Een god, een man (om maar niet op zijn historische daden in te gaan) die "zijn" woord neerschrijft en profeet claimt te zijn, maar dat is op meerdere manieren uit te leggen.

Dat kunnen we zien aan saoudie arabie, de emiraten en indonesie.
Tolerant geloof dat Islam gedoe. Dat blijkt ook wel uit hetr respekt van die brulapen op straat en hier op FOK

Zoals gezegd er zijn moslims die wel westers kunnen integreren maar die vallen niet als moslim op en worden door hun blaaskakerige geloofsbroeders en zusters (als die laatste iets te zeggen zouden hebben) niet als Moslim gezien.
pi_39289670
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:56 schreef Musketeer het volgende:

[..]

Ik zie het je vrouw verpakken in een tent zonder haringen niet als iets nationalistisch, eerder als iets religieus. Kijk naar Staphorst en dorpjes in Tholen voor de oud nederlandsche tegenhanger.
cultuur gebonden, en nogmaals staphorst is Nederland en de kledij Nederlands.
Een staphorstenaar zal ook niet zeiken als ie raar aangekeken wordt in scheveningen in zijn of op zijn bureaubaantje in Amsterdam.
quote:
Zwijn is een in nederland veel gebruikte uitdrukking, net zoals kankerjood, maar het is niet netjes dat te zeggen over/tegen een jood die kanker heeft. Het is ook niet netjes zwijn te gebruiken als je het over een moslim hebt. Maja who cares about netjes.
Idd
Als de moslims DIE zich gepikeerd voelen door het woord zijn, zich eerst even aanpassen aan Nederlandse normen en waarden, zal ik daarna rekening houden met hun tere moslimzieltjes.
Een geintegreerde moslim diie de taal sp[reekt zal zich 99% zeker niet storen aan het woord.
Aanstoot nemen daar zijn de aanhangers van de die mekkaman goed in.
Hoer of Hond zeggen tegen een westerling is ook niet netjes, maar wie daar wat van zegt zeurt
pi_39289698
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:59 schreef desiredbard het volgende:
Dus er is Een god, een man (om maar niet op zijn historische daden in te gaan) die "zijn" woord neerschrijft en profeet claimt te zijn, maar dat is op meerdere manieren uit te leggen.
Met interpreteren bedoel ik interpreteren naar tijd. De Sharia is een wettenstelsel dat bovendien ook nog eens geen "verplicht" deel uitmaakt van de Islam. Je kan het een beetje zien als het oudtestament bij de Christenen.
quote:
Tolerant geloof dat Islam gedoe. Dat blijkt ook wel uit hetr respekt van die brulapen op straat en hier op FOK
Er zijn inderdaad hele strenge moslimlanden, dat heeft voorzover ik weet niemand ontkent. De brulapen op straat zijn uiteindelijk ook gewoon pubers die zich afzetten op hun manier, conform hun identiteit. Dat afzetten is weliswaar heel normaal, maar dat moet ook gecoriggeerd worden.
quote:
Zoals gezegd er zijn moslims die wel westers kunnen integreren maar die vallen niet als moslim op en worden door hun blaaskakerige geloofsbroeders en zusters (als die laatste iets te zeggen zouden hebben) niet als Moslim gezien.
Ja, maar die "geloofsbroeders" hebben niets te zeggen over hun andere broeders. Of die wel of niet moslim zijn is niet aan hun om te bepalen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39290081
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 17:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Met interpreteren bedoel ik interpreteren naar tijd. De Sharia is een wettenstelsel dat bovendien ook nog eens geen "verplicht" deel uitmaakt van de Islam. Je kan het een beetje zien als het oudtestament bij de Christenen.
[..]

Er zijn inderdaad hele strenge moslimlanden, dat heeft voorzover ik weet niemand ontkent. De brulapen op straat zijn uiteindelijk ook gewoon pubers die zich afzetten op hun manier, conform hun identiteit. Dat afzetten is weliswaar heel normaal, maar dat moet ook gecoriggeerd worden.
[..]

Ja, maar die "geloofsbroeders" hebben niets te zeggen over hun andere broeders. Of die wel of niet moslim zijn is niet aan hun om te bepalen.
Agie, het is verspilde moeite.

Dan men in eerste instantie al een associatie met de islam voert is al fout, de chronologische bestaan van de islam loopt tot 1924, rest is alleen maar troep die tegen soenat nabawieya is toch
pi_39290206
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:59 schreef desiredbard het volgende:

Mensen reageren meestal positiever op een uitgereikte hand dan op een bits toegebeten verwijt, en jij bent alleen maar verwijten aan het rondstrooien naar mensen die er meestal nog niks mee kunnen ook.

Mensen die overigens uit religieuze gronden weigeren anderen de hand te geven of vinden dat ze de hele (werk) dag in zo'n brienvenbus moeten rondlopen moeten mijns inziens wel verwijderd worden van de lijst met uitkeringsgerechtigden en hoertoeslagen. Je aanpassen aan de basisomgangsnormen van een land moet je nu eenmaal doen als je er gaat wonen, en als je vindt dat dat onverenigbaar is met je religie is dat jouw probleem, en niet dat van het land waar je woont, en dien je ook zelf voor de (financiele) gevolgen op te draaien, en niet de belastingbetalers. Dit zien veel (jongere) moslims ook zo overigens.
pi_39290403
Ik ben te moe om nog handrijkingen te toen als men er om een vraagt kan men er mischien een krijgen. Maar je poot uitsteken en erin gebeten worden ...nee dank je.

