abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 juni 2006 @ 10:16:22 #276
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_39276674
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 09:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Maare, wat is varkenshaas dan
Je gaat me toch niet vertellen dat je een varkenshaasje gegeten hebt.
(gniffel).
pi_39276811
Zeg RQ, hoe denk je eigenlijk over homo's?
Allah Al Watan Al Malik
pi_39276929
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:16 schreef Drugshond het volgende:

[..]

(gniffel).
Zeer. Zeker. NIET.

Ik was gewoon benieuwd of jij het wel wist.
pi_39276941
Hetzelfde als over hetero's. Ik heb wel genoeg van deze onzinvragen eigenlijk, Mutant.
pi_39276954
Zeg ex-mod, hoe denk jij eigenlijk over moslims?
  dinsdag 27 juni 2006 @ 10:26:08 #281
89730 Drugshond
pi_39276970
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Zeg ex-mod, hoe denk jij eigenlijk over moslims?
Ze zijn wel lief soms.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39276976
Zeg ex-gebannede, hoe denk jij over varkens?
Allah Al Watan Al Malik
pi_39276981
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:16 schreef Drugshond het volgende:

[..]

(gniffel).
Hehe, doet me denken aan een aflevering van Seinfeld, waar hij 's nachts stiekem naar de koelkast gaat om varkensvlees te eten .
  dinsdag 27 juni 2006 @ 10:28:23 #285
89730 Drugshond
pi_39277098

Allah Al Watan Al Malik
pi_39277105
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:26 schreef Mutant01 het volgende:
Zeg ex-gebannede.....
Nog even

[FB] Waar L_V en Natalie nu samenwerken
[FB] Waar L_V en Natalie nu samenwerken
quote:
... hoe denk jij over varkens?
tvp
pi_39280942
Met de week erger ik mij meer aan moslims...
pi_39281022
Is DrW's "moslimrealisme" eindelijk tot je doorgedrongen?
pi_39281183
Ik onderwerp mij aan zijn gedachtegoed.
pi_39281316
quote:
Iraq's sectarian violence of the past four months has pushed the number of displaced people to above 130,000, parliament heard on Monday as members urged ministers to give more aid and security to contain the crisis.

[...]

The number of registered displaced has climbed by as much as 30,000 in the last month, according to ministry statistics.

The actual figure must be higher as many thousands go uncounted, quietly seeking refuge with relatives or heading abroad. It seems hardly no-one in Baghdad does not have a friend, relative or neighbor who has had to move in fear.

[...]

The problem has been likened to the "ethnic cleansing" of the Balkans in the 1990s and few expect a quick solution.

Sectarian violence, which kills dozens of people a day in Baghdad alone, has started to force demographic shifts, with Shi'ites and Sunnis fleeing for safer areas made up of their own sect.

Mixed neighborhoods are breaking apart.

Some fear the Tigris river, between mainly Shi'ite east and Sunni west Baghdad, could become a front-line akin to Beirut's 1980s "Green Line" if new Shi'ite Prime Minister Nuri al-Maliki fails to stop the sectarian killings.

[...]

Baghdad, a melting pot for Iraqis of all sects and ethnic groups, has started to witness an exodus, especially among Sunnis fleeing north and Shi'ites escaping south.

Iraqis from other areas are also heading to Baghdad to escape sectarian violence which rages as Sunni Arab insurgents wage a bloody campaign against the Shi'ite-led government.

[...]

Christian groups say many tens of thousands from a community estimated at several hundred thousand have fled the country as a result of violence and growing Muslim antipathy since the war.
[ bron ]
pi_39281966
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:46 schreef Monidique het volgende:
Met de week erger ik mij meer aan moslims...
Ik ook.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39282026
quote:
[T]he New York Times and other news organizations ought to think long and hard about whether a public’s right to know in some cases might override somebody’s right to live, and whether in fact the publications of these could place in jeopardy the safety of fellow Americans.
[ bron ]

ANGST. TERREUR.
pi_39282084
Waarom noemen ze het secterian violence? En geen Civil War? Vooral die laatste alinea is typisch voor de washington post.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39282186
Wat is er nou mis met WashPost, Mutant?
pi_39282195
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:14 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom noemen ze het secterian violence? En geen Civil War? Vooral die laatste alinea is typisch voor de washington post.
Civil Warian violence? Maar dat doen ze omdat ze nog enig respect hebben voor de regering in Amerika. En het zou misschien onpatriotisch kunnen zijn, he. Het is inderdaad gewoon een burgeroorlog. Komt later nog wel, dat ze het zo noemen. Mogelijk is het ook lastig om het een burgeroorlog te noemen door de complexiteit van het conflict.

Je pavlov-reactie is op zijn eigen manier uiteraard ook weer typisch. Typisch islamitisch.
pi_39282238
Voor een burgeroorlog heb je denk ik ook een bepaalde steun nodig van de bevolking voor sektarisch geweld. Bij mijn weten hebben Irakezen schoon genoeg van de terreur.
pi_39282349
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:18 schreef Monidique het volgende:

[..]

Civil Warian violence? Maar dat doen ze omdat ze nog enig respect hebben voor de regering in Amerika. En het zou misschien onpatriotisch kunnen zijn, he. Het is inderdaad gewoon een burgeroorlog. Komt later nog wel, dat ze het zo noemen. Mogelijk is het ook lastig om het een burgeroorlog te noemen door de complexiteit van het conflict.

Je pavlov-reactie is op zijn eigen manier uiteraard ook weer typisch. Typisch islamitisch.
Zelfs internetposts kunnen typisch islamitisch zijn. Wat was er trouwens pavlov-achtig aan, je bevestigd notabene mijn post.
Allah Al Watan Al Malik
pi_39282377
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:17 schreef Autodidact het volgende:
Wat is er nou mis met WashPost, Mutant?
Kom op . Wat is er mis met melding maken van religieus geweld?
pi_39282429
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:19 schreef Autodidact het volgende:
Voor een burgeroorlog heb je denk ik ook een bepaalde steun nodig van de bevolking voor sektarisch geweld. Bij mijn weten hebben Irakezen schoon genoeg van de terreur.
Niemand wil oorlog, maar de soennieten hebben wel meer sympathie voor de opstandelingen dan voor de overheid. In Sri Lanka is de burgerbevolking ook niet zo gecharmeerd van het geweld en datzelfde geldt voor vele Midden-Amerikaanse landen in de jaren tachtig. Het waren toch burgeroorlogen. Je hebt ook verschillende soorten. Openlijke oorlogvoering, zoals in de Verenigde Staten of China. Bepert tot een geisoleerde maar wel grote groep, zoals in Algerije. Dat wat je nu in Irak hebt. Niet elke burgeroorlog is hetzelfde. Wat er nu in Irak gebeurt, is vergelijkbaar, een beetje, met de Libanese burgeroorlog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')