quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:21 schreef Bupatih het volgende:DaMart, kun je mij dat hele Vivi-verhaal eens kort en bondig vertellen? Ik heb geen zin om me in te lezen.
![]()
Ik heb me even ingelezen, en wat ik eruit afleid is:
* Vivi heeft een maand geleden een topic geopend waarin ze klaagt dat ze wordt beschuldigd van het jatten van een barbecue.
* een maand later komt iemand anders online, die zegt zelf gezien te hebben dat de barbecue heeft gejat, en dat ze ook winkelwagentjes bij de Albert Heijn jat.
* Vivi ontkent dit, gebruikt haar zwangerschap als excuus voor het meenemen van een winkelwagentje en het feit dat iemand die amper 2 maanden zwanger is natuurlijk geen barbecue meer kan dragen, en haar hele privéleven (dat in geuren en kleuren is terug te vinden op Fok!) wordt erbij gehaald.
* Vivi is boos en verlaat de topic. De rest gaat vrolijk verder!
* Onder een kloon begint Vivi zichzelf te verdedigen en te zeggen dat iedereen stom is omdat ze meedoen en het lef vandaan haalt om haar privéleven zo te bespreken.
* Bijna niemand weet in eerste instantie waar die kloon het in godsnaam over heeft, maar na enig bijlezen is iedereen het erover eens dat de popcorn erbij kan worden gepakt!
Tot daar zijn we nu zo ongeveer.