IDD hypotheek is hypotheek naar lands wetten

Och ... leugens op leugens op leugens in dat romannetje, dat voor zovele verklaringen vatbaar is:
a.q.m.a.m.m. had 12 vrouwen, het zgn heilig boek styaat er 4 toe maar toch eigenlijk slechts eentje en moslim"theologen" claimen dat hun geschriftje het enige is dat monogamie predikt?
Laat me niet lachen wat een onzin.
pi_39316944
quote:
Op zondag 25 juni 2006 15:15 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik heb altijd medelijden met moslims. Zij hangen een totaal belachelijke religie aan. Daarnaast wat hebben moslims nu bereikt in de wereld behalve oorlog voeren? Aan technologie en medische ontwikkeling verrekte weinig dacht ik zo. Dus die lui moeten wat minder hoog van de toren blazen. Gewoon net zoals iedere andere burger behandelen. Fuck religies.
Wat te denken van wiskunde bijvoorbeeld, daar waren de geleerden in het Midden oosten heel beroemd om in de 13e eeuw.
pi_39317610
Dar el harb, salaam en sulh zijn trouwens 3 termen die voortstromen uit Sharia, de minister wil punten van de shariah invoeren, wat een verrader
pi_39318292
Nee de minister probeert op verstaanbaar niveau over te komen voor de mensen die geen Nedelands kunnen en willen begrijpen.

Maar gelukkig lijkt het woord van allah voor meerdere uitleg vatbaar al naar gelang het uitkomt.
Er is een god, een man (om maar niet op zijn historische daden in te gaan) die "zijn" woord neerschrijft en profeet claimt te zijn, maar dat is op meerdere manieren uit te leggen.

Daarnaast zijn er wat sexistische baardmannen die regeltjes aanpassen en ieder moslim heeft zich zich te richten naar de sharia heilstaat (Indonesie Saoudie Arbie <dat zelf in overteding is door teveel te bidden en bovendien het enige land waar je in de supermarkt gist per kilogram kan kopen>

Niks Sharia hypotheken, pas je maar aan aan de normen waarden en witten van het land waarin je leeft. En als je je in Nederland niet fijn voelt ga je maar elders wonen. SA bijvoorbeeld daar geven ze je ook nog het advies hoeveel kg suiker je bij je gist moet gooien. Beneden scientologie en boven jehovas neemt de strikte islam een mooie tweede plaats in qua huichelarij en leugens.
pi_39318539
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:13 schreef desiredbard het volgende:
Nee de minister probeert op verstaanbaar niveau over te komen voor de mensen die geen Nedelands kunnen en willen begrijpen.

Maar gelukkig lijkt het woord van allah voor meerdere uitleg vatbaar al naar gelang het uitkomt.
Er is een god, een man (om maar niet op zijn historische daden in te gaan) die "zijn" woord neerschrijft en profeet claimt te zijn, maar dat is op meerdere manieren uit te leggen.

Daarnaast zijn er wat sexistische baardmannen die regeltjes aanpassen en ieder moslim heeft zich zich te richten naar de sharia heilstaat (Indonesie Saoudie Arbie <dat zelf in overteding is door teveel te bidden en bovendien het enige land waar je in de supermarkt gist per kilogram kan kopen>

Niks Sharia hypotheken, pas je maar aan aan de normen waarden en witten van het land waarin je leeft. En als je je in Nederland niet fijn voelt ga je maar elders wonen. SA bijvoorbeeld daar geven ze je ook nog het advies hoeveel kg suiker je bij je gist moet gooien. Beneden scientologie en boven jehovas neemt de strikte islam een mooie tweede plaats in qua huichelarij en leugens.
Hoevaak val jij in herhaling met je hypotheken, krijg bijna medelijden met je
pi_39319025
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 12:28 schreef woniya het volgende:

[..]

Wat te denken van wiskunde bijvoorbeeld, daar waren de geleerden in het Midden oosten heel beroemd om in de 13e eeuw.
Sindsdien is het alleen jammer genoeg bijna stil blijven staan, vooral de afgelopen 200 jaar is er weinig wetenschappelijk niieuws uit het MO gekomen. Dat geen enkel land tussen Israel en India er ooit in geslaagd is vliegtuigen te bouwen is bijvoorbeeld tekekened.
pi_39319489
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:30 schreef Musketeer het volgende:

[..]

Sindsdien is het alleen jammer genoeg bijna stil blijven staan, vooral de afgelopen 200 jaar is er weinig wetenschappelijk niieuws uit het MO gekomen. Dat geen enkel land tussen Israel en India er ooit in geslaagd is vliegtuigen te bouwen is bijvoorbeeld tekekened.
En vliegen kunnen ze ook niet, dat moge bewezen zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